Markės
438 iš 1482
Ford Focus 1998 - 2005
Ford Focus, 1998 - 2005
541Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 41
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą ir tuo Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą, nors interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose (visgi Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus). Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas pažymėjo Jeremy Clarkson, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar  Citroën Xsara WRC automobiliams.

1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 41
2018-09-11
Puikus kasdienis automobilis! 1.8 66kw TDDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, gerai valdmas, patikima vaziuokle, kokybiskas salonas, ekonomiskas
linkes i korozija jei apleisit ir nepriziuresit
Šį Focus turiu jau šiek tiek ilgiau nei metus, pasmane universalas 1.8 66kw dyzeliniu varikliu. Per tą laiką pravažiavo pas mane ganetinai nemažai, virš 42 000 km. kaip per maždaug 14 mėnesių tai čia gana didelis atstumas. Važinėju kas diena bent po 100km apie 50/50miestas užmiestis. Mieste telpu į 6 litrus, normaliomis eismo salygomis Vilniuje, bet važiuoju gana ramiai ir nelekiu nuo kiekvieno šviesoforo. Užmiestyje daugiau 5l 100km nesu padares, taigi ekonomija tikrai gera. Taciau reiketu pamineti kad jei norit draguoti tada ir 10l mieste pasiims :) Siaip varikli ir iki 5k rpm esu nekart pakankines bet dirba kaip laikrodis nors ir rida jau 360k o dar tikiu atsukta cia yra :) Ir siaip nesakau kad labai seku tepalu ar filtru keitima bet sita varikli uzmusti beveik neimanoma dirbs nors ir ant atrabotkes. Patikimumas geras, teko paremontuoti tik galini el langa per ta laika kas yra smulkmena taigi mane focus nustebino sioje vietoje, paliko labai gera ispudi. Salono medziagos Ghia bent jau tikrai kokybiskos, pvz man net malonesnes uz naujesniu focus :) Plastmases jei nebuvo ardytos kokiu kreivarankiu jokiu garsu neskleidzia. Vaziuojant nuo 90kmh jauciamas salone didesnis triuksmas bet kaip tokios klases auto viskas ok, kokia astra lygiai taip pat gera garso izoliacija nepasizymi. O del kebulo tai ji reiketu labai priziureti, tik pamatai rudele ir sutvarkai, ir nebus problemu, na o jei nieko nedarai ir vaziuoji ir tiek tai nereikia noret kad nerudytu, nes ir siaip jie linke rudyti labiau. Bet sakau, jei priziuri sitos problemos neturesit. Pasiziureti labiausia dureliu apacias ir slenkscius, jei perkant yra uzdetos slenksciu plastmases siulyciau paziureti kas po jomis yra. Beje automobilis labai stabilus ir gerai valdomas posūkiuose, visada jautiesi užtikrintas, ko negalėčiau pasakyti apie golf ar astra. Labai geras kainos kokybes santykis, uz tokius pinigus kaip kainuoja focus sunkiai rasit kazka kita geresnį.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-08
Focus Mk1 PreFL 1.8 TDDI 66kw universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas variklis 1.8TDDI 66kw, geras salonas, geras valdomumas
Korozija, nuvertėjimas
Automobilis pas mane jau pravažiavo 7000 kilometrų, todėl galvoju, kad jau galiu šį tą pasakyti apie jį. Žinoma su eksplotacija, remontais daug susidurti neteko, todėl apie tai pakalbėsiu mažiau... Pirmiausias dalykas, ką norėčiau paminėti tai korozija. Ir ji šios kartos modeliuose yra ypač pastebima, ypač rūdija durelių apačios – priekinių durų apačios jau galima sakyti kiauros, galinės dar išsilaikė geriau, taip pat didelė problema ir su bagažinės dangčio apačia. Taip pat gerai apžiūrėti perkant slenksčius, kadangi taip pat labai probleminė vieta, nors rasti sveiką galvoju nėra jokių galimybių. Korozija net įsimetusi į saloną, iš vidinės pusės korozijos židinių yra net atlenkus galines sėdynes, arba zapaskės vietoje. Variklis tikrai ekonomiškas, užmiestyje galima pasiekti net 4.5 kuro sanaudas, neviršijant 80kmh tokios ir yra (išbandyta realiai nuvažinėjus pilną baką 100km ir vėl užpylus) ;) Mieste netikrinau, bet mano nuomone turėtų būti apie 6, nesidraskant. Salone pašalinių garsų negirdėti, niekas nebilda , plastmasės jokios nebarška. Salone kaip "golfo" klasės automobiliui, viskas gerai, salonas tikrai kokybiškas, plastikai malonūs liesti, veliūro sėdynės gana minkštos ir patogios. Kas iš minusų, nebent nelabai patogi vairuotojo pozicija. Ilgesnėje kelionėje pakankamai vargina, per tiek laiko dar nesugebėjau rasti sau tinkamos pozicijos, nors čia gal kaip kam, vienam bus patogu kitam gal ne... Garso aparatūra Ghia komplektacijoje man taip pat paliko teigiamą įspūdį, ne aukščiausios klasės, tačiau savo klasėje pakankamai gera. Duryse daiktadėžės pakankamai erdvios, galima daug ką įtalpinti, telpa net 1.5l butelys paspaudus vos vos, tai vertinu gerai. Kolkas remontuoti visiškai nieko neteko nuo pirkimo, viskas veikia gerai, žiūrėsiu kaip čia bus ateityje. Ką norėčiau dar paminėti, tai tikrai geras valdomumas, persėdus iš Opel Astros, labai gerai šiame Focus'e. Kolkas tai paliko tik teigiamą įspūdį (žinat jo kainą), būtų super automobilis, jei ne korozija. Gerai apžiūrėti visus korozijos židinius
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-12
Fainas 1999 1.8 TDDI 66kw Ghia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, malonus ir patogus auto.
Rūdys. Kartais sugenda kuro siurblys
Puikus auto. Genda ne daugiau nei reikia. Vienintelis rimtesnis gedimas, kuro siublio elektrinė dalis. Labai patenkintas varikliu. Pirkau su 160 k rida, (spėčiau tikra 260). Pardaviau su 320 (jei spėjimai teisingi, tri tikra tuomet 420). Minusas rūdys. Todėl ir pardaviau, tam kaip rekėjo variklio. Remontas pigus, genda minimaliai, rūdys verčia greit mažinti kainą:) Planuoti kiek ekspoatuosite ir po to tikėtis parduoti tik į metalo laužą.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2016-01-23
tddi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tokiu nelabai pastebejau,nebent retai taisoma vaziuokle
smakratis,ir kuro sistema
prasta garso izoliacija, sunkiaikuriasi ziema,super brangi eksplotacija,vienintelis geras dalykas tai gan patvarivaziuokle silpnas brangus reikalas Paklausykit ar nesikeicia garsas imynus sankaba,jei barska tai teks keist smakrati o tai labai brangu... Patariu automobilio ieskoti ziema,per salti pasimato visi trukumai.
Pilnas atsiliepimas...
Valentas | 2015-11-11
Ford Focus 1999 TDDi 1.8 66KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas manebringas, geras garso paratūra
Prastas variklis, ateityje pradeda priminti, kodėl kaivo tik tiek.
Perkant buvo pakankamai nebrangus, pagal metus ir kitas charakteristikas tikrai geras aparatas. Elektronikos pilna, bet bėdų daug neturėjau, gerai kūrėsi, mikštai važiavo trauka pakankama. Važiuoklė nebloga, TA variau 3 kartus. visi 3 kartai gerai išskyrus CO reikėjo žibalo nes viršijo dvigubai. Smagus nedielis automoblis iki tol kol kyla problemos. Pirma prasidėjo su spiruoklėm, nutrūko api priekinės spiruokės per 3 metus. Starterio problemos, generatoriaus, kuris neatsėjo taip jau pigei apie 50€. Variklis paprastas su mechaniniais purkštukais, prieš perkant girdėjau kalbas, kad nelabai geri varikliai, bet surizikavau. Tai va pastarosiomis dienomis variklyje atsirado kalimas. Variklio gedimas, išsidėvėjimas, indėklai, švaistikliai, alkuninis velianas. Probelmų ligi kaklo, kainos didžiulės, beveik neverta remonuoti.... Nors tepalai buvo keičiami, filtrai. Kuro sąnaudos sakyčiau geros, vidurkis budavo 5-6l/100km Nuvertėjimas per 3 metus kaškur apie 1000€. Sugedus remonuoti brangu. Paleisti dalimis neapsimoka nes skelbimų iki kaklo. Nebent tikrai tvarkingas. Bet po tiek metų sunku rasti nenujotą kaip sakant Problemos nusveria viską.
Pilnas atsiliepimas...
darknesslt | 2015-05-04
Fokusiukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos, talpus karavanas
Barškutis, labai genda važiuoklė, genda elektronika, labai rūdyja.
Mašina yra vidutinė, kaip už tokia kainą tai visai nebloga. Turi minusų, kad rūdyja LABAI, ir važiuoklė labai sunkiai remontuojama, nes irgi surudyja. Salono elektronika mėgsta gesti. Bet labai talpus karavanas ir gana ne daug degalų degina. Trauka nėra labai įspūdinga kaip 66kW. Variklis gana ekonomiškas Dažni vaziuokles remontai. Jeigu pats taisysi tai tikrai turėk WD-40. Nes dugnas labai rudyja. Bet kaip darbo mašinai tai gera.
Pilnas atsiliepimas...
donas | 2015-03-22
Ford focus 1.8 lx.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, tyliai dirba variklis...tik tiek.
Neekonomiskas, ne taip pigiai islaikomas, turi visokiu mazyciu problemu kurios nervina ir pagrindine RUDYS!
Sveiki. Is karto pasakysiu jog siuo metu tenka gyventi uzsienyje taigi atsiliepimas paremtas automobili eksplotuojant uzsienyje (UK) patirtimi. Masina nupirkau pries 6 menesius. Priezastis pasirinkimo ta jog sklando daug gandu jog fordai cia geros mmasinos, pigiai eksplotuojamos. Deja...Pagrindine beda - RUDYS! Tik nusipirkus pats savom rankom perejau visas rudis, sutvarkiau ir perdaziau. Po pusmecio eksplotacijos, vel tas pats. NUsprendziau daugiau pri to ranku nekisti. Kitos islindusios problemos tai vandens pratekejimas keleivio puseja po daiktadeze kazko pasrode labai nepatvari vaziuokle. Jau antra karta tenka pereiti kai kurias gumas. O labiausiai nesuzavejo dinamiskumo ir ekonoijos santykis. Sakysit masina ''nuvaziuota''? Gal ir taip,bet kaip nekaista prabegus tik 110000 myliu o kuro vartoja apie 8 littrus misriai. Teko varyti tech apziura tai keli pastebejimai rastu ligu ( surudija visi4 stabziu vamzdeliai, galines ivoriu gumos, netolygus, nepakankamas stabdymas) viso ko issprendimo kaina 600 vietiniu piningu. Patarimas UK gyvenantiems tautieciams. vengti anglisku garazu:). Susiradus tautieti mechanka viskas buvo isspresta 80% pigiau ir panegtas gandas jog pigiausiai eksplotuojami ford markes automobiliai. 1.8 benzinas. Man asmeniskai labai nedinamiskas, nors as ir ne lenktynininkas. Kuro sanaudos kaip minejau pakankamai aukstos. Tikrai nesirinkti 1.6ar 1.4 benzinu - bus tik blogiau. Turbut geriausias variantas 1.8 tdci. Kitaip dar ji saukstu vadina, suprask ipili sauksto dyzelino ir vaziuoji, vaziuoji, vaziuoji.... Eksplotacijos kastus suminejau pries tai. Tvarkant vietiniuose ''anglu garazuose'' gali atsieti visos masinos kaina. Turbut pirk tik jei esi ford focus gerbejas kitu atveju vistik geriau sito automobilio nesirinkti.
Pilnas atsiliepimas...
FORDU GERBEJAS | 2015-02-26
DAUG METU VAZINETA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringumas, malonu vairuoti, trauka, nebrangios KAIKURIOS detales, labai ekonomiskas.
Delfininiai purkstukai(brangus ir genda), rudys, elektronika, dureliu rankeneles, abs, beveik viskas kas toje masinoje yra, nera kokybiska.
FORD FOCUS GHIA 1.8 Automobilis prabuvo mano seimoje apie 10 metu. Is esmes sio automobilio niekam daugiau nerekomenduociau, del daugybes problemu su kuriomis susiduriau. Aisku tai nutiko galbut del aplaidumo ir per mazos meiles automobiliui, taciau, bet kokiu atveju antro focuso nepirkciau. Pirmus 4-5 metus problemu nebuvo, taciau poto ir prasidejo, teko keisti sankaba, net 2 kartus, tada buvo keista greiciu deze ir viskas pradejo byreti, galu gale neskaitant ispuvusiu dureliu, keistu visu 4 purkstuku, elektronikos, per likusius 4-5 metus buvo paaukota virs 20tuks. lt. :) 1.8, siaip vaziuoja smagiai, trauka tikrai nebloga, taciau ir problemu turi nemazai. niekaip neapsimoka, nuo pirkimo buvo sukista 20-30tuks. o parduota uz 2 tukst :) butinai patikrinti purkstukus, paieskoti galiniu dureliu apacioje rudziu ir apskritai, kam gadinti sau nervus ir pirkti nepatikima automobili. :)
Pilnas atsiliepimas...
Gintas | 2014-08-19
Neblogas, turinčiam nedaug pinigėlių
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, manevringas, vengvai vairuojasi, nebrangus
Grybauja elektronika, prasta garso izoliacija
Turėjau šį auto 6-erius metelius. Tarnavo, galima sakyti, patikimai. Per tą laikotarpį teko mažai ką tvarkyti. Varikliui trūksta galios. Tik įsigijęs keičiau variklio diržą, tepalus, filtrus, metams bėgant teko keisti sankabos diską, stabilizatoriaus traukę, visas stabdžių kaladėles. Pakaba pakankamai tvirta, važinėju ir žvyrkeliais. Labai manevringas, lengvai ima posūkius. Tiesa elektronika kiek grybauja, prastoka garso izoliacija. Ghia salonas maloniai žiūrisi. Rinkitės galingesnį variklį
Pilnas atsiliepimas...
clyde22 | 2014-04-13
Ford Focus 1.8 TDDI 66 kw 2000m. hecbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiskas, gera garso izoliacija, praktiskas.
Vaziuokle, maza bagazine, linkes rudyti, jei dauztas.
Turejau auto 5 su puse metu. Parduodant, rida buvo ~ 330k km. Naudojau daznai ir darbo reikalais. Per metus muvaziuodavau apie ~ 25k km. Auto vertas demesio. Patikimas. Gera garso izoliacija. Praktiskas. Remontu pasitaike nemazai. Daugiausia del priekines vaziuokles. Elektronikoj bedu neturejo. Ekonomiskas. Mazoka vietos bagazineje. Kaip 1.8 variklis traukia gerai. Neremontavau, isskyrus keiciau variklio galvutes dangteli ir tarpine. Itariu del per didelio greicio magistraleje. Turbina neliesta. Kuro siurblys taip pat. Svarbu keisti laiku tepalus ir pilti normalu kura. Taip pat nelaikyti tuscio kuro bako. Kitaip sakant, nevazineti su 5-10ltr. bake nuolatos. Dazni priekines vaziuokles remontai. Pagrinde traukes, antgaliai, gumos. Galine vaziuokle tvarkiau visa viena karta. Sumokejau ~ 500lt. Vazinejant su neoriginaliais "lietnykais", teks daznai keisti galinius guolius. Keiciau ir as. Priekiniai patvarus, bet viena teko keisti. Matyt jau laikas buvo. Dar beda - pusasiai. Atsieis irgi apie 500, jei ne daugiau. Vairo kolonele irgi ne is stipriuju. Nuolat rasojo, bet taip nieko ir nedariau. Atlaike iki parduodant. Skardos linke rudyti, ypac jei jau dazytos. Mano buvo visa perdazyta. Surudijo per 5 metus. Zinoma, nieko neinvestavau per ta laika i skardas. Auto greitai nuverteja, bet tokiu metu turbut nelabai jau yra kur nuverteti. Geriausia pirkti nedauzta. Maziau bedu bus del skardu. Patikrinti autoservise arba pas nuosava meistra.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    Explorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai