Markės
486 iš 1434
Honda Civic 2005 - 2011
Honda Civic, 2005 - 2011
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 17
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria agresyviu, bet vieno tūrio dizainu, kuris labai puikiai suderina savyje dinamiškumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio įspūdį. Bendras įspūdis – puikus! Jo patraukli išorė puikiai dera su didžiausiu racionalumu. Todėl automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru žiba gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Naujasis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas dedamas vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą.

2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.

Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 17
2017-06-01
Sportiškas bet nesaugus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas motoras ir sąlyginai daug vietos salone
Siauri langai ir labai prastos lempos
Teko vairuoti šį automobilį kurį laiką. 2006 m. 2.2 turbo dyzeliniu motoru. Gal per trumpai, kad būtų galima įvertinti eksploatacijos išlaidas ir pan. Bet pakankamai, kad susidaryčiau bendrą valdymo vaizdą tiek dieną, tiek naktį. Vairuojant šį iš pažiūros nedidelį automobilį apima dvejopas jausmas. Nors kėbulas atrodo gana mažas, bet vietos viduje tiek man (1.80m ūgio ir vidutinio sudėjimo), tiek aukštesniems keleiviams gale atrodė gana daug. Bagažinėje vietos irgi užtektinai. Rašoma, kad erdvę salone pavyko išplėsti sumontavus degalų baką viduryje, po sėdynėmis. Skydelis tikrai atrodo foturistiškas ir informatyvus. Vairas patogus, nors labiau primena žaidimų automatų vairą. Sėdynės patogios. Valdymas panelėje išdėstytas nepriekaištingai. Pakaba su R17 ratais buvo kieta, jaučiasi kiekvienas nelygumas ir duobelės. Bet net didesniu greičiu posūkiuose automobilis stovi stabiliai. 6 bėgių mechaninė pavarų dėžė pagaminta taip, kad lenkimą galima padaryti ir būnant penktoje ar šeštoje pavaroje. Automobilis puikiai spurtuoja ir nekyla abejonių, kad pavyks laiku aplenkti ir sugrįžti į savo juostą. Vis dėlto automobilis turi ir labai eismo saugumą įtakojančių minusų. Skydelis informatyvus, bet saulei šviečiant iš galo beveik nieko nesimato. Langams palikta labai mažai erdvės, todėl labai daug aklųjų dėmių. Važinėjant vis tekdavo sukinėti galvą ir žiūrėti atidžiau, nes per atramas pasislepia nemaža dalis kelio. Galinį stiklą skiriantis balkis iš išorės atrodo gražiai, bet iš vidaus tai labai apriboja matomumą. Menkas pliusas, kad jei kas važiuoja iš galo su ilgosiomis, tai balkis yra kaip tik lempų lygyje ir jas blokuoja. Bet dėl tos pačios priežasties nesimato, ar gale esantis automobilis nerodo posūkio signalo. Lempos yra labai prastos. Ilgosios šviesos dar pakenčiamos, bet trumposios tokios prastos, kad žvakė daugiau šviesos duoda. Dėl tos priežasties naktį nepastebėjau stirnos, nors buvo lygus kelias, giedra ir sausa naktis. Kiek kalbėjau su pažįstamais, kurie irgi turi tokį automobilį, taip pat skundėsi prastomis lempomis, tad neatrodo, kad tai būtų buvę tik vieno automobilio problema. Po to teko vairuoti automobilį su xenon žibintais tai skirtumas akivaizdus. Net ir Ford Mondeo 2001 gamybos su paprastais žibintais naktį kelią nušviečia tvarkingai. Dėl šitų priežasčių ir saugumo trūkumo nerekomenduočiau šio automobilio. Nebent važinėjate tik dieną ir tik mieste.
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-11-26
Honda Civic VIII
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, galia, puiki išvaizda, benzininio variklio garsas, Type-R apdaila, surinkimo kokybė, garso izoliacija.
Korozija ( ne visiems), dyzelinio variklio grandinė, šiek tiek didoka kaina, turbina.
Sveiki, šiandien norėčiau parašyti išsamų atsiliepimą apie aštuntos kartos Honda Civic (kosminį erdvėlaivį). Pradžiai, tai automobilis yra gan išvaizdus ir šiandien traukia praeivių dėmesius, ypač ryškios spalvos oranžinis ar raudonas.Automobilis tikrai yra vertas kiekvieno sumokėto centro už jį, ypač dėl patikimumo, kadangi per Vokietijos techninės apžiūros centro TUV statistiką šis Civic yra aukščiau viduriuko ir tai yra labai aukšta pozicija, atsižvelgiant į jo konkurentus. Automobilis yra vertas dėmesio dėl jo vidaus medžiagų kokybės, surinkimo bei komforto, jo pirmtakas 7 laidos Civic buvo panašus į šitą, tačiau šis iš japonų įgavo daugiau saugumo, daugiau įvairios įrangos bei kardinaliai pakeitė nuobodžią visų iki 7 kartos gamintų CIvic išvaizdą. Šis Civic labiau tinka jaunimui, kuris nori išskirtinio, gan greito, patikimo ir smagaus automobilio su nebrangia priežiūra. Ši Honda yra geras japonų sprendimas gaminti jį, o jis kaip tik šiuo metu yra atpigęs šiek tiek, todėl yra vertas mokėti kiekvieno euro už jį, ypač Type-R modelis su sportine apdaila ir galingesniais varikliais. Viduje šis automobilis primena kosminį erdvėlaivį, tačiau tai nesudarys nepatogumų naudotis joje esančia įranga, nes viskas padaryta aiškiai ir suprantamai, tik moterim rekomenduočiau įsidėti parkavimo daviklius, nes ant galinio lango esantis spoileris uždengia beveik visą galinį langą, kuris ir taip nėra pavyzdinės formos, todėl gali kilti problemų su juo parkuojantis. Kėbulas nėra labai atsparus korozijai, tačiau nebūna dažnai, kad stipriai rūdytų, bet pasitaiko atvejų, kad žmonės skundžiasi būtent šia problema Jei nusprendėte pirkti šį auto, tai rekomenduočiau 1,8 103kW benzininį variklį, jie labai mažai kelia problemų, kaip ir visi kiti Honda benziniai varikliai, dyzeliniai šiek tiek turi bėdų, kadangi jame yra grandinė, o ją pakeisti tikrai nėra pigu, bet benziniai varikliai yra ekonomiški, patikimi ir gan galingi, todėl drąsiai galite rinktis 1,8 variklį ir nematyti bėdų su jais, be abejo, priežiūros variklis reikalaus, todėl alyvai pinigų taupyti nevertėtų ir rinktis tik tokią alyvą, kokią rekomenduoja gamintojas. Variklio galbūt silpnosios vietos yra vožtuvų dangtelio tarpinė pro kurią pradeda leisti, tačiau tai visiškai nedaug investicijų reikalaujantis remontas, o variklis kaip ir sakiau, tikrai yra patikimas ir ilgaamžis, todėl drąsiai siūlyčiau imti 1,8 nei 2,2 dyzelinį, nes sąnaudos maždaug yra panašios. Kalbant apie važiuoklę, tai taip pat ji gan ilgaamžė ir patikima. Silpnosios vietos - galinių šakių sailentblokai bei priekinių šakių šarnyrai, o visa kita labai patikima ir laiko gerai. Eksploatacija nėra pigi, kadangi čia Honda, o už kokybę visada reikia mokėti nemažai pinigų, tačiau tinkamai prižiūrimas automobilis retai kels problemų, jei laiku keisti filtrus, alyvą bei pilsite kokybišką kurą, problemų neturėsite su šiuo autombiliu. Prieš perkant, jei benzininį variklį atkreipti dėmesį ar nėra alyvos nuotekio, pažiūrėti ar nebarška dvimasis smagratis ir pažiūrėti ar nebus perdarytas iš angliško bei pažiūrėti ar tikra rida, o apie dyzelinius kalbant 2,2 ar šalto variklio grandinė nebarška, ar nedūmina, ar turbina neprapučia, pasitikrinti šlangas iš aušinimo bakelio, kurios eina į radiatorių ir pasižiūrėti tepalo kokybę ar nėra putų, burbulų ir pažiūrėt ar aušinimo skysčio bakelyje nėra korozijos, tepalo, o šiaip drąsiai galite pirkti šį auto.
Pilnas atsiliepimas...
DK | 2016-11-25
#HONDA CIVIC MK8 1.8 VTEC 2008m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus/aštrus vairavimas. Gražus dizainas. Talpus.
Itin kieta pakaba(sąlyginis minusas). Vidutinė garso izoliacija.
Automobilis mano rankose antra savaitė. Apskritai Lietuvoje jis pas 3 savininkus. Nupirktas Hondos atstovybėje Lietuvoje, tad su visa serviso istorija, bei aptarnavimais. Prabėgęs 70 tūkst. km. Visapusiškai tvarkingas. Nupirkau šį, nes norėjau kažko idomesnio ir kitokio, tad vien imant išvaizdą, šis tikrai išsiskiria. Tuo pačiu, jis keturių durų ir tikrai vidaus talpos atžvilgiu, aplenkia tam tikrus kitus Hatcback'us. Patogios galinės sėdynės, pasikelia į viršų/išsitiesia tiesiai taip pat, tad lieka tuščia erdvė. Bagažinė taip pat erdvi. Su poskyriu dar papildomai apačioje. Automobilio surinkimo kokybė ne pigiausios plastiko detalės, bet ir ne geriausia, vidutinė. Malonu liesti ir niekas tikrai nebarška. Patogios sėdynės. Labai malonus panelės išdėstymas, bei tuo pačiu viskas gražu akims. Menka kokybė plastikinio skydelio už vairo(susibraižo tikrai lengvai, tada praranda estetinį vaizdą). Gamyklinė garso aparatūra tikrai kokybiška. Malonus valdymas, vairas odinis, multifunkcinis ir lengvas visomis prasmėmis. Maža problema su galiniu langu, siauras matomumas, bet priprantama. Garso izoliacija, ji nėra labai prasta, bet prie didesnio greičio 100+ jau ne itin ir gera, tad tikrai tai nenustebins. Gana garsiai girdisi variklio darbas viduje ant aukštų apsukų. Taip, kalbant apie važiavimą, dabar su žieminėmis R16, jis yra jau gana kietas, jaučiasi daugelis kelio nelygumų, net neįsivaizduoju kaip bus su R17 vasarą, tad gal tai ir minusas, tačiau ant kelio jis stovi stebuklingi tvirtai, visa jo valdymo dinamika stebina. Tai pliusas, kuris gali atpirkti kelio pojučius. 1.8 VTEC i-shift pavarų dėžė. 6 pavaros, automatika. Robotukas sakant. 103kw, automobilio svoriui 1.3~t. tai labai galingas dalykas. Prie jo reikia priprasti, darbas prasideda tik nuo 4 tūkst. apsukų, tad pirmomis dienomis šiek tiek teko pakariauti/nerviškai. I-shift dėžė mano manymu ne koks reikalas. Užlaiko ilgas pavaras, permetinėja skaudokai ir tai sumenkina važiavimo malonumą, nors tai ir automatas. Kitas dalykas, jeigu nori yra mentelės ant vairo arba tiesiog bėgius metyti pavarų svirtimi, tada automobilis klauso labiau šiuo pasirinkimu, bet turi užsiimti ne itin smagia veikla. Galios kaip ir sakiau užtektinai, tačiau ją suprasti užtruks laiko. Ekonomiškumu man jis nepasižymi. Dabar mišriu važiavimu sąnaudos 9.5l/100km, tad palieku spręsti asmeniškai. Dyzelinių su I shft automatine dar nemačiau. Kitas dalykas, nėra variklio diržo, grandinė, mažesnis rūpestis. Tarnavimo laikas iki išsitampymo 180-200-250 tūkst. tad dar toli. Daugiau neturiu ko pakomentuoti šiuo atveju. Kadangi nereikėjo nieko daryti, nes viskas jame tvarkoje, tad negaliu nieko pateikti konkrečiau. Kiek jau domėjausi, einamųjų detalių kainos nėra brangios, manau tai normalu, tai Honda. Perkant kaip visada siūlau įsėsti ir pavažiuoti suprasit ar patiks ar ne. Pasitikrinti važiuoklę, tai nekainuoja daug. O visa kita, sąlyginai sekmės reikalas. Jeigu patinka sportinio pobudžio automobilis su talpia/malonia erdve viduje, tad jis Jums.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-09-08
Puikus manevringas automobilis, mažos kuro sąnaudos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gražus, patikimas, ekonomiškas, puiki trauka
kietokas
Puikus gražus automobilis, trauka gera, dalys nėra baisiai brangios. Patikimas. Vietos daugiau nei accorde ir viduje tikrai nėra ankšta, mano ūgis 190cm. Kietokas automobilis, tačiau puikus sukibimas su kelio danga. Galima greičiau ir stabiliau įvažiuoti į posūkius. Patarčiau rinktis su pilnesne komplektacija, nes tokie dalykai, kaip navigacija, autopilotas, šildomos sėdynės, ar panoraminis stogas tikrai padaro automobilį malonesniu vairuoti. Nors tai palyginus tik 103kW, tačiau automobilis lengvas ir galios tikrai pakankamai. Startuoja greičiau nei volvo su 149kW, ar audi su 3.0 varikliu. Tačiau variklis tuo pačiu metu ir labai ekonomiškas trasoje. Galiniai stabdžių diskai ir kaladėlės su pakeitimo darbais servise 90e. Kitų darbų kainos taip pat nėra brangios. Nustebino tik šarnyrų gumos, kurios brangios, tačiau ir nuvažiuoju su jomis žymiai daugiau nei su kitais automobiliais. Kai nusipirkau neveikė pečiukas ir kondicionierius. Susitvarkiau, nekainavo labai daug, tačiau patikrinkite, kad šildymas veiktų, nes kad prieiti prie pečiuko, tenka nuardyti visą panelę, nuimti vairą ir tt.
Pilnas atsiliepimas...
Honda | 2016-06-27
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, taupus, manevringas, puikiai atrodantis,
Kieta važiuoklė
Tikrai vertas demesio automobilis, prieš tai buvau prie BMW automobiliu, bet labai norėjau išsimeginti ši modelį, tad nusipirkau. Iškarto pastebėjau minusus, tai buvo labai kieta vaziuokle, pas mane R17 padangos, o jeigu didesnes uzsidesi, tai jokio komfornto nepajausi. O visa kita tiesiog stulbinančiai puikus automobilis, nuo dizaino iki surinkimo kokybes, tik vienas dar dalykas pasistebejo, kad porankis nusidevi greitai, bet apsiuti reiks ir viskas puikiai atrodys, su elektronika bedu neturejau. Tik zinau, kad ju beda yra Kondicionieriai ( Reles) Tad jeigu vasara pirksit, butinai pasitikrinkite, nes kainuoja taisimas. Originali Rele 30EUR is kokios autoaibes negautumėte. 2.2 103kw automobilis, vaziuoja tiesiog super, traukos puikiai uztenka, lyginant su 320D 110KW. Na cia jau teks pakrapstyti pinigine, viskas kainuoja tikrai dideles sumas: 1. Purkstukas 250-450EUR 2. Stabdziu kalades nuo 40-60EUR 3. Smagratis ir sankabos komplektas 800EUR( Su darbais ir t.t) 4. Turbinos restauracija 400EUR 5. Sarnyrai ir t.t. smulkmenos nuo 10-26Eur Is esmes kainos skaudziai atrodo, kaip tokios klases automobiliui, bet verta su taisai ir pamirsti. :) Tikrinkite Smagrati,kondicionieriaus magneta.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-04-12
Gera trauka ir ekonomija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, daug vietos, ekonomiškas, gera trauka
Kietoka pakaba, bet labai gerai stovi ant kelio (čia gali būti tiek pliusas tiek minusas).
Tikrai smagiai važiuoja ir greitai bėgėjasi. Vidaus plastmasės nelabai kokybiškos, kai kur traška. Na gal čia pas mane tik, reikės susitvarkyti. Detalių kainos nebrangios. Dyzelio mieste vasarą ~7 litrai, žiemą ~8. Užmiestyje man vidurkis gaunasi apie 6-6.5 litro. Tačiau mėgstu važiuoti agresyviau, kad neužrudytų turbina :) Ramiai važinėjant manau galima būtų numesti nuo visų sąnaudų -1 litrą. Gražus automobilis, gan daug vietos. Nors vizualiai atrodo mažesnis nei Accord, tačiau salone vietos daugiau. Taip pat ir bagažinėje. Sėdynės patogiai ir greit išsilanksto į lygią horizontalią poziciją, todėl važiuojant į gamtą galima neimti palapinės ir miegoti automobilyje žiūrint į žvaigždes pro panoraminį stogą. Visos problemos ką turėjau, einami darbai, kurie bet kuriai auto eksploatuojant reikalingi. Tačiau turėjau reikalų ir su elektronika. Kadangi jos daug, tai vis kokia smulkmena išlįsdavo. Tačiau pagaliau suradus gerus elektrikus, jie išsprendė visas bėdas. Patarimas - perkant patikrinkite ar šildo saloną. Mano automobilyje teko keisti pečiuką, kainavo su darbais keli šimtai eurų (nepamenu tiksliai kiek), nes, kad prie jo prieti reikia nuardyti visą priekinį panelį, vairą ir tt.. Trauka tikrai gera. Nors 103kW, tačiau traukia įspūdingai ir Volvo su 149kW, ar senesnius BMW su 3.0 varikliais tikrai aplenksit. Taip pat labai smagu, kai reikia lenkti užmiestyje. Tiek 5, tiek 6 pavaromis bėgėjasi greitai ir smagiai. Per metus laiko su varikliu bėdų nekilo. Detalių kainos nebrangios. Pakaba paprasta. Stabdžių diskų kainos nuo 10eur/vnt. Kaladėlių nuo 6eur/vnt. Keičiau pusašį, nes bildėjo. Pirkau naudotą, 150eur.
Pilnas atsiliepimas...
Kristupas | 2015-02-11
HONDA CIVIC 2.2 CTDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, patikimumas, variklis.
kieta pakaba, garso izoliacija.
Pirkau 2012 metų vasarą, rida 209 tūkst. km., spalva ruda. stiklinis stogas, 17 ratai, odinis salonas, ksenonai ir t.t. Šį modelį pasirinkau be abejo dėl išvaizdos, kuri vis dar neatsibodo. Per 2,5 metų pravažiavau 44 tūkst. km. Tvarkiau priekinę pakabą (amortizatoriai, vairo traukės, stabilizatoriaus antgaliai), pakeičiau priekinį stiklą (įdauža išlindo iš tos vietos, kur tvirtinamas pagrindinis valytuvas, spėju kad užšalęs vanduo nes į akmenį nepanašu), paskutiniu metu "gliučina" galinio rato ABS daviklis. Salonas irgi kosminis kaip ir išorė. Ergonomika visai patenkintas, tačiau plastmasės per šalčius pabarška. Sėdynių oda pakankamai tvirta, dėvisi lėtai, sėdynių šildymas žiemą labai praverčia. Užvedimas mygtuku aišku įdomus sprendimas, bet racionalumo tame trūksta, nes prieš spaudžiant mygtuką reikia įdėti į užvedimo spyną raktą ir jį pasukti. Pakaba kieta, dėl to nukenčia važiavimo komfortas, tačiau automobilio stabilumas puikus. Garso izoliacijos, ypač ratų arkose, trūksta, variklio skyriaus garso izoliacija gera. Vietos gale pakankamai daug, kaip ir bagažinėje. Galinės sėdynės išsilanksto lygiai su bagažinės dugnu, tad dviračius ir kitokį šlamštą vežiotis patogu. 103 KW. Diržo nėra, vietoj jo grandinė. Traukia įspūdingai tiek 5 tiek 6 bėgiais. Šiaip vienas geriausiu galios ir ekonomiškumo derinių savo klasėje. tepalai ELF 5W-30, keičiu kas 15 tūkst. km. priekiniai amortizatoriai 350 lt už vienetą, priekinis stiklas su lietaus davikliu ir su pakeitimu 520 lt, galima pirkti kinišką už 370 lt. stabdžių kaladėlės - galinės 80 lt, priekinės 120 lt. Nuvertėjimas per 2,5 metų 7 tūkst. litų. pirkti, nes kuo daugiau tokių automobilių gatvėse tuo gyvenimas gražesnis.
Pilnas atsiliepimas...
mmm | 2014-10-16
Honda civic Kosmunautas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas // Manevringas // Erdvus // Ekonomiskas..
Kainos nuvertejimas // Surinkimo kokybe // Rudys
Papasakosiu apie kosmunauta civica nes turejau juos du :) Drauge nusipirko is salono 2008 metais 1.8 VTEC 4 duru juoda su CVT deze (robotu) padarem iskarto antikorozini "Dinatrol" jau prejo daug metu su rudim problemu neturim vazinejame pagrinde Vilniuje po miesta i darba is darbo ir pns :) Taigi teko pavazineti paciam su juo patiko. Kas gali ten patikti? Ogi tai kad masina patogi, labai manevringa, vietos kaip kompaktineje klaseje tikrai daug, lankstosi galines sedynes kaip tik nori taip kad kazka pasikraut nebuvo problemu niekada o didziausias malonumas buvo tas kad neko remontuoti neteko :) aisku einamus dalykus filtrai kaladeles diskai o ir ju kainos juokingos :) kuro sanaudos kaip netikusio automato ir 1.8 benziniuko tikrai zavejo max 9 litrai vilniuje tikrai neblogai. Kas nepatiko tada galima klaust ? Nepatiko CVT deze tikra nesamone ant estakados rieda atgal, junge begius letai, nera P (parking) rezimo. Mechanine to pacio modelio iki 100km begejasi per 8,6s o sitas virs 10s apsurdas.. Nepatiko dar kad ji surinkineja kreivarankiai anglai prasta surinkimo kokybe kaip Hondai. Daug trapiu plasmasiuku,lakuotu pavirsiu ir pns greit viskas susibraizo praranda grozi ;/ Na bet spjoviau i tuos minusus ir is voketijos parsiveziau Honda civic Type-S 2 duru 2.2 cdti dyzelini kibiriuka. Kuom skiresi paprastas 4 duru nuo type-s ? Sakyciau jis kaip type-r tik dyzelinis :) turi visas apdailas isores, verstos odos salona su baltom siulem kietesne pakaba kuri padaro dar stabilesni nors lietuvos keliais pradeda erzinti tas dundejimas.. Dyzelio ekonomika tikrai zavejo trauke pakankamai smagiai po mieste iki 100km per 8.4s per du metus ka teko daryti: Nippon salone suodzio filtro regeneracija nes buvo uzsikises o daugiau neko xD Turi jis kokiu lygu? Turi ! Suluzo cd player lazeriukas - pastaciau Connects2 usb adapteri 200lt puikiausiai veikia grojo gera kokybe. Suluzo veidrodeliu pakelimo motoriukas,Nukrenta pastoviai amortizatoriu apsauginiai absorberiai, galinio lango blogas matomumas. Teko susidruti su 1.8 VTEC ir 2.2 CDTI abu varikliai patikimi.Suka pagrindine grandine todel nereikia keisti jokiu dirzeliu ir metyt tam pinigu.Aptarnavimas paprastesnis aisku pas benzina ir pigesnis.Tad jei vazinejat nedaugiau kaip 10tuks per metus siulyciau rinktis benzina. Eksplotaciniai kastai sakyciau juokingi nes pakaba ir varikliai labai patikimi.Kainos tikrai mazos o ir nekas ten saipsau neluzta.Susitvarkai ir pamirsti kad kazkas buvo ilgam:) Pacio automobilio kainos krenta nes lietuvoje Honda nevertinama ;/ O nupirkus geros komplektacijos padarius antikorozini dziaugsites ilgam geru daiktu kol atsibos :) Jei tektu vel pirkti toki auto pirkciau Sedana 1.8VTEC Mechanine deze jei yra lesu ant kuro imciau su 2.0 Type-r versija Atkreipti demesi svarbiausia i kebula ar nedauztas smarkiai ar nera rudziu ir aisku kaip visus automobilius tikrinti. Siulyciau autorizuotam servize kaip "Nippon" tikrai gerai tikrina !
Pilnas atsiliepimas...
Albinas | 2014-07-13
Teigiamas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, puikus dizainas, patikimas
Garso izoliacija galetų būti geresnė
Asmeniniai atsiliepimai: Labai erdvus. Ant galinių sėdynių laisvai jautiesi su 186 cm ūgiu. Puikus sėdynių išsivartymas leidžia sutalpinti pusę furgono. NEGENDA. Pirkau naują iš salono, nuvažiavau 220 000 km. ir neturiu jokių problemų. Labai efektyvūs stabdžiai. Veža tai, kad gali važiuoti ekonomiškai, bet reikalui esant gali išnaudoti ir visus 140 AJ. Kuo greičiau važiuoji, to labaiu limpa prie kelio Patikimas ir negendantis
Pilnas atsiliepimas...
Vaida | 2014-01-28
Puikaus dizaino, manevringas, stabilus, erdvus.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas, labai manevringas, kelyje stabilus, labai erdvus bei komfortiškas salonas, erdvi bagažinė, neįtikėtinas sprendimas - galinių sėdynių transformacija.
Prasta garso izoliacija, kieta pakaba, per daug jaučiasi kelio nelygumai, norėtusi galinio stiklo valytuvo.
Honda Civic 2006 m, varinklis 1,8 bendzinas, pirkau dėvėtą, važinėju 1,5 metų, kol kas dar nereikėjo autoserviso paslaugų, neseniai techninę apžiūrą praėjo be trūkumų. Pavyko nusipirkti tvarkingą automobilį, pirmo savininko pirktą iš Veho. Kadangi renkantis daug dėmesio skyriau automobilio dizainui, ne vien praktiškumui, tai esu juo labai patenkinta. Dėl trūkumų, kaip žemi bamperiai ar galinio lango spoileris, su jais reikia susitaikyti dar prieš perkant, vairuojant priprantama ir jokių problemų. Kol pavyko išsirinkti tinkamą, išbandžiau apie 10 dėvėtų Civic nuo 2006-2009 m. Lietuvoje praduodamų, atvarytų iš užsienio (dažniausiai sulipdytų po avarijų) techninė būklė buvo tikrai tragiška, net nebūnant specialiste, galima buvo jausti kokia "užmušta" yra važiuoklė ir kt. Perkant rinkausi pagal bendrą techninę būklę, jau nabe pagal variklį (bendzinas ar dyzelis). Automobilis mieste labai manevringas, ypač siauromis gatvelėmis ir parkuojantis, kelyje stabilus. Labai erdvus bei komfortiškas salonas, sėdėti patogu ne tik priekyje, bet ir gale. Pakankamai didedelė ir erdvi bagažinė, ko nepagalvotum iš išorės, neįtikėtinas sprendimas galinių sėdynių transformacija, vežant lagaminus ar kt., tai yra tiesiog tobula. Valytuvai neįprasti, tačiau uždėjus naujus, valo tikrai puikiai. Trūkumai: dėl kietos pakabos labai jaučiasi kiekviena duobelė, tai kartais buna tikrai ikyru; prasta garso izoliacija, kartais net norisi pasitikrinti ar nevažiuoji su pravertu langu :))); praverstų galinio lango valytuvas. Bendrai vertinant: esu juo patenkinta, vairuojant jaučiu malonumą, nenorėčiau keisti nei į kitą modelį nei į kitą markę. Svajoju apie naujasnį modelį, pradėtą gaminti nuo 2011 m. Iš aprašymo matyti, kad mano paminėti trūkumai jame jau išspręsti:) Dyzelinis variklis įsibėgėja smagiau, tačiau bendzininis 1,8 taip pat neblogas, bendzininis 1,4 pasirodė gan silpnokas, reikalaujantis kantrybės, nerekomenduočiau. Dar neteko susidurti. Perkant dėvėtą rekomenduočiau rinktis pirktą iš salono Lietuvoje arba iš žinomų įmonių, užsiimančių prekyba dėvėtais automobiliais. Beveik visi automobiliai, kuriuos teko žiūrėti parduodamus pagal skelbimus arba turguose, akivaizdžiai turėjo daug problemų, kurias pardavėjai labai stengėsi nuslėpti.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai