Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Galimas su keturių ratų pavara
- Geras pravažumas
- Daug vidaus erdvės
- Standartiškai gerai įrengtas
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Bazinis benzininis variklis 4WD modeliuose yra per silpnas
- Elektros sistemos gedimai
Fiat Sedici yra kompaktiškas SUV automobilis sukurtas kartu su Suzuki (Sedici turi brolį dvynį Suzuki SX4) ir skirtas pirmiausia Europos rinkoms. Sedici gaminamas su išmania visų varančiųjų ratų sistema iAWD, kuri turi 3 režimus: priekiniais ratais varomas, automatinis AWD ir fiksuoto 50:50 santykio AWD režimas. Kadangi automobilis varomas keturiais ratais ir žymimas 4x4, matematiškai tai būtų 4x4=16 – čia “Sedici” itališkai reiškia "šešiolika". Automobilis sukurtas Giorgetto Giugiaro Italdesign kompanijoje ir yra alternatyva pirkėjams, kurie neitin mėgsta kampuotą visureigių dizainą. Sedici buvo oficialus 2006 metų Žiemos Olimpinių žaidynių automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: nerras | 2009-08-25 |
Fiat Sedici - labai idomus automobilis. Keli viename. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Trys viename: kompaktiskas, praktiskas, dzipiskas automobilis. Patogus mieste ar iskyloje gamtoje. Preciziskai surinktas, dinamiskas variklis, labai gerai valdomas ir apskritai automobili malonu vairuoti.
Maza komforto visais atzvilgiais, variklis galetu buti kiek ekonomiskesnis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Ne paslaptis, kad automobilis kurtas kartu su Suzuki kompanija. Tai kogero yra gera zinia, nes Suzuki garseja kaip patikimu ir labai sekmingu kompaktisku automobiliu gamintojas. Sedici atrodo labai patraukliai - auksta prosvaisa, ale dzipu apdaila, ragai ant stogo automobiliui suteikia savotisko rimtumo. Nieko neprikisi, nieko nepridesi. Interjere - malonaus dizaino prietaisu skydelis, taciau plastikas naudojamas visur vienodas ir japoniskai kietas, taciau ji palietus nesijaucia, kad butu pigus. Apskritai interjere dominuoja japoniskas prietaisu isdestymas ir logika. Visi prietaisai jungiasi tiksliai, kokybiskai. Prietaisu rodmenys yra labai aiskiai skaitomi, graziai apsviesti ir graziai atrodo, valytuvu dazni galima reguliuoti. Borto kompiuteris, deje, rodo nedaug - tik vidutines ir momentines kuro sanaudas, be to norint perjungti siuos rodymus reikia pasilenkti link centrines konsoles virsaus, kur yra mygtukas - tai padaryti labai nepatogu vairuojant. Vairas odinis ir patogus, reguliuojamas. Sedynes standzios ir patogios, taciau medziaga nera maloni liesti - tokia labai sintetine. Pradejus vaziuoti pastebimas gana didele sankabos pedalo eiga, prie kurios reikia priprasti, taciau tai nedidele problema. Begiu svirties eiga labai trumpa, pats perjungimas gana tikslus, taciau kietas. Vienas didziausiu pliusu - stabili ir patikima pakaba. Aukstas ir trumpas automobilis yra labai stabilus posukiuose, turi minimalu posvyri, be to neapleidzia jausmas, kad visada kontroliuoji situacija. Be to, trumpos bazes automobilis nesokineja per kelio nelygumus. Tiesa pakaba nera komfortiska, be to garso izoliacija taip pat prasta. Galine sedyne yra siaura, todel 3 suauge sunkiai sutilps. Taciau visu keleiviu galvoms vietos per akis - stogas labai aukstas. Bendrai erdves viduje Sedici turi pakankamai. Apzvalga i visas puses puiki, o soniniai galinio vaizdo veidrodeliai tiesiog milziniski! Automobilis turi tris varomuju ratu rezimus: varomas 2 priekiniais ratais, automatinis rezimas kuomet praslydus priekiniams isijungia ir galiniai ratai, bei varomas visais 4 ratais. Sunku pasakytui kiek Sedici yra dzipas, kai ka pasako jau tai, kad rimtesnes variklio apsaugos neturi, o dekoratyvines apsaugos yra plastikines. |
Variklis |
Sis Sedici turi Fiat gamybos 1.9 litro turbodyzelini varikli, kuris turi 120 AG. Automobiliui, net ir varomui 4 ratais toks variklis yra pats tas. Galingesnio jau nereikia, o ekonomiskumas yra geras - vidutiniskai suvartoja kokius 7-7.5 l/100km. Galios pilnai pakanka, zodziu automobilis tikrai dinamiskas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 62)
Fiat modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Panda | Panda | Panda | |||||||||||||||||||||||||||||
Cinquecento | Seicento | 500 | 500 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Punto | Punto | Punto | |||||||||||||||||||||||||||||
Grande Punto | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Tipo | Bravo | Stilo | Bravo | ||||||||||||||||||||||||||||
Tipo | Marea | Linea | Tipo | |||||||||||||||||||||||||||||
Brava | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Croma | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Barchetta | 124 Spider | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 500X | |||||||||||||||||||||||||||||||
600 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Sedici | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freemont | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Fullback | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Idea | 500L | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Multipla | Multipla | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Ulysse | |||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Doblo | Doblo | Doblo | Doblo | ||||||||||||||||||||||||||||
Fiorino | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Ducato | Ducato | Ducato | |||||||||||||||||||||||||||||
Scudo | Scudo | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Fiat Sedici TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis