Markės
442 iš 1482
Ford Focus C-MAX 2003 - 2010
Ford Focus C-MAX, 2003 - 2010
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.417% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 12
27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 58% Ne 42%
Ford C-Max yra kompaktiškas MPV, kuris naudoja Ford C1 platformą kaip ir Ford Focus Mk II ir Premacy/Mazda 5, taip pat turi galinę nepriklausomą pakabą pasiskolintą iš Focus modelio. Automobilio dizaine matyti Ford propaguojamo “'Kinetic Design” stiliaus elementai – tai trapecijos formos priekinės grotelės, didelės ratų arkos ir aukštai iškelti galiniai žibintai. Automobilis talpina penkis keleivius ir turi didelę bagažinę, kuri gali būti padidinta sulenkiant galines sėdynes. Kai kurie modeliai turi šonines slankiojančias duris.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 12
Algis S. | 2015-07-12
TIK NE AUTOMATAS!!!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, erdvus, labai taupus, dinamiskas.
ZF CVT variatorius, "automatine" 7iu "pavaru" greiciu deze
Automobilis superinis, erdvus, minkstas, komfortiskas, ekonomiskas! Salonas transformeris. Imkit su oda arba veliuru, paprastas labai greitai murzinasi. NEPIRKIT SU AUTOMATINE GREICIU DEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is tikruju ten net ne automatas, o variatorius ZF CVT. 7 pavaros netikros, tik suprogramuotos. Kol vaziuoja, vaziuoja pasakiskai, tiesiog nerealiai, begiu perjungimo nesijaucia VISISKAI, apsukos pastovios.... Bet kada suges deze(rasau kada, o ne jeigu, nes suges 110%), teks keisti i restaurota ir laukti kol vel suges arba keisti i mechanine. Kuresi ir prie - 32 laipsniu, kai puse kiemo stovejo. Varikliuskas labai dinamiskas ir judrus, nepaisant 1.6. Aisku jeigu i masina suses 5 vyrai po 100 kg, o bagazinei gules skalbimo masina ir 2 radiatoriai is judrumo liks tik garsas, o seimom pats tas! Common Rail cia gan patikimas, purkstukai BOSCH, ju kaina kosmine, bet restauruoti galima. Siaip sitas variklis pagamintas bendrom jegom Citroen/Peugeot, ir skaitosi vienu patikimiausi dyzeliniu varikliu, kuris buvo statomas i n + 1 automobiliu modeliu nuo Citroen iki Volvo. Dalys nera brangios, bet ir nepigios....uz pagrindinio dirzo keitma su guoliais, vandens pompa, generatoriaus dirza ir ausinimo skysti sumokejau siek tiek daugiau 200 Eur. Kuro filtras KNECHT - 60 Eur, keitimas - 15 Eur. Stabilizatoriaus traukes su ivorem ir darbais - 70 Eur. O vat jeigu reikalas daeis iki "automatines" greiciu dezes tai kainos tokios: padaryti, kad parduoti kitam - nuo 700 Eur nupirkti is sroto - nuo 800 Eur be garantijos pirkti restaurota Lietuvoje - nuo 1400 Eur su 6 men garantija pirkti nauja InchCape motors - 3500 Eur TIK NE SU AUTOMATINE GREICIU DEZE!!!!!!!!!!!!!!! Tik 1.6 su 5 pavaru mechanine arba 2.0 su 6 pavaru mechanine greiciu deze. Bet girdejau, kad 2.0 varikliai turi bedu su ipurskimo sistema...... Patikimuma pazimejau, automobilio butent su 7 pavaru "automatu".
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2015-04-19
Normalus automobilis už prieinamą kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, aukštas, stabilus automobilis visiems atvejams,nebloga surinkimo kokybė
Kietokas
Patogus ,manevringas,geras matomumas,puikus valdymas.Kietokas niekas ten nebarška,surinkimas gersnis už vidutinį.8 metai ,bet korozijos nesimato.100.000 gedimų nebuvo,tik aptarnavimas,keistos priekinės kaladėlės ir traukių antgaliai. 1,8 variklis benzinas,2- metai dujos.10ltr dujų 100km. Kadangi žymesnių gedimų nebuvo 100000 nuvažiuota gan sklandžiai
Pilnas atsiliepimas...
Arturas | 2015-03-07
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 80kw 2005m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, pigus, gerai atrodo, geras valdymas
retokai pasitaiko su daugiau papildomos irangos
Nesenei nusipirkau ir kolkas palieka gera ispudi, labai ekonomiskas, taupus, gera isvaizda, gera garso izoliacija kaip tokios klases modeliui, vaziuoja taip pat normaliai. del gedimu kiek domejaus tai genda kaip ir visos masinos, tik remontas manau pigesnis bus. Jeigu pavysks nusipirkt geros bukles manau daug problermu nebus, o jai nupirksi lavona tai aisku nespesi remontuot... ekonomiskas, nepirkciau automato, ir seip kuo geriau apziurekit pries perkant, kad nereiktu paskiau kist belekiek pinigu
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2014-02-08
2010m. Ford C-Max 2.0l Titatium automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta pakaba, aukštai sėdi, erdvus priekyje sėdintiems, kaina
labai genda, mažai vietos gale sėdintiems
Pirkau ne naują, iš Italijos. Ir esu labai nusivylęs. Po mėnesio kažkas atsitiko su užkūrimo myktuku. Po 3 mėnesių sugedo pavarų dėžė. Buvo problemos su kuro baku (nesipildavo kuras, atšaudavo pistoletą). Trauka gera kol viskas puikiai veikia. Nepaisant to, kad visą laiką idealiai viską prižiūrėjau (laiku keičiu tepalus, pilu tik gerą kurą) keičiau turbiną, purkštuką ir t.t. Bet sanaudos kuro džiugino. Apie 7,5 l mieste. Labai gendantis automobilis. Nusipirkęs kiekvieną mėnesį turėjau nemenkų išlaidų. Pradedant valytuvais, kuro baku, baigiant turbinom ir pakaba. O nuvertėjimas milžiniškas. Laimės dalykas. Aš tikrinau prieš pirkimą Vistoje ir sakė, kad viskas puiku. Bet vis tiek pradėjo byrėti nepraėjus mėnesiui.
Pilnas atsiliepimas...
ALIUS | 2012-11-06
ALIUS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
DAUG VIETOS ,GRAŽI IŠVAIZDA , LENKIMUI GERESNĖS NEGALI BŪTI
NESUPRANTU VARIKLIO KODĖL JIS TRŪKČIOJA IR BE GALO KIETA VISKAS BRAŠKA.
NESUPRANTU KAS DAROSI BET VAŽIUOJANT MAN PRADEDA TRŪKČIUOTI BET NE VISADA.O ŠIAIP KAI PAKEIČIAU AUKŠTO SLĖGIO KURO SIURBLĮ IR VADINAMA GARO VOŽTUVĄ VISKAS OK.PILU TIK GERA KURĄ IŠ STATOILO.BŪKIT GERI PATARKIT MAN KAS GALĖTŲ JEI BŪTI SERVIZUOSE LIGOS NERANDA . 2.0TDCI PER DU METUS KAINA NUKRITO JUODAI BEVEIK 10 TŪKSTANČIŲ LITŲ. JEI TURI DAUG PINIGŲ GALI PIRKT BET DALYS ŽINOK BRANGIOS JUODAI.
Pilnas atsiliepimas...
Savininkas | 2012-07-12
2006 m. 1,6 l dyzelinas TDCi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos 5 l. akustika gera, garso izoliacija auto gera, važiuoklė superinė
Praėjus 2 mėn po automobilio nusipirkimo (iš Vokietijos) teko daryti dirbtiną katalizatoriaus regeneracija, super ekologiškas automobilis :) kas kainavo 320 lt. O finale tenka tvarkyti turbiną, purkšukų žiedus keisti ir visa eilė darbų, kas atsiėjo 2500 l
Bendrai automobilis labai konfortiškas, gers matomumas ,aukštai sėdi, l.gera važiuoklė. Rida 180 000 km. Mažos kuro sąnaudos, tiesiojoje ima tik 4,5 l.
Pilnas atsiliepimas...
Aurelijus | 2012-04-11
C-MAX 2004 2,0 TDCi 6 mech. GHIA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komplektacija, variklis, erdvus salonas, puikus stabdziai
Nekokybiskas dazymas, greit (po ~ 120-130t.km) subyrantys originalus mazgai
Puikus automobilis :o), bet tokiu tapo kai per 5 metus pakeiciau: starteri, generatoriu, valytuvu mechanizma, variklio dangcio spyna, rankinio mechanizma ir perdaziau, nes gamygkliniai dazai nusilupo :o)). Puikus 100kW variklis! Tik nebandykit pigaus kuro pilti! Nusidevi per greit, detales, is esmes, tik originalios. Patikrinti turbina, starterio smagrati, dazymo kokybe ir serviso knygele. Nes pvz. su 6 laipsniu mechanika, pas "dede Vasia" garaze sankabos nepakeisi, o servise ~ 1000 EUR.
Pilnas atsiliepimas...
Juozas | 2011-08-15
Vienas is geresniu savo klaseje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, vaziuokle, patikimumas
Gal kiek truksta komforto standartinej komplektacijoje.
Variklis, komfortas, surinkimo kokybe...pranoksta daugeli konkurentu puikus patikimas ir dinamiskas, be to flexi fuel Neketinu parduoti, bet eksploatacija tikrai nebrangi. Tikrai vertas demesio.
Pilnas atsiliepimas...
Stiopa | 2011-08-06
Miniminivenas 1,8 benz.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, talpus, patogus, aukštas, lengvai valdomas,stabilus, priklauso dar nuo komplektacijos
Prasta garso izoliacija , kieta pakaba, mazai gale vietos keleivems,
Pliusai: Automobilis manevringas, lengvai valdomas, subalansuotas MOTERIMS , BET PUIKEI TINKA IR VYRAMS, geras kelio matomumas, nėra didelis tad nesunku parkuotis ,patogu įlipti, ir išlipti nes yra aukšta platforma ir erdvios priekinės durys , patogi vairuotojo ir keleivio vieta,patogi pavarų perjungimo svirtis ,viskas po ranka, išėmus galines sėdynes galima pervesti nemažą krovinį , salono plastmasės nėra kietos, jautrūs stabdžiai ,Audio aparatūros geras garsas. Į priekį nutolęs priekinis stiklas suteikia didesnes erdves priekyje sėdintiems, tad regis kad vairuoji ne tokį ir mažą miniveną.Taip pat santykinai dideli šoninei stiklai padidina apžvalgos plotą. Visumoje pagal metus ir kaina gana geras mašiniukas . MInusai: Kietoka pakaba, nors patvari. Trumpokos pavaros ( važiuojant 120 km norisi jungti 6 pavara kurios pas mane nėra) . Prastoka garso izolecija. Gale sėdintiems keleiviams mažoka vietos, sėdynės nėra patogios važiuoti tolimiems atstumams. Sunkokai jungesi atbulinė pavara ( čia gal tik pas mane), Variklis gana dinamiškas, mėgsta benziną mieste: 10,5 l/100km užmiesti 8 l / 100km. Plaukiojo apsukos ant laivų ( buvo apaugęs suodžiais oro padavimo elektrinis vožtuvas.) Po kapotu viskas labai sukista. Pvz akumuliatorius po priekiniu stiklu , kad jį išimti reikia oro filtrą nuimti, tad žiema patartina turėti gerą akumuliatorių. Teko keisti stabdžių trinkeles ( Priekinės 120 lt , Galinės 70) oro filtras 37 lt , tepalo filtras 15 lt. Šarnyrai keičiasi atskirai ne taip kaip audinės, tad ir kaina nebaisi. Tikrai nebrangus išlaikymas, Na benzinas tai jau patys suprantat... Laimės dalykas. Žiūrėk ar neteka tepalas pro talpines ypač tarp variklio ir greičio dėžės,nes dažnai pasitaiko alkūninio veleno salnikas leidžia.
Pilnas atsiliepimas...
Gabrielis | 2011-05-05
atsargiai su 1,6 TDCi automatu!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera modelio komplektacija, puiki vairuotojo ergonomika (tiks aukštam), tylus, komfortiškas, dinamiškas
nepatikima automatinė greičių dėžė, veliūro apmušalai - baisus, tik avarinis atsarginis ratas, mažoka vietos keleiviams gale
Teko labai skaudžiai nusivilti šiuo modeliu: pirkau su 160 000 rida, po mėnesio jau pardavinėjau nevažiuojantį dėl subyrėjusios greičių dėžės už pusę kainos. Savo kaltės dalį prisiimu - neturėjau laiko pasidomėt šiais aparatais prieš pirkdamas, bet ir pora "fordistų" su diplomais tikino, kad uždelstas pirmos pavaros įsijungimas atleidus stabdį "Drive" padėty yra tipiškas fordams ir nėr ko nerimaut, jei tepalo tik yra. Vėliau tik sužinojau, kad su šitom greičių dėžėm rinkoje vyksta tai, kas rusiškai vadinasi "lochatron" - vieni, kurie jau žino išdurinėja tuos, kur dar nežino, bet tuoj sužinos: remontas kainuos apie 7000, garantijos jokios, tai nieks to ir nedaro, bet už daug kuklesnius pinigus galima ją "prikelti" kokiem 500 km ir parduot sekančiam kaip gerą. Aš šitos durnių eilutės nebepratesinėjau ir bent vienu C-Max'u Lietuvoje tapo mažiau - baltarusiai nupirko dėl grožio :))) Tik mėgėjiškas įspūdis - visai smagus tas 1,6 TDCi, nors girdėjau, kad būtent šio modelio turbina irgi yra "užslėpta bomba" kainos prasme. kaip suprantat, nuvertėt gali dvigubai ir staiga, ir dėl to visai nebūtina atsitrenkti į medį :) Šiaip jau ilgiau 160 000 minėto modelio greičių dėžė netempia, tai visi "žinantys" iki tol stengiasi atsikratyt. pagalvok dar kartą
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    Explorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai