Markės
12 iš 1562
Alfa Romeo 147 2000 - 2010
Alfa Romeo 147, 2000 - 2010
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.025% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 12
36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 58% Ne 42%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Alfa Romeo 147 yra nedidelis šeimos automobilis, gaminamas su hečbeko kėbulu, pakeitęs 145/146 modelius. 147 buvo pripažintas 2001 Europos Metų Automobiliu. 147 yra gaminamas ant didesniojo sedano 156 šasi ir turi 1.6, 2.0 litrų linijinius keturių cilindrų benzininius variklius ir 1.9 litro dyzelinį variklį. Suprojektuotas Walter de'Silva ir Wolfgang Egger, 147 buvo visuotinai pripažintas kaip patrauklus automobilis ir buvo apdovantotas keletu dizaino apdovanojimų. 2004 metais 147 buvo atnaujintas – priekis tapo agresyvesnis ir panašesnis į naująjį 159 ir Brera modelius. Nepaisant kritikos dėl kiek per lengvo vairaračio, kuris priverčia vairuotojus jaustis ne taip patikimai, tačiau padeda manevruoti ankštose automobilių aikštelėse, 147 valdymas taip pat buvo giriamas. Kita 147 kritika yra susijusi su vietos trūkumu viduje ir sportiškomis sėdynėmis, su prastoku šoniniu palaikymu. Be to automobilis kaip ir įprasta Alfa Romeo kenčia dėl blogos išliekamosios vertės. Reikia paminėti, kad galingiausias 147 variantas turėjo galingą 3.2 GTA V6 variklį su 184 kW (250 AG) /6200 rpm galia ir 300 Nm/4800 rpm sukimo momentu, iki 100km/h šis modelis įsigreitina per 6.3 s.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Puikaus dizaino Alfa Romeo 147 automobilis 2001 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu nugalėjęs Ford Mondeo ir Toyota Prius.

Alfa Romeo 147 savo metu buvo vienas ilgiausiai gamintų modelių Europoje - jį tik 2010 metais pakeitė Alfa Romeo Giulietta modelis.

Alfa Romeo 147 laimėjo daugiau kaip 27 įvairius apdovanojimus, tokius kaip:
  • 2011 Europos Metų Automobilis;
  • 2000 metais Das Goldene Lenkrad – vokiečių žurnalo "BILD yra SONNTAG "  "Auksinio vairo" apdovanojimas;
  • Vokiečių žurnalo „Auto Bild“ apdovanojimas 2001 metais;
  • Prancūzų žurnalo „Trophées du design“ dizaino apdovanojimas 2000 metais;
  • Brazilijos 2002 metų geriausias importuojamas automobilis.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 12
alfistas | 2010-02-08
kas vairuoja Alfa, tas žino ,kas tai per daiktas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nepriekaištinga išvaizda, patogios sėdynės, geros salono medžiagos, dinamiški naujoviški varikliai, stabili sportinė pakaba, geras valdomumas, puiki antikorozinė apsauga, gera kaina.
metalizuoti guminiai pakabos elementai, skirstymo dirželis, stabdžių sistema, „selespeed“ automatinė pavarų dėžė, prasta salono surinkimo kokybė.
Erdvės trūkumas tiek priekyje, tiek ant galinės sėdynės, kurios yra su labai geru prilaikymu, tarsi recaro, nors ne recaro. Maža bagažinė, bet galima sulankstyti galinę sėdynę. Automobiliui labai tinka sportiška, kieta pakaba, bet ji patiks ne kiekvienam, nes nuo to nukenčia komfortas. Automatinė pavarų dėžė labai azartiška, ją galima naudoti ir kaip pusiau automatinę, bet jos gedimas paplonins savininko kišenę didele suma. Dizainas – stiprioji mašinos pusė, bet surasti kosmetinių detalių tikrai nelengva. Pasitaiko elektrinės dalies defektų, bet jie nėra dažni. Abejotina surinkimo kokybė, kai kas barška. Benzininiai varikliai giriami už gerą dinamiką („Twin spark“), bet reikalauja nemažai degalų. Labai geri 1,9 litro darbo tūrio JTD (tiesioginio įpurškimo) dyzeliai. Nepaisant skirtingo jų galingumo, jie yra ekonomiški ir eiklūs. anksčiau turėjau 145, bet ši akivaizdžiai geresnė mašina, bet turi kaprizų. šį kartą turėjau dyzelį - ekonomiškas ir eiklus. Didelis trūkumas tas, kad mašina smarkiai nuvertėja. Patariama pirkti modelį po atnaujinimo (nuo 2004 metų), nes buvo ištaisyti kai kurie defektai. Už savo pirmtakę  šis modelis dažniausiai genda rečiau.pavyzdžui tie, kurie nori iš mažos mašinos išspausti daug, jau geriau šita alfa, nei koks nupiepęs BMW kompaktas. dalių kainos prieš metus buvo - tepalo filtras - 18 lt, priekinės stopų trinkelės (komplektas) - 89lt, sankaba - beveik 500, priekines faras geriau tausoti, nes neoriginalios kainuoja 450lt, o apie originalą nekalbu - lietuviškai kišenei tai prabanga. mašina smarkiai nuvertėja, todėl reikia mąstyti, ar ją verta pirkti jei nori daug gauti po kelių metų. reikia viską kruopščiai tikrinti, nes ši mašina kaip pana - nenupirksi lūpdažio, tai paskui kaprizinsis
Pilnas atsiliepimas...
Silas | 2009-11-24
Mazoji alfa
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus kasdieninis racing automobilis - geras valdymas, puikus variklis, labai astri pakaba.
Brangios detales. Nepigus ir pats remontas. Nesiulau pirkti tokio automobilio uz paskutinius pinigus.
Automobiliukas turi puiku dizaina, kaip reta sios klases automobiliams. Ypac gerai atrodo faceliftintas variantas su didesnemis trikampemis radiatoriaus grotelemis (taciau naujausio facelifto zibintai man labai nepraeina). Esu Alfa fanas puse savo gyvenimo, todel kokia marke pasirinkti paprastai negalvodavau. Galvodavau tik koki Alfa modeli pasirinkti. Kadangi ieskojau nedidelio automobiliuko, be to Alfa 156 kazkodel taip gerai nesiziuri kaip 147, tai pasirinkimas buvo aiskus. Pirkau puikaus stovio is Prancuzijos parvaryta. Matyt automobiliu vazinejo toks pat Alfa fanas, nes automobilis kol kas vaziuoja puikiai, negenda, yra gerai uzlaikytas. Interjeras odinis, todel atrodo super, yra kondisinas, kruizo kontrole. Vairuoti automobili isskirtinai malonu, puikiai stovi ant kelio, labai manevringas ir judrus. Puiku tiek mieste, tiek trasoje, tiek lenktyniu trasoje :) Aisku automobilis nera toks idealiai stabilus kaip senieji Alfa su boxeriu varikliais, taciau kogero to skirtumo savo kailiu nepajustum. Nereikia pamirsti, kad automobilio pakaba yra lab ikieta (pas mane 17 coliu ratlankiai su zemom padangom). Kas nepatinga tai automobilio interjeras, kazkada jis buvo idomus, taciau siai dienai jis atrodo isties pasenes. Apvalios, minkstos formos tikrai ziurisi neipatingai. Kokybe irgi ne pacio auksciausio lygio. Bendrai interjera pagyvina oda. Taciau viska atperka puiki automobilio isore, isskirtinumas, visgi tokiu automobiliu daug gatvese nepamatysi. Galiu pasakyti, kad Alfa marke niekada nebuvau nusivyles, patenkintas esu ir siuo automobiliu, taciau jo dienos suskaiciuotas, sekanti Alfa bus greiciausiai Brera - puikus automobilis ir visai kitas kokybes lygis. 2 liru variklis puikus tokiam automobiliui, galios yra sociai. Manau, kad tai smagiausias Golf klases automobilis, kuri teko vairuoti. Be to variklis puikiai skamba! Variklio raju irgi nepavadinciau - primetu, kad vidutiniskai sunaudoja kokius 10 litru. Keiciau galinio valytuvo motora, pakeiciau kruva galines pakabos sailentbloku, leputes ir saugikliai perdega nuolat, taip pat turejau nedideliu problemu su elektronika - sedyniu sildymu ir autopilotu. Patarciau vengti Salespeed pavaru deziu, nes jie turi tik jiems budingu ligu taip pat turbodyzeliniai variantai turi silpnas turbinas.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    MiTo 
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli 164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai