Markės
475 iš 1426
Honda Accord 2002 - 2008
Honda Accord, 2002 - 2008
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 23
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008Honda Accord 2002 - 2008
Honda Accord yra vidutinės klasės automobilis pretenduojantis į prabangiųjų vidutinių automobilių klasę. Varomas priekiniais ratais šis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais Europoje ir Japonijoje, o Amerikoje šis automobilis gaminamas Acura TSX pavadinimu. Galingiausias šios kartos modelis turi 2.4 litro keturių cilindrų variklį su VTEC kintama vožtuvų sistema ir 205 arklio galiomis. Accord pakaba yra suderinta, kad maksimaliai stabiliai ir greitai įveiktų posūkius. Kaip vidutinės klasės automobilis Honda Accord yra labai erdvus ir komfortiškas su nemažai papildomos įrangos visiems poreikiams. Tai gera investicija, nes automobilis nėra brangus, o ir išliekamoji vertė yra labai gera.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 23
2017-05-04
Honda accord 2i-vtec 2004m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe
Nebuna
Sveiki visi noriu pasidalinti savo yspudziais apie sita modely.Zodziu pirkau auto su 175 000myliu o tai yra 280000km rida tikra neatsukta auto turejas 5savininkus is kebulo aplankstymu matosi,kad auto tikrai nebuvo mylimas nepaisant aplankstymu ybrezimu as isigijau nes kaina buvo juokinga pagalvojau porai menesiu bus gerai paskui ysigysiu "padoresny" ta pacia diena pasikeiciau tepalus kaladeles filtrus ir viena stabilizatoriu tas mano laikinai aito turiu 15menesiu pravaziavau 20 000km jokiu papildomu investiciju neturejau apart tepalu filtru keitimo po 15 000km esu begalo be krasto patenkintas auto kokybe vaziyokle variklis greiciu deze viskas dirba kaip laikrodukas vidus per tiek laiko ir kilometru kaip naujas nei vienas jungiklis niekas nenusitryne niekas negirgzda nebarska kaip liaudis sako neuzmusamas automobilis .noreciau pakomentuti vieno pries tai lyginusio zmogaus accorda su insignia. Na nemanau ar tai sazininga lyginti accorda nors ir feislifta nors is esmes tai tas pats auto kuris buvo pradetas gaminti nuo 2003 p feislift nuo 2006 su insignia kuri berots pasirode 2008 zmogus lygina interjera tai reike ir lyginti su accordu nuo 2008 kureme atsisedus jautiesi kaip kosmineme laive interjieras superinis medziagos kokybiskos tai su insignia nera ka lyginti beje varikliai yra tokie patikimi kad palikti tie patys ir nuo 2008m honda variklis yra isrinktas nr1 UK galite gugle pasitikrinti o in signia net nera desimtuke.Na o as ruosiuosi ysigyti feoslifta bus zmonai jieskau dyzelio nes pigiau grysti atostogu y LT Nezinau kas tai yra remontas Tikrinti startery ir vairo kolonele jeigu viskas ok net nejieskoti visokiu nesamo iu tiesiok nerasite
Pilnas atsiliepimas...
Haccord | 2016-11-11
Accord 2.2 i-ctdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogu naudotis lcd lieciamu navigacijos ekranu, per kuri galima valdyti radija, navigacija, klimato kontrole. Ekonomija, trauka, patikimumas.
Bagazines irengimas.
Teko tureti 3 tokias hondas ir galiu pasakyti, nei su viena neturejau jokiu problemu isskyrus vienai buvo trukusi stiprintuvo slanga, leido skysti. Nors ir 2.2 variklis, bet labai ekonomiskas, trauka taip pat stebetinai gera, tikrai geresne, nei 103 kw audi, beveik tokia pati kaip volvo 120kw (teko bandyti). Labai patogios sedynes, kokybiska oda. Nepatiko tai, kad bagazineje nera soniniu skyriu susidet daigtams, tik dirzeliai pritvirtint vaistinelei, gesintuvui ir t.t. Vaziuokles labai patvarios ir paprastos. Labai ekonomiskas, galingas, patvarus, su paskirstymo grandine, ne dirzu. Teko keisti stiprintuvo slanga. Skysciai, kaladeles ir t.t eksplotacines dalys kaip ir kiekvienam. Nepirkti pigiausiu variantu, isiklausyti smagrati ar neskleidzia garsu, trumpai tariant kaip ir kiekvienam automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
Autoturėtojas | 2016-06-06
Tikrai geras variantas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi, gali miegoti. Variklis su grandine, dirba tyliai. Atsidaro bagažinė pati jei reikia.
Vairo kolonėlė, Silpnoki stabdžiai reiktų didesnių. Silpnas kėbulo padengimas dažais, toks jausmas lako nerasta.
Trumpai: važiuoja tikrai gerai. Kol kas vienas pastebėjimas silpnoki stabdžiai tokiam tankui, Greitai Stabdžių diskus pradeda mušt kai stabdai. Ir dar pastebėjimas silpnas kėbulo užnešimas dažais, kaip būtų metallic be jokio lako. Akmenukai išdaužo dažytą paviršių kėbulo. Sakyčiau labai jau prastas padengimas auto dažais. Visa kita tikrai normal, galima prikt drąsiai. Variklis dyzelio su grandine tai gerai. Veikia kaip laikrodukas. Nėra garsiai dirbantis viskas OK detalės nėra labai pigios, o ir kartais paieškoti reikia. Patikrinti vairo kolonėlę. Imti po facelifto ištaisyta daug klaidų tai toks modelis 2006-2007. nes nuo 2008m.jau eina naujesnis modelis.
Pilnas atsiliepimas...
onealfa | 2016-04-17
Tobulas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nunusibostantis dizainas. Dinamiškas. ir tikrai negendantis
Kietokas. Gal kiek skurdoka vidaus įranga
Pravažinejau lygiai 13 metu, nuo VEHO salono duru, ir iki to nelemto medžio.... Ir paskutinę dieną džiugino lygiai taip pat, kaip ir pačią pitmą dieną. Ir tuom viskas pasakyta Geriau net ir nebegalima norėti Kaštai ??? Stabdžių kaladėles bei tepalus tai juk tenka keist visiems ? Jei tik patinka akiai - tai net ir neabejokit
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2016-03-31
Honda Accord Tourer 2.4 type S 6MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, patikimumas, salono medžiagos, bagažinės dydis
Garso izoliacija, vieta gale, navigacija neturi rytų Europos
Važinėju tris metus, ėmiau su 160 000 rida, prisukau dar 120 000. Su varikliu, dėže, elektronika - jokių problemų. Dėl mūsų kelių būklės nelaiko stabilizatoriaus įvorės ir traukutės (priekyje labiau), viršutinių šakių šarnyrai, kadangi važiuoja azartiškai - diskai ir kaladės taip pat neilgam. Važiuoklė standi, stabili, gerai laiko kelią, neieškokit čia komforto, tai sportinio charakterio automobilis, tai arba patinka arba ne. Labai tiksli ir lengvai jungiama pavarų dėžė, puikiai suderinta VSA, komforto įrangos daug, apdailos medžiagos kokybiškos, bet kaip ir pas japonus - nei vieno perteklinio gramo ar milimetro. Garso izoliacijos termino japonai irgi nežino. Nors vizualiai universalas atrodo labai ilgas, gale kojoms vietos ne kažką. Bagažinė labai didelė. Labai. Ypač nulenkus sėdynes. Kalbu ne apie teorinius litrus iš bruošiūros, o praktinį panaudojimą. Beje, solidžiai pakrovus išlieka tokia pat stabili ir gerai valdoma. Tai Honda. Iki 4000 rpm variklis kaip variklis. Bet nuo 4000 rpm pareina visi 190 AG, tada labai smagu. Dyzelistam reikia laiko persiorientuoti, kad čia viskas prasideda ten kur pas juos viskas baigiasi. Puikiai veikia su dujom (jau 120 000 km). Mišriu ciklu, netaupant, man tikrai užtenka 10 litrų dujų. Vasarą, 4 žmogai, kondicionierius, pilna bagažinė, 140-150 km/h autostrada reikėjo 12. Šitam varikliui 1litras tepalo 10 000 km - norma - nesinervuokit. Gerų neorginalių detalių accordui nėra! Yra du variantai - perki pigias (tikrai) neorginalias dalis, pastoviai jas keiti ir visiem aiškini, kad Honda šlamštas, arba imi originalą, moki nepigiai (tikrai) ir servise būni labai retai. Palyginimui - tie nelaimingi stabilizatoriaus salenblokai - no name (tame tarpe ir su pelėda logotipe) 3-5 eur vnt., laiko apie 3 mėn., t.y. 10 000 km. Dabar sudėjau originalius po 20 eur, jau dvigubą limitą atlaikė žiūrėsim kaip bus toliau. Kaip visada - perki pigiai - po to nesinervuok. Čia kaip ir visom mašinom. Imk universalą, labai praktiškas. Geriausias pasirinkimas 2.4 mechanika + dujos = 4,00 eur / 100 km su 190 AG ir nepurkštaukit, kad tokia kombinacija skelbimuose brangiausia ir pasirinkimas mažiausias - ne veltui. Neimk automato - grybauja. Dyzelių daugiausia ir jie pigesni - ne veltui. Neimk 2.0 - kuro naudoja kaip 2.4, važiuoja prasčiau
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-01-31
Honda Accord
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, patikimas, galingas, patogus, manevringas.
purkštukai, benzininio variklio ekonomija.
Na dar vieną japoną apžvelgsiu šiandien, šį kartą Honda Accord 2004m. Šis auto tikrai labai geras, kokybiškai surinktas, sportiškas ir gan išvaizdus, todėl drąsiai galite žiūrėti į šį automobilį. nesvarbu dyzelinį ar benzininį ir neturėsite bėdų, jeigu neapleisite. Esu bandęs šį automobilį ir jis man labai patiko, nes yra sportiškas, patogus, lengva parkuotis, manevringas. Palyginus su kitais japoniškais sedanais (Toyota Avensis, Mazda 6, Subaru Impreza), tai jie tikrai yra panašūs ir galite rinktis visus variantus, o Honda arkliukas - patikimumas ir įgimtų ligų stoka, ko negalima pasakyti apie kai kuriuos korėjietiškus ar prancūziškus automobilius. Tikrai, manau, kad nusipirkę šią mašiną važinėsite labai smagiai ir ilgai ir kas gerai, jog galite rinktis tiek automatinę, tiek mechaninę greičių dėžę, abi yra patikimos, na gal mechaninės dėžės sankabos nėra ilgaamžės, bet ją pakeitus, 2-3 metus pamiršite apie tai. Mano nuomone, kas norite gražaus, patogaus ir sportiško auto su gera kokybe, tai galite rinktis bet kokiu atveju, nepasigailėsite. Kalbant apie benzininius, tai, be abejo, jie nebus ekonomiško, tačiau galingi ir patikima, o kas yra svarbiausia. Jeigu norite sutaupyti, tai rinkitės mechaninę dėžė, o jeigu turite daugiau pinigų, pirkite dyzelį 2,2 variklį (103kW) variklį, bet jie turi vieną trūkumą - purkštukai. Stenkitės pilti tik kokybišką kurą ir pilti gerą alyvą, kad nebūtų bėdų kuro siurbliui, turbinai ir purštukams, o daugiau iš variklio bėdų kaip ir nebūtų. Eksploatavimas, aišku, nebus toks pigus kaip VW Golf, bet nebus brangus kaip BMW 7 serijos, todėl verta pagalvoti apie šio automobilio įsigijimą ir važinėsite ramiai ir patikimai. Eksploatacija nereikalauja ypatingos priežiūros, o tik tai, kas svarbu (alyvos, diržų, filtrų keitimas) ir auto tarnaus ilgai. Jeigu norite galingo, pirkite 2l benziną, o jeigu taupote, bet norite irgi greito - 2,2 dyzelio. Tik, be abejo, kaip ir visiems japonams apžiūrėkite kėbulą ar nėra korozijos, nes iškart kaina skiriasi ir galėsite drąsiai derėtis, kad pigiau nusipirkti auto ir dar būtinai žiūrėkite automatinės pavarų dėžės darbą, nes jas mėgsta "padrožti", todėl atsargiai, o jeigu labai bijote automato, bet norisi, pasikvieskite specialistą, kuris Jums padės bėdoje, o jeigu imsite mechaninę, tai drąsiai galite pirkti, su jomis bėdų būna labai retai. :))
Pilnas atsiliepimas...
NERIJUS | 2015-09-18
siaip sau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
MAZOS SANAUDOS grazi isore patikimas ir labai tylus variklis
skurdus salonas komforto trukumas kaip premium klases, zema pakaba garso izoliacija
prisiskaites autoase nusipirkau honda 2006 po facelifto, isvaizda isores grazi vidus kazko truksta, pirkau zmonai nes pats vazineju su insignia, salono vidus nors su navigacija man skurdokas, kaip sakiau pats vazineju su insignia ir kai kartais persedu i honda atrodo nusikeli 10 meteliu atgal, komfortas siaip sau variklis dirba tikrai tyliai jo salone beveik nesigirdi bet ratai labai girdisi atrodo kad su atidarytom durim vazineji ypac ziema nes pas mane su sipais. pries tai turejau audine a6 2003 tos pacios padangosi buvo tai ju nesigirdejo. dabar bandau parduot, kas liecia is taisymo tai per metus gal taip papuole nes pirkau pravaziavuse 171000km tai alkuninio veleno skriemulys suplyso, dar kas nepatiko ir man ir zmonai tai kad ji velniskai zema, pats gyvenu norvegijoje tai kai greitai sutemsta labai spigina priesais atvaziuojancios masinos. as pats renkuosi visada sedanus ir komforta, tai pasakyciau taip uz pasata b5 geresne komforto atzvilgiu uz audine a6 ne, insignia kita pasaulis. visi sako patikima, nezinau per metus mazai ka galiu pasakyt, dabar ieskau kitos masinos zmonai variklis dirba tikrai tyliai nors ir dyzelis, atidares kapota garsiau girdi kaip generatoriaus dirzelis sukasi nei variklis. trauka tolygi nera to ryvoko 140hk puse velnio, apsukas megsta. kastai kuro sanaudos mazos, nuverteja jos nedaug, remontas tai kaip ir sakiau skyva pakeiciau, ir beje tepalai 5.9 litro reikia pakeitimui, kuro filtra pasikeist reik kantrybes, bet tepalus keist geresnes vietos nesu mates pas masina 10min darbas. nerudija palyginus su audi a6 2003 tai labiau rudijancios masinos neturejau:) vectra 1998 taip nerudijo kaip audine, vairo kolonele reiktu pasitikrint
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2015-06-15
Honda accord 2,2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus salonas, moderni, taupi, talpi.
Ryškių minusų net neįvardinčiau nes nelabai ir pastebėjau.
Pirkau prieš du metus, per šį laiką tikrai nenuvylė. Buvo parvaryta iš Italijos, jokių rūdžių, bet salono vairas truputį nuo salės pakepęs (bet pasikeičiau be problemų į naują). Šiaip prieš pirkdamas ilgai nagrinėjau ir kitų gamintojų variantus Toyota Avensis (nepatiko salonas, tiesiog atsilikimas nuo inovacijų), opel vectra (salonas irgi tragedija), ford mondeo (nuo 2007, netiko nes labai jau didelė, bet įspūdinga.). Tad apsistojau ties Honda. Aišku, universalas ne pats gražiausias modelis, bet labai praktiškas. Man Hondos pranašumas buvo prieš vokiečių WV ik kt. tai variklio tylus darbas. Labai gražiai dirba, vos ne kaip benzinas. Su turbina labai gerai traukia. Ramiai važinėjant pakankamai ekonomiška. Jei daugiau užmiestyje važinėju gaudavosi apie 5,5 bendras vidurkis. Kolkas su varikliu problemų neturėjau. Gal kiek trūkumas iš karto nusipirkti atsarginių dėtalių, bet užsakius po poros dienų jau gauni. Teko keisti tik priekinius šarnyrus, patarčiau pirkti originalus, nes kitų firmų gali nepatikimai trumpai tarnauti. Per du metus sakyčiau ne taip ryškiai ir nuvertėjo. Šiaip tai pirkčiau sekančią irgi Honda accord tik jau naujesnę :) Kaip ir perkant bet kurį automobilį gerai patikrinti. Šiaip prieš perkant rinkau daug info apie accordus, tad jokių pasikartojančių ligų nebuvau girdėjęs.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2014-10-10
Kokybiškas automobilis už gana žemą kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tiesą sakant, prieš perkant automobilį, honda buvo atmesta, nes prieš tai turėjau honda accord, kurį visi gyrė, bet gedimai pylėsi vienas po kito (automobilis visgi buvo 15 metų senumo, tad nieko nuostabaus...), tačiau po ilgo rinkimosi tarp Vectra/A4 /Avensis, tik pamėginus užmesti akį į accord - ją ir nusipirkome. Jau įveikėme 30k km su šiuo automobiliu, bet apie jį tikrai galiu atsiliepti tik gerai, o tai turbūt nemažai priklauso ir nuo buvusių šeimininkų. Erdvi bagažinė, audio aparatūra, realiatyviai neblogos technologijos pagal metus, mažos kuro sąnaudos, kokybiškas salonas, gera garso izoliacija, neprolematiška pakaba - turbūt būtų pagrindiniai pliusai. Salonas yra didžiausias pliusas, nes rinkdamiesi vokišką automobilį/avensis, būtent likdavome nepatenkinti salonu, tai mežiagos prastos, tai technologijos 5 metai atgal, tai garso izoliacija tragiška... kaip minusus galėčiau pavardinti priekinius žibintus (geriau turėti kelias lemputes atsargai...), maža akumuliatorių ir koondicionieriaus kompresorių (kiek suprrantu, nelabai jie vykusiai pagaminti...) Nesu lenktynininkas, bet traukos užtenka, kuro sąnaudos - labai geros (10l dujų). Kaip tokiam dideliam auto - gana mažos. Einamosios detalės kainom neišsiskiria. Patikrinkite autorizuotame servise (labai padėjo Ivuanos darbuotojai), prieš perkant ir pasidarykite antikorozinį :)
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2014-06-23
Honda Accord 2.2c-dti Sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Susipazinsite ir susirasite draugu mechaniku,gausite nuolaidu korteliu!
Daug ligu turintis auto
Siandiena pavyko atsikratyti didziausiu turetu kibiru, Honda Accord 2.2 c-tdi.Pirkau ji truputeli dauzta ir pats tvarkiausi.Automobilo rida 156000km,nusprendziau isigyti ji del mazu kuro sanaudu ,isvaizda puse velnio, vietos irgi pakanka,pasiskaicius atsiliepimus apie Honda isvis atrodo,kad ten stebuklas o ne masina,bet gerus atsiliepimus apie Accord raso tie kurie tik svajoja ji isigyti,arba zmones kurie pries tai vazinejo zyguliu arba kumeles traukiamu vezimu. Taigi pries Accorda turejau daug auto ir galiu patarti norintiems ji pirkti,kad geriau jo vengtu,visu pirma jis neatitinka savo kainos,kaina per daug ispusta nera uz ka moketi,komforto jokio, jau po 2 valandu keliones norisi lipt lauk is sitos lupenos labai nepatogi sedynes,nuobodus vairavimas, priekines paneles dizainas ir migtuku isdestymas ne i tema,visas masinos interjeras tai pigiena .Kebulas tai turbut padrytas is tusciu alaus skardiniu,tik kapotas is kazko kito, gal cemento i vidu pridejo,kazko jis per sunkus pats kebulas tai gerai cinkuotas nes pas mane nebuvo jokiu rudziu,tik va rudys labai puola dugna ypac stabdziu diskus,suportus .Variklis! jis ekonomiskas traukia neblogai turbinos deka ,o patikimumu as labai abejoju Vaziuokle nei minksta nei kieta puse velnio,bet nepatvari ,byra viskas! ypatingai skaudziai per kisene kerta kai subyra vidine granata,o cia ju liga, jos sugenda apie 140000tuks ir yra sunku nustatyti kurios puses pabiro, todel dauguma pasikeicia abieju pusiu kaina kosmine nes keiciasi su pusaasiais.Kas liecia transmisija tai smagraktis subyra irgi nuo 150-200t,km,kaip kam pasiseks,nepamirsti reikia ir variklio grandine pasikeisti prie 25000tuk..zodziu, kas nuspres isigyti si modeli liudna nebus,tures ka veikti ir draugu servisuose susiras... Taupus jeigu vaziuoji autostradoje,uztenka apie 6,po miesta ir megstantiem greiti iki 10 litru.Kaip beeksplotuoti, sis dyzelinis agregatas nores susipazinti su mechanikais is arciau Automobilio eksplotacijos kastai priklauso nuo to kiek ilgai ir daug su juo vazinesite kaip bebutu islaidos garantuotos,artimiausioje ateityje sie modeliai turetu nuvertet labai stipriai,nes siuo metu ju kaina neadekvati.Priezastis ta,kad siuo metu sis modelis ant bangos ir pardavejai nori maksimaliai is jo pasipelnyti manau kaina stipriai kris po keleriu metu. Patarimas nepirkti.Jei visgi perkate turekite mintyje,kad reikes keisti grandine prie tam tikros ridos,kurios kaina bus puse jusu masinos,taip pat smagrakti!,nepamirskite pasitikrinti vairo kolonele,nes tai irgi ju liga.Pries perkant pravaziuokite su auto isbandykite ji autostradoje isibegekite iki 120 pajuskite ar nera vibracijos,nes tai sekanti ju liga pusaasiai
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai