Tomas | 2016-01-10 |
1998 m. 1,9 TDi, (rte)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonimiškas, begalo talpus
Brangokos dalys, triukšmingas, prasta trauka
|
Erdvus šeimos automobilis, tiek visko į jį telpa, o vaikai gale jaučiasi kaip atskirame kambaryje. Sumanios daiktų dėtuvės gale grindyse. Na bet detalės nepigios, barška ganėtinai, neypač stabilus ant kelio, staigesniuose posūkiuose jaučiamas svyrimas, silpnoka trauka. Varikliai nelepūs, patvarūs gerai laiko, nesitepaluoja. Gal kas pagedę pas mus buvo, bet variklis traukė labai vidutiniškai ( dabar turime Astra 1,7 cdti 74 kw, kuri palyginus skrenda) Pirkom už 15 000 lt. 2006 m. o 2012 kainavo 2000-3000 lt. Žiūrėkit nes labai pūva galinės arkos- daugybė tokiu aprūdijusių važinėja. Jei pavažinėt ir į laužą priduot tai pirkt galima.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
kestas | 2014-09-18 |
geras automobilis ir mazai gendantis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras ir patogus automobilis pigus remontas pigios detales
nera
|
tai labai geras auto uz nedidele kaina sakyciau kur kas geriau nei golfas ar opelis o kad cia paraso kad problemos su vaziuokle tai kad vaziuokleje nera kam sugesti gale du sujungimai taip vadinami sailent blokai ir viskas o priekyje dvi traukes ir du sarnyrai paprasciausiai lietuviu nemegstami visi auto o tik vokiski...varikliai prancuzu varikliai prancuzu gana geri jau keturi metai jokio gedimo pigus automobilis ir pigi eksploatacija pigios detales. geriau prancuzas negu vokietis
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vytautas | 2014-09-03 |
renault scenic 2002 m 1,9 dci
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras grazus ir patikimas automobilis
kietoka vaziuokle
|
labai patogus ir grazus automobilis jau keturi metai vaziuoju ir jokiu rimtu problemu neturiu, o kai kalba ir raso kad genda tai arba tai daro del to kad nemegsta lietuviai kitu auto, o tik vokiskus auto, arba nusiperka toki lauza kuris tik i savartyna tinka, turejau visokiu bet pats geriausias prancuzas, aisku is pigesniuju , nekalbu apie prabangius. variklis labai tyliai dirba kaip laikrodis, ir ziema jokiu problemu, tai tikrai geresni varikliai negu vw ar opel. detales palyginus labai pigios velgi zmoniu pasakos kad brangesnes eksploatavimo islaidos uz kitus auto yra nesamone. pirkit prancuzus tai geri auto , o pasaku visokiu neklausykit.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Irena | 2014-01-27 |
2002 Renault Scenic 1.6l benzinas, automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aukštos sėdynės, patogu įlipti sunkiai vaikštančiam žmogui. Lengvas valdymas. Mašina sandari. Normalus kuro suvartojimas.
Lyg ir tokių neradau
|
Pirkome 2012 m. birželio pradžioje ir per visą laikotarpį iki dabar keitėme stabdžių kaladėles, šarnyrą ir paskirstytoją (babiną). Pravažiavome 7 tūkst. kilometrų Lietuvos keliuose. Variklis dirba gerai, galios pilnai užtenka. Na, čia priklauso nuo žmogaus kas jam patinka. Bet siūlyčiau nesirinkti 1.4l variantų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
egidijus | 2013-07-03 |
Isigijimo kaina pigi, bet neissikapstau is remontu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi isigijimo kaina, auskta sedesena, geras matomumas, daug vietos smulkmenoms susideti
Triuksminga, kieta, nuolatines pakabos bei ekeltros poroblemos, meistrai keikiasi pamate sita marke.
|
Labai talpi, daug stalciuku smulkmenoms, auksta, patogus matomumas. Elektra ir vaziuokle - tragedija, labai rudija. Truksta angliu, nors kai vazineja zmona ramiai po miesta, tai viskas ok. Kas tris menesiai vis kas nors "pareina". Tik kaip komercinis/firmos automobilis, kai reikia veziot ivairius daiktus nuo tasko a iki tasko b.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Artūras | 2013-05-06 |
Renault scenic 2000 1.6 16v
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, erdvus, šeimyninis automobilis atitinkantis savo kainą
Smulkus gedimai, triukšmingas variklis, salonas barška
|
Sidabrinės spalvos, 1999 metų pabaigos, antros fazės su didelėm lempom. Pirktas turgui, parvarytas iš Prancūzijos (beje kėbulas pabraižytas). Variklis K4M 1.6 16v. Komplektacija paprasta standartinė (ant šono RXT). Scenico rida apie 270000 km, o pats prasukau virš 50000 km. Technikinė visą laik praeidavo. 4 metus pravažinėjau praktiškai be jokių didelių gedimų, bet paskui pradėjo pradėjo listi gedimai.
Mašina gana aukšta, dar pats aukštai sėdi, tai didelis privalumas, tenka ir po miestą važinėt ir po kaimus. Visur pravažiuoja ten kur užsėsta pasatai ar lagunos :) Bagažinė tikrai talpi, gali miegoti išsiemus kėdes ar net vežtis sofą. Puiki mašina į gamtą nuvažiuot. Salonas erdvus kaip tokiai mašinai, daug visokių dėtuvių, tik kad barška visas. Dar labai salonas rasoja.
Kėbulas cinkuotas. Problematiška vieta galinės arkos ir slenksčiai. Pas mane bradėjo rudelės listi ten kur išmušta akmenukais ir ant bagažinės po valytuvu.
Vairo stiprintuvas silpnas, sunkiai vairas sukinėjasi palyginus su 4 golfu. Vairas neinformatyvus. Bet mašina stabili kelyje.
Važiuoja kietai, nors atrodo kad turėtų būti minkšta. Pakaba tvirta. Tenka žvyrkeliais važinėti.
Elektronikos bėdų teko turėti. Pirmais metais nulekė imobilaizeris kartu su centriuku, tenka raktu dabar rakinti. Sugedo salono ventiliatoriaus greičio reguliatorius ir reikia jį keisti. Pasikeisti nesunku. Galinės lempos užsidegdavo visos kai stabdį paspausdavau. Sutvarkiau pats, galinėse lempose nebuvo minuso, tiesiog kontakto nebuvo gero. Budavo langas atsidarydavo užgesinus variklį, bet atjungus akumuliatorių ir vėl prijungus viskas normaliai veikė. Matyt reikia profilaktiškai nuresetint smegenis :D Daugiau tokių ligų iš elektroniko pusės nebuvo.
Variklis 1.6 16v 79 kW gan patikimas jei buvo tvarkingai prižiūrėtas. Tepalo nevalgo, pilu pusiau sintetinį. Pagrindinės ligos šio variklio kurios man pasitaikė tai imobilaizeris nulėkė. Laisvos eigos vožtuvas žiemą blogai veikia, apsukos užkyla iki 2000 aps/min, kitiem būna pulsuoja ir panašiai, o vasarą viskas tvarkoj. Toliau variklyje stovi uždegimo ritės kiekvienam cilindrui ir vienai sugedus variklis pradeda purtytis. Maniškiame stovi denso firmos ritės variklis šiektiek purtosi, kurios tai pramušinėja ant laisvų, nors skaitosi geros. Pagrindinis diržas diržinis, būtina keisti kas 90 tūkst. nes nutrūkus sulanksto vožtuvus. Teko girdėti, kad genda fazių reguliatorius ir variklis pradėda barškėti. Dar bėda generatoriaus škyvelis, gana brangus naujas.
Variklis traukia gan normaliai kaip 1.6, tačiau trūksta galios kai pilnas ekipažas. Mieste srebia apie 9, užmiestį apie 6 litrus. Gana triukšmingas. Aplenkti trasoje galios pakanka, gražiai įsibėgėja. Po miestą maltis gan silpnas variklis kaip man.
Su dizeliniais varikliai tenka girdėti didesnių problemų, o su 1.6 ir 1.6 16v kažkaip ne.
Ekplotacija nėra labai brangi. Tenko keisti spyruokles abi, nes lužo. Šarnyra, salentblokus, traukes antgalį, gumas. Stabdžių diskus, kaladėles ir kita. Eiliniai susidevėjimai. Gan brangūs galiniai diskai, nes jie eina su įpresuotu guoliu. Teko keisti radiatorių. O šiaip didelių nusiskundimų neturiu. Nuvertėja gan greit, bet jų palyginus daug. Daug detalių šrotuose. Norint pirkti tokią mašiną reikia žiūrėti kad būtų nenuvaikyta, kad visa elektronika veiktų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
nenas | 2013-03-05 |
Renault Scenic 1996m 1.6l benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras matomumas,nes masina gana auksta,talpus-susilanksto ir issiima sedynes.Vairuojasi gana lengvai ir manevringumas neblogas.
1.6l benzinas neekonomiskas,triuksmas salone vaziuojant,elektros gedimai
|
Vazinejau siuo Renuku 2men(kol neturejau savo masinos). Pats sau tikrai tokio nepirkciau..nepatiko man masinos dizainas nei is lauko,nei is vidaus,be to ekonomiskumo sakyciau nulis...gal del to,kad esu priprates prie galingesniu varikliu matomai ''dusinau'' pastoviai,kad normaliai vaziuotu.. :)) tai man tas Renukas beveik vienodai rydavo 9l/100km mieste ir trasoj 8-9l/100km - trasoj vaziuodavau 120-130km/h...o gal jau varikliukas atgyvenes savo.. 220300km,nezinau. Nors kiek zinau siai masinai su varikliu problemu nebuvo. Kas liecia salona tai sedynes minkstos,nors nepasakyciau,kad patogu sedeti,visur kieta plastmase (ka noreti 1996metais turbut tai buvo visai gerai),garso izoliacija prasta,labai vejo ir asfalto triuksmas girdisi vaziuojant,nezinau ar tai tiesa,bet girdejau sakant,kad visuose vienaturiuose taip yra - siame renuke tikrai taip. Taisyti man jo neteko,tai detaliu kainu nezinau,nors sake,kad visai padorios. Liga siuose Renukuose tai elektra,ypac galiniuose zibintuose,galima daznai pamatyti mieste tokius Renukus sankryzoj sukancius su mirksincia atbulines eigos lempute..siame Renuke taip pat per tuos 2men turejau keisti dvi stopu lemputes vienoj pusej,po kurio laiko kitoj..na aisku galima manyti,kad masina buvo dauzta ir nesutvarkyta normaliai,bet..ne vien as esu tai pastebejes,kad Renukuose elektra grybauja.Galinis stiklas aisku kuriant masina buvo gamintas specialiai nelygus,bet cia ir klaida buvo,nes kai slapia galinis valytuvas nenuvalo svariai per ta stiklo apvaluma jis neisilenkia,neprisiglaudzia prie stiklo (naujesniuose renukuose valytuvai visai kitokie lankstus ir priglunda gerai,o siame Renuke - ne) Nemalonus dalykas bagazines dangtis slapiu oru visas apsinesa purvais ir neimanoma atidaryti bagazines neissitepus ranku..Zinoma taip yra universalams ir kai kuriems hedzbekams,bet ten daznai buna atidarymo rankenos giliau ir jos ne purvinos,o siame Renuke - purvas. O kalbant is gerosios puses tai gana talpus auto. Sedynes gale visos susilanksto ir jei reikia netgi issiima ir vietos pasidaro daug ir gana didelio gabarito krovini galima vezti,be to pilna dezuciu salone,netgi grindyse keleiviams po koju kilimeliais yra dvi dezutes...keistoka vieta..bet smulkmenas galima susideti. 1.6l benzinas tikrai ne ekonomiskas,nebent kur mazam miestelyje iki parduotuves nuvaziuoti..geriau jau imti tikrai galingesni varianta,tai nors nereiks kelt dideliu apsuku norint normaliai vaziuoti. Arba pirkti dyzeli. Del remonto nezinau,nes auto ne mano,bet savininkas sake,kad nieko varikliui nedares nuo pat pirkimo,o vazineja jau 3metus(na tepalai ir filtrai buvo keisti aisku). Sitie Renukai pigios masinos tad jos mazai ir nuverteja,nebent dauzta parduoda ar sugedusi :) Jei reikia kazka vezioti(nedidelius krovinius),tai neblogas variantas,bet tada pirkti tik dyzeli. O siaip ziureti kaip ir visas masinas perkant - servise.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Donatas | 2012-11-29 |
renault scenic 2000m 2.0litro benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogus talpus geras matomumas
iskirtiniu minusu isskirti negaliu
|
auto patogus,talpus nera tokis barskalas kai kaikurie raso variklio trauka normali.103kw,man tai pakankamai automobilio einamos detales nera brangios ir ju visur yra
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Alius | 2012-09-22 |
scenic 1.9 dti 2000 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiškas, erdvus, nebrangus
prasta garso izoliacija, barška
|
pravažiavau apie 100 000 km (rida dabar apie 300 000 km).
pakankamai smagus ir malonus automobilis.
iš išorės atrodo nedidelis, tačiau viduje vietos pakankamai tiek žmonėms (tiesa gale aukštesnis nei 190 cm žmogus stogą remia), tiek daiktams.
kietoka, barška žvyrkelyje, tačiau kelyje tikrai stabili kaip vienatūris.
per 100 000 km buvo užlinkusi turbina (su pakeitimu apie 900 Lt), keičiau traukių antgalius (apie 80 Lt), galinius amortizatorius (iš šroto 2x60 Lt). daugiau standartiškai - tepalai, kaladėles ir t.t.
didžiausias šios mašinos privalumas - variklis.
trauka pakankama, o kuro sąnaudos trasoje 5,5 l (taupant vasarą ir į 5 l įsisukti galima), mieste 6,5 l. kuriasi prie -20 pakankamai lengvai. vertinant automobilio kainą, detalės nėra labai pigios, tačiau jų pilna visur. jei pravažiavęs virš 200 000 km atsidėti 1000 Lt turbinai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
arturas | 2012-09-08 |
problematiska masina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
zemoka kaina
brangios detales, neisvengiamos problemos su galiniu tiltu! elektros sistemos gedimai. brangus aptarnavimas servise
|
visiskai netikusi vienaturio konfiguracija, sunku net pavadinti vienaturiu- labai jau mazai vietos netgi lyginat su sedanu! prastos kokybes salonas, apie sedynes isvis geriau patylesiu. 1.9d motoras nepatikimas- daznos problemos su variklio galvutes tarpine, gritas motoro susidevejimas- retai rasite su normalia kompresija eksploatacijos kastai gana dideli net lyginant su prabangiais modeliais. detaliu kainos gana dideles, nelaiko galinis tiltas, opus motoras- ypac opi dci motoro turbina, perkant si modeli patarciau kartu nusivesti su savimi bent 3 meistrus- ir tai dar issidursite!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |