Markės
479 iš 1466
Ford Windstar 1999 - 2003
Ford Windstar, 1999 - 2003
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.013% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)Viso įvertinimų: 3
34% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Šis priekiniais ratais varomas minivenas pakeitė pasenusį galiniais ratais varomą Aerostar modelį. 1999 metais buvo pristatyta visiškai nauja Windstar versija su dvejomis slankiojančiomis durimis ir tais pačiais 3.0 L ir 3.8 L V6 varikliais. Tarp naujovių buvo sėdynėse montuojamos šoninės oro pagalvės ir galiniai parkavimo sensoriai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
Donatas | 2015-01-12
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, lengvas valdymas, pigi eksploatacija
labai lepios greiciu dezes bet jeigu priziuresi ilgai tarnaus
Geras automobilis, komfortiskas, patogus ilgose kelionese tikras amerikietis kas megsta komforta tikrai patiks
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2013-08-24
Ford Windstar 1995m. LX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiskas, amerikoniskas dizainas, nepavargsti ilgose kelionese
Pakankamai dideles kuro sanaudos, ilga 5,14m tad reik iprast pajaust masina.
Sia ziema pirkau ford windstar 95m. Pagrindinis motyvas kodel pirkau butent amerikoniska minivena tai komfortas. Automobilis yra komfortiskas, smagiai vaziuoja, plaukia kaip laivas:))). Dvieju zonu kondicionierius, gale keleiviai gali reguliuoti radija, prisijungti ausines. Yra autopilotas, patogios, minkstos sedynes(vairuotojo valdosi el.). Pavaru deze windstare galima tik 4 begiu automatine. Svirtis kaip dazniausiai pas amerikiecius vairo koloneleje. Yra overdrive rezimas. Daug vietos, trys eiles sedyniu. Trecioj eilej vietos pakanka sedeti. Sveriu 120kg ir puikiai uztenka vietos trecioj eilej :) Na variklis pas mane 3,8V6, 149kw. Siaip autobusa aplenkt galios uztenka. Pas mane benzinas/dujos. Duju sanaudos didokos. Mieste 20ltr, autostradoj vaziuojant 90km/h gaunasi 15. Na kaip minejau duju sanaudos didokos. 100km nuvaziuot mieste siai dienai kainuoja 40lt. Daug kas sako sunku gaut amerikoniskom masinom detaliu. Detaliu tikrai yra ir ju kainos nera labai dideles Windstaruose silpna vieta yra Apd. Ziurekit kai perkat, kad vaziuojant begiai persijungtu be kalimo. Kiek girdejau 3,0ltr varikliu sanaudos skiriasi tik keliais ltr nuo 3,8.
Pilnas atsiliepimas...
Artūras | 2007-03-30
Ford - Windstar - 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neturiu ko pridurti 3.8 V6 - Kėbulas, svoris: mini venas, 4 durų, 5-7 vietų; parengto automobilio svoris 1710 kg. - Variklis: (SAE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsn.; (96.8x86 mm), 3797 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.3:1; 149 kW (203 AG) esant 4900 aps./min; 39.2 kW/l (53.3 AG/l); 326 Nm (33.2 kgm) esant 3600 aps./min. - Variklio konstrukcija: centrinis paskirst. Velenėlis bloke (grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalas 5 l, elektron. degalų įpuršk. sistema Ford EEC-V. Baterija 58/72/78 Ah, generatorius 95/130 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris – 13.2 l. - Transmisija: (priek. pavara), antibuksavimo sistema ASR. 4 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 2.77; II. 1.54; III. 1; IV. 0.69; atbulinė eiga 2.26; pagr. pavara 3.89. - Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priekyje – “McPherson” tipo pakaba, skersinis stabilizatorius; gale tiltas su torsionine pakaba, išilg. svirtimis, skersinis stabilizatorius, cilindrinės spyruoklės priekyje ir gale, teleskopiniai amort. - Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai (aušinami), užpakaliniai – būgniniai, pagal užsakymą – galiniai diskiniai, priekinių diskų skersmuo 28.2 cm, užpakalinių 28.4 cm, ABS; stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 98.5 l; padangos 215/70 R 15, 215/65 R 16, 225/60 R 16, ratlankis 6/6.5/7 J. - Matmenys: bazė 306.5 cm, vėžė 164/160 cm, prošvaisa 15 cm, posūkio skersmuo 12/12.5 m, bagažinė 615/4525 kub.dm, ilgis 510/515 cm, plotis 191.5 cm, aukštis 178 cm. - Eksploataciniai duomenys: Vmax (redakcijos) per 170 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 4 laipsniu 45.5 km/h; specifinis svoris 11.3 kg/kW (8.3 kg/AG), sąnaudos EPA 10.2/13.8 l/100 km.
Pilnas atsiliepimas...
Priedai jūsų automobiliui
Gearbest car inverterGearbest fm transmitters playersGearbest car chargerGearbest car dvr
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    Explorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai