Markės
811 iš 1426
Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009
Mercedes-Benz CLK klasė, 2002 - 2009
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.57% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009
Mercedes-Benz CLK-klasė yra vidutinio dydžio galiniais ratais varomas kupė arba kabrioletas. Automobilis yra gaminamas ant W203 C-klasės bazės su dyzeliniais ir benzininiais varikliais nuo keturių cilindro (CLK200) iki aštuonių cilindrų (CLK500 ir CLK63AMG). CLK yra suprojektuotas, kad užpildyti vidutinio dydžio prabangių kupė ir kabrioletų rinką. Tai vienintelis Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis. Jo tiesioginiai konkurentai yra Volvo C70 ir Lexus SC430, nors Mercedes gaminamas su gerokai didesniais varikliais. Taip pat CLK yra klasifikuojamas kažkur viduryje tarp BMW 3 serijos kupė/kabrioletų ir BMW 6 serijos kupė/kabrioletų. Galingiausias variantas - CLK63 AMG turi 6.2 L V8 variklį su 481 AG (354 kW) galia ir 630 Nm sukimo momentu ir pagreičiu nuo 0 iki 100 km/h per 4.3 sekundės. CLK63 turi 31 % daugiau galios ir 23 % daugiau sukimo momento palyginti su jo pirmtaku. Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Pavadinimas „CLK“ šifruojamas kaip Coupe Leicht Kurz – kupė, lengvas ir trumpas.

Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.

Tai vienintelis Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis.

Buvo gaminama itin reta CLK DTM AMG versija skirta žiedinėms varžyboms. Automobilis turėjo 5.4 L V8 variklį su 428 kW (582 AG) galia ir 800 Nm sukimo momentu. Šio bolido pagreitis buvo 0–100 km/h per 3.8 sekundės, o maksimalus greitis 322 km/h. Automobilio savininkai yra buvę ir esami McLaren Mercedes komandos F1 pilotai Juan Pablo Montoya, Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen ir Jenson Button.

Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose.

Tokį Mercedes vairuoja Holivudo aktoriai Katie Holmes ir Jude Law.
 
 
Jude Law
 
 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
Werner | 2014-03-29
CLK 270 CDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinumas, Ekonomiskumas, Praktiskumas
Truksta galios
Sis automobilis yra geras pasirinkimas tiems kurie megsta isskirtinuma ir praktiskuma. Bei dazniausiai vazineja daugiausiai dviese. Automobilis gana ekonomiskas. Patikimas ir issiskiriantis is Lietuvos automobiliu parko. Salone nera pasaliniu garsu, niekas nebarska, netarska. Keleiviams gale vietos uztenka, aukstesniems zmonems ankstoka. Gamykline standartine audio aparatura po 3 koloneles abejose duryse. Ne pati geriausia, groja neblogai, bet is MB tikejausi zymiai geriau. Nikeliuotu salono elementu dazai, kaip mb zenkliukas ant vairo, peciuko groteliu valdymo rankeneles megsta atsilupineti. Dar vienas privalumas didele bagazines talpa. Isvertus galines sedynes nesunkiai galima veztis didesnius daiktus, pvz dvirati. Isskirtinis privalumas sioje masinoje visiskai nusileidziantys soniniai langai, nelieka jokiu stoikiu nieko. Vaziuojant karsta vasaros diena rimtas reikalas. Si masina su 270 CDI varikliu yra kruizeris, pencininko dziaugsmas, kurio noras dar pabuti jauno vaikezo kailyje. 2.7 CDI kuro sanaudas galima palyginti su VW Passat 1.9 TDI 85 KW PD varikliu. Apie 7.5 Ltr /100 mieste ir 5 Ltr/uzmiestyje. 2.7 variklis nera labai sportiskas, gana ekonomiskas, taciau begejasi neblogai ir turi nebloga garsa kai paspaudi. 5 cylindru variklio garsas skamba gana graziai, net pikciau nei BMW E46 330d. Mechanine pavaru deze nera labai gera, gal tai mano atveju gedimas, taciau sunkiai jungiasi atbulinis, pirmas ir antras begai po sankabos ismynimo. Vazineju metus, keiciau kol kas tik termostata ir Tepalus. Pasitikrinti ar veikia visa elektronika salone. Dirzu padavejai, el sedynes, sedyniu sildymas, ventiliavimas, vairo el valdymas. Tikrinti pavaru dezes darba, ar lengvai persimeta begiai. Variklio darbas, dumingumas, klaksejimas.
Pilnas atsiliepimas...
CLK | 2013-01-05
CLK270 CDI (2003 m)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, saliginai pigi eksploatacija, nedidelės kuro sąnaudos, saugumas, solidumas ir išskirtinumas jį vairuojant.
Vienintelis minusas man, tai prieš facelift centrinės konsolės dizainas. Visa kita - tik pliusai.
Kone pagrindinis šio automobilio išskirtinumas - 2 durelės. Tai jį padaro labai žaviu pasirinkimu jaunimui, bet tuo apsiriboti būtų tikrai neteisinga. Jis puikiai tinka ir kiek vyresniems. Kam nėra tekę susidurti su dviem durelėmis turbūt pradės galvoti, kad gale sėdėti gali tik maži vaikai dėl ten esančio vietos stygio, bet šio standarto CLK pritaikyti nelabai gaunasi. Taip, gale nėra tiek vietos kiek turi koks 7-as BMW, bet konkuruoti su E klase jis gali drąsiai (jeigu kalbama apie 4, o ne 5 keleivius). Kitas stereotipas apie kupė automobilius yra, kad nuo galinių sėdynių galima išlipti tik atlenkus vairuotojo sėdynė t.y. vairuotojas privalo išlipti iš automobilio, norėdamas išleisti keleivius, bet šis dalykas yra išspręstas CLK - galima atlenkti tiek vairuotojo, tiek keleivio sėdynę. Labai unikalus jausmas važiuoti šiuo CLK atsidarius visus langus (tiek durelių, tiek tie galiniai trikampiai atsidaro). Jausmas toks, kad sėdi kokiame vandens burbule po vandeniu (pučia vėjelis, bet galima puikiai susišnekėti su keleiviais). Taip yra dėl išskirtinio CLK stogo dizaino. Renkantis mersą turbūt ganėtinai aktualūs dalykai yra komfortas, prabangumas. Būtent tuo mersai ir garsėja. Kas dėl pirmojo dalyko (komforto), tai be abejo nėra pats komfortiškiausias automobilis dėl to, kad jis yra sukurtas ant C klasės (W203) platformos, bet tai turi savotiškų pliusų (plačiau apie tai vėliau). Kas dėl prabangumo, tai nors CLK ir yra labiau giminingas C klasei, nei E ar S klasėms, bet prabangos jame tikrai daugiau negu C klasėje. Vien jau pradedant išorės dizainu matosi, kad tai yra kur kas aukštesnės klasės automobilis - puikiai atrodantis priekis, ypač su Xenon lempomis (ko 2013 metais apie tos pačios laidos C klasę jau nebepasakysi), E klasę primenantys, tačiau kur kas sportiškesni galiniai žibintai, jau minėta puiki stogo forma, suteikianti nemažai žvalumo šiam automobiliui. Kalbant apie saloną, tai labai malonus dalykas yra E klasės vairuotojo skydelis, kuris atrodo šimtą kartų geriau už C klasės, kuris yra moraliai pasenęs. Tiesa centrinę konsolę CLK paveldėjo būtent iš C klasės, ką galima drąsiai pavadinti akmeniu į dizainerių daržą. Radija atrodo ganėtinai prastai, pasenusiai, klimato kontrolė - ne ką geriau. Esant galimybei pasikeisti centrinę konsolę į facelift variantą yra stipriai rekomenduotinas dalykas, norint, kad salonas atrodytų kur kas moderniau (keičiant viskas idealiai atitinka tik reikia atkreipti dėmesį į tai, kokia klimato kontrolė yra pas jus - mechaninė ar elektronine (su skaičiukais dviejuose ekranuose)). Kalbant apie vairavimą, tai automobilis labai manevringas, pakankamai lengvai parkuojamas, stabilus dėl ganėtinai nemažo savo svorio (tik ~80 kg skirtumas nuo E klasės). Elektronika su ledu, sniegu tvarkosi pakankamai solidžiai (ne džipas, bet ir ne karvė ant ledo). Būtinai reikia paminėti ir saugumą, kuris praktiškai niekuo nenusileidžia E klasei, kuris yra vienas saugiausių to meto automobilių. Manau reikia paminėti ir šio modelio išskirtinumą. BMW e60 ar tą pačią E klasę galima sutikti kone prie kiekvieno šviesaforo (ir dažnai netgi ne vieną), o štai CLK yra kur kas retesnis egzempliorius gatvėse kas suteikia išskirtinumo. Jokiu būdu neišsigąskite to manydami, kad šio automobilio dalis rasti neįmanoma - tai visiška nesąmonė. Ardomų tokių per akis, tiesiog nėra jis pats populiariausias Lietuvoje (visgi jaunimui 20 tūkstančių yra pakankamai nemaža suma, o šeimos renkasi universalus ar minivenus), tačiau esu be galo laimingas, kad lizingo būdu turėjau galimybę įsigyti savąjį CLK. Nekeisčiau jo į jokį kitą automobilį. Kadangi esu dyzelio mėgėjas (nes nesu milijonierius), tai būtent dyzelio ir ieškojau (pas mane 2.7 litro variklis). Benzinas be abejo smagus dalykas, bet 15 litrų kupui yra švelniai tariant per daug. Per du metus problemų su motoru neturėjau. Tai labai patikimas agregatas (nepalyginsi su 2.2 CDI, kur ganėtinai dažnai būna bėdų su siurbliais). Važinėju Vilniuje ir drąsiai telpu į ~8,5 litro dyzelio šimtui kilometrų. Sąnaudos tikrai labai malonios, kai kalbama apie tokį tikrai solidų automobilį, o ne būdą ant ratų. Palyginimui galima pateikti panašios vertės Volkswagen Golf Mk5 su 2 litrų dyzeliniu motoru, kuris yra lengvesnis beveik puse tonos, o sąnaudos vos litru mažesnės (tarp 7-8 litrų). Štai jums ir merso technologijos - kur kas sunkesnis, galingesnis, bet ryja ne ką daugiau. Kaina krenta kaip ir kitų automobilių po kelis tūkstančius per metus. Neiššimtis ir CLK, tačiau jis pakankamai gerai išlaiko savo vertę dėl ganėtinai mažos pasiūlos (geresnis variantas yra nuperkamas pakankamai greitai). Štai dabar ir laikas pakalbėti apie eksploataciją. Kaip jau ir minėjau anksčiau, šis automobilis dalinasi ta pačia važiuokle su C klase. Tai labai, labai geras dalykas, kai važiuoji tikrintis važiuoklę ar ją remontuoti. :) Prisiskaičius apie kokias airmatic arba pneumatinės važiuoklės tūkstantinius remontus (būdinga E, S, CLS, CL klasėms), tai serviso galima bijoti kaip velnias bažnyčios, bet su CLK jokių problemų tikrai nebus. Važiuoklė ganėtinai paprasta, lengvai ir saliginai pigiai tvarkoma. Tiesa kėbulo dalys nėra pačios pigiausios, tad automobilį reikia pasaugoti. :) Tai tikrai puikus variantas ir jeigu galvoji apie tokio aparato pirkimą - nedvejok, nes tai tikrai geras pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
CLK owneris | 2012-10-04
CLK 320
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, dinamika, galimi privalumai
Nuvertejimas
Automobilis ant C klases bazes, taciau isvaizda tikrai ji pralenkiantis. Mano variantas su paciu optimaliausiu 3.2 V6 varikliu. Trauka gera, sanaudos padorios (miestas ~14, uzmiestis ~8ltr). Komplektacija praktiskai maksimali. Distronic, keyless-go uzvedimas be raktu, parktronic, bose audio sistema. Kaip gamykline sistema groja tikrai gerai. Navigacija, originalus telefonas, elektrines sildomos sedynes su atmintim, auto klima. Pilna maloniu smulkmenu. Islipatnt vairas pasikelia auktyn ir sedyne pavaziuoja atgal, kad butu lengviau islipti/ilipti, automatines sviesos, lietaus daviklis, atskira klima gale sedintiems, automatine uzolaidele. Siek tiek erzina ne automatiskai prisilenkiantys veidrodeliai, nuo 2004m jau itrauke sia opcija. Originalus xenon zibintai ir gerai sviecia ir vaizdo priduoda. Vienas geriausiu benzininiu MB varikliu. 3.2 V6 160kw. Traukia nebogai ir labai tolygiai. Snaudos kaip 3.2 - mazos. Automobilyje keiciau tik atraminius guolius, visa kita yra idealioje bukleje. Kainos kaip C klases w203. Kebulo dalys brangios, geriau nelamdyti :) Duodu automobiliui 9 is 10. Jei tai butu 3.2cdi dyzelis facelift su tiek privalumu, tuomet butu 10 balu. Deja, dyzeliu su tokia pilna komplektacija ir tokios geros bukles rasti praktiskai neimanoma.
Pilnas atsiliepimas...
Valdas | 2012-01-09
CLK 320
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
visi
nera
Turiu tokia masina, jau 5 metus 2004metu,3.2 variklis.nu ka pasakyti,automobilis geras,nekada nera pavedes.5*** 5***
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2011-10-04
Mercedes-Benz CLK270 CDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nepriekaištingas automobilio dizainas, nemažas komfortas, labai patogios odinės sėdynės, kuro sąnaudos, žmogiški eksplotacijos kaštai.
Kaip ir kiekvienas galu varomas automobilis turi bėdų parkuojant jį žiemą, tačiau jo valdymas žiema tikrai yra geras. Metalių lankų nebuvimas virš durelių stiklų žiemą tikrai yra trūkumas.
Man tai buvo spontaniškas pirkinys dėl kurio niekada nesigailėjau ir nesigailiu iki šiol. Ištikrųjų žadėjau pirkti C klasę/BMW 3-iuką arba Mercedes-Benz E W210, kadangi nesu pensininkas trečiojo varianto pernelyg nesvarsčiau, bet tada didžiausias jo privalumas man atrodė jo dydis, minkštumas, apie C klasę galvojau todėl, kad nenorėjau pilti didžiulių kiekių degalų, o BMW 3 - nes norėjau sportiško, "pikto" automobilio. Rinktis iš šių trijų variantų buvo begalo sunku, nes kiekvienas turi savų minusų, bet ir savų pliusų... Niekada netikėjau, kad pirksiu kupė, nes mašina tada mano galva buvo tik keturdūris automobilis, o tas priekinės sėdynės lakstymas kažkokia durnystė atrodė, tačiau nusprendžiau į sąrašą įtraukti ir Mercedes-Benz CLK, kuris mane labai žavėjo savo išvaizda - buvo panašus į W211 E klasę, tačiau kur kas sportiškesnis, agresyvesnis, o ir kuro sąnaudos - mažesnės. Taigi, pagaliau susiradau mano skonį atitinkantį automobilį, kurį ir nuvažiavau apžiūrėti. Tai buvo sidabrinis CLK270 CDI su juodu salonu ir medžio apdailomis, kurį vėliau ir įsigijau. Pirmasis įspūdis atsisėdus į šį automobilį buvo puikus... Minkštos, labai malonios sėdynės, salonas nustebino, kad nėra toks mažas, nes vis dėl to juk tai - kupė, o ne keturdūris sedanas (jausmas salone yra toks, kad tiesiog W211 E klasės sedanas yra sutrumpintas)... Variklio garso salone praktiškai nesigirdi, todėl gali mėgautis puikios kokybės muzika, kurią groja originali aparatūra. Automobilio išorė yra padaryta nepriekaištingai ir atrodo labai gražiai, prabangiai. Šis modelis man net atrodo prabangiau už W221 dėl savo nepriekaištingų formų. Šis automobilis yra minkštas (aišku ne S klasė), bet tikrai labai malonus važiuoti, tikrai sportiškas, nes 2,7 dyzelinis variklis jam yra pats tas, o ir kuro sąnaudos nesikandžioja... Mieste drąsiai telpu į 9 litrus, greitkelyje - 6,5 litro. Labai nustebino jo bagažinė, kuri tikrai yra didelė kaip kupė automobiliui ir yra labai panašaus dydžio kaip ir E klasės sedano, taip pat galines sėdynes galima nulenkti jeigu reikia daugiau vietos... Aišku reikėtų pasaugoti automobilio dureles žiemą, nes virš jų stiklų nėra metalinių lankų su gumomis, tad jei per naktį jos prišals, o ryte skubėdamas daužysi jas bandydamas uždaryti, tai gali greitai ir liūdnai viskas baigtis... Šiaip automobilis tikrai nepriekaištingas... Žiema su juo važiuoti mieste tikrai nėra problemų ir jis valdosi tikrai normaliai, kadangi anti praslydimo sistema veikia tikrai puikiai. Aišku nereikėtų dėti kinietiškų padangų (pas mane žieminės padangos yra Michelin) ir lakstyti kaip galvą pametęs su juo žiemą, nes tada viskas tikrai baigsis liūdnai... Tiesa pripažinsiu, kad parkuoti žiema jį daugiabučio kiemė nėra lengva... Automobilis nėra pernelyg sunkus ir yra varomas galu, tad manevringumas per dideles pusnis tikrai nėra geriausias ir nusileidžia priekiniais ratais varomiems automobiliams, tačiau smulkios bėdelės rytais žiemą kompensuoja labai malonus važiavimas juo... Tai ko gero vienintelis automobilio minusas, kurį man teko patirti. Dyzelinis 2,7 variklis yra pats geriausias šiam automobiliui, nes jis naudoja vidutiniškai kuro, turi gerą trauką ir yra labai patvarus. Benzininiai labai kandžiojasi su kuro sąnaudomis (~15L). Į visokius 2,0 ir 2,4 net nežiūrėkite... Pilsite kurą į juos dar daugiau, o tiek trauka, tiek patikimumas labai nukentės... Kaip E klasė turi savo nepakeičiamą 3,2 variklį, taip CLK turi 2,7 variklį. Vidutinės kuro sąnaudos mieste - 9 litrai (su mechanine dėže), greitkelyje 6,5L. Vis dėl to tai yra Mercedes-Benz, o ne Volkswagen Golf. Detalės nėra neproporcingai brangios, tačiau savo kainą vis dėl to turi. Šis automobilis turi vienodą platformą su C klase, todėl kai kurios detalės netgi yra visiškai vienodos, o C klasės detalių kainos tikrai nėra "kosminės". Tad eksplotacijos kaštai būtų tarp C ir E klasių. Tradicinis moralas: tikrinkite automobilį žmogiškame servise. Geriau išleisti kelis šimtus normaliam automobilio patikrinimui, negu vėliau kišti tūkstančius jo remontui...
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugaz | 2009-04-05
Puikus prabangus sportiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki isvaizda, nepriekaistingas interjeras, daug komforto irangos ir kokybes, gera garso aparatura, labai maloni sedyniu oda. Labai malonus automobilis. Puiki komfortiska pakaba, pakankamai praktiskas automobilis, kad vazineti ne tik savaitgaliais.
Gali buti geresnis valdymas, kiek galingesnis variklis ir solidesnis ismetimo garsas. Brangus islaikymas.
Ar gali automobilis buti sportiskas, komfortiskas ir praktiskas? Pasirodo gali – toks yra Mercedes CLK. Tai labai grazus automobilis, puikios aerodinamiskos linijos, sportiskas ir dinamiskas dizainas. Saunu. Viduje prabangus sviesus interjeras. Labai malonus ir grazus, visur oda, chromo akcentai, gamykliski tamsinti melsvi langai. Sedi ir niekas is isores taves netrukdo ir nedirgina. Net dideliu greiciu vaziuojant niekas netrikdo, tik variklio garsas jei paspaudi. Automobilis labai tylus ir labai jaukus. Virsuje nemazas stoglangis, sedynes elektra valdomos su atmintimi. Super. Vairas reguliuojamas visomis kryptimis, kondicionierius ne tik puikiai veikia, taciau veikia dar ir labai tyliai. Gamykline audio aparatura puiki, kuria galima valdyti nuo vairo, nuo vairo neatitraukus ranku galima valdyti ir kruizo kontrole. Priekines sedynes kiek ankstokos, taciau labai patogios. Automobilis net nereikia sakyti, kad labai saugus – stabilumo kontrole, kruva oro pagalviu, ABS ir puikus stabdziai. Kogero geriausi stabdziai, kuriuos teko bandyti. Automobilis gerai valdomas, o savrbiausia yra stabilus prie didesniu greiciu. Pakaba labai komfortiska – beveik nesijaucia visokiu smulkesniu duobiu arba traukiniu begiu. Gal kiek jautiesi atitrukes nuo kelio, taciau butu neteisinga si automobili lyginti su kietais kaip plyta sportiniais automobiliais. Bagazine kaip nekeista tikrai nemaza, be to ja galima sulankstyti 60/40 santykiu. Praktiska ir naudinga. 3.2 litru variklis turi 218AG, labai padoriai, nors ir ne kazkoks stebuklas. Taciau variklis labai malonus, dirba tyiliai ir labai labai tolygiai, o svarbiausia turi nemaza sukimo momenta prie pakankamai zemu apsuku. Visgi V6. Detales brangios.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasė
    CLA klasė
  Vidutiniai   C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai   S klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė   CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė 
   CLC klasė  
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasė
  Krosoveriai    GLK klasėGLC klasė
    GLE klasė Coupe
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasė
  Dideli visureigiai  G klasė
   GL klasėGL klasė
  Pikapai     X klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė 
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG 
  Daugiatiksliai    Vaneo  
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai