Markės
507 iš 1434
Honda Jazz 2001 - 2008
Honda Jazz, 2001 - 2008
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.415% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 13
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Honda Jazz yra nedidukas penkerių durų hečbekas gaminamas nuo 2001 metų. Šis Honda turi labai gerą reputaciją Europoje kaip nebrangus, ekonomiškas ir labai patikimas automobilis. Laidos “Top Gear” apklausose 2006 metais Jazz buvo išrinktas geriausiu automobiliu (po Honda S2000). Didžiulis automobilio populiarumas padarė jį perkamiausiu Honda modeliu Europoje – jam priskiriama iki 30 % visų Europos Honda pardavimų. Automobilis gaminamas su nedideliais 1.2, 1.3, 1.4 i-DSI ir 1.5 VTEC litro varikliais. 8 vožtuvų i-DSI varikliai turi po dvi uždegimo žvakes cilindrui, kas leidžia geriau sudeginti benziną ir taip pagerinti variklio trauką, ekonomiškumą bei išmetamų dujų kiekį.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Honda Jazz yra itin saugus automobilis – savo klasėje jis tapo pačiu saugiausiu kada nors testuotu (pagal NHSTA) itin mažos klasės automobiliu.

Didžiulis automobilio populiarumas padarė jį perkamiausiu Honda modeliu Europoje – jam priskiriama iki 30 % visų Europos Honda pardavimų.

2001/2002 automobilis buvo išrinktas geriausiu Japonijos metų automobiliu.

Laidos “Top Gear” apklausose 2006 metais Jazz buvo išrinktas antru geriausiu automobiliu po Honda S2000. Tais pačiais metais Jazz buvo pripažintas geriausiu mažos klasės automobiliu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 13
2017-06-12
Paprastas patikimas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, manevringas, talpus, mažai gendantis
Prasta triukšmo izopliacija
Tai mano pirmas automobilis išsilaikius teises, pirkau 2003m. modelį, benzinas. Patikimas gedimų atžvilgiu, teko keisti tik detales kurios susidėvi bėgant laikui. Manevringas ir jei važiuoju viena labai gerai traukia iš vietos :) . Puikiai sutilpom ir su didesne kompanija, bagažinė erdvesnė nei kitų iš išorės panašiai atrodančių automobilių. Kuro sąnaudos su automatine pavarų dėže priklauso nuo vairavimo stiliaus: mieste tolygiai judant iš vietos ir neminat "iki dugno" svyruoja tarp 6-7, už miesto priklausomai nuo greičio , jei važiuoti ramiai ant 70km/val 4.5l, bet tokiu greičiu važiavau tik dėl įdomumo, tai normaliai važiuojant ant 90 nuo 5 iki 5,5, autostradoje paspaudus 120 ekonomija pasibaigia. Salone viskas pigiai paprasta, bet sėdynės gana patogios ir nuvažiavus ir 300 km nemaudžia sėdimosios kas pasitaikydavo gana dažnai sėdint kituose mašinose :) Kuriasi žiemą net prie - 25 be problemų, greitai sušyla, vasarą gerai šaldo. Na šiaip automobilis "barškutis " , jau duobes tai pajusite, tačiau jei tai netrukdo tai verta rinktis šį automobilį. Per porą metų jokio rimtesnio gedimo. Perkant su automatine pavarų dėže atidžiai pravažiuoti, kad nesijaustų trūkčiojimų ir netolimoje ateityje netektų keisti pavarų dėžės.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-06
Honda Jazz 1,2 2003 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
MINI minivenas - manevringas, talpus daiktams sudėti, patogus sėdėti ir keleiviams ir vairuotojui, ekonomiškas, retai genda.
Nešildomi šoniniai veidrodėliai. Radijos problemos
Turiu dvi 2002 ir 2003. Abi iš Italijos. Abi Lietuvoje eksploatuotos jau po 4 metus. Manevringas. Talpus. Nebrangi eksploatacija. Patogus tiek priekyje, tiek gale sėdintiems. Automobilis aukštesnis nei kiti tokio tipo auto, tad sėdint tiek gale, tiek priekyje lubų nesieksit ir gulėt nereikia. Žmonai patiko ir kol kas keisti auto nenori. Dėl galios trūkumo tai variklis atsigauna prie 3000 apsukų - žinoma tada didėja ir kuro sąnaudos (auto juk ne dragui), o važiuojant tvarkingai tikrai ekonomiškas - matyt kuro ekonomija labai priklauso nuo „tarpinės - sėdynė pedalas“. Kadangi auto ruoštas Italijos rinkai, todėl greičiausiai nei vienai nėra šildomų šoninių veidrodėlių. Ieškant auto dukrai teko pasidomėt internete visai mažalitražiais. Apsistojau ties HONDA JAZZ pagal patikimumą, kuro sąnaudas, eksploatacijos kainą (naujai vairuotojai svarbu važiuoti be gedimų), taip pas mane atsirado antras JAZZ. Vienai pakeisti tik priekiniai stabdžių cilindrai (20 eu), antrai keičiau tik stabilizatoriaus traukę (50 Lt). Varikliai tepalų neryja. Vienai buvo užsidegęs „chekas“ tai nuvariau pas meistrus - atliko vožtuvų sureguliavimą (50 eu) (po 120 000 km reikia profilaktiškai atlikti), po to viskas vėl tvarkoj. Tą padariau iškart nupirkęs antrą auto dukrai mokytis vairuoti.).Priekinės faros plastikas, ant saulės blunka, teko poliruoti (dar plius 5 eurai medžiagoms). Po 4 metų eksploatacijos Lietuvoje vienai pasirodė rūdys ant galinių posparnių (matyt buvo daužta), bet daugiau rūdžių nepastebėjau ir tai kad jos labai rūdija nepasakyčiau. Dar teko porą lempučių pakeist. Vienas iš nemalonių siurprizų buvo radijos gedimas - radijas negroja, o CD veikia puikiai. Pasidomėjus internete, radau ne vieną susidūrusi su šia problema ir kad jos taisymas kažkokia mistika, pigiau pirkt iš laužyno, arba dėt multimedijos įrenginį. Kol kas klausausi CD. Dėl nuvertėjimo tai nesupratau. Pirkau vieną prieš 4 metus sumokėjau 3000 eu, Šiai dienai manau atgaučiau daugiau nei 2000 eu.
Pilnas atsiliepimas...
LUCIO | 2016-02-11
Honda Jazz 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas, manevringas, patikimas, išsiskiriantis, ganėtinai talpus, nebrangi eksplotacija.
Kaip ir visi japonai kietoka važiuoklė.
Honda Jazz 2005m. 1.4 61kW Tai mano pirmasis turimas japonas, eksplotuoju aš jį ganėtinai nesenai, tačiau galiu parašyti pirmą įspūdį. Tai gi, pats automobilis yra be galo manevringas, pats tas lakstyti musų miesto gatvelėmis. Labai lengvai parkuojamas, nors pradžiai gali atrodyti, kad mažas galo matomumas, bet prie kiekvieno automobilio reikia priprasti. Iš pažiūros automobilis atrodo ganėtinai mažas, tačiau įsėdus į vidų jame yra tikrai daug vietos. (Prieš tai turėtas automobilis buvo VW Golf IV, tai jame vietos tikrai mažiau.). Bagažinė tikrai didelė ir talpi, dar priedo sėdynių transformacija yra nereali, galima net baldus vežioti. Po galinėmis sėdynėmis yra vietos padėti gana nemažai tašei ar dėžei. Tai gi vietos salone tikrai daug. Automobilio šildymas tikrai įspūdingas, auto sušyla labai greitai, nereikia žiemos metu drebėti ir laukti kol nutirps langai. Šildomos sėdynės prideda tikrai daug komforto, kai lauke -15. Automobilis ant kelio stovi kaip įkaltas, važiuoklė standi ir patikima. Automobilis nors ir nėra galingas, tačiau 1, 2 bėgiu pajudėsit tikrai greitai, startavimo laiku likau tikrai patenkintas. Automobilio salonas nėra įspūdingas, tačiau viskas tvarkinga, plastmasės nebarška, ant vairo radijo grotuvo reguliavimas. Taip pat yra klimato kontrolė, nėra nieko nereikalingo, automobilis surinktas tikrai puikiai. 1,4L 61kW varikliukas nėra galingas, tačiau tikrai patikimas. Ir jo pakankamai užtenka galima spustelėti ir iki 150km/h, dirba puikiai. Variklio darbas beveik negirdimas, užvedant ar užgesinant nedreba, jokių pašalinių garsų neskleidžia, tepalo nevalgo. Variklį suka grandinė, kas yra patikimiau už paprastą diržą. Variklio grandinę rekomenduojama keisti prie 200-225tūkst. km. ridos. Tepalą pyliau 5W30. Tepalo filtras, salono filtras, oro filtras, tepalai, galinio rato remontas (su darbu ir visom detalėmis): 85E. Apžiūrėkite ar nėra rudžių, variklis turi dirbti tyliai, jokio drebėjimo ar pašalinio garso negali skleisti, bėgiai mėtosi labai lengvai, patikrinkit ar veikia ABS. Ar automobilis nėra daužtas, nesurinktas iš dalių. Ar važiuojant automobilis nesudreba, jei taip reikia keisti variklio babinas, ar nebarška važiuoklė, tikrai išgirsit jei taip bus. Jei nupirksit investuokit į pilną antikorozinį, nepasigailėsit.
Pilnas atsiliepimas...
Valdas | 2015-12-09
Honda Jazz I-DSI 1.4 MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, manevringas, negendantis, talpus.
Rūdys, barškesys, sunkus vairas.
Automobilis pirktas 2013m 12 mėnesį, jau atvažinėtos dvi žiemos, laukia trečioji. Nuvažiuota 36000km per 2 metus. Žiemom kuriasi puikiai, problemų nepastebėta. Praktiškai negendantis automobilis. Komplektacija: Pirkau palyginti neblogos komplektacijos, KLIMA, CD grotuvo valdiklis ant vairo, priekiniai langai elektriniai, atnaujintos kėbulo linijos. Valdymas: Automobilio vairas yra ganėtinai "sunkus" lyginant su kitais automobiliais, pvz prieš tai vairavau Mitsubishi COLT ir Renault ESPACE, ten tikrai vairas pasisukdavo lengviau, tačiau priprantama ir nekyla problemų. Ant kelio laikosi gerai, kaip tokio aukčio mašinai, sakyčiau nesijaučia taip smarkiai posūkiai, lyginant su kokiu ESPACE. Mieste labai malonu manevruoti, išsisukinėti, parkuotis ir t.t. Tiesa ABS veikia keistai, kartais suveikia kiek netikėtai, pvz šiek tiek pristabdant pervažiavus per nelygią vietą (gulintį policininką). Trauka: Mieste viskas ok, gali nardyti, apstatyti kitus, pajudėti iš vietos. Užmiestyje jėgos trūksta, kylant aukštyn nuo 100km/h. Tampiau priekabą, tai dar pusė velnio pavažiuoja. 5 žm + priekaba krauta važiuojant į nedidelį kalniuką 100kmh automobilis dar nelėtėja :D Komfortas: Komfortas vidutinis, per duobes važiuojant jaučiasi kiekviena duobelė. Sėdynės patogios. Mašinoje patogiai gali sėdėti 4 žmonės, gale vietos kojoms tikrai pakanka. Jei gale atsisėda trečias žmogus, tai jam užuojauta, nes per vidurį sėdėti tikrai nepatogu, diržų fiksavimo mechanizmai lenda į šonus. Talpa: Telpa 4,5 žmogaus (0,5 per vidurį). Daiktadėžėje vietos nedaug, bet yra vietos lentynėlėje po vairu ir po daiktadėže. Didelis pliusas - nestandartiškai atsilankstančios galinės sėdynės, jas atlenkus galima ikišti nestandartinių formų daiktu, pvz gėlę, ar šiaip aukštą daiktą. Bagažinė ganėtinai didelė, kaip tokio tipo automobiliui. Variklis atseit 1.4, bet iš tikro 1339 cm3. I-DSI Inteligent dual spark ignition (atseit twin spark :D). Galios mažoka (61kw), bet mieste užtenka. Nelepus, tinka 10w40 tepalai. Stovi grandinė, todėl amžina. Karts nuo karto reikia pareguliuoti vožtuvus. Eksploatacijos kaštai kuro/remonto atžvilgiu nėra dideli, nes automobilis ekonomiškas ir retai genda. Eksploatacijos pagrindas, einamos dalys: filtrai/tepalas/valytuvai/st kaladės. Filtrai paprastai, tepalo 2-3€, oro 3-4€, salono ~5€. Žvakės po 2-3€. Tiesa, keičiau guolį(39€) atseit Vokiškas, o šiaip japoniškas ~50-60€. Tepalams nelepus, pilu 10w40 ir važiuoja. Keičiu kas 15000 km, telpa 3,8l.Dapilinėti reikia po 8000km apie 0,5l tada iki galo atlaiko. 8 žvakės(!), bet pliusas, kad nebrangios ir standartinės.Kartais genda EGR, bet nėra dažni atvėjai. Nuvertėjimas... sunku pasakyti, pats pirkau per mobile.de, parvarė, kaip už 2006/12 mėn mašiną gavosi neblogai, 4300€, dabar galima panašių metų pasiimti už 3000€ Lietuvoje, tačiau LIETUVIAI GERŲ MAŠINŲ NEPARDAVINĖJA. Pirkite tik su KLIMA, naujesnio, atnaujinto dizaino, pas juos eina geresni stabdžiai, geresnė pakaba. Pavažinėkite šiek tiek, pajuskite ar netrūkčioja (jei trūkčioja, gali būti babinos, o jos kainuoja 50€/vnt), Jei jau pradėjo pūslės kilti, tai žinokit jau rūdys, todėl ieškokit be menkiausios rūdelės. Patikrinkite EGR ar viskas gerai, ar neatjungtas, nes kai kurie sugedus EGR jį "užglušina", Taip pat jeigu vairuotojo sėdynės medžiaga šiek tiek "pakilus", žinokite jau daug kilų prasukta. Na o visi kiti dalykai matosi: aptrintas vairas, bėgių svirtis, pedalai. Patikrinkite ar mašina nebuvo vilkta, ar nebandyta atidarinėti plastmasė, kur tvirtinasi kablio žiedukas. Jei jums patinka sportiškesnis, malonesnis važiavimas, tai pirkite SPORT variantą, ten pilna komplektacija (visi el langai, savaime užsilenkiantys veidrodėliai, malonesnės sedynės, KLIMA, priešrūkiniai, etc..) pati mašina geriau laiko ant žemės, tačiau pakaba kietesnė. Mašina nors ir taip žema, tačiau SPORT būna dar žemesnė, dėl to ir nesirinkau šio varianto.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2015-10-18
Stipriausias is konkurentu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus eksplotacijos kaatai geras valsimumas, pasukamumas
garso izoliacija
Auto man labai patinka. Jis nera komfortiskas jeigu jus to ieskote, bet jeigu ieskote komforto turbut ziuresite i limuzino klases auto ne i ekononines kuriai jis yra dedidikuotas. Auto labai talpus. Naudojame darbe vietoj "kabluko" . Kantrus. Per metus nuvaziavom 60tukst.su dujom pasikeitem zvakes uz juokinga kaina ir sankaba, nes priekaba tampom subkesne uz pati auto. Patenkinti 100% Pigiau nei elektromobili vairuoti :) del nuvertejimo negaliu komentuoti, nes pirkau deveta nebrangiai. Siaip detales pigios. Jokiu bedu del remonto ir patvarumo. Jeigu patinka modelis pirk. Jei perki automata pasitikrink greiciu deze, nes tai butu brangiausiai kainuojantis remontas. Visa kita nebrangu.
Pilnas atsiliepimas...
Honda Jazz 1.4 litro benzinas | 2015-07-17
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, manevringas, erdvus
Nera minusu :)
Iš pirmo žvilgsnio atrodo nedidelis "kibiriuko" klasės automobilis. Tačiau buvome maloniai nustebinti jo erdvumu. Jokių problemų važiuojant 4-5 asmenims. Pilnai pakanka vietos bagažinėje - nors žiūrint į automobilį atrodo, jog bagažinės ten visai nėra :) Važiuoklė taip pat pakankamai komfortiška. Manevringas mieste, jau apie parkavimo privalumus nekalbu. Variklio galios taip pat užtenka. Verdiktas - žmonai labai patinka, iš techninės pusės priekaištų neturiu, kuro sąnaudos negąsdina. Puikus savo klasės automobilis. Nors tik 1.4 litro, tačiau šiam mažyliui jo pilnai pakanka. Prieš perkant šį automobilį teko nemažai paieškoti informacijos ir atsiliepimų. Tiesą sakant, visa informacija, kurią radau pasitvirtino. Kantrus automobilis, nereikalauja daug priežiūros, nekaprizingas. Aptarnavimo kaštai tikrai nedideli. Kiek pastebėjau, nuvertėjimas nėra didelis, o tai jau nemažai pasako apie automobilio patikimumą. Kaip ir su dauguma transporto priemonių - tikrinkite ridą, būtinai žiūrėkite kokia situacija su parūdijimais. Rekomenduočiau būtent 1.4 litro variklį, nes 1.2 litro bus silpnokas (o kuro sąnaudų atžvilgiu - nėra skirtumo).
Pilnas atsiliepimas...
Adomas Radžius | 2015-01-29
Honda Jazz Automatas 1.4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija
Kad žmonai nepatiko
Jazz tai nedidelis bet gan talpus, paprastas, bet neprastas, patinka kad nera visokios nereikalingos elektronikos, labai patvarus, ekonomiskas. Nesigailiu.Rudys_ kol kas ne. Remontai-po metu kol kas ne. Kas siek tiek kelia nerima automatas pradedant vaziuoti sudreba,bet cia tepalu beda. Seip nekeisciau bet dideliai seimai per mazas...Gaila Kaip 1,4 ir automatui tai sakyciau labai net gerai Kas gerai kad jį vertina ir kaina krenta neženkliai
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2015-01-29
Honda Jazz
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus variklis, mažai gedimų, pakankamai daug erdvės salone, nesunku rasti vietą parkavimuisi.
Bloga garso izoliacija, blogai vedasi šaltu oru.
Mažas be erdvus automobilis, ekonomiškas, patvarus. Patvarus, ekonomiškas tačiau nėra labai dinamiškas. Vidutiniškas
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-10-13
Patikimas, pigiai remontuojamas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, pigi eksplotacija, patikimumas, gan gera isvaizda uz kaina
Garso izoliacija
Automobilis labai talpus ir ekonomiskas. Pirkau darbui ir likau nustebintas. Patikimas smagus automobilis. Kuro sanaudos mazos, remonto jeigu reikia atseina pigiai. Daug komforto ir garso izoliacikos nera, bet butu keista is sio mazylio tiketis tokiu dalyku. Rekomenduoju Dirba be problemu i savaji ir dujas sumontavom nes vaziuojam daug. Kaip nedarbiniam duju tubut nerekomendiociau deti. Kuro sanaudos benzino iki 6 litru. Duju iki 7-8 litru.
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2014-01-09
Puikus miesto automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Judrumas, erdvus salonas
Silpnoki varikliai
Kai apžiūrėjau iš lauko, maniau, kad bus mažokas. Tačiau įlipęs vidun, likau nustebintas didelės erdvės įspudžiu. Paėmiau į rankas vairą ir paleisti jau nebesinorėjo. Pirmu bėgiu labai guvus, reaguoja vos prisilietus. Kitais jau kiek vangokas ir bėgėjasi lėčiau nei norėtųsi. Gal ir gerai - juk ne lenktynėms pirktas. Maniškis 1,2l. Galios žinoma norėtųsi daugiau, tačiau šį trūkumą atperka lengvumas ir jautrumas.Tiesa žvakių variklyje net 8, tad jų keitimas šiek tiek brangesnis. Nupirktam teko iškart pakeisti atraminius amortizatorių guolius. Techninių apžiūrų centre pasakė, kad jau ne pirmą sutinka su ta pačia bėda. Tad matyt galima laikyti silpna modelio vieta. Iškart įsivertinti išlaidas amortizatorių atraminiams guoliams keisti, jei nebuvo keisti pastaruosius kelis metus.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai