Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
- Patogus ir įmantrus interjeras
- Puiki važiavimo kokybė
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairas
- Sėdynėms trūksta šoninio palaikymo
- Pigus salonas baziniuose modeliuose
Trečios kartos Clio pristatytas 2005 metais buvo gaminamas ant platformos sukurtos kartu su Nissan ir dalijasi ja su Renault Modus, Nissan Micra ir Nissan Note modeliais. Automobilis tapo ženkliai didesnis net 4 m ilgio ir 130 kg sunkesnis nei Clio II ir beveik peraugo supermini automobilių klasę. Tai yra Renault bandymas įterpti Clio į prabangesnių tarpą. Renault gerai žinoma kaip itin saugių automobilių gamintoja. Todėl ir naujas Clio pasiekė 5 žvaigždžių EuroNCAP saugumo įvertinimą ir prisijungė prie kitų Renault šeimos automobilių turinčių maksimalų įvertinimą (išskyrus Kangoo ir Twingo modelius). Clio buvo pripažintas 2006 metų Europos Automobiliu ir buvo tikimasi, kad būtent šis modelis nustatys etaloninius reikalavimus dėl kokybės, saugumo ir stiliaus šioje klasėje. Galingiausia versija - Renault Clio Sport turi atmosferinį 16 vožtuvų 2.0 L variklį su 6 greičių pavarų dėže. Variklis išvysto 197 AG (145 kW)/7250 rpm, o didžiausias greitis yra 215 km/h ir 0-100 km/h pasiekia per 6.9 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Clio buvo pripažintas 2006 metų Europos Automobiliu. Iki šiol Clio išlieka vieninteliu automobiliu, kuris Europos metų Automobiliu buvo išrinktas du kartus – 1991 ir 2006.
2017-02-23 |
puikus kompaktas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
puikus variklis ir pakaba, gera garso izoliacija.
sunkiai šyla žiemą.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkome 2011-ųjų metų gerai išlaikytą CLIO už ~3500€. Tuo metu jam buvo 4 metai. Tokių pat metų ir ridos "Yaris" kainavo lygiai 2x brangiau. Automobiliuku mes labai patenkinti. Ypač maloniai nuteikia variklis: dirba tyliai, vibracijos nėra išvis, trauka užtikrinta. Vienintelis variklio trūkumas - drebėjimas prie per mažų apsukų (mažiau 1500). Galbūt šio trūkumo neturi galingesnės 1,5 DCI motoro versijos (mūsiškis - silpniausias 50kW). Gal jam padėtų chip-tuningas, nebandžiau. Palyginimui, mūsų 2,0TDI 100kW volkswageno variklis daug didesnę ir 7-vietę mašiną prie tokių apsukų visai sklandžiai veža nesikratydamas. Bet visomis kitomis prasmėmis tas TDI - traktorius. Pakaba veikia tyliai, minkštai ir gerai laiko posūkiuose. Tobula. Didelis privalumas - aukšta provėža (giliame sniege ar miško kelyje jam dugnas užkliūna paskutinis). Matomumas geras, salonas modernus, sėdynės patogios ir gerai valdosi. Važinėjantis juo užsimiršta, kad tai mini klasės mašinytė, ir nejučia pradedi reikalauti kaip iš vidutinės klasės automobilio. Tada pradeda kliūti maža bagažinė (~300 Ltr) ir tai, kad galinė sėdynė pasiguldo tik visa (neišeina nulenkti jos dalies), o ir paguldžius sėdynę turime nelygias grindis. Žodžiu - ne krovininis automobilis. Mažai vietos ant galinių sėdynių (įsegus vaikiškas kėdutes viduriniam vaikui jau sunku įlipti per šoninių mažųjų keleivių kojas. Internete daug skaitėme apie dažnai perdegančias trumpąsias lempas ir sunkų jų pakeitimą. Nupirkome standartinius BOSCH ir jau 1,5 metų tarnauja, o pakeisti jas buvo tikrai nepatogu, bet kai išmoksti - visai įmanoma. Manevringumas puikus - dėl gero matomumo, mažų matmenų ir gerai pasukamo vairo. Trūkumai: 1. Jau minėtas drebėjimas prie (per) mažų apsukų 2. Lėtai ir prastai šyla salonas. Čia vienintelis rimtas trūkumas, nes žiemą per šalčius su juo ir važiuoji kaip žiemą - su pirštinėmis, kepure. Salonas įšyla lėtai, o tikrai šilta jame niekada nebūna. Prie -10...15C net ilgoje kelionėje nepasieksi normalesnės temperatūros, o prie -20 tiesiog iš vidausrasoja, apšąla langai. Na, mes ilgoms kelionėms turime didesnę mašiną. 3. Bagažinės dangtis duobėtame kelyje barška. 4. Mūsiškės labai prastas sėdynių gobelenas, tiesiog neįtikėtinai pigus, tepasi, veliasi, baisu, kad greit prairs siūlės. Gero GABRIEL gobeleno metras kainuoja 10-15 €, tai nesuprantu, ką čia RENO sutaupė tokią pigieną dėdami. Nepalyginsi su senomis japoniškomis "Mazdomis". 5. Mažas galinio vaizdo veidrodėlis (vidinis). Sesers senesniame YARIS'e platesnis ir patogesnis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nusipirkę mašiną keitėme viską, ką priklauso: diržą, alyvas, filtrus. Vėliau dar keičiau priekines "trumpųjų" lemputes. per ~30,000km - kol kas viskas. detalės pigesnės nei "corolos" ar "primeros". |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti firminiame servise WIN kodą, ridą, istoriją. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Clio TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis