Markės
1005 iš 1426
Opel Vectra 1995 - 2002
Opel Vectra, 1995 - 2002
586Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 86
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Opel Vectra 1995 - 2002Opel Vectra 1995 - 2002Opel Vectra 1995 - 2002Opel Vectra 1995 - 2002Opel Vectra 1995 - 2002Opel Vectra 1995 - 2002Opel Vectra 1995 - 2002
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 86
2017-04-05
Opel Vectra B
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos- kokybes santykis, komfortas.
prasti 1.6 benzininiai varikliai, sarnyrai galines vaziuokles, korozija, EGR voztuvas.
Opel Vectra B 1.6 benzinas 1999m universalas. Nuvaziaves apie 120 000 km su ja. Turiu ir kita tokia pacia tik 1.8 variklis. 1.8 variklis patikimas. Remontas nesudetingas, detales nebrangios. Korozija (dugnas, slenksciai, duru apacios). Nepirkti 1.6 benzino!
Pilnas atsiliepimas...
shoberis | 2017-01-12
Opel Vectra B
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas
prastas 1,6 variklis
Na automobilis labiau skirtas darbui,tevas turejo opeli seip su vaziuokle pasitaike viskas gerai,bet variklis pasitaike labai prastas 1,6 pradėjo duminti ir ryti tepalus,jei šiu problemu nebutu šeip visai gera mašina sakyčiau. Dėl rudyjimo man pasitaike kad arkos visos sveikos daugiausai parudyjimo pasitaike ties kapotu bagažine,ir durelemis. Mašina yra gana ekonomiška,tad man vienintelis dalykas su ja tik nenusiseke variklis,tad patarciau jei jau perakt tai apsiziurekit ar variklis 1,6 ner daugiau nei puse milijono nuvaziaves. Apsiziureti ar variklis neperkopes puse milijono
Pilnas atsiliepimas...
D3t0 | 2016-02-03
Vectra B Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija
Rūdys. Žmonės kalba, kad tylią naktį gerai įsiklauses gali išgirst kaip opelis rūdyja.
Taigi turiu Opel vectra jau beveik 4 metai. Automobilis grynai darbinis arkliukas, jeigu prižiūrėsi problemų daug nebus. Nei karto nebuvo sugedęs taip, kad reikėtų kviesti traliuką parvežimui. Didžiausia problema rūdys, kad ir kiek su jom kovotum galų gale pralaimėsi. Garso aparatūra ganetinai nebloga, garso ižoliacija žymiai geresnė nei kokios astros ar kokio panašaus amžiaus pasato. Ganėtinai patogios sėdynės, nevargina per ilgas keliones. Variklis 2.2 DTI 92kw dyzelis. Traukia neblogai, vartoja kuro neperdaugiausiai, žiema kuriasi gerai net ir prie didelių, šalčių jei žvakės veikia, be žvakių užsikurdabo ir prie -18*C bet jau sunkiai. Dalys šiam automobiliui tikrai nebrangios, tiek parduotuvėse tiek auto laužynuose. pvz abu Xeon žibintais su elektronika ir veikiančiom lemputem autolaužyne kainavo 200lt. Daugumą gedimų susitvarkyti galima pačiam, jeigu yra vietos ir galimybės, tada tikrai bus nebrangus išlaikymas. Vaiuoklė patvari, tik reikia neužleisti, nes gali sugadinti ratus. Problemos kurios buvo iškilusios: Kuro nusėdimas: buvo išpresta su kuro salngučių pakeitimu ir varžto esančio ant kuro siublio tarpinės pakeitimu. Tepalo patekimas į kurą: išspresta su purkštukų žiedų ("forsunkių") pakeitimu. Tvarkyta žaibo rate bendra kaina su darbais atsiėjo 600lt. Žiema ilgai sukant variklį būdavo, kad išmetinėdavo bendiksą: išpresta su starterio ivorių pakeitimu (120lt) Vakumo problemos: Išpresta pakeitus suskirdusų gumutę prie vakuminio siurblio. Avarija: reikėjo keisti radiatorius, ventiliatorius, bamperį, kapota, žibintus, bei keleta kitų smulkmenų. Su darbais kainavo ~1500lt dalys pirktos iš autolaužyno, dažyti nereikėjo. Patarimas būtų, pasiziuret ar nepūva dugnas, jei ten jau pradejo - viskas ir ar veikia visi agregatai normaliai.
Pilnas atsiliepimas...
R | 2016-01-20
Opel Vectra 1.8 85kW 96m. automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksploatacija. Kaip 1.8 varikliukui, puiki trauka. Puikiai tarnaujantis automobilis.
Garso izoliacija.
Automobilis patikimas. Vazineju jau 7 metus. Per tiek laiko teko tempti tik viena karta. Eksploatacija pigi. Daliu pilna. Vaziuokle tvirta, keiciama retai ir dar pigiai. Kelyje stabilus. Automatas devisi, taciau puikiai tarnauja iki siol. Pats nemaloniausias remontas buvo, kai teko keisti vairo kolonele. Visi kiti privalomi kastai, tai tepalai, filtrai, stabdziu kaladeles, rankinio trosas ir pan. Per 7 metus teko pakeisti tarpine ir veleno davikli.
Pilnas atsiliepimas...
Trex | 2015-11-25
Vectra B 2.2 DTI Caravan
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai atrodo, smagiai važiuoja, talpus, gale sėdintiems vietos pakankamai, nebrangi eksploatacija
Rūdys, lepūs kūro siurbliai
Važinėju jau 7 metai su Vectra B Caravan 2001 metų. Pirkau daužtą, tiesiai nuo tralo. Rida buvo neatsukta, tik 180000 km. Aišku teko restauruoti kuro siurblį, tai manau normalu kaip dyzeliui, čia nesvarbu kas, AUDI, OPELIS ar t.t. (neaišku kas kaip važinėjo ir ką pylė). Pirmus metus vis išlysdavo visokių smulkių gedimų, bet juk daužta buvo, tai nieko nuostabaus. Viską sutvarkius dabar važinėju be jokių problemų. Jau kokie 5 metai visai neturiu jokių bėdų! Visas technikines praėjo iš pirmo karto, tik prisikabindavo prie priekinių žibintų, bet ir tai juos vietoje regitroje pareguliuodavo. Paskutiniai remontai: praitais metais, pakeičiau naujas pakaitinimo žvakes ir šiemet važiuoklę visą sutvarkiau. Varikliukas dirba super! Traukia kaip žvėris. Kuriasi prie -25 be jokių problemų. Rūdys, aišku nervina, jau pradėjo po biski lysti. Bet aš nieko ir nedariau kėbului nuo pat pirkimo. Jeigu būčiau užtaisęs visus įbrėžmus ar įmušimus nuo akmenukų, tai ir rudžių nebūtų iki dabar. Bet nieko nedaryta jai. Mašiniukas super, tik reikia laiku šalinti iškilusias problemas ir tvarkyti oficialiuose servisuose (o ne garažiukuose) ir nebus bėdų! Važiuoju iki dabar ir tikrai nesiruošiu keisti. Variklis 2,2 DTi 92 kW. Pračipintas iki 100 kW. Traukia labai gerai. Naudoju tik 10W30 originalius OPEL tepalus ir filtrus. Jokių turgų ar analogų! Didesnių gedimų neturėjau, nebent tai, kad žiemą prie -20 ant šalto variklio paraliavau. Tai teko pakeisti alkūninio veleno daviklį. Ačiū Opeliui, kad jį idėjo, o tai būčiau alkūninį veleną prasukęs! Negalima su šiuo varikliu "pjauti dugnais" kol neišilo jis! Eksploatacija tikrai labai pigi. Detalių kainos, net originalių, nedidelės. Srotuose dar yra daug gerų originalių dalių, taip, kad remontuoti pigu. Nuvertėjimas didelis, bet sulaukus tam tikro amžiaus, kaina nusistovi. Nepataikyti ant sudrožto ir neprižiūrėto automobilio, nes tada turėsit tikrai daug išlaidų. Prieš perkant būtinai patikrinti servise! Kaip ir bet kokį kitą automobilį! Bus mažiau galvos skausmo.
Pilnas atsiliepimas...
S-Line | 2015-11-22
OPEL VECTRA 2.2 DTI SPORT CARAVAN :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, priekinė pakaba, talpi, patogi vairuotojo
Rūdys, kuro sąnaudos, erzinantys garsai salone, bei neaiškūs
Automobilį įsigijau ką tik parvarytą iš Vokietijos, pagal vokiškus dokumentus, automobilis turėjęs tik vieną šeimininkę. Rida 296000. Tai reali, o atsukta buvo 100000 km. Automobilis tikrai nedaužtas (tikrinome pagal VIN'ą), salonas beje kaip naujo, bet matomai turėjęs kitų bėdų??? Turiu galvoje iš techninės pusės. Kėbulas kaip OPEL gan padorus, kas liečia rūdis, tai jų minimaliai, bet yra! Koks gi "OPEL" be rūdžių???:) Tikras "žaibas" turi jų būtinai turėti!!! :) Beje, "VECTRŲ" kėbulo silpnosios vietos tai: galinės arkos, durų apačios, pati mašinos apačia, "stoikės" viršuje prie priekinio stiklo, bei galinis dangtis (universalo), pastarasis pas mane ir buvo daugiausiai pagavęs rūdžių. Kadangi pats užsiiminėjau auto pardavimais (kažkada:)), tai puikiai žinau, jog geri čia neatvažiuoja !!! Pirkau vasarą, tai kaip ir viskas buvo normaliai. Stebuklai prasidėjo truputį atšalus. Pradėjo nei iš šio nei iš to sunkiai vestis (pak. žvakės geros), kvaila "OPEL" pakaitinimo žvakių sistema. Veikia tik nuo - 5 laipsnių. Pradėjo užsideginėti "ABS" lemputė (kuo toliau važinėjant, tuo dažniau), čekas (šaltam varikliui), kuris užgęsta tik "pergazavus" . Žodžiu, ir dar daug erzinančių smulkmenų. Kaip bandžiau aiškintis pas vietinius "auksarankius" (dėl" ABS", dėl "CHECK" lemputės bei sunkaus užsivedimo), tai vienareikšmiškai sulaukiau atsakymo: "Čia gi OPEL!!! Pas tave (t.y mane) jis dar "ledinis", nematei rimtai "pavargusių!" Jo, man tokie pasisakymai, tikrai nebuvo priimtini ir malonūs, kadangi šeimos garaže yra ir senesnė mašina (beje gerokai), kurios stovis nepalyginamai geresnis! Tiek iš kėbulo pusės, tiek iš techninės, bet tai ne OPEL:))) Žodžiu, reiktų daug rašyti, kad išvardinti šio nevykusio auto visus trūkumus .... 2.2 DTI 16v. - puikus variklis TRAUKOS atžvilgiu. Grandininis, kaip ir 60 kw. (vokiškas), 74 kw. Dirba tikrai negarsiai, gan maloniai ausiai. Trauka tikrai puiki, mažos apsukos! Kadangi F35 greičių dėžės labai ilgos pavaros. Važiuojant ~110 km/h., tik apie 2000 aps/min.. Bet didelės ekonomijos tikrai nesitikėkit, net ir nelakstant. Pas mane vidurkis šiltuoju metų laiku būdavo apie 6.5. (Čia važinėjant 80% trasoje ir 90 km/h!) Pigi mašina, su sąlyginai pigiu aptarnavimu. Bet pirkti tikrai nerekomenduočiau .... Nebent nusibodo ramus miegas:))) Paprasčiausiai pasiieškoti kitos markės auto. Nes yra AUTOMOBILIAI ir yra OPEL ...
Pilnas atsiliepimas...
Kęstutis | 2015-11-13
Opel Vectra 1997 1.6 55 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai pigi eksploatacija, sodri raudona spalva
1,6 galios trūkumas, bet tai ne bėda kai yra 3-4 pavaros
Mašiną gavau kaip dovaną baigus mokyklą, tad per dešimt metų ji atlaikė visas užgaidas ir vis dar puikiai atrodo ir važiuoja gerai, nei kart nebuvo užgesusi kapitaliai, rimčiausias gedimas buvo dalinai subyrėjusi sankaba devintais mano vairavimo metais, kitaip tariant patvari mašina. Raji, dujų valgo tiek pat kiek benzino apie 10 l, visiškas max 12 litrų, žiemą su šildymu ir besidrąskant. kitaip tariant automobilis mato tik dujas, benzino metams užtenka 20L. Tačiau įmanoma ir ekonomija, pasiektas rekordas trasoje 3-4 l. 70km/val laikant pastoviai. Automobilio komplektacija pas mane nulinė, nėra nieko ką galima būtų pavadinti "komfortu" :) yra vėjelis, laikrodis su termometru, airbegai ir magas. gal tai ir pliusas - niekas negenda. kas apie kokybę, rudyja nedaug, jei prižiūri, teko porą kart padažyt vietom, dabar bresta trečias kartas, rudyja arkos - nuo akmenukų o po to druskų, bei durelių apačios ties gumomis, bet meistras kažkiokios medžiagos prileido ir nuo to kart jos neberudyja. Salonas patvarus, Principe daugiau neturiu kuo skūstis, mašina patvari, atleidžia daugumą jaunatviškų klaidų, tad ir rekomenduočiau jaunuoliams :) Beje, galios trūkumas puikiai išsprendžiamas žemesne pavara. Pastovi važiuoklės liga - gumos, nusidėvi kas pora metų bet jos labai pigios, keitimas nesudėtingas. 1,6 l. 55kW paprastos dujos, 9 metai jokių rimtų problemų, tarpine pradegė, variklis pradėjo skleisti bitės garsą :) metus pavažinėjau kol pasikeičiau, kartą valė dujų reduktorių, nes išsijungdavo dujos. Meistrai variklį giria, lengva taisyti, patvarus , be jokių pričindalų kaip ecotec. Pagal gedimų skaičių variklis puikus, turint omenyje, kad dešimti metai eina kaip joju ant jo. Eksploatacija labai pigi, detalių pilni šrotai, nuvertėjimas didelis, bet dabar nebėra reikalo dėl to sukti galvos nes jau ir taip kainos dugne, o auto dar labai patrauklios išvaizdos. Dairykitės raudono sedano, su kondicionierium, galingesniu varikliu, tik atminkit kuo mažiau pričindalų variklis turi tuo pigesne eksploatacija.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas | 2015-06-12
Vetra :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe, pigios dalys, ekonomija
Rudys, silpna radio antena, ekranas daznai issilieja ir tampa vos suskaitomas
Auto kainos/kokybes santykio atzvilgiu tikrai vertas demesio. Minksta vaziuokle, daliu kainos sudaro dideli pliusa. 1.6 Ecotechas, vazinejau su taskinem dujom.Is variklio skyriaus problemu isviso neturejau, isskyrus tepalu, dirzelio keitimas. Pigios detales, mazos kuro sanaudos, pats taas pradedanciajam varuotojuj :) Rudys jusu priesas siame automobilyje, man asmeniskai pradejo rudeti arkos, jas susitvarkiau, tuo paciu prakiuro dugnas, tai cia ir pasidaviau kare su rudymis..
Pilnas atsiliepimas...
Laurynas | 2015-04-10
Vectra b dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, grazus, patikimas.
Barskaliukas
Vaziuoja be problemu, tik kad ilgokai syla variklis ziema. Siaip barskaliukas, darbo automobiliukas.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-03-11
Opel Vectra 2.0 DTI 74 kW, hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, praktiškas, talpus; paprasta ir kantri važiuoklė; gera garso izoliacija; gera standartinė garso aparatūra; talpus kuro bakas
Galimos problemos su vakuumo sistema; sunkiai šylantis variklis; šiek tiek trūksta ekonomijos; smulkūs erzinantys gedimai; opelio įvaizdis
Automobilio išvaizda - skonio reikalas, savo laiku buvo vienas gražesnių savo klasėje. Pats pravažinėjau juo apie 50.000 km, bendra rida beveik 300.000 km. Automobilis patogus, talpus, ir praktiškas, sėdynės patogios, veliūrinės. Prošvaistė kiek didesnė nei vidutinė, todėl drąsiai galima važinėtis ir miško keliukais. Garso izoliacija pakankamai gera. Rūdžių problema išspręsta, tik kartas nuo karto reikia nepatingėti apžiūrėti ar kur dažai nenudaužti nuo akmenukų ar pan. ir užgydyti. Mano atveju kažkokių kritinių gedimų, dėl kurių tektų stoti su avariniu vidury niekur, nepasitaikė, tačiau smulkesnių gedimų pakankamai. Standartinė garso aparatūra groja gerai, standartinis magas valdomas patogiai ir paprastai, radija traukia gerai. Elektriniai langai, klimato kontrolė, centrinis užraktas ir kiti elektros mazgai patikimai veikė visą laiką. Tik dėl AirBag sistemos kelis kartus buvo kilę problemų - užsižiebdavo AirBag lemputė, pajungus kompą rodydavo, kad dėl sudurniavusio sėdynės daviklio. Sprendimas arba atjungti daviklį arba tiesiog ištrinti klaidą ir tikėtis, kad nepasikartos :) Važiuoklė iš esmės kantri. Atlikti važiuoklės remontai: pakeistos vairo traukės, dvi stabilizatoriaus traukės, vienas sailenblokas, galiniai stabdžių diskai (150 Lt). Variklio skyriuje problemos dėl vakuumo sistemos; gali būti problemų užsikuriant žemiau -10C, jei pataupysit ant pakaitinimo žvakių ir gero akumuliatoriaus (startinė srovė reikalinga bent 650 A, kitaip žvarbų žiemos rytą neįkalbėsit Vectros užsivesti). Patiko 60L kuro bakas, kurį užpildžius galima nuvažiuoti ~900-1000 km. Vilnius - Zakopanė vienu užpylimu :) Iš esmės tai gali būti geras darbinis arkliukas. 2.0 DTI 74 kW, vidutiniškai naudoja 6-7 L/100km, pataupant galima sutilpti į 5 L/100 km užmiestyje laikant greitį iki 110 km/h. Temperatūrai esant žemiau -5C, reikia pridėti dar 0,5-1 L/100km. Tepalų "suvalgo" iki minimalios tepalo lygio ribos nuo tepalų keitimo iki keitimo (apie 1L/15000km naudojant sintetinius 5w30 tepalus). Variklis su grandine, todėl atkrenta diržų keitimas. Esant norui borto kompiuterį galima "čipuoti" iki ~90-96 kW galios. Į naudą taip pat būtų išprogramuoti EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvą). Mano atveju variklis visada veikė, kritinių gedimų, dėl kurių tektų stoti su avariniu vidury niekur, nepasitaikė. Nuolat "kamavo" problemos su vakuumo sistema, nuo kurios valdoma turbina, stabdžių stiprintuvas, EGR. Buvo sugedę turbūt visi įmanomi vakuumo sistemos elementai: vakuumo siurbliukas, vakuuminis bakelis, prakiuro viena šlangelė, sugedo turbinos uždelsimo vakuumo vožtuvas (šis gedimas gali būti ir privalumas - turbina užsisuka nuo žemesnių apsukų). Tokie gedimai paprasti, tačiau gali būti sunkiai randami ir erzinantys. Variklis sunkiai šylantis. Esant žemiau nulio gali būti, kad taip ir nepasieks darbinės temperatūros, jei būsite įjungę pečiuką. Problemos sprendimas - žiemai uždengti apatines ir/ar viršutines aušinimo groteles. Visa kita variklio skyriuje tvarkoje. Mano atveju pirkau už 6000 Lt, per 4 metus remontavau už ~1500 Lt + planiniai aptarnavimai (tepalai, filtrai; vienas apsilankymas ~200 Lt), dabartinė rinkos kaina 3500-5000 Lt. Standartiniai patikrinimai, plius atkreipti dėmesį ar stabdžiai veikia lengvai bei turbina tvarkingai pučia. Jei stabdžiai "kietoki", turbina nesuveikia ar suveikia akivaizdžiai pavėluotai, gali būti, kad šeimininkas pavargo ieškoti problemų vakuumo sistemoje.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
  Krosoveriai    Antara 
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai