Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mercedes-Benz W201 (190) modelį ir iškarto tapo populiariausias Mercedes-Benz automobilis. C-klasės automobilis buvo mažiausias kompanijos modelis iki 1997 metų kuomet buvo pristatyta A-klasė. Galingiausi variantai neskaitant AMG versijos buvo C 280 su linijiniu 6 cilindrų varikliu su 193 AG (142 kW) galia ir C 230 Kompressor su turbokompresoriniu varikliu su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia. Mercedes-Benz kaip visada garsėja dyzeliniais varikliais, todėl automobilis buvo itin populiarus kaip taksi automobilis dėl dyzelių ekonomiškumo ir gero patikimumo. C-klasės modeliai taip pat žinomi dėl rafinuoto nors ir konservatyvaus interjero, puikių savybių kelyje, komforto ir keleto inovatyvių technologijų.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos C klasė buvo pristatyta 1993 metais ir pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šios kartos C klasė buvo pigiausias (iki 1997 metų kuomet pasirodė A klasės Mercedes) ir populiariausias iš Mercedes gamos.
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
2017-04-21 |
2.0 benzas/dujos 100kw, universalas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Neužmušamas darbinis arklys, patikimas partneris
Rudys, senatvė
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Nors ir ne garsusis merso dyzelis, bet jis greičiau surudys ir prakiurs, nei suges. Variklis paprastas, atmosferinis. Problemos susijusios tik su dujine įranga(dažniausiai tvarkoma neskausmingai). Važiuoja gerai, jokiais blynais ar keptuvėm nesmirda (šlanginių įrangų bulkose laikai seniai praėjo). Ekonomiškumas tenkinantis šeimos poreikius. Galios pakanka, bet visada norisi daugiau. Didmiestyje laikant tempą ir konkuruojant su moderniais dyzeliais variklis jaučiasi apkrautas ir padusęs, bet paerzinti pasipūtėlius galima. Būdamas 20 m senumo prieš savaitę autostradoj važiavo 200km/h. Važiuoklė - mersiška. Man asmeniškai perminkšta (pasiilgstu prieš tai turėto BMW e36). Bet galiniai varomi suteikia sportiškumo ir tuščiais vingiuotais užmiesčio keliais pasilinksmint galima. Parkuojantis stebėtinai manevringas. Vienas vairo susukimas atbuliniu, vienas pirmyn ir viskas, tu jau išsisukai. Su kokiu volvo turbut 5 kartus sukinėtumeis. Erdvės salone ir bagažinėj pakanka šeimai su vienu vaiku. Nuvažiuota ir į Europą penkiese su daigtais. Galinė dalis, aišku nusėda ryškiai. Auto iš esmės patenkina viską, net ir būdamas tokio amžiaus. Apibendrinant jis kartais kelia šypseną ir suteikia pasitikėjimo. Kartais erzina jo senatviniai marazmai (valytuvai, langų mechanizmas, neabejotinai rudys). Norisi jį pakeisti į kažką modernesnio, šiuolaikiškesnio, bet kai reiks atiduoti, ašarą vistiek nubrauksiu... |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Tarnauja jau 6 metus. Variklyje bėdos susijusios tik su dujų įranga. Mechaninė greičių dėžė problemų nekelia, bet pavarų jungimas galėtų būt malonesnis. Važiuoklė: du metus nesaugodamas dardi Kauno gatvėm ir nuvarius į servisą pakeičia tik kažkokią gumelę už 12 eur. Aišku buvo ir šarnynai keisti kažkada, dar kažkas, bet jei jau pakeitei, gali pamiršti apie tą vietą ilgam. Ridos tikros nežinau, bet jinai garantuotai sukta. Erzina smulkmenos - neveikiantis galinis valytuvas, dažnai sugenda priekinio valytuvo mechanizmas, keleivio pusės lango pakėlimas ir pan. Bet kai pažiūri kokiom sumom kiti remontuoja modernius dyzelius, tai savo mersui seneliui viską atleidi. |
Patarimai perkančiajam |
Jis senas, neištaigingas, dažniausiai surūdyjęs. Gali bandyt kovot su rūdim, bet tą kovą tikrai pralaimėsi. Nepaisant to ir senyvo amžiaus, visa kita jis turi, arba gali turėti. Reikia važiuoti greitai ir agresyviai? Prašom. Reikia važiuot tyliai, ramiai, komfortiškai? Prašom. Nenori kišti daug pinigų ir turėt tvirtą darbinę mašiną? Prašom. Žiūrint variantus kitam automobiliui pasidairau į subaru, saab, volvo, bet dūšia vistiek linksta link MB. Greičiausiai tai būtų toks pats C200, bet naujesnės kartos (s203) su kompresorium ir automatine greičių dėže, nes tikras mersas - tik su automatu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis