Markės
843 iš 1499
Mercedes-Benz C klasė 1993 - 2001
Mercedes-Benz C klasė, 1993 - 2001
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.91% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 20
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos C klasė buvo pristatyta 1993 metais ir pakeitė Mercedes-Benz W201 (190) modelį ir iškarto tapo populiariausias Mercedes-Benz automobilis dėko to, kad tai buvo pats pigiausias iš Mercedes gamos. C-klasės automobilis buvo mažiausias kompanijos modelis ligi pat 1997 metų kuomet buvo pristatyta A-klasė. Galingiausi variantai buvo C 280 su linijiniu 6 cilindrų varikliu su 193 AG (142 kW) galia ir C 230 Kompressor su turbokompresoriniu varikliu su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia. Mercedes-Benz kaip visada garsėja dyzeliniais varikliais, todėl automobilis buvo itin populiarus kaip taksi automobilis dėl dyzelių ekonomiškumo ir puikaus patikimumo. C-klasės modeliai taip pat žinomi dėl rafinuoto interjero, konservatyvaus dizaino, puikių važiavimo savybių, komforto ir inovatyvių technologijų.
Šios kartos C klasė buvo pigiausias (iki 1997 metų kuomet pasirodė A klasės Mercedes) ir populiariausias iš Mercedes gamos.

Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 20
2018-04-28
MERCEDES BENZ W202 C180 ELEGACE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
MERCO ZENKLAS TOM IR PASAKYTA.
Vienintelis minusas rudys.
Kad ir yra pigiausis iš Mercu bet vertas kiekvieno cento. Nepamirskite mercas tik tam tikram momente tenuvereteja o paskui pranksta(ko senesnis to brangeja jie)po 10metu toks automobilis prižiuretas mažiausiai 5000euru gali kainoti. Netykite pasiskaitykite internete . Pakeitus daly ilgai galite užmirsti bent jau 2m tai tikrai :). Kuro sanaudos tiesioginem dujom 8ltr 100km (tiek pat kaip ir benzino). Variklis tikrai gerai dirba bei atrodo nuostabei ,nzn kitokio tokio automobilio variklio didzio kaip 1.8 merco kiti žmones pamate galvoja kad 2.5variklis :D Darvienas pastebejimas tikri mercedesai yra iki 1995m o po 95m pradejo grybauti kad gestu (pagrindinai visa elektronika),jug kaskada MERCEDES BENZ gamykla vos nebankrotavo del savo patikimumo(niekas nepirgdavo atsarginiu daliu) TAIGI FAKTAS GALIT KLAUST KO TIK NORIT TA PATI ATSAKYS. Pats turejau 2009-2015m mercus ,tiesa pasakius nepajutau merco dvases kuri ir garsino MERCEDESUS(dabar viska atlieka elektronika ir t.t.) Kad ir galiu leisti sau tureti naujoviška Mercedesa, pasirinkau butent Mercedes benz c180 w202 elegace 1995m nuostabus automobilis tiesiog malonu vairuoti tolimom keliuonem. Man asmeniskai geresnio automobilio už MERCEDES NERA .
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-13
1998 C220 CDI 92kW, Sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas, trauka, važiavimo komfortas
Rūdys, sudėtinga diagnostika, neatsilenkia galinės sėdynės
Pirkau automobilį su keletu gedimų - nebuvo traukos, susukus ratus girdėjosi trynimosi garsai. Remontas stebėtinai nebuvo itin brangus, susitvarkius visas mažas smulkmenas mašina tiesiog atgijo. Automobilis traukia puikiai, dėl ESPRIT komplektacijos važiuoklė yra ganėtinai žemesnė nei standartinio modelio, todėl mašina manevruoja puikiai. Nepaisant žemos važiuoklės, važiavimo komfortas puikus, tačiau asfaltas po kojomis jaučiasi labiau. Žiemai įpusėjus rūdys plečiasi ir neinvestuojant pinigų abejoju, ar jų įmanoma išvengti. Tačiau mašina gali supūti iš išorės, bet variklis - nemirtingas. -20 laipsnių šalčio ne bėda, su nauju kuro filtru ir žieminiu dyzeliu vedasi puikiai. Pakaba taip pat itin patvari, atlaiko tiek miesto duobes, tiek kaimo keliukus. Kuro sąnaudos geros - 7l/100km tokio dydžio automobiliui su 2.2 varikliu neblogi skaičiai. Automobilis atlieka visas užduotis, bagažinės užtenka net keliaujant keliese su lagaminais. Laikui bėgant mašina jau artėja prie Mercedeso klasikos statuso, nes yra paskutinis mersas, išlaikęs senąją dizaino kalbą iš 90tųjų. Manau sena išvaizda šiai mašinai yra tik pliusas. Remontas nebrangus, tačiau detalių, ypač kėbului, yra nedaug, laužynuose šitų automobilių beveik nėra. Tuo tarpu universalesnių detalių kaina adekvati, nemažai vidinių elementų dalijamasi su w210 E klase. Dėl nuvertėjimo - kainos pasiekė tokią zoną, kur prastesnio stovio variantai kainuoja 500-900€, tačiau prižiūrėti, išlaikyti kainuoja net iki 2000€, todėl nuvertėjimas labai priklauso nuo priežiūros tiek mechanine, tiek kosmetine prasme, gero stovio mersai kainą laiko. Perkant įvertinti automobilio stovį, nes jei jis prastas, net ir Mercedeso ženklas nelaikys vertės. Šiai dienai rekomenduoju rinktis tik labiau prižiūrėtą variantą, nes prastesnių ateitis ne už ilgo bus jau laužynuose.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-28
W202 C36 amg 276ag
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvari važiuoklė. Sportinis auto ir limuzinas viename. Įpač manevringas.
Korozija. Operos nepaklausysi dėl galingo variklio burzgimo ;j
Nelabai ka turi snd veikti tai parasysiu apie savo mašiną. Kaip minėjo kiti, - variklio laidai tikrai problema, bet man juos pakeitė 250euru kainavo ir taip problema buvo išspręsta. Taip pat oro srauto matuoklę jau užsakiau ebay, nes apsukos pulsuoja ant laisvų. Bosch 115euru, pasikeisiu pats, galima aišku ir pigiau gaut kinietišką.. Dar vieną bėdą turėjau tai oro skrendė, po to kai spyriau per gazą ji užsikirto.. Pirkti naują sklendę netgi mano emigranto statybiniko milijonai neleidžia.. kaina 1000 euru, bet suradau vokietijoj zmogu kuris restauruoja juos, tai apie 350 euru kainavo :| Taip pat atlikau visus einamus dalykus - tepalai, filtai, sailentblokai. Daugiau automobilis problemų nesukėlė. Dabar vien tik džiaugsmą kelia. Pirkau DK, su 230 rida, nebuvo dažyta, be rudžių. Pardavė nes "ale" palečių štabelis užkrito ir aplamdė, kas ištikro buvo labai tikėtina.. o gal dėl draudimo, nes laikas buvo į ją jau kišti pinigus, o gal ir tiesą sakė.. nebesvarbu. Pats auto tai 95% tas pats kaip 2.8, tik AMG perdarė variklį iš 2.8 į 3.6, paimė greičių dėžę nuo kito galingo merso, stabžius nuo SL 600. Bet finale gavosi tikras perlas. Trauka nemažėja net pasiekus 100km/h, o 240km/h - no problem. Tikrai malonu šį auto vairuoti, 6 cilindrai vienoj eilėj skamba užburiančiai, atjungus antipraslydimą 6.5s iki 100. Tai turi būti tavo svajonė, kuri teikia kaifa, nes kitaip versi į pagalvę, kad stabdžių kaladėles reik keisti. Vieni keliauja, kiti ant mergų išleidžia, treti geria.. jei tu motorheadas, tai tada aišku pirk.
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-27
Patikimas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maza kaina, gan kokybiskai surinktas, patvarus
Korozija
Palyginus neblogas kainos ir kokybes santykis. Sio modelio mersu pasirinkimas gan ivairus su nemaza komplektaciju ivairove. Taciau automobilis jau pasenes ir kuo daugiau "priedu", tuo dydesne galimybe jiems gesti. Paciam teko nusipirti Mersa 2.2 dyzeliuka. Nepatariu rinktis "Lukas" kuro siurblio, taciau "Bosch" siurbliukas tarnauja neblogai. Pats varyklis gana patikimas, kuro sanaudos tikrai nedideles, apie 7ltr, palyginus su masinos gabaritais. Pakaba atlaiko visus sunkumus puikiai, bet ir remontas nebrangus ir nesudetingas. Suradus nepavargusi ekzemplioriu, galima tikrai megautis kasdieniniu nebrangiu vairavimu.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-21
2.0 benzas/dujos 100kw, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neužmušamas darbinis arklys, patikimas partneris
Rudys, senatvė
Nors ir ne garsusis merso dyzelis, bet jis greičiau surudys ir prakiurs, nei suges. Variklis paprastas, atmosferinis. Problemos susijusios tik su dujine įranga(dažniausiai tvarkoma neskausmingai). Važiuoja gerai, jokiais blynais ar keptuvėm nesmirda (šlanginių įrangų bulkose laikai seniai praėjo). Ekonomiškumas tenkinantis šeimos poreikius. Galios pakanka, bet visada norisi daugiau. Didmiestyje laikant tempą ir konkuruojant su moderniais dyzeliais variklis jaučiasi apkrautas ir padusęs, bet paerzinti pasipūtėlius galima. Būdamas 20 m senumo prieš savaitę autostradoj važiavo 200km/h. Važiuoklė - mersiška. Man asmeniškai perminkšta (pasiilgstu prieš tai turėto BMW e36). Bet galiniai varomi suteikia sportiškumo ir tuščiais vingiuotais užmiesčio keliais pasilinksmint galima. Parkuojantis stebėtinai manevringas. Vienas vairo susukimas atbuliniu, vienas pirmyn ir viskas, tu jau išsisukai. Su kokiu volvo turbut 5 kartus sukinėtumeis. Erdvės salone ir bagažinėj pakanka šeimai su vienu vaiku. Nuvažiuota ir į Europą penkiese su daigtais. Galinė dalis, aišku nusėda ryškiai. Auto iš esmės patenkina viską, net ir būdamas tokio amžiaus. Apibendrinant jis kartais kelia šypseną ir suteikia pasitikėjimo. Kartais erzina jo senatviniai marazmai (valytuvai, langų mechanizmas, neabejotinai rudys). Norisi jį pakeisti į kažką modernesnio, šiuolaikiškesnio, bet kai reiks atiduoti, ašarą vistiek nubrauksiu... Tarnauja jau 6 metus. Variklyje bėdos susijusios tik su dujų įranga. Mechaninė greičių dėžė problemų nekelia, bet pavarų jungimas galėtų būt malonesnis. Važiuoklė: du metus nesaugodamas dardi Kauno gatvėm ir nuvarius į servisą pakeičia tik kažkokią gumelę už 12 eur. Aišku buvo ir šarnynai keisti kažkada, dar kažkas, bet jei jau pakeitei, gali pamiršti apie tą vietą ilgam. Ridos tikros nežinau, bet jinai garantuotai sukta. Erzina smulkmenos - neveikiantis galinis valytuvas, dažnai sugenda priekinio valytuvo mechanizmas, keleivio pusės lango pakėlimas ir pan. Bet kai pažiūri kokiom sumom kiti remontuoja modernius dyzelius, tai savo mersui seneliui viską atleidi. Jis senas, neištaigingas, dažniausiai surūdyjęs. Gali bandyt kovot su rūdim, bet tą kovą tikrai pralaimėsi. Nepaisant to ir senyvo amžiaus, visa kita jis turi, arba gali turėti. Reikia važiuoti greitai ir agresyviai? Prašom. Reikia važiuot tyliai, ramiai, komfortiškai? Prašom. Nenori kišti daug pinigų ir turėt tvirtą darbinę mašiną? Prašom. Žiūrint variantus kitam automobiliui pasidairau į subaru, saab, volvo, bet dūšia vistiek linksta link MB. Greičiausiai tai būtų toks pats C200, bet naujesnės kartos (s203) su kompresorium ir automatine greičių dėže, nes tikras mersas - tik su automatu.
Pilnas atsiliepimas...
Romas | 2015-07-22
Mercedes-Benz C klasė, 1993 - 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi iskyrus siurbli kuro ir rudis.
lucas siurblys
Automobilis manevringas, talpus, ganetinai taupus. Patogus. 2.2 variklis labai geras ir traukia neblogai pagal toki varikli. Viena beda lucas siurblys. Ne nebandykite baltarusiskos pilt :) Aisku girdejau keicia i bosch siurbli. Tada automobilis be minusu. Tik priziureti rudis. Nuvertejimas tikrai nedidesnis nei kitu auto. Kastai eksploatacijos labai normalus isskyrus jau mineta lucas siurbli. Naujas kainuoja 1000 eur :) Daznai pardavejai issuka lemputes nedegancias, kurios signalizuoja gedimus. Ypac ziurekite lempute epc. Taip pat ziurekite rudis.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2014-05-31
c200 diesel 55kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas(6l-100km), nera probleminiu vietu, jokie siurbliai purkstukai ar kiti brangus dyseliu "malonumai" negenda, variklis nemirtingas.
Neatsilenkia galines sedynes. Rudys, nera traukos, ir vel rudys. Ir rudys.
Normalus mersas. Atkreipti demesi i kebula.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2013-06-07
C280 1995m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas, ekonomiškumas, dinamika
rudys, elektros instaliacija
Turiu jau puse metų šį automobilį ir nieko blogo negaliu pasakyti, nes pirkau iš senjorų, nuvažiavęs tik apie 180k km, pilnas servisas atliktas ir t.t. Aišku ne iš Lietuvos pirkau. Važiuoja smagiai ir yra gan manevringas, "lengvas" ant kelio, (sport variantas). Pavarų dėžė mechaninė, bėgiai jungiasi pasakiškai ir švelniai. Salone nėra didelio triukšmo važiuojant greičiau, tačiau vairavimo komfortas ir garsas suprastėjo uždėjus 17" plačius ratus. Technikinę apžiūrą praėjau su keliais pastebėjimais: išmetimo sistema tabaluoja, nes laikančią gumą pamečiau ir papildomo STOP žibinto nėra prie galinio stiklo (nežinau kodėl jiem tai užkliuvo). Automobilis ekonomiškas tiesiąja apie 8L važíuojant 90km/h. (pilną baką įsipylęs nuvažiavau apie 300km ir po to vėl pilną pripyliau). Išvardinsiu kas NEPATINKA: Rūdys (nėra labai daug, bet nervina), Antipraslydimo neina išjungti (suktis aikštelėj reikia tik ABS saugiklį išėmus) Elektros visa sistema kažkokia sumauta. (kiek teko domėtis, laidų kokybė bloga, tiek pačio variklio tiek spidometro) PATINKA: Manevringumas Gauni daugiau nei tikiesi. (mano akiai jis kaip automobilis nėra labai ražus, bet važiuoja smagiau už kai kuriuos naujesnius automobilius) Gal anksti sakyti, tačiau patikimumas. Variklis turi pagrindines dvi problemas (kiek domėjausi) Laidai ir oro srauto matuoklė. Tačiau visa kita tiesiog nuostabu. Galios ir degalų santykis geras, galima ilgai jį kankinti dideliais sūkiais ir jam visiškai nieko. Aušinimo sistema puiki, kiek važinėjau nė karto nebuvo užkaitęs, kad ventiliatorius įsijungtų, žiemą įšyla greitai salonas. Dar nieko nekeičiau, tačiau priekiniai guoliai kaukia. Juos pasikeitus manau ilgai ir visai jos netausodamas toli dar nuvažiuosiu. :) Perkančiam būtent 2,8L I6 varikliu patarčiau pasitikrinti variklio laidų kokybę, po to aišku kėbulo rūdis. Jei auto nenuvažiavęs puse milijono, tai nusipirkęs ir tausodamas nesunkiai tiek gali nuvažiuoti.
Pilnas atsiliepimas...
elegance | 2012-02-29
Mb w202 2.5turbo dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas,komfortas,trauka
visi mersai rudija.
Geras,minkstas,gerai valdomas,gera trauka,patikima vaziuokle. tai galingas 5cilindru 2.5 variklis su turbina,jis turi 110 kw, tai traukia tikrai labai gerai, pats variklis yra vienas is geriausiu pas ji stovi mechaninis kuro siurblys,todel nera toks jautrus kurui kaip 2,2 ar kiti naujesni cdi. Si auto turiu 3 metus,uz ji mokejom 2800euru ji parveze is prancuzijos su 190tukstanciu rida,visais aptarnavimais ir t.t. su elegance komplektacija ir jis po siai dienai tiek kainuoja,na yra ir pigesniu bet daug kas priklauso nuo bukles,tuo metu 2,5td nebuvo isviso,gal vienas kitas,todel ilgai ieskojau ir galiausiai nusipirkau ir nei kiek nesigailiu. Vaziuokles kainos nera labai dideles,laiko panasiai kaip ir w124. Ieskoti tik 2,5 ar 2.5td arba nuo naujesniu metu cdi, nes seni 2,0l jie geri bet visiskai netraukia,2.2 problematiski kuro siurbliai ir kitos bedos juos kamuoja. Ziureti kaip kebulas,nes megsta rudyti.
Pilnas atsiliepimas...
Ignas. | 2012-02-13
MB C220 CDI 1999 92kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, patikimumas, klasikine isvaizda
Korozija
Pirkau is Italijos, rudziu buvo labai mazai, palyginus su eksploatuojamomis tokiomis auto lietuvoje. Paprastas bet labai patogus prietaisu isdestymas, salono ergonomika labai dziugina, 4 oro pagalves, ASR ratu praslydimo kontrole, elektriniai veidrodeliai (beto sildomi), Webasto variklio pasildymo sistema. Maniskes modelis ELEGANCE, tad pakaba pakankamai minksta palyginus su ESPRIT ir SPORT modifikacijomis. Neigiama puse- nesireguliuoja vairo padetis, taciau sureguliavus sedyne- to ir nereikia, jo padetis mano manymu visiems patiks. Mazoka daiktadeze(bardaciokas), telpa keleta zemelapiu ir plona pinigine. Pakankamai talpi bagazine, tinklelis nuo sunu skiriantis bagazine ir salona. Nemirtinga pakaba- silpniausia vieta- stabilizatoriu gumytes. Labai puikus pasukamumas- ideali masina parkuotis. Variklis ilgaamziskas, 300 000km jam ne beda, problemu nebuvo. Dinamikos pakanka tiek uzmiestyje tiek mieste, pavaru dezes perdavimai pakankamai protingai isdelioti. Kuro sanaudos priklauso nuo vaziavimo stiliaus, realiai Vilniaus mieste smagiau vaziuojant iki 8l, ramiau iki 7l. Uzmiestyje iki 6l/120km/h. Geras toks dyzelis kaina laiko, vokietis pigiai geros tokios auto neatiduos, kadangi ji labai patvari, galima drasiai leistis i ilgesne kelione, vis gi mersas yra mersas. Lietuvoje su tokiu varikliu pigiau kaip uz 8 tukst. litu ziureti neverta. O uz tvarkinga sumokesite ir 10 tukst. litu. Nerekomenduoju c250 110kw varikliu, jie labai lepus, neveikiant nors vienai pakaitinimo zvakei uzkurimas labai sudetingas. Pakelkite vairuotojo kilimeli ir ivertinkite salono kilimo bukle, jei labai nusitrynes- automobilis pravaziaves minimum 500 000km. jei galas zemesnis uz pireki- reiks keisti galines spyruokles, su laiku jos suseda nuo sunkaus galo. Nepagailekite pinigu ir uzsikite i tecnines apziuros centra arba servisa kur nuodugniau patikrins automobili. Apziurekite dugna bei po dureliu gumomis ar nera korozijos.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasėA klasė
    CLA klasė
  Vidutiniai   C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai   S klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė   CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė 
   CLC klasė  
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasėCLS klasė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasė
  Krosoveriai    GLK klasėGLC klasė
    GLE klasė Coupe
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasė
  Dideli visureigiai  G klasėG klasė
   GL klasėGL klasė
  Pikapai     X klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė 
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG 
  Daugiatiksliai    Vaneo  
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai