2018-10-27 |
Honda C-RV 2013
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
erdvus salonas, dinamika, kuro sąnaudos, gera pakaba, graži apdaila
akloji zona prie kairiojo statramščio, silpnos šviesos
|
Siūlau jūsų dėmesiui trumpą apžvalgą apie Honda, kuri su manimi jau nuo 2013 m. Šios istorijos tikslas - padėti apsispręsti tiems, kurie dabar beviltiškai bando išsirinkti automobilį iš dešimčių variantų. Iš karto pasakysiu, kad aš saviškės Hondos neparduodu ir tikslas visai ne tas.
Bandomojo važiavimo metu iš karto supratau, kad automobilis važiuoja būtent taip, kaip man reikia ir patinka, kad pakaba tokio kietumo kokio reikia, kad automobilis gerai važiuotų, o ne per duobes kratytų, taip kad širdis kulnuose atsirastų. Iš pradžių ieškojau automobilio ilgoms kelionėms po Europą, kiek įmanoma su didesniu pravažumu ir patogaus parketinio visureigio. Dabar, praėjus daugiau nei penkeriems metams, galiu pasakyti, kad automobilis visiškai pateisino mano lūkesčius. Aš keliavau po visą Europą - nuo Estijos iki Italijos, nuo Lietuvos iki Bulgarijos ir tt...Ne kartą nakvojau mašinoje, keletą kartų važiavau per seklų šlapią molį..Išgyventa daug.
Automobilis yra erdvus - be to, kad aš daug keliauju, aš dar turiu, namą, sodybą su vasarnamiu ir šiaip visokių buitinių reikalų. Taigi, bagažinėje lengvai telpa du po150 litrų vandens bakai, arba, pavyzdžiui, aštuoni šveleriai 2,5 metro ilgio, remiasi į priekinę panelę, bet vis tiek telpa. Viskas ko reikia, bet kokiam gyvenimo atvejui, yra automobilyje ir nesijaučiu sėdėdamas viduje,kad būčiau apkrautas: tai labai geras šiuolaikinis automobilis. Galinio vaizdo kamera puikiai rodo vaizdą ekrane, sėdėti viduje yra labai patogu, centrinis porankis yra reguliuojamas, sėdynės minkštos, aptrauktos veliūru, lengvai ir patogiai reguliuojamos. Durelių kišenės smulkiems daiktams yra tokio pločio, kad telpa plastmasinis vien litro talpos butelis.
Garso izoliacija - labai gera, LED'ai žibintuose, manau, kad tai labai naudinga dalykėlis, o ir atrodo kietai. Salonas labai patogiai transformuojasi - patrauki rankenėlę ir atlošas pats nusileidžia, nereikia įdėti jokių didesnių pastangų. Automobilyje galiu miegoti išsitiesęs visu ūgiu, šiek tiek įstrižai, tačiau vis tiek išsitiesęs. Standartiškai sumontuota gera garso aparatūra - ilgose kelionėje pradedi vertinti tokius dalykus. Yra AUX įėjimas, galima palesti muziką iš bet kurios laikmenos. Jis puikiai skaito lietuvių abėcėlę, puikiai orientuojasi kataloguose.
Minusai su kuriais susidūriau visos eksploatacijos metu.
Nepatogiai išdėliotos durelių rankenos, dėl to, norint, atidaryti dureles, tenka nepatogiai sulenkti riešus. Neaiškus automatinio apšvietimo algoritmas. Aš bandžiau išsiaiškinti kaip naudotis, bet nepavyko, spjoviau į tai ir dabar važinėju senamadiškai. Lietaus metu šalia kairiojo statramsčio susiformuoja didelė akloji zona - valytuvas nepasiekia. Trasoje tai nėra taip pastebima, nes vandenį nupučia vėjas, bet mieste tai yra minusas. Priekiniai žibintai silpnoki. Jei trumpos šviesos dar pusėtinos, tai tolimos šviesos - tikra nelaimė. Galinių sėdynių atlošas nesireguliuoja. Man, kaip vairuotojui, tai nesvarbu, bet keleiviai skundžiasi. Miegoti - tik vertikaliai.
Dabar privalumai.
Sąnaudos. Vidutinės 9,5 litro 100 km. rezultatas pravažiavus 9500 km. Geras matomumas. Puikus stabdžiai. Valdymas, šiek tiek sumokas, bet į posūkius važiuoja gerai. Klimato kontrolė yra puiki - nustatau "auto" ir viskas, jokių problemų, jokio prakaitavimo, visiems patogu. Automatinė pavarų dėžė labai žiauriai gera. Absoliučiai nėra nusiskundimų.
Bendrai
Absoliučiai tai, ko man reikia. Dėl šviesų išsisprendžiau problemą, pakeičiau lemputes. Dabar važinėti - vienas malonumas. Pilnas atsiliepimas...
|
|
Savininkas | 2013-04-03 |
Honda CR-V 2.2 D Automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus , japoniška kokybė
Vairuotojo sėdynės koncepcija
|
Tai mano pirmas Honda automobilis .Nupirktas visiškai ekspromtu nes skubiai reikėjo automobilio.Nesu jokios konkrečios markės gerbėjas bet pirmenybę teikiu japonams , antrieji bus korėjiečiai , o iš bėdos aptingusiems europiečių gamintojams. Iš principo viskas CR-V tvarkoje .Nuvažiavus pirmus 10 tūkst.km įspūdžiai tokie.
Salonas erdvės turi pakankamai.Sėdynių oda kombinuota su alcantara.Vizualiai nepasakyčiau kad labai gražu bet atrodo bus praktiška.
Bagažinė 589 l . Bet tie litrai gaunasi daugiau į aukštį nei į ilgį ir plotį.Vasara kelionėse pamatysim ar nenuvils.
Važiuoklė dirba sklandžiai ir pakankamai tyliai.Dėl patikimumo pamatysim kai nuvažiuosim 100 tūkst.Prieš tai eksploatuota Toyota nuvažiavo pirmus 100 tūkst. kilometrų be jokių pakabos remontų ( blogais keliais!).Hondai yra į ką lygiuotis.
Greičių dėžė automatinė 5 pavarų.Tai pirmas mano "automatas" taigi neturiu su kuo palyginti.Manau kad 6 pavara nebūtų blogai dėl kuro ekonomijos.Persijunginėja sklandžiai , mane tenkina.Gal būna ir geriau , nesulyginęs nepasakysi.
Kuro sąnaudos .Įvertinus kad tai SUV su savo nemenku svoriu ir AWD kuri aktyvuojasi žiemą manau pakankamai dažnai nes nė karto nepajutau kad prasisuktų ratai ( rašau kad manau nes nėra jokios indikacijos kada ji įsijungia , ir nėra jokio mygtuko įjungti , viskas tik automatiškai) , kuro sąnaudos toleruotinos.Mieste 9-10 l , užmiestyje važiuojant 120 km/h griečiu 6,5-7,0 l.Be abejonės su mechaninę dėžę sąnaudos butų mažesnės.
Audio aparatūra 7 iš 10 balų.Stovi gamyklinis Subas .Jungčių USB ir t.t nepagailėta.
Parkavimosi sistema erzina kai sninga , pradeda pypsėti reikia nereikia. Čia vėl pliusas TOYOTAI , su ja tokių problemų neturėjau.
Kadangi vis pagalvodavau kad gerai butų minivenas su 4x4 tai realiai tokį ir gavau.Prošvaisa maža ( 16,5 cm) bet su mano gyvenimo stiliumi tai problemų nesukelia.Mieste siauruose gatvelėse galima drąsiai "lipti' ant bordiūrų.
Labiausiai erzinantis dalykas vairuotojo sėdynė .Ji "pasodinta" žemai kaip lengvojo automobilio , surasti patogia pozicija man sekasi pakankamai sunkiai.Keistas gamintojo sprendimas nes tokio tipo automobiliuose norisi "džipiškos" sėdėsenos , o dabar sėdisi kaip sedane.Nors tik tai guodžia kad ir valdosi kaip sedanas , nėra jokio jausmo kad tai nemažas automobilis , atrodo kad Skoda Fabia vairą sukiotum.
Variklis dyzelis 2,2 110kw. Sako kad Honda varikliai geriausi.Pagyvensim pamatysim .
Prieš tai važinėjau su dyzeliu 2,2 100 kw. taigi į radikaliai į kitą lygį neperšokau.Traukos užtenka.Kuro sąnaudos irgi logiškos.
Tik kaip supratau iš įvairių testų Rusijoje , kuriuos radau apie CR-V Youtube , benzininis 2,0 l motoras tandeme su automatu visiškas lavonas. Aš tos klaidos pirkdamas nedariau nors ir už motorą primokėjau 16 tūkst. litų viršaus. Dar anksti kažką teigti , nors pagal naujų aksesuarų kainas sprendžiant eksploatacija bus brangesnė nei Toyota. Manau SUBARU lygmenyje.
Kiek žiūrėjau kainas CR-V antrinėje rinkoje tai nuvertėjimas nėra didelis.Kaip suprantu geras derinys Honda+SUV+Dyzelis.Žmonės tokius dalykus mėgsta.Geriau negu Dacia + sedanas+motoras 1,4 benzinas. Patarimas perkančiam nepirkti benzininio motoro.Nebent mėgstat andrenaliną lenkiant užmiesčio keliais ...Kai artės priešpriešais kitas automobilis o jūs niekaip negalėsit pabaigti manevro , prisiminsit mano patarimą. Pilnas atsiliepimas...
|
|