Jonas | 2024-03-20 |
Patikimas ir ekonomiškas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paminėjau
Paminėjau
|
Automobilis pasirodė itin patikimas ir ekonomiškas, eksploatacijos metu nekilo jokių nesklandumų. Komfortiškas, ekonomiškas, priežiūros kaina nėra didelė. Kelyje yra puikus, vidutiniškai kietas, greitėjantis variklis reaguoja kaip ir turėtų. Žemas, kaip ir visi nauji automobiliai. Salonas puikus – krūva ekranėlių, nišų įvairaus dydžio daiktams, skydelio spalvos pasikeitimas priklausomai nuo važiavimo režimo. Toks įdomus interjeras, bet kogero bus labai skonio reikalas ar jums patiks. Žiemos režimu kuro sąnaudos su visais variklio pašildymais, nuokalnėmis ir kalneliais, kamščiais ir trumpais pagreitėjimais - ne daugiau kaip 9 litrai. Tai yra maksimumas. Vidutiniškai sunaudoja 6-7 litrus. Užmiestyje paprastai paima ne daugiau kaip 5 litrus. Alyvos su filtru pakeitimas servise nebrangus, pyliau 0w-20, oro filtrai ir salono filtrai nebrangūs, galima lengvai pasikeisti pačiam. Apskritai jei automobilis dar turėtų didesnį aukštį nuo žemės, tai sakyčiau būtų idealus ekonomiškas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Justas | 2024-03-04 |
Hibridinis auto iš Hondos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Degalų sąnaudos, patikimumas, nedidelė priežiūros kaina, geras valdymas, gera garso izoliacija ir surinkimo kokybė
Žemokas
|
Sveiki visi. Mano Honda pravažiavus jau 245 000 km, viskas veikia išskyrus kondicionierių. Reikia diagnozuoti problemą ir taisyti – panašu sistema kažkur leidžia, nes prieš sezoną buvau prisipildęs pilnai. Variklyje grandinės nekeičiau, dėžės neliečiau. Ką dariau tai šiuos darbus: vairo traukę ir ratų suvedimą tvarkiau du kartus. Du kartus priekinius stabdžių diskus. Priekiniai stabdžiai diskiniai, galiniai – būgnai. Priekinius keičiau kas 50k km, galinius teko ardyti prie 150k km, iki 350k ridos manau atlaikys. Toliau keičiau lemputes, skysčius. Du kartus pakeičiau pagrindinį akumuliatorių. Antras 110 vatų, kuris randasi po atsarginiu ratu kol kas gyvas. Kuro sunaudojimas mieste - vidutiniškai 5,5 L važiuojant ramiai, užmiestyje 4.5 L. Bagažinė didelė, nuleidus galines sėdynes sutalpinau 1m3 keramzito maišuose. Vežiau 3 m ilgio metalinius profilius. Iš esmės esu patenkintas automobiliu. Beje, pravažiavęs esu daug ir kol kas neturėjau nė vieno priekinio stiklo įskilimo, nors esu gavęs akmenuką ir ne kartą. Galbūt dėl priekinio stiklo kampo ar dėl stiklo atsparumo, nežinau. Viduje panelės plastikas aišku pigus, bet apskritai įspūdis neblogas. Variklis šiek tiek naudoja tepalo, reiktų pasižiūrėti kur jis dingsta. Dapilu maždaug 500-600 ml tepalo kas 10k km, palyginti nedaug. Galvoju pasidaryti antikorozinę apsaugą nes automobilis jau metuose ir reiktų pasaugoti nuo druskų. Automobilio manau neparduosiu, jei pirksiu kitą, tai šį paliksiu žmonai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
J is Kedainiu | 2024-02-26 |
Super automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, geros kuro sąnaudos, garso izoliacija, nebloga kaina, patogi bagažinė
Dinamika silpna
|
Atsarginių dalių pasirinkimas puikus, šrotuose gana nesunkiai galima surasti bet ką. Komfortas geras, kokybiška apdaila, garso izoliacija puiki, garso sistema padori, labai patogi sėdėjimo pozicija, dar neturėjau tokių patogių sėdynių, bagažinė didžiulė, mažos kuro sąnaudos. Iš minusų: hibridas silpnas, artimosios šviesos normaliai nešviečia kol nesumontuotos LED lemputės, pilnu gazu vos įvažiuoja į stačią įkalnę jei pilnai pakrautas, bagažinėje nėra pašvietimo. Bendrai automobilis paliko labai geras emocijas, nesigailiu kad pasirinkau šią Honda o ne Toyota Prius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jurgis | 2024-02-03 |
11 metų stiprios draugystės
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvardinau
Išvardinau
|
Ištikimas darbinis arklys, kuris man ištikimai tarnavo iki šiol. Paprastai žmonės nevažinėja tiek ilgai su viena mašina, kiti automobiliai būna ir subyra per tiek metų. O ši Honda važiuoja ir važiuoja - tikra japoniška kokybė. Be to automobilis pasižymi praktiškumu ir stilingu santūrumu. Viskas ko reikia ir nieko daugiau. Per visą eksploatacijos laikotarpį pinigus leidau tik eksploatacinėms medžiagoms, automobilis niekad nesugedo, kad ir kur važiavau. Nors paskutiniais eksploatacijos metais įvyko dvi nedidelės bėdos - oro kondicionavimo sistemoje teko pakeisti susidėvėjusią guminę tarpinę, ir pakeičiau trūkusį priekinį stiklą. Iš minusų - mašina nemėgsta stovėti dideliame šaltyje nenaudojamas, maža baterija greitai nusėda. Insight kuro sąnaudos juokingos ir turi dinamiką prilygstančią 1,6–1,8 litro varikliams. Neįtikėtinai erdvus – puikiai telpa nemaži kroviniai, jame parsivežiau ne vieną Ikea spintą dėžėse. Arba - sutalpinu pripučiamą valtį, turistinį stalą ir dvi 80 litrų kuprines. Tuo pačiu, automobilis gana komfortiškas ir erdvus dviem trims keleiviams. Pagal planą pirkau automobilį 5 metams, bet atrodo nuvažiuosiu daugiau, tiesiog nėra priežasties dėl ko reiktų atsisveikinti su patogiu automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
VitA | 2024-01-08 |
Honda erdvėlaivis nenuvylė!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas fantastiškas, saugumo ir komforto įranga, geras valdymas
Žema klirensas, kabinos talpa mažoka, gan didelė kaina
|
Puikus automobilis! Naudotas kasdien, tiek vasarom, tiek žiemom prie bet kokio oro ir kelio sąlygų. Stilingas gražus interjeras, puikus valdymas. Labai gera komplektacija. Keičiau tik eksploatacines medžiagas - alyvos, filtrai, kaladėlės. Sakyčiau labai dinamiškas automobilis kaip 88 AG galiai, kogero dėl hibridinės sistemos. Pakaba kieta, bet mašina puikiai valdoma - reikia kažką paaukoti jeigu nori kažką gauti. Gale automobilis gali sutalpinti du žmones, per vidurį sėdėti labai nepatogu. Bagažinė talpi, o sėdynės atlenkiamos 60x40. Bendrai vietos salone nėra labai daug, iškarto matosi, kad automobilis sukurtas mažiesiems japonams :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jurij | 2023-12-05 |
Puikus ir patikimas su 1.3 L varikliu ir 88 AG varikliu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Privalumai šie: saugumo įranga, dinamika, patikimumas, valdymas, priežiūros kaina, degalų sąnaudos, išvaizda, komfortas, interjero dizainas, japoniškos konstrukcijos kokybė, kompaktiški matmenys, talpi bagažinė
Esminių nėra
|
Turėjau 5 metus ir per tą laiką keičiau tik besidėvinčias dalis ir įvairias eksploatacines medžiagas. Jei prižiūrėti šią mašiną, tai ji tarnaus daug metų. Kalbant apie ekonomiją - mieste kamščiuose automobilis gali suryti visus 10 L, tačiau jei eismas normalus, tai išsiteksite su 6-7 L. Greitkelyje bus vos 3-4 L priklausomai nuo greičio. Bagažinė didelė, galinės sėdynės nulenkiamos, pačios sėdynės labai patogios, garso izoliacija kažkam bus prasta, man ji normali. Dinamika nuostabi kogero dėl elektros variklio – tas pats kaip važiuotum su dvilitriu varikliu, tik čia 1,3. Stabilumas kelyje puikus, tik sėdėsena viduje labai žema kaip Civicuose, bet prie to greit priprantama. Plius prietaisų skydelis puikaus dizaino, suteikia erdvės jausmą, o priklausomai nuo vairavimo stiliaus jis šviečia žaliai, raudonai arba mėlynai. Lempos priekiniame buferyje dažnai apsineša purvu, jas periodiškai valau nuo purvo. Šiaip mašinai didelių priekaištų neturiu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Žygis | 2023-10-05 |
Honda Insight ZE4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, valdymas, puikios degalų sąnaudos, solidi išvaizda, patrauklus interjero dizainas, stabili pakaba
Priežiūros išlaidos gali būti didesnės nei tikitės, maža prošvaisa, prasta garso izoliacija, neitin didelė bagažinė
|
Sveiki visi, turiu tokį automobilį 2012 metų gamybos dar tik mėnesį, bet jau nuvažiavau beveik 3000 km Vilniuje ir sukdamas ratus po Lietuvą. Pirmieji įspūdžiai lyginant su Priusu yra tokie: tai daug patrauklesnis hibridas, greitesnis, kuro sunaudoja mažiau. Jei žiemą Prius valgydavo nuo 6,5 iki 7,2 litro tai čia 4,9-6 priklausomai nuo važiavimo tempo. Pažiūrėsime kokios sąnaudos bus žiemą. Pažvelkime į privalumus: patraukli išvaizda, gera multimedija, prisitaikantis autopilotas, geros saugos sistemos veikia puikiai, nepavyksta susižaisti tik su ženklo atpažinimo sistema. Apie patikimumą dar anksti kalbėti, pažiūrėsime. Kai pasiekiau 51000 km, sureguliavau vožtuvus (taip priklauso padaryti) ir perėjau pilną techninę priežiūrą. Pereikime prie minusų: oro filtras tik originalus, su alyvos filtru problemų nėra, teko laukti galvos tarpinės, brangios NGK žvakės. Užsisakius per eBay galima sutaupyti nemažai, bet laukti reiks beveik mėnesį. Labai maža prošvaisa tik 130 mm, dugno apsauga pagaminta vos ne iš folgos ir tvirtinama klipsais - tai ne apsauga, o purvo surinkėjas. Žinoma garso izoliacija kaip ir priklauso japonams yra prasta, ją reikės pasitobulinti. Planuoju sumontuoti žmonišką variklio apsaugą, rimtus galbūt reguliuojamo kietumo ir aukščio amortizatorius, kad žiemą nereikėtų stumdyti sniego ir šiaip didesnis aukštis automobiliui nepamaišytų. Galima būtų statyti gumines tarpines šitam reikalui, bet nelabai noriu daryti tokių nerimtų pakeitimų dar gana naujai mašinai, reiks pasitobulinti garso izoliaciją, padaryti priekinių žibintų poliravimą ir apsaugą nuo ultravioleto, na ir dar visokių smulkmenų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ainis | 2023-09-04 |
Mažas įspūdingas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, valdymas, degalų sąnaudos, dizainas
Pravažiuojamumas ir garso izoliacija
|
Laba diena visiems! Honda yra Honda - automobilis labai malonus naudoti. Puikiai tinka mieste, pakaba vidutiniškai kieta, gerai reaguoja į gazo pedalą ir neblogai įsibėgėja. Šiaip žemas, kaip ir visi to meto automobiliai. Salonas puikus. Daugybė įdomių akcentų, nišų, skydelio spalva keičiasi priklauso nuo apkrovos – smagus dalykas nors nėra jokia naujiena šiais laikais. Bagažinė didelė. Vienintelis pastebėjimas - galinių keleivių įlaipinimas išlaipinimas nėra lengvas reikalas dėl stipraus sparno išlenkimo. Bet aš gale nesėdžiu :) Kuro suvartojimas žiemą su visais apšildimais, įkalnėmis, kamščiais ir trumpais spurtais - ne daugiau kaip 9. Tai yra maksimumas. Vidutiniškai 6-7. Trasoje suvartojimas paprastai yra ne didesnis kaip 5.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytenis | 2023-07-27 |
Puikus automobilis savo kainos ribose
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, prieinama priežiūros kaina, geras patikimumas
Pravažiuojamumas prastas, garso izoliacija
|
Puikus automobilis, niekada dar manęs nenuvylė. Pakankamai patogus važinėti po miestą ir greitkelyje, bet ne daugiau 120 km/h greičiu. Erdvus hečbekas, technologiškai pakankamai pažangus ir ekonomiškas. Idealiai tinka šeimai su vienu vaiku, arba porai ar jei važinėjate vienas. Priežiūra standartinė – kas 5-7 tūkstančiai variklio alyvos pakeitimas, kas 40 tūkst. variatoriaus alyva, plius karts nuo karto variatoriaus kalibravimas, įsiurbimo kolektoriaus pravalymas, vožtuvų pareguliavimas ir pan. Viskas gana pigu ir greitai padaroma. Maždaug kas 100.000 reikia keisti žvakes kas yra brangu. Tačiau jums galbūt to niekada nereikės daryti. Automobilis smagus važiuoti ir nusipelno savo vietos istorijoje šalia panašaus Toyota Prius automobilio, nors ir nėr toks populiarus kaip Prius. Bet gal ir gerai, Honda atrodo įdomesnis automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rimas | 2023-06-19 |
Honda Insight
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, adekvati dinamika, geras valdymas, geros degalų sąnaudos
Prastas pravažumas prastesniu keliu
|
Puikus automobilis. Stebėtinai geras ir aštrus valdymas ir gera dinamika iš mažyčio 1.3 variklio. Prieš tai važinėjau su Toyotomis ir lyginant su jomis, pas šį yra keletas ergonominių klaidų, tokių kaip artimosios šviesos automatiškai neišsijungia atidarius dureles. Bet tai smulkmenos. Pavažinėjęs šiek tiek, supratau Honda koncepciją. Tai pakankamai ekonomiškas, žinoma ne toks kaip Prius, bet vidutinės sąnaudos yra tikrai geros - apie 5,5-6l. Didelis hibridinės sistemos pliusas yra tas, kad ji veiks net be akumuliatoriaus. Iš minusų turbūt galima pastebėti tik tai, kad galinė sėdynių eilė gana ankšta, tačiau pas mane ten keliauja vaikai, tad viskas ok.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|