Markės
1136 iš 1434
Renault Scenic 1996 - 2003
Renault Scenic, 1996 - 2003
534Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.612% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 34
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Renault Scenic yra kompaktiškas vienatūris, pirmas toks Europoje. Jis tapo 1996 metų Europos Automobiliu. Scenic mechaniškai yra identiškas Megane hečbekui. Šis modelis buvo nutaikytas į tuos, kas norėjo vienatūrio praktiškumo, tačiau negalėjo įpirkti didesnio ir gerokai brangesnio labai populiaraus ir žinomo Renault Espace. Renault neįvertino Scenic automobilio perspektyvų – buvo numatyta, kad tai bus nišinis modelis su 450 vienetų gamyba per dieną. Realybė pasirodė tokia – per dieną buvo pagaminama iki beveik 2500 automobilių. Taip su Scenic modeliu Renault kompanija atrado naują rinkos segmentą — kompaktiškų MPV vienatūrių rinką. Ši sėkmė nebuvo praleista pro akis ir buvo greitai nukopijuota kitų gamintojų.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Renault Scenic yra vienas pirmųjų kompaktiškų vienatūrių pasaulyje.

Renault Scenic tapo 1996 metų Europos Automobiliu.

Buvo gaminama Scenic RX4 versija su visų varomųjų ratų sistema.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 34
2017-10-21
Renault Megane Scenic RX-4,2002m.2.0 l,benzinas-dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Padidinto pravažumo automobilis su nedidelėmis kuro sąnaudomis ir be rūdžių ant kėbulo.
Trūksta kėbulo izoliacijos,važiuojant virš 120 km.val,girdisi variklio ūžesys.
Erdvus,geras matomumas,nepriklausoma pakaba minkštas, pigi eksplotacija,geras pravažumas, stabilus kelyje,šeimyninis automobilis. Apžiūrėti reikia kaip perkant bet kokį automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-01
Sito kibiro ir priesui nesiulyciau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
metalo daug lauzo
Visi kiek tik galejo gamintojai surinkt....
Tragedija gamintoju ir blogiau negali but. 0 verta.Siaubinga masina ir vieni nuostoliai Nepirkit kibiro ant kaladziu !
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-25
Renault Megane Scenic RX-4,2002m.2.0 l,benzinas-dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nėra ant kėbulo rūdžių,mažos eksplotacijos išlaidos,minkštai važiuoja,nes nepriklausoma pakaba,
Trūksta kėbulo izoliacijos,važiuojant virš 120 km.val,girdisi variklio ūžesys.
Patogus ,komfortiškas,geras matomumas,nes aukštai sėdi,geras pravažumas,gale trys atskiros sėdynės,todėl keleiviai gale gali laisviau sėdėti,gerai važiuoja tiek keliu,tiek bekele,šeimyninis automobilis. Važiuoklė patikima ir paprasta,detalės pigios,variklis patikimas,tik laiku reikia keisti eksplotacinius skysčius,dirželius,atraminius guolius,nereikėtu tupyti,pirkti garesnės firmos,kainos nadidelės.Važinėju jau penkti metai,restauravau galinio tilto kardaną,nes kai pirkau buvo nuimtas ūžė vienas pakabinimo guolis,kadangi pats tehniką suprantu,detales suieškojau tai kardano remontas kainavo apie 120 eur.Keičiau abu dirželius,guolius įtempėjus,vandens pompa,žvakes,tepalą ir filtrus jau kelis kartus,jokių problemų.Benzinas-dujos 100km.apie 10-11l.dujų,kik mieste ar užmiestyje neskaičiavau.Dėvisi kaip ir kiekvienam automobiliui,kaladėlės padanos,lankstai. Žiūrėti kaip ir perkant ,bet kokį automobilį,rūdys,eksplotacinių skysčių pratekėjimą,padangas ridą ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2017-04-18
Renault Megane Scenic 2.0 l. benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastas, talpus, manevringas, patogus tiek mieste, tiek užmiestyje
Kiek neatsparus korozijai,
Renault Megane Scenic 2.0 l. benzinas. 1996 m. 84 kW. Smagus nedidelis vienatūris, kuri iš išorės atrodo nedidukas, viduje stebina salono erve ir transformacijos galimybėmis. Nupirktas Šveicarijoje su 120 k. km. rida. Variklio būklė - ideali, salonas - ne stiprioji šios kartos vieta - matoma dilimo pradžia. Viskas veikia kas turi veikti - 2x el . langų klėlikliai, kondicionierius, rūko žibintai, skydelis klaidų nemeta. Variklis - paprastas atmosferikas, be turbinos, 8v, nekelia rūpesčių ir smagiai sukasi - traukia ir prie mažų ir didelių greičių. Ištvermingas - vedasi esant žemai temperatūrai be jokių problemų. Salono erdvė - verta pagyrimo - keliaujant po vietą ir toliau vietos nepritrūks. Išėmus galines sėdynės galima ir neblogai išsimiegoti - tam galima sukurti iki 1,9 m. ilgio erdvę ant ratų :), nors mašina vos perlipa per 4 metrus ilgio. Nupirktas vadinamas Ocassion'as, tvarkingas, tai be eksploatacinių tepalų, filtrų, diskų keitimo nieko baisesnio ir nenutiko. Tiesa, - lūžo viena priekinė spyruoklė (silpna scenic vieta), bet pakeistas komplektas kitų ir tarnauja toliau. Kandangi mašina jau pagyvenusi - rodo savo silpnas vietas - yra apmušalai salone, silpnoji sceniku vieta - galinės ratų arkos meta rūdžių burbuliukus. Automobilio apetitas priklauso nuo kojos "sunkumo" - kuo stipriau spausi - tuo daugiau naudos degalų. Ieškot nenuvaikyto, išlaikyto seno modelio arba tiesiog imti naujesnės kartos modelį.
Pilnas atsiliepimas...
joris | 2017-01-30
Labai geras kainos/kobybės santykis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, didelis pravažumas, nebrangi eksplotacija, manevringas
Lietuviškos žiemos - po šešių metų atsirado rudžių ant galinio sparno, garso izoliacija važiuojant magistralėje silpnoka.
Puikus automobiliukas. Talpus. Geras matomumas. Per septynis metus nuvažiuota 160.000 km. Didelis pravažumas. Didelis privalumas - trys atskiros sėdynės gale, keturiese važiuojant į ilgesnę kelionę galima išimti vidurinę sėdynę o šonines perkelti arčiau centro - gale keleiviai sėdi daug konfortiškiau. 1,6 benzinas, 66 kw. šiektiek silpnokas, ir triukšmingas važiuojant virš 110km/h. Automobilis buvo nupirktas už 1600 eur. Buvo daužtos keleivio pusės priekinės durelės. Nusipirkus iškarto atlikti darbai: durelės iš savartyno ( spalva tokia pati - nereikėjo dažyti) filtrai, tepalai, aušinimo skystis( buvo pripilta vandens vietoj aušinimo skysčio), termostatas kondicionieriaus užpildymas , stabdžių kaladėlės, vaistinėlė, gesintuvas, valytuvai, naujas akumuliatorius. Visi darbai+technikinės praėjimas kainavo 860 lt. Nuo to laiko atlikti neplaniniai darbai : po ~30.000 km pakeistos abi babinos ( 240 lt) po ~40.000 km pakeista granata - 60 eur Visi kiti darbai atliekami laiku, mašina prižiūrima. Elektronikos bėdų neteko patirti ( kiek domėjausi dažniausiai elektronikos bėdos prasideda po garažinių autoelektrikų įsikišimo ( kreivom rankom įstatyta signalizacija ir pan). Ieškoti su tvarkingu kėbulu, pasižiūrėti koks stovi akumuliatorius ( kai pirkau buvo įdėtas 62Ah, jis per silpnas, įstačiau 74Ah ir pamiršau apie užvedimo bėdas), prasivažiuoti mieste - 1,6 benzino turi praktiškai nesigirdėti važiuojant ramiai ir pavaras keičiant ties 2.000 apsukų.
Pilnas atsiliepimas...
Grabux | 2017-01-06
1.6 benzinas. 8 metai eksploatacijos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, nebrangios detalės, mažai gedimų, didelis aukštis tarp žemės ir dugno, nerūdija.
Nelabai ekonomiškas, galėtų būti geresnė garso izoliacija, tai miesto auto, tad trūksta 6 bėgio važiuojant virš 120
Atvairavau auto 8 metus, tai ilgiausiai man tarnavusi mašina. Labai patikima, talpi, galima iš galo pereiti į priekį ir atvirkščiai. Bagažinė erdvi. Praktiškai nerūdija, nes cinkuota. Tik dabar pradėjo galinės arkos rūdyt, nes po druskas vazinejam. Pakankamai aukšta, galima ir per pievas palakstyti, palyginau - sekantis modelis žemesnis. Žiemą atsargiau vairuot reikia posūkiuose, nes galinė dalis lengva, gali ant ledo užnešti galą. Pakankamai bloga garso izoliacija, važiuojant didesniu greičiu girdimas triukšmas nuo variklio ir pro langų plyšelius. Dujinė įranga su šiuo varikliu veikia gerai. Galines sėdynes galima po vieną nulenkti arba išvis išimti - super. Salonas nebarška, tik durelės plastmasės kurias pats ardžiau, bet tai išsprendžiama. Po ilgo važinėjimo mieste dabar išsinešiojo vairalazdės svirtys, tad sunkiau jungiasi 1 ir atbulinis bėgis - tai sunkiau sutvarkoma. Veliuro salonas neišsinešioja dabar kaip naujas. Mieste kur maži greičiai labai tinka, nes gerai subalansuotas 2 bėgis, ilgas, beveik atstoja 1 ir 3 bėgius. Dabar turiu naujesnį scenic 1,9 dyzelį 96 kw - superinis, trauka gera, ekonomiška, dar talpesnis nors ir ne Grand, tik gaila jau žemesnė, keleivių kojoms vietos labai daug. Variklis tikrai netriukšmingas kaip rašo kiti. Esant laisvom apsukom beveik nesigirdi. Esmė yra bloga garso izoliacija tarp salono ir variklio. Neekonomiškas. Vilniuje kamščiuose mieste apie 12-13 litrų (būdavo ir 18), jei kamščių nėra 9-10. Užmiestyje važiuojant iki 90 km/val apie 6 litrus, o paskui staigiai didėja (110 km - 8-9 l) nes greičių dėžė tokia, reiktų 6 bėgio. Pas mane dujos tad problemų nėra. Vieną kartą trūko apatinis skriemuolys kur su gumine įvore, tai pagrindinis diržas palindo, sulankstė vožtuvus. Pakaba patikima, detalės nebrangios. Sankaba teko keisti tai + visokias duslintuvo pavirinimais 300 eur. Savartyne sakė, kad nieks detalių neperka, nes patikima. Elektros problemų visai nebuvo. Renault kaina palyginus su metais labai nedidelė, tad visada perku prancūziškas mašinas. Patikrinti ar variklio apsukos neplaukioja, nes sunkiai sprendžiu šią problemą, nors ji ir nemaišo. Patikrinti ar tvarkingai jungiasi 1 ir atbuliniai bėgiai.
Pilnas atsiliepimas...
Kazys | 2016-11-11
Padidinto pravažumo automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus ,taupus,erdvus.
Prastos vidaus apdailos medžiagos.
Renault Scenic r-4 automobilis mėgstantiems išvykas į gamtą,geras pravažumas ,talpus. 2,0 benzinas 103 kw.nėra problematiškas,svarbu laiku keisti diržus,atraminius guolius tepalą ir filtrą,traukos užtenka,sumontavau dujinę įrangą trauka nedingo,dujų sąnaudos, važinėju trumpais atstumais 10-12ltr.-100km. Remontas pigus ir paprastas,jeigu šiek tiek nusimanai apie technika,į servisą važiuoti nereikės. Apžiūrėti reikia kaip ir kiekvieną automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-01-10
1998 m. 1,9 TDi, (rte)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonimiškas, begalo talpus
Brangokos dalys, triukšmingas, prasta trauka
Erdvus šeimos automobilis, tiek visko į jį telpa, o vaikai gale jaučiasi kaip atskirame kambaryje. Sumanios daiktų dėtuvės gale grindyse. Na bet detalės nepigios, barška ganėtinai, neypač stabilus ant kelio, staigesniuose posūkiuose jaučiamas svyrimas, silpnoka trauka. Varikliai nelepūs, patvarūs gerai laiko, nesitepaluoja. Gal kas pagedę pas mus buvo, bet variklis traukė labai vidutiniškai ( dabar turime Astra 1,7 cdti 74 kw, kuri palyginus skrenda) Pirkom už 15 000 lt. 2006 m. o 2012 kainavo 2000-3000 lt. Žiūrėkit nes labai pūva galinės arkos- daugybė tokiu aprūdijusių važinėja. Jei pavažinėt ir į laužą priduot tai pirkt galima.
Pilnas atsiliepimas...
kestas | 2014-09-18
geras automobilis ir mazai gendantis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras ir patogus automobilis pigus remontas pigios detales
nera
tai labai geras auto uz nedidele kaina sakyciau kur kas geriau nei golfas ar opelis o kad cia paraso kad problemos su vaziuokle tai kad vaziuokleje nera kam sugesti gale du sujungimai taip vadinami sailent blokai ir viskas o priekyje dvi traukes ir du sarnyrai paprasciausiai lietuviu nemegstami visi auto o tik vokiski...varikliai prancuzu varikliai prancuzu gana geri jau keturi metai jokio gedimo pigus automobilis ir pigi eksploatacija pigios detales. geriau prancuzas negu vokietis
Pilnas atsiliepimas...
vytautas | 2014-09-03
renault scenic 2002 m 1,9 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras grazus ir patikimas automobilis
kietoka vaziuokle
labai patogus ir grazus automobilis jau keturi metai vaziuoju ir jokiu rimtu problemu neturiu, o kai kalba ir raso kad genda tai arba tai daro del to kad nemegsta lietuviai kitu auto, o tik vokiskus auto, arba nusiperka toki lauza kuris tik i savartyna tinka, turejau visokiu bet pats geriausias prancuzas, aisku is pigesniuju , nekalbu apie prabangius. variklis labai tyliai dirba kaip laikrodis, ir ziema jokiu problemu, tai tikrai geresni varikliai negu vw ar opel. detales palyginus labai pigios velgi zmoniu pasakos kad brangesnes eksploatavimo islaidos uz kitus auto yra nesamone. pirkit prancuzus tai geri auto , o pasaku visokiu neklausykit.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClio
    Zoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence 
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna 
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude 
  Kupė    Avantime  
  Roadsteriai    Wind 
  Mini krosoveriai     Captur
  Krosoveriai     Kadjar
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Pikapai     Alaskan
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai