Markės
462 iš 1498
Ford Mondeo 2007 - 2014
Ford Mondeo, 2007 - 2014
519Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 19
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 95% Ne 5%
Ketvirtos kartos Mondeo gaminamas ant EUCD platformos sukurtos kartu su Volvo. Šią platformą jau naudoja didesni MPV Galaxy, S-MAX ir greičiausiai naudos keletas Volvo modelių. Automobilis naudoja Ford propaguojamą “Kinetinį” stiliaus dizainą, kurį pradėjo naujieji Galaxy, S-Max ir C-Max ir adaptavo beveik visi kiti Ford modeliai. Mondeo komplektuojamas su daugybe įvairių variklių. Puikus dyzelinis 2.2 L TDCi common-rail variklis su 175 AG (129 kW) galia ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 8.4 s. Galingiausias variantas turės Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante. Naujasis Mondeo jau spėjo nusifilmuoti filme „Casino Royale“ apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius. Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas, todėl visur jaučiama Ford nebūdinga prabanga. Priekinio skydelio stilius yra panašus į vienatūrių – Galaxy ir S-MAX. Technologiniu požiūriu tai yra kol kas pats pažangiausias Ford automobilis. Ne veltui jis susilaukė pripažinimo laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
Šios kartos Mondeo filmavosi „Casino Royale“ filme apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius.

Galingiausias variantas turėjo Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante.

Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
  • Laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
  • Metų automobilis – žurnalas „Auto Express“.
  • Geriausias vidutinės klasės automobilis – žurnalai „Drive Car of The Year“, „Drive Car of The Year:“
  • Metų Airijos automobilis.
  • Geriausias šeimos automobilis ir universalas – žurnalas „What Car?“.
  • Vienas iš 2008 metų Top 10 automobilių – žurnalai „Motor Trend“, „Car and Driver“.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 19
2018-10-15
Ford Mondeo 2007 m,103kw dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vienas didelis pliusas
Nera
Važineju metus,pravaziuota 18000 km.Pirktas parveztas is Italijos su 240000 rida.Puikus automobilis visom prasmem,per metus laiko visiskai nieko netaisiau.Niekas niekur nebarška,nebilda.Trauka tikrai gera,komfortas puikus.Patiko start/stop sistema,dabar keista butu uzvesti automobili rakteliu.Komplektacijoje didele multimedija su lieciamu ekranu,su navigacijos ir klimato kontroles valdymu.Tiesa Lietuvos zemelapiu butent siai navigacijai rasti be šansu,tai kam tai aktualu is karto perspeju.Šiaip nors automobikis 2007 metu,jame praktiškai visi šiuolaikinio automobilio privalumai.Kol kas tai pirmas automobilis,kuriam per metus tik pakeiciau tepalus ir pyliau kura.
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2018-10-03
Ford Mondeo Sport 2010
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis vaziojantis pliusas
garsas uzdarant duris
Jei saziningai pries pirkdamas si automobili labai dvejojau, nes fordas niekada nekile pasitikejimo ir ypac senesni modeliai turejo daug problemu, ko negaliu pasakyt apie MK4.Po isigyjimo praejus 2 savaitem masina pradejo neuzsivesti, starteris suka, bet nesiveda, keleta meistru ziurejo nieko nerado, vieni net sav garaze masina pralaike ir nesutaise.,jau galvojau isigyjau problema, bet pasirodo pas si modeli uzrudyja laidai i kuro siurbli, nes kazkur ten prisirenka purvo, reikejo imti benzo baka ir ta problema isprende per pora valandu. Dabar jau 3 metai kai turiu ja pravaziavau 50000km ir keiciau tik kaladeles ir tepalus visiskai jokiu problemu, pili benza ir vaziuoji 2.0 benzinas traukia normaliai pilnai uztenka. Masina didele minksta ir labai patogi, garso aparatura fantastiska yra usb, bluetooth, bagazine tikrai didele, be problemu telpa saldytuvai, skalbenkes kai kurie foteliai. Ant kelio stovi puikiai kaip ikalta. Sitas modelis yra vertas daug daugiau nei jis kainuoja siai dienai ir daug geresnis nei panasus konkurentai kaip audi a4 a6 ar vw passat ir tt.. Turbut senesni modeliai sugadino reputacija fordui,kad zmones ziuri i juos atsargiai. Neklausykit nesamoniu,kad ten kas genda ar pan...genda tik 1.8 dyzeliniai ten kazkoks brokas .. Is minusu tik skarbonkes garsas uzdarant duris ir garso izoliacija ne pati geriausia, bet ji geresnenei japoniskuose masinose. Sitas modelis labai tinka seimai arba taxi bizniui Jokio remonto,kaladeles tepalai Nebijokit benzininiu varikliu pilsit tik 1-2 daugiau nei dyzeliui. Atsargiai! neimkit 1.8 dyzelio. Atidziai rinkites pawershift deze. Jei perkat Ecoboost 2.0 benza tikrinkit kompresija buna problemu su ziedais. Good luck
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-03
Mondeo 2011 2.0 EcoBoost 176 kW PowerShift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, galia, malonumas vairuoti, elektra šildomas priekinis stiklas, automobilio kokybė
Pašaliniai garsai šen bei ten,
Su šiuo automobiliu nuvažiavau jau 30000km. Automobilis pirktas naudotas iš oficialios atstovybės, su tikra, Ford duomenų bazėje registruota rida (139000km). Perkant atliko 1 lygio aptarnavimą (variklio tepalai ir viskas, kas su tuo susiję) ir 2 lygio aptarnavimą (automatinės pavarų dėžės tepalų keitimas). Automobiliu labai džiaugiuosi kiekvieną dieną, kai juo tenka važiuoti. Tokio dydžio automobiliui variklis yra puikus - itin dinamiškas, leidžia pasimėgauti greičiu prie bet kurių apsukų. Sakyčiau tokiai galiai pakankamai ekonomiškas. Jokie kondicionieriaus įjungimai ir pan. veiksmai sąnaudų neįtakoja. Automobilis labiausiai džiugina savo salono medžiagų ir surinkimo kokybe - panelės plastikas yra minkštas ir negirgždantis. Durelių apmušalai su kietu plastiku, tačiau taip pat negirgžda ir nekelia jokio papildomo pigumo/prastumo jausmo. Itin patogu - standartiškai esantis priekinis šildomas stiklas, taip pat kuro papildymo sistema be dangtelio. Apsisukimo spindulys, kaip kituose komentaruose paminėta, yra nemažas, tačiau tai ne mini-hečbekas, tad kitaip tikėtis būtų kvaila. Šiaip itin maneveringas, puikiai stovi kelyje. Vairas yra tarp sunkaus ir lengvo, sakyčiau sportiškesnis ir mano pomėgius tenkina, bet ieškantiems itin lengvo vairo manau netiktų. Pakaba taip pat yra sportiška bet tikrai ne per kieta. Sėdynės patogios, per mėnesį su automobiliu padarau vidutiniškai 1200km, teko važiuot vienu važiavimu 600km atstumą, tai tikrai neišvargino. Dviejų sankabų automatinė dėžė su skambiu "PoweShift" pavadinimu taip pat puiki. Pavaras į viršų junginėja nejuntamai, į apačią kartais galima pajausti. Kas gal kiek nuvilia tai salono garso izoliacija. Geresnė nei vidutinė, tačiau tikiesi geriau. Labiausiai pasireiškia važiuojant autostrada >130km/h - girdisi švilpimas. Taip pat smulkūs garsai salone (gali būti tik mano automobilio problema) - pavyzdžiui barškėjo keleivio saulės skydelis. Lengvai sutvarkiau, bet vistiek erzina. Taip pat - jei komplektacijoje yra šaldomas bardačiokas - jis labai girgžda ir sunkiai atsidaro. Kaikuriais atvejais greičių dėžė taip pat paerzina. Tokie atvejai - kai įvyko kažkas "netikėto", pavyzdžiui stabdant link šviesoforo užsidegė žalia ir norisi greičiau vėl važiuoti - truputį užtrunka kol antra sankaba persigalvoja kad pavarą jungtų ne žemyn, o aukštyn. Žiemą ar tiesiog šaltu metu būna nemalonu rytais - iš glušako vamzdžio garai eina kamuoliais (neperdedu). Kai viskas įkaista - nemalonumas dingsta. Per 30000 km keičiau priekinius stabdžių diskus ir kaladėles, priekinius atraminius guolius. Vėliau diskus teko patekinti, tiesinti vieną ratllankį. Pasitaiko atvejų, kai automobilis neužsiveda, t.y. sukant raktelį - jokios reakcijos. Po keleto bandymų susitvarko. Dėja - problemos niekas taip ir nerado iki šiol. Variklis didokas, telpa 5,5l tepalų. Tepalus su filtrais reikia keisti kas 20000km. Iš esmės nei eksploatacija nei remontas nėra brangūs, dalys prieinamomis kainomis. Rinkis iš galingesnių variklių asortimento, pilti kokybišką kurą iš aukšto lygio degalinių, nepraleisti aptarnavimo darbų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-03
2014 Mondeo 1,6 benzinas , 88 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, malonus važiuoti, gražus dizainas,
MAXIMOS aikštelėse manevringumo nėra per daug. Kai kurios detalės keičiamos kiek sudėtingai. Daugiau esminių trūkumų nepastebėjau
Puikus automobilis. Patikimas ir patogus. Labai patogios sėdynės, visai nevargina ilgoje kelionėje. Variklis kaip tokia automobiliui gal galėtų būti kiek galingesnis, bet kitą vertus jis be jokių turbinų, patikimas ir tikrai ekonomiškas. Nors didžiąją dali laiko važinėju po miestą, vidurkis gaunasi 7,4 l. Gainiojimui jis nelabai tinka, bet protingam ir maloniam važiavimui tai pats tas. Verta pasidaryti antikoroziją, kol nepagavo rūdys. Tuomet rimtesnių problemų bus išvengta. Turėjau ne vieną AUDI ir tautos automobilį VW, bet turiu pripažinti, kad šitas MONDEO jiems labai mažai kuo nusileidžia, o daugeliu rodiklių ir geresnis. Žodžiu atgal į tautos numylėtinius nebenoriu. Na, kaip FORDAS turi ir keistenybių. Salono filtras keičiasi tik nuėmus greičio pedalą, arba lemputes keisti tenka išėmus farą. Laimei, lemputės dega retai. Žiūrėti, kad nebūtų pagautas rūdžių, nes MONDEO jos graužia greitai. Nusipirkus pasidaryti antikoroziją. Tekstilės apmušalai reikalauja priežiūros, tad jei tingisi tuo užsiimti, geriau rinktis veliūrą ar odą. Atkreipti dėmesį į kondicionieriaus vamzdelį, nes jei auto padėvėtas, tai silpna vieta, o kainuoja apie 300 eur.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-24
Ford Mondeo 1.8 92kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, dailus, konfortiškas, patikimas, kokybiškas salonas, audio aparatura, voise control, patikima važiuoklė, šildomas priekinis stiklas.
Pakeitus kuro filtrą sunku užkurti mašiną, saugiklinė nepatogioj vietoje, sunku pakeisti salono filtra
Patogus, nebloga garso izoliacija, gera audio aparatūra, gražus kokybiškas salonas, erdvus :) Tik šiek tiek galios truksta. Sužiūrėti ar nėra rudžių, ar veikia kondicionierius.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-24
2011 2.0 tdci 103 kW, AT powershift Titanium
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, erdvus, geras kainos/kokybes santykis
Per 4 metus - nei vieno didelio nemalonaus netiketumo.
Puikus auto! Erdvus, komfortiskas, puikios komplektacjos, kokybiskai surinktas. Kolkas (300.000) jokiu rupesciu nei su EGR, DPF, turbina, pavaru deze ar pan. prie 200.000 reikejo keisti pusasi - brangi detale, "strotuose"rasti be sansu. Originalas apie 500 E. Prie 300.000 eme uzti priekinis D guolis. Analogas - 80 E. Visa kita - einamieji darba-: filtrai, kaladeles, diskai ir t.t. ka cia bepatarsi - ieskoti gerai priziureto varianto.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-08
LABAI PATIKIMAS - Mondeo 1.8 TDCi EDGe 2008.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ilgaamzis 1.8l TDCI variklis, labai labai mazos kuro sanaudos, gera trauka, gera tvirta pakaba kuria retai reikia keisti, erdvus salonas.
Sunku kur nors apsisukti bet nemanau kad tai minusas nes tai visu universalu beda.
Dirbu servize pats turiu jau antra ford mondeo 2008m. edge TDCI universala nes pirmaji moteriske sunkiai suzalojo ha ha ha bet su pirmuoju 3 metus be vargo vazinejau jokiu gedimu nebuvo tik lempute perdege. Taigi netgi po avarijos nusprendziau isigyti tu paciu metu ta pati automabili nustebsit jau du metus jokiu gedimu. Servize turime labai daug nusiskundimu su 2.0l TDCI amzinos bedos tiek su elektronine dalim tiek su varikliais jaigu kas nors suprasite cia tas pats kas lyginti 1.9TDi su 2.5TDi o gal netgi blogiau. dar pridursiu jog 1.8 TDCI edge yra maziau sietas su elektronine dalim taigi elektros bedu neturesite kuriu deje neisvenge visi titaniumai ir pilno paketo mondeo nuo 2008. Remontas nera itin brangus, kuro sanaudos mazos, nuvertejimas kaip visu fordu. Mondeo atzvilgiu geriau butu rinktis paprastesni varianta su maziau elektronikos. manau ne visi zino bet siais laikais automobiliu gamintojai ne be taip atsiszvelgia i pirkeju norus nesitikekite kad jusu pirktas automobilis kuris buvo pagamintas kitame zemes pusrutulyje arba europoje jums tarnaus iki gyvenimo galo metalo kainos ne visur vienodos ir laidu kokybe ne tapati tai kad arba pigesnes medziagos arba darbo jega nuo ko ir kencia kokybe draugai.
Pilnas atsiliepimas...
Petia | 2016-04-20
Erdvus darbinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvumas, valdymas kelyje, ekonomiškumas, šiuolaikiškas dizainas, pagerėjęs patikimumas
elektrikos gedimai, klimatronikas, gana greitai susidėvi stabdžiai
Labai erdvus savo klasėje. Bagažinė milžiniška. Puikiai valdomas kelyje. Prastokai veikia klimato reguliavimas. Fordas su šiuo modeliu praktiškai pavijo, o kai kuo ir pralenkė konkurentus VW Passat ir Toyota Avensis. Patikimesnis nei senesni Mondeo modeliai. Minusas, kurio dar nepanaikino konstruktoriai - "pūna" laidai ir streikuoja elektronika ("pakimba" borto kompas). Šis varikliukas šiek tiek silpnokas kaip tokiai mašinai, bet itin ekonomiškas ir traukia pakankamai gerai. Ant maniškio stovi dar grandinės ir šlapio diržo kombinacija. Trūkumas - labai lėtai šyla. Radiatoriaus ventiliatorius neįsijungia praktiškai niekada. Todėl žiemą salone gali būti šalta. Už savo kainą - geriausias automobilis rinkoje. Detalės palyginti nebrangios. Nuvertėjimas atitinka Ford (ne)populiarumą rinkoje. Tikrinti visų sistemų (ypač elektroninių) veikimą.
Pilnas atsiliepimas...
Mondeo 1,6 132KW ecoboost | 2016-03-11
Mondeo 2014 1,6 132KW Ecoboost komplektacija biznes
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvumas, komfortas, trauka
neaptikau
Pirkau naują , eksploatuoju jau 1,5m , pravažiuota 40 000 . kolkas jokių problemų neiškilo . Komfortiška patogi važiuoklė , gera garso izoliacija , jokių pašalinių garsų . Variklio trauka nereali , prasideda jau nuo 1500 rpm. kuro sąnaudos svyruoja nuo 4,5l/100 važiuojant 80 km/h iki 8 l/100km 130 km/h . nuo 60 km/h jau normaliai važiuoja 6 bėgiu , nuo 70km/h 6 bėgiu jau galima važiuoti dinamiškai. Anksčiau važinėjau su Focus ,tai ten valdymas ir mašinos balancas tobulas, Mondeo agresyviai važiuojant nuneša priekį , žinoma su ESP to nesijaučia :) Trūkumų kol kas neaptikau .
Pilnas atsiliepimas...
Soyer | 2015-12-12
Mondeo 2.5T
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, galingumas, patikimumas, išvaizda, prietaisų skydelis, valdymas kelyje
Vietomis patraškantis interjeras, maža komplektacija, kondicionierius gali prakiurti
Vienas neįprastesnių Mondeo su 2.5T 5 cilindrų varikliu pasiskolintu iš Volvo. Erdvus salonas, gražus kaip ir išorė tik kiek skupoka gali būti su komplektacija. Yra Ghia ženkliukas, bet kur ta Gija? Net sedynes neelektrinės. Salono kokybė gan įvairi ir vienas kitas traškėjimas primena, kad esi Forde. Geras Fordo bandymas įsiterpti į biznio klasę, bet dar kiek trūksta. Raudonas apšvietimas primena Audi, bet tai tik į gerą. "Sony" audio sistema nereali (žymiai geresnė nei geriausia Mk3 Mondeo). Balso atpažinimas tikrai veikia, net kai Merso S klasė susimauna. Prie ko negaliu prikibti tai elgesys kelyje. Kai reikia, ramiai plaukia. Kai reikia įsuks į bet kokį posūkį. Jei (kaip priekiu varomai) priekis ims slysti, stabilumo sistema veikia žavingai, tiesina tik tiek kiek reikia (išmeta galą posūkiuose lyg būtų galu varoma). 162 kW tyliai traukia kaip dyzelis nuo žemų apsukų, o kai pasiekia aukštesnes, jau pradeda šaukti "traukitės arba suplėšysiu" ir nešasi pirmyn. Labai lengvai čipuojamas (tik pirma suderinkit su dujomis). Dujas jau 4 metai įsidėjęs, jokių problemų nei traukoj nei su gedimais, tik pasirūpinkit galingais purkštukais turbininiams varikliams ir mechaniku, kuriam rankos auga iš pečių. Stebina koks ilgas važiuoklės detalių tarnavimo laikas. Su varikliu jokių bėdų. Vienintelis kas neduoda ramybės, tai kondicionierius, gali prakiurti, o ir siurbliuko guoliai rizikos grupėje. Variklio diržas nelinkęs ilgai laikyti, tad siūlau pasikeisti. Paklausykit kondicionieriaus darbo, ar nesigirdi ošimas šnypštimas, nes bus kiauras.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    Explorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX 
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai