Markės
1198 iš 1434
Skoda Fabia 2007 - 2014
Skoda Fabia, 2007 - 2014
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Škoda Fabia yra kompaktinės klasės automobilis gaminamas nuo 1999 metų ir pakeitęs Skoda Felicia. Fabia buvo gaminama hečbeko ir universalo kėbulais. Antros kartos Fabia oficialiai pristatyta Ženevos Automobilių parodoje 2007 metų kovą gaminamas ant PQ24 platformos kaip ir pirmos kartos Fabia. Naujas modelis tapo truputį didesnis negu jo pirmtakas, o dizainas panašus į anksčiau pasirodžiusį Roomster. Fabia universalas palyginti su pirmos kartos universalu tapo 7 mm ilgesnis ir 46 mm aukštesnis, o gabažinė išaugo iki 480 litrų. Visi modeliai parduodami Europos Sąjungoje turi priekines oro pagalves, o užuolaidų tipo oro pagalvės yra papildoma įranga.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Skoda Fabia buvo pripažinta Serbijos 2007 metų automobiliu.

Automobilis buvo reklamuojamas smagioje reklamoje, kurioje Skoda Fabia buvo sudėliota kaip tortas.

Reklamą galite pažiūrėti čia:
 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2017-07-27
Faba2013 lipeos 1,6 Dyzelis 66 KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
lengva manevruoti mieste. Pakankamai aukštas, kad nesiektų standartinio aukščio bortelių. Gan ekonomiškas. ilgose kelionėse, kur dalis važiuo9ta 130, dalis - kamščiose ir vingiuose, sunaudoja 5,2. O jei važiuoji lėtai ir nepatenki į spūsti - iki 4,4
gan spratietiška salono apdaila, jei imti pigiausią. Gamykliniai kilimėliai labai nepatvarūs ir greit pradyla. generatorius prie pat langų skysčio bakelio.
bekelės variantas (purvasargiai, sustiprinta pakaba). Apie 54 000 km nuvažiuota. keistos artimų šviesų lemputės. Imti bekelės variantą. Amortizatoriai patvaresni, aukštesnė. Bet posūkuose nebus tokia stabili, kaip standartinio atveju. po kokių 10 000 km ar pireš žiemą (jei ji užklups anksčiau) nuvaškuoti priemone su kordobos vašku, saugos nuo smulkių įbrėžimų ir valyti, plauti lengviau.
Pilnas atsiliepimas...
Artūras | 2015-07-24
Miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos, lengvas valdymas, kompaktiškumas
Prasta garso izoliacija, paprastas salonas
Tai iš ties manevringas ir labai tinkamas miestui automobilis. Nors iš išorės atrodo kompaktiškas, įsėdus pakakdavo erdvės net mano dvimetriniam kolegai :) Gamintojai efektyviai išnaudojo automobilio plotą, salonui skirdami daugiau nei pakankamai vietos komfortabiliai 4 asmenų kelionei su bagažu savaitgalio iškylai. Vieni pagrindinių pliusų - mažos kuro sąnaudos, itin lengvas ir patogus valdymas (būtų puikus pirmasis automobilis merginai/moteriai) ir, be abejo, gebėjimas sutalpinti automobilį net mažiausiuose stovėjimo aikštelės tarpuose, taip akivaizdžiai sukeliant pavydą kaimynų universalams. A, taip, pamiršau paminėti, kad detalės atrodo nenudėvimos ir dar nei karto neteko turėti problemų su technika, išskyrus einamuosius tepalų, lempučių ir panašius keitimus. Taigi, išvykdami į ilgesnę kelionę galite būti ramūs, kad jos nereikės pabaigti kur nors šalikelėje. Tenka pripažinti, kad vairuotojai, norintys nepriekaištingos garso izoliacijos, įnovatyvių sprendimų salono viduje ar aplinkinių dėmesio pralekiant pagrindine miesto gatve, turės nusivilti. Automobilis paprastas ir žemiškas, o važiuojant aukštomis apsukomis tampa kiek sunkiau susišnekėti su pakeleiviais dėl variklio/padangų keliamo garso. Taip pat didžioji dalis modelių neturi tokių privalumų kaip auto-pilotas, touch-screenas ir kt. patogumą keliančių priedų. Kita vertus, automobilis turi visus pagrindinius atributus, kurių reikia norint saugiai ir pakankamai komfortabiliai nukeliauti nuo taško A į tašką B. Mano vairuojamas modelis turi TIK 51 kW pajėgumo turbo dyzelinį variklį. Kaip bebūtų keista, mieste šios galios lengvam automobiliui yra per akis ir dažniausiai nuo starto linijos be didelių pastangų tenka pajudėti pirmąjam :) Daugiau problemų silpnesnis variklis kelia greitkelyje, norint aplenkti automobilį. Taip pat autostradoje, kai greitejant nuo 110 km/h žymos, pradeda sparčiai augti kuro sąnaudos. 110 km/h jos siekia apie 4,5 l/100km, o prie 140-150 km/h jau gali pasiekti ir 6,5 l/100km. Vis tik tokiame rėžime automobilis važiuoja stabiliai, tikrai niekas nebarška, o variklis kelia tik pakankamai malonų ūžimą :) Automobilį turiu du metus (2010 m. gamybos, pats pravažiavau apie 47.000 km). Tepalų/filtrų keitimas apie 50 EUR per metus. Vienkartiniai lempučių/valytuvų keitimai dar apie 40 EUR per metus. Remontuoti dar neteko. Nuvertėja itin lėtai, apie 12% esamos vertės per metus. T.y. pirmais metais rinkos kainomis per metus nuvertėjo nuo 7.300 EUR iki kažkur 6.300 EUR. Dar po metų vertinčiau ~5.500 EUR.
Pilnas atsiliepimas...
Superškoda | 2015-03-02
Suoer škoda :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Eksplotacija labai pigi, jei nevažiuoti į Šiaulių atstovo servisą, Jei uždėti padangas R15/65/185, tai dar ir labai minkšta mašinėlė tampa, labai manevringa, kelianti aplinkiniams simpatijas. Automato kaina nekrenta , per 4 metus tik 2000 Lt :)))
Kuro sanaudos gana didelės, bet vėl, priklauso kiek nuvažiuoji per mėn. Jei 2000 , tai nusispjauti, kad puslitriu ar litru daugiau iškureni... Šiauliuose nėra normalaus atstovo, yra garažinis UABas tik, tai toli vežti aptarnavimui, na daugiau minusų nera
Pirkome jau pavažinėtą iš pažįstamo žmogaus. Pirmiausia tai labai gražus ir išskirtinis automobilis, na gal spalva labai optimistiškai nuteikianti... Labai manevringa, lengvai valdoma mašinėlė. Važiuojant lengva stebėti ir kas darosi šone ir gale... nėra jausmo , kad sėdi bunkeryje, kaip daugelyje prestižinių markių ... į MB jau niekada nebežiūrėsiu! :) 1,6 benzinas ir automatas. Jei lakstyti, tai tikrai ne sportinis automobilis. Buvome su juo išvažiavę į ir atostogų į Ispanija , Portugalija, Graikija ... Sveikatos užteko visur, ir kalnuose, ir greitkeliuose, na gal šiek tiek Vokietijos autobanuose norėtusi spustelėti greičiau, bet įvertinus nuolatinius remontus ir susiaurėjimus, tai nuolat prisivydavau lekenčius bambalius, o per susiaurėjimą ir aplenkdavau, tad Vokietiją prašvilpti galima ir su fabia, nei kiek ne lėčiau nei su bmw ar mersu :) Varikliukas dirba - IDEALIAI! Na, brangiausiai kainuoja padaryti aptarnavimą Škodos centre, nes ten negalima tikėti niekuom ką sako vadybininkai, nes bent jau Šiauliuose visiški klaunai, gal dėl to kad nieko neišmano, o gal dėl to kad negenda , tai nuolat siūlo pakeisti tai ko nereikia... :) Tai aptarnavima, kol garantinė buvo veždavau į Klaipėdą, o kai pasibaigė garantija, tepalus keičiuosi ir antspaudukus sudeda VW atstovai. Realiai, niekas sugedęs ir nebuvo. Jau 95 000 km, tai tik stabdžių kaladėles du kartus keičiau, taip kad galiu drąsiai sakyti, kad beveik nekainuoja nieko... :) Jei norite mašinos , žmonai ar dukrai, tai FABIA , bet tik automatinė, pats geriausias pasirinkimas. Kaina nekrenta, mašina simpatiška, patikima. Patarimas , nupirkus reikia iš kart užsidėti ratus su normaliom padangom , kad būtų kuo minkštesnė. Nes iš gamyklos uždėti nesamoningi, netika mūsų duobėtom gatvėm. ŽMONAI IR DUKRAI ESU NUPIRKĘS ir kitais metais , kai teises išsilaikys ir jauniausioji, tai nupirksiu žmonai jau naujo modelio, o žmonos paliksiu važinėti jauniausiai. Pats neperku tik dėl lietuvių kvailo bruožo ir požiūrio , kad vyrui toks autompbilis netinka :) Bet jei gyvenčiau vakaruose, tai tikrai ne mersu važinėčiau...
Pilnas atsiliepimas...
SKODA | 2013-04-24
Škoda Fabia 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, patikimas.
Prastoka garso izoliacija, salonas galėtų būti prabangesnis.
Automobilis buvo pirktas iš salono. Šis automobilis puikiai pateisina lūkeščius - nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Varikliukas 77kW 240nm. Kai kam gali pasirodyti mažokai tačiau taip nėra, auto greitėja maloniai ir tolygiai, netgi "lipina" prie sėdynių. Pravažiuota 50tūkst kilometrų, nekeistos jokios detalės (neskaitant filtrų ir t.t.) Kuro sanaudos - mieste 6.5l/100km. Trasoje 4.3l/100km Vidaus interjeras beveik toks pat kaip ww Golf 5, tiesa golfo interjeras atrodo kiek prabangiau. Nebloga gamykline audio aparatūra su 8 garsiakalbiais. Dizainas kasdieniškas ir neišsiskiriantis iš minios, nėra agresyvus ar imantrus. 77kW 240 PD, puikus, dinamiškas ir ekonomiškas Kolkas tai tik degalai ir reguliarus servisas. Per 50tūkst. km nieko nereikėjo keisti, kas yra neblogai atkreipiant dėmesį į lt kelių būklę Tas pats golfas už mažesnę kainą. Čiupkit SKODA ir nešvaistykit pinigų "dėl ženklelio"
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2011-04-01
Škoda Fabia 1.4 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patikimas, VW kokybė
Skardinė dėžutė, nekelianti jokių emocijų
Nedidelis, tačiau talpus, neišvaizdus, neblogai surinktas (šaunuoliai čekai) automobilis. Gaila, tačiau dabartinės taupymo tendencijos gadina šiuolaikinius automobilius. Garso izoliacija bloga, stiklai ne storesni nei šiltnamio plėvelė, tai ir garso slopinimo praktiškai nėra. Dar iki 100 km/h vėjo triukšmas pakenčiamas, virš - atrodo, kad stiklai atidaryti, nuo neblogų šoninių veidrodėlių keliamo triukšmo pradedi pavargti. Aišku, šio automobilio stichija nėra greitis (tiesiog jis nemėgsta greičio), todėl mieste jis visai smagus. Prietaisai iš VW Polo, medžiagų kokybė gera, sėdynių gobelenai, kbeje, kaip ir visų škodų, nepraktiški-labai tepasi. Smagiai su juo lėkti ar lakstyti miesto gatvėmis nepavyks, o iš esmės jis ne tam ir skirtas. Net pačios Škodos reklamoje, jam "priskirta" kita funkcija - jaunai mamai nuvažiuoti pas drauges ar į parduotuvę. 1.4 16 V variklis nuo apačių vangus, bet mieste judėti su juo patogu. Nėra labai ekonomiškas (lyginat su 1.6), apie 8 litrai. Tai nėra labai geras rezultatas šios dienos automobiliams. Eksploatacija nebrangi, nes konstrukcija yra paprasta, dalys nebrangios. Automobilis išties patikimas, todėl drąsiai galima būtų naudoti kas dieną darbuose. Visų škodų privalumas yra tame, kad už VW techniką ir kokybę moki vidutiniškai 30 procentų pigiau. Jei ženkliukas ant kapoto ne svarbus ir dizainas yra priimtinas, tikrai verta rinktis vietoj VW čekišką produktą. Kam reikia paprasto, ne prasto statistinio automobilio, tai tikrai vertas dėmesio variantas. Silpnų vietų neturi, bent jau būdingų problemų, rūdžių, jei nebuvo muštas, neturi būti. Siūlau apžiūrėti išorę, nes pakabos ar variklio problemų šalinimas nebrangus, jei tokių ir būtų.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Citigo
  Kompaktiniai   FabiaFabia 
    Rapid
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Krosoveriai    Yeti
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster 
  Komerciniai    Praktik
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai