Markės
1349 iš 1434
Toyota Yaris 2005 - 2011
Toyota Yaris, 2005 - 2011
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.514% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 9
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Erdvesnis negu atrodo, labai ekonomiškas, manevringas, taupus, vikrus ir įperkamas miesto automobilis – toks naujasis Toyota Yaris. Išties tai miesto džiunglių automobilis, kuris puikiai jaučiasi mažose parkavimo aikštelėse ir retai užsuka į degalines. Ankstesnis 4 cilindrų 1.0 VVT-i variklis buvo pakeistas 3 cilindrų variklio, kurį galima rasti dar mažesniame Toyota Aygo ir Daihatsu Sirion. 1.3 litro variklis buvo patobulintas, o 1.4 D-4D gavo papildomas 15 AG (11 kW) ir dabar turi 90 AG (66 kW) galią. Yaris tapo pirmu automobiliu savo klasėje, kuris pasiūlė net devynias oro pagalves. Šis automobilis toliau išlieka labai populiarus Europoje kur konkuruoja su tokiais modeliais kaip Ford Fiesta, Vauxhall Corsa ir Renault Clio. Automobiliukas taip pat stebėtinai smagus vairuoti ir yra tikrai erdvus. Stipriosios pusės yra akivaizdžios, o trūkumai – Yaris yra kiek triukšmingas prie aukštų apsukų, prastokas standartinių ypatybių sarašas ir prastoko plastiko medžiagos viduje.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą

Šios kartos Yaris tapo pirmuoju savo klasėje turinčiu devynias oro pagalves.

Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 9
2017-07-12
miestui kaip tik
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, nedidelis, todel patogu rasti vieta parkavimui ar apsisukti mazoje erdveje, mieste tylus, vietos sedejimui daugiau nei gali tiketis is tokio mazo automobilio
uzmiestyje vaziuojant 110+ variklis garsiai dirba ir jau nebemalonu vaziuoti, taip pat sedynes vargina ilgiau vaziuojant, nepatogu pakeisti priekiniu zibintu lemputes
Kadangi automobilis buvo pirktas atsizvelgiant i mazas kuro sanaudas ir daugiausia skirtas vazineti mieste, todel esu patenkintas juo. Kuro suvartojimas mazas, rimtu gedimu nebuvo, gale vietos sedeti pakankamai daug. jei reikia ka nors didesnio pervezti atsilenkia sedynes, tai kazkiek padeda, bet siaip tai miestui skirtas automobilis ir nereikia noreti pervezti saldytuvo. Pagreitis aisku silpnas, bet mieste to ir nereikia, uzmiestyje noredamas kazka aplenkti atitinkamai ivertini situacija. Pirmas nemalonus dalykas buvo kai reikejo priekinio zibinto lempute pakeisti, velniskai mazai vietos, siaip ne taip pakeiciau, o paskui perdege kita, po metu dar viena, tada iskart nusipirkau long life ir pasikeiciau abi, 4 metai nebereikejo keisti. Aprasyme raso, kad pigios plastmases, taciau salone niekas nebarska, kai tik buvau nusipirkes buvo barskejimo garsas taciau iskart radau, kad vienas plastikinis dangtelis negerai buvo uzdarytas. Plastikiniai priekiniai zibintai ko kiek laiko netenka spalvos todel reiktu vel poliruoti. Buvo plysus granatos guma, todel teko pakeisti.
Pilnas atsiliepimas...
Zydrunas | 2015-08-11
Toyota Yaris 2008, D-4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiska. Galybe visokiu detuviu. Vien aplink vairuotoja yra 7 skyreliai visokiausiems dalykeliams. Toliau vaziuojant tikrai pravercia.
Su dyzeliniu varikliu sildymas silpnas. Saltesne ziema mieste siltesne srove atsiranda tik nuvaziavus didoka atstuma arba uzvaziavus i kelis kalnus. Prie galiniu ratu nuo galiniu dureliu puses yra tokios "kisenes" kuriose kaupiasi purvas.
Is pirmo zvilgsnio paziurejus atrodo labai mazas automobiliukas, kuriame vietos labai mazai. Bet atsisedus i vidu erdve panasi kaip vidutines klases automobilio. Taip, gale 3 stambesni zmones neisitaisys patogiai. Ir ilgesnems kelionems sedynes nera komfortiskos. Patinka gerokai pagyvenusiems zmonems, kadangi sedynes yra siek tiek auksciau negu daugumos hecbeko/sedano tipo automobiliu, todel ilipimas ir islipimas nesunkus. Patogus automobilis vazinejimui prie miesto arba nedideliais atstumais. Esant reikalui lengvai pasidaro nedidelis universalas. Galines sedynes be lankstymo taip pat stumdosi kaip priekines. 4 asmenu seimai savaites bagazas tikrai telpa. Kai kam reikia laiko priprasti prie viduryje esancio prietaisu skydelio su skaitmeniniu spidometru, bet pripratus netgi lengviau islaikyti pastovu greiti. Nevirsyti. Jokiu problemu su parkavimu. Pakankamai nedidelis apsisukimo spindulys. Vairavimas labai tikslus. Nera kazkokiu laisvumu. Vairas sukiojasi labai maloniai, lengvai. Automobilis normaliai "stovi" ant kelio. Siek tiek tai priklauso nuo to, kokio lygio padangos bus uzdetos. Vazineju su R15/65/185. Magistrale vaziuojant 135 - 150 km/h nepatogumu nesukelia. Zinoma jau pasiklausyti maloniai megstamos muzikos neiseis. Del nedidelio kebulo turio ir tos pacios erdves salono su bagazine prie didesnio greicio triuksmas viduje taip pat didesnis, bet pasikalbeti su bendrakeleiviu netrukdo. Variklis tikrai pakankamas tokiam automobiliui. Ismokus isnaudoti sukius tikrai pakanka traukos. Nera problemu pajudeti sankryzose su srautu ar lenkiant uzmiescio kelyje. Nezinau del automato, bet mechanine deze esu labai patenkintas. Nera turbinos, bet trauka yra tolygiai didejanti, todel greitejimas malonus, ties 2500 a/min net sparciau sokteli i prieki. Ne sportinio vairavimo megejams tikrai ekonomiska masina. Uzmiescio rezimu 4l. Vaziuojant 135 km/h - 4.7l. Ir tiek. Variklis tiesiog gerai veikia. Vazineju 3 metus. Pakeiciau 2 lemputes, salono ir variklio oro filtrus (tik del saves, kaip kam patinka), tepalus. Gaunasi nepilnas 100 EUR. Pagarba Autotojai - lietuviskos serviso kainos ir aukstos kokybes aptarnavimas. Pakartotine technine apziura praejo per viena karta be papildomu paremontavimu. Nustebino, nes prie tai vazinejau su Vectra, tai kas tuos 2 metus reikedavo sauja sarnyru, stabilizatoriu keisti. Per ta laika nuvertejo apie 500-700 Eur. Pagrindinis demesys sankabai. Pavaros turi junginetis sklandziai be jokiu strigimu, kliuvimu, trukciojimu. Variklio darbas. Garsas beveik toks pats sklandziai veikiancio benzino.
Pilnas atsiliepimas...
seeker | 2014-07-20
Puiki mašinytė neveltui Toyota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kompaktiškas, geras trauka dyzelio, labai mažas apsisukimo kampas, graži išvaizda
elektroninis spidometras, bet įmanoma įprasti
Automobilis mažas kompaktiškas, bet viduje vietos pakankamai. Jei už vairo nesėdi ilgakojis vairuotojas, tai gale vietos pakankamai. Norint daugiau vietos bagažinėje sėdynes galima pastumti į priekį. O priekyje vietos kaip ir pas bet kurį didesnės klasės auto. Beto nesitikėjau, kad tokiame kompaktiškame automobilyje taip aukštai sėdi, kaip kokiam vienatūryje. Aišku pakaba nėra tokia minkšta kaip limuzinų klasės, bet ne barškutis. Iš minusų tai gal elektroninis spidometras man nelabai patinka, bet gal su laiku manau galima priprasti. Beto vairas gal kiek lengvokas nejauti beveik jokio pasipriešinimo kai suki, bet kai reikia ant vietos apsisukti gal privalumas. Beto apsisukimo spindulys labai mažas, vos ne ant vietos gali apsisukti, tas labai patiko. :) Variklis 1,4 dyzelis, traukos tikrai daugiau negu pakankamai, beto pašilęs dirba tyliai vos ne kaip benzinas. Aišku pagazavus jaučiasi, kad dyzeliukas :) Važiuojant trasoje 100km/h kompas rodė 4,5 litro ant 100, o vidutines sąnaudas kiek pavažinėjus ir po miestą 4,7. Dėl eksploatacijos dar nieko negaliu pasakyti, nes neseniai įsigyja, bet važiuoklė niekas nebarška, variklis dirba gražiai, manau greit investuoti nereikės ir kaina greit nenuvertės nes visdėlto toyota :) Na kaip ir visada viską gerai apžiūrėti ir jei patiko pirkti :)
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2012-06-03
Yaris 2007 m. benzinas, automatas, 3 durys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, manevringas. Vairuojame modelyje įdiegta automatinė greičių dėžė, tad labai patogu vairuoti mieste. Geras greitėjimas iš vietos. Panelėje trys daiktadėžės, tad moteriškiems niekučiams vietos stebėtinai daug palikta. Trumpa bazė, patogu apsisukti.
3 durų, tad keleiviams liptį į automobilio galą tenka per keleivio ar vairuotojo dureles, kas kartais būna nepatogu. Amerikietiškas 2007 m. modelis su automatine greičių dėže, kuri turi tik 4 bėgius naudoja daug kuro (benzinas). Blogas matomumas per galą.
Patogus vairuoti, manevringas. Neblogas įsibėgėjimas. Vairuojamas modelis neturi komfortinės įrangos ar kitų patogumų, tačiau kuo puikiausiai galima gyventi be jų. 1.5 L benzinas, 4 cilindrų Tvarkomas firminiame autoservise, kolkas tereikėjo keisti amortizatorių. Visa kita veikia be priekaištų. Prižiūrint automobilį: keičiant laiku tepalus, filtrus ir kt. kas yra privaloma, automobilis nekosėja ir jokių didesnių gedimų nebuvo. Periodiškai daroma važiuoklės apžiūra, gedimų neranda. Senesnių modelių ieškoti su mechanine dėže, jeigu benzininis variklis perkamas. Automatinės dėžės teturi 4 laipsnių greičių dėžę, ko pasekoje važiuojant užmiestyje didesnius atstumus dideliu greičiu (100 km/h ir daugiau) sunaudojama daug kuro. Patarčiau ieškoti dyzelinį variklį turintį automobilį su automatine greičių dėže. Kuro sanaudos bus adekvačios. Patogus mieste, trumpa bazė, tad manevringas daugiabučių kiemuose. Prastokai jaučiamas atstumas per galinį stiklą, nes pastarasis atitrauktas nuo galinio bamperio per gerų 20 cm, o ir per stiklą nesimato kito automobilio priekio. Gelbsti, mano atveju, parktronic sistema, kad ir pati pigiausia. Apskritai antrą automobilį pirkčiau tokį, tik gal jau naujo 2012 m. modelio. Tiesa, reikia paminėti, kad ne visi modeliai (konkrečiai mano turimas auto) turi tachometrą (variklio apsukos) ir variklio aušinimo skysčio temperatūros daviklį. Tachometras automatinei dėžei, gal ir nelabai reikalingas, bet rodmenys apie variklio temperatūrą būtų naudingi, nes mano atveju, rodo tik kai variklis šaltas (cool) indikacinį simbolį prietaisų skydelyje ir kai jau perkaitęs (raudonas). Vairuotojas negali matyti temperatūros svyravimų, tačiau kolkas perkaitęs net ir karštomis vasaros dienomis nebuvo. Overall: 8.3/10 balų.
Pilnas atsiliepimas...
Remis | 2011-11-06
yaris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus,talpus,dinamiskas,nebrangus eksplotuoti
blogas matomumas atgal(padeda parktronikai)
Vazineju 2007m toyota yaris 1,4d automobiliu.Esu nustebintas sio automobilio galimybemis.Be vargo traukia 175km/val.siauliai-vilnius.Kuro sanaudos 6 litrai vaziuojant siuo greiciu.Mieste 5,5ltr.Labai talpus,kaip toks mazas auto.Labai patogios sedynes ilgam kelyje,nes sedima aukstai,nepavargsta kojos.Labai lengvai valdomas mieste.Idealus miesto bolidas,tiek moterims,tiek vyrams.Tikrai vertas savo kainos.Zinoma jei nugalesit lietuviska pasirinkima pirkti sena vw passata uz naujo yaris kaina,su 5m garantija. Variklis dinamiskas,taupus,tyliai dirbantis,pigi explotacija Pirkau uz 26tukst lt,2007m.po metu galima gauti 22tukst.Manau nuvertejimas pagal metus mazas.Eksplotacijos kastai mazi.Aptarnauju toyota atstovybese.Tepalu keitimas apie 300lt. butinai pirkite!
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2011-04-10
Yaris 1.4 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, erdvi, daug dėtuvių smulkmenoms, nekieta kaip kai kurios miesto mašinytės
Sėdynes nepatogios, prie didesnių variklio sūkių - triukšminga, prasta garso izoliacija, pigios salono plastmasės
Kaip miesto mašinytė pakankamai geras variantas, nedidelė, ekonomiška (5,3l vidurkis Vilniuje, cia ne borto kompo parodymais, o realus). Iš išorės atrodo gana mažytė, bet kadangi ji gana aukšta, tai viduje erdvės pakankamai nemažai, tiek priekyje tiek gale. Gale Yaryje patogiau tryse sedėti nei civike (nuo 2006m galvai ir kojoms vietos visai nera) ir BMW 3 (nuo 2005m sedyniu sonai uzlenkti ir sedi persisukes). Tik sėdynes netinkamos ilgesnėms kelionėms, jos nelabai patogios ir prastai kvepuoja, šunta oda, prakaituoja. Dar prie minusų, kad gana žema, po pirmos žiemos priekinė lūpa po bamperiu sulūžo. Salono apdailos plastmases "pigios" bet tai ne limuzinu klasės auto, tad atleistina. Varikliukas ant žemų apsukų dirba pakankamai tyliai, nera visiškas traktorius, tik kai apsukos viršyja 2000 prasideda nemalonus triukšmai. Variklis pakankamai elastingas ir galios pakanka aplenkimui, nereikia ilgai laukt, kol prades greitėtis. Prie didesnio greičio darosi triukšminga, virš 120 gana greit pradeda varginti triukšmas. Na dar neteko nieko remontuot (per 10t km) , tik po pirmos žiemos pradėjo išorės temperatūrą neteisingai rodyt. Auto dalių parduotuves tokiomis dalimis neprekiauja, o Tokvila uz išorės temperatūros daviklį uzsiprašė 245Lt...
Pilnas atsiliepimas...
111 | 2010-09-28
Toyota Yaris TS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas, tačiau viduje ganėtinai erdvus, elastingas variklis, tiksliai veikiantys sabdžiai ir vairo mechanizmas, TS modelyje sumontuoti visi įmanomi gamykliai privalumai. Automobilis labai patvarus.
Perdidelė kaina. Sportiška važiuoklė vargina nelygiuose užmiesčio keliuose. Norėtusi geresnių ekonominių rodiklių.
Toyota Yaris TS arba T-sport. Retas svečias mūsų keliuose dėl aukštos gamintojo nustatytos kainos. Už pardavimo salone prašomą naujo automobiliuko kainą galima įsigyti gerokai aukštesnės ir žinoma Marijos žemėje labiau primitinos markės automobilį. Taigi - mašinėlė nedidelė, tačiau turi ganėtinai žvalų 1.8 litro Dual VVTi benzinu varomą variklį, kuris gan noriai pasiekia deklaruojamus 98 kw galios esant 6000 alkūninio veleno apsisukimų per minutę. Pats gamintojo suteiktas įpareigojantis pavadinimas "T-sport" galbūt kiek per drąsus ir per daug žadantis. Tai tikrai nėra ypatingomis dinaminėmis sąvybėmis išsiskiriantis automobilis Nuo 0 iki 100 km/h ribą kertantis per ±9 s, turintis kietesnę, sužemintą važiuoklę, galinius diskinius stabžius, didelio skersmens ratlankius, unikalius priekinį ir galinį bamperius, bei kitą bendrą vaizdą gerinančią gamykloje sumontuotą įrangą. Trumpai - permelyg prašmatni, gerokai perkainuota ir ne itin atitinkanti gamintojo kuriamą mažo sportinio hečbeko įvaizdį mašinėlė. Tačiau... iš išorės atrodanti labai maža, viduje yra neitikėtinai erdvi. Santykinai didelės kubatūros variklis pasižymi stipriu sukimo momentu nuo pat žemų sūkių, yra labai elastingas ir įgauna stiprų antrą kvėpavimą po 4300 aps/min. Greičių dėžė veikia labai tiksliai, vairo mechanizmas ne "toyotiškai" tikslus, stabdžiai stiprūs, nenuilstantys ir lengvai dozuojami. Taigi galima teigti, kad gamintojui pavyko į vieną mažutį automobilį sutalpinti visus du. Gerai įrengtą mažą, gan ekonomišką (labai norint) mašinėlę kasdieniam vartojimui ir piktą "pudelį eriuko kailyje" - turint noro ir galimybių gębantį gerokai palakstyti ir net nubausti didesnius ir galingesnius "miško" gyventojus. Bėda tik viena. Už abu reikia mokėti...ir daug. Per daug... 1798 cm3 98kw (133 DIN AG)/6000 173Mn/4400 Vmax 194km/h 0-100 km/h 9.3s vidutinis kuro suvartojimas pagal gamintojo duomenis 7,2 l/100km. realybėje iki 8 l/100km per pirmus metus nuvertėjo beveik pusę savo pirminės kainos... vėliau šis rodiklis stabilizuojasi ilgesniam laikui
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2010-06-18
2006 1.3 benzinas. 65kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, manevringas, smagus elektroninis vairas, grazus.
Nepatikima elektronika (keista, jeponiska, o tikrai nepatikima.. ) Mazas bakas, jautri nelygumams pakaba, nepatogios sedynes net priekyje, apie galines jau ne nekalbu. Maza bagazine.
Siaip automobiliukas tinkamas tik mieste. Tolimesneje kelioneje isvargina nepatogios sedynes ir pastovus kratymas. Ziauriai jautrus visiems kelio nelygumams.. Mazas bakas. 1.3 varikliukas pakankamas tokiam auto. Uzmiestyje galima sutilpti i 5 litrus. Mieste bus apie 7-8. Eksploatacija pigi, jei neturit problemu. Jei suges kuris esminis mazgas (pvz ABS), remontas kainuos puse auto kainos.. Nuvertejimas labai mazas. Du metus atvazineta masina pardaviau su 15 % nuvertejimu. Ivertinus, kad pirkta buvo ekonomikos pakilimo laikotarpiu, o parduota per pacia giliausia krize- nuvertejimas tikrai nera didelis.. Kas liecia vaziuokle- nera ko ziuret. Viskas gerai. Blogai yra su elektronika. Reikia ziureti, kad elektronikos mazgai (ypac ABS) butu gaminti Japonijoje, o ne ATE (Vokietijoje). Vokietijoje gamintas ABS blokas turi prasta sandarinima. I jo vidu patenka dregme, o tada jau turime labai daug problemu.. Sie auto turi iki 16 variaciju ABS bloku, taigi is siukslyno pataikyti toki pat bus labai sunku...
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2010-02-06
Yaris 1.3 VVT-i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai nemazas, komfortiskas automobilis. Viskas pagaminta graziai, tiksliai ir patikimai, todel automobiliu tikrai malonu naudotis kiekviena diena. Bendrai Yaris yra atpalaiduojantis automobilis.
Didoka kaina. Silpnokas variklis, netipiskas prietaisu skydelio isdestymas. Galetu buti geresnes kokybes interjero medziagos. Minusai tik smulkus ir neesminiai.
Turiu si automobili jau du metus. Buvo pirktas is Vokietijos, naudotas. Girdejau atsiliepimu buktai naujuju Toyota kokybe nebe tokia gera kaip buvo. As tikrai nesutinku. Seniau turejau Corolla, kuria buvau labai patenkintas, dabar Yaris ir mano nuomone apie siuos automobilius nepasikeite. Nors Yaris priklauso mazu automobiliu klasei, taciau jo dydis pranoksta konkurentus ir beveik lygiuojasi i Golf klase. Butent del to pirkau Yaris, nes kam didesnio automobilio jei viso jo dydzio vistiek neisnaudoji. Automobilis isties patrauklus, sikart Toyota dizaineriai neprasove ir pagamino labai grazu automobili. Automobilis gerai jauciasi mieste, neblogai ir trasoje. Valdomas lengvai, yra manevringas, karti Yaris komfortiskas - pakaba nekankina vaziuojanciu, gerai sugeria kelio nelygumus. Tiesa, automobili nelabai lengva parkuoti, nes galiniu langu linija gana aukstai. Sedynes patogios ir gerai reguliuojamos. Viduje neiprasta panele su prietaisu skydeliu itaisytu per centra. Tiesa sakant sis sprendimas man nepatinka. Taciau kazkaip keistai jis derinasi prie isores ir prie zaismingo automonilio dizaino. Galu gale automobilis nepretenduoja buti labai rimtas, tai ir reikalavimai jam negali buti labai dideli. Visgi ne Audi A6 ir plastikas cia naudojamas pigus. Reikia pastebeti, kad informacinis displejus labai patogus, gerai skaitomas - greitis, apsukos ir pan. Bagazine ok, karts nuo karto tenka nuleisti galines sedynes vezant didesni daiktus, tokius kaip padangos (galines sedynes slankiojamos). 1.3 VVT-i . Variklio patikimumui tik patys geriausi komplimentai. Dar nebuvo taip, kad neuzsivestu, uzgestu ar kitaip spyriotusi (net ir prastovejes saltyje visa savaite). Be to jis dirba labai maloniai ir tolygiai. Taciau ne tokiam jau ir lengvam automobiliui galios truksta, todel varikliuka tenka paspausti iki aukstu apsuku, o tada jau pradeda girdetis erzinantis variklio gausmas. Automobilis yra nepigus nusipirkti, taciau patikimumas tai atperka. Be to Toyota atstovybeje malonu bendrauti, gaunu pagalba kurios reikia. Girdejau, kad automobilis turi problemu su pavaru deze. Sitos bedos pas mane kol kas nebuvo. Taciau vairo koloneles girgzdesiai jau girdeti.
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai