Markės
15 iš 1918
Alfa Romeo 147, 2000 - 2010
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.218% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 16
25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 147 yra nedidelis šeimos automobilis, gamintas su hečbeko kėbulu, pakeitęs 145/146 modelius. Šis Alfa buvo pripažintas 2001 Europos Metų Automobiliu. 147 buvo gaminamas ant didesniojo sedano 156 platformos ir turėjo 1.6, 2.0 litrų linijinius keturių cilindrų benzininius variklius ir 1.9 litro dyzelinį variklį. Suprojektuotas Walter de'Silva ir Wolfgang Egger, 147 buvo visuotinai pripažintas kaip patrauklus automobilis ir buvo apdovantotas keletu dizaino apdovanojimų. 2004 metais 147 buvo atnaujintas – priekis tapo agresyvesnis ir panašesnis į naująjį 159 ir Brera modelius. Nepaisant kritikos dėl kiek per lengvo vairo, kuris verčia vairuotojus jaustis kelyje ne taip užtikrintai, visgi 147 modelio valdymas buvo giriamas. Kita 147 kritika yra susijusi su vietos trūkumu viduje ir sportiškomis sėdynėmis su prastoku šoniniu palaikymu. Be to automobilis kaip ir įprasta Alfa Romeo kenčia dėl prastos išliekamosios vertės. Reikia paminėti, kad galingiausias 147 variantas turėjo galingą 3.2 GTA V6 variklį su 184 kW (250 AG) /6200 rpm galia ir 300 Nm/4800 rpm sukimo momentu, iki 100km/h šis modelis įsigreitina per 6.3 s.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Puikaus dizaino Alfa Romeo 147 automobilis 2001 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu nugalėjęs Ford Mondeo ir Toyota Prius.

Alfa Romeo 147 savo metu buvo vienas ilgiausiai gamintų modelių Europoje - jį tik 2010 metais pakeitė Alfa Romeo Giulietta modelis.

Alfa Romeo 147 laimėjo daugiau kaip 27 įvairius apdovanojimus, tokius kaip:
  • 2011 Europos Metų Automobilis;
  • 2000 metais Das Goldene Lenkrad – vokiečių žurnalo "BILD yra SONNTAG " "Auksinio vairo" apdovanojimas;
  • Vokiečių žurnalo „Auto Bild“ apdovanojimas 2001 metais;
  • Prancūzų žurnalo „Trophées du design“ dizaino apdovanojimas 2000 metais;
  • Brazilijos 2002 metų geriausias importuojamas automobilis.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 16
Mika_s | 2014-08-10
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug
Važiuoklė
Rašau, nes apie jas daug netiesos prirašyta. Silpniausia vieta - važiuoklė. Daugiau minusų nėra. Daug privalumų. Stabili važiuoklė. Išsisukimo kampas mažokas. Benzininiai varikliai, automat. dėžės nėra patikimos. JTD dyzeliai ypatingai patikimi, ekonomiški, gera trauka. Važinėju su 1.9 JTD 103kw, 6 pavaros. Trauka labai gera. Turbinos nekelia jokių problemų. Na tiesiog apie variklį nėra ką aprašyti. Tiesiog geri ir tiek. Per dieną nuvažiuoju nuo 100 iki 500km. Keičiu tik tepalus. Pravažiuota virš 300000km. Tik JTD.
Pilnas atsiliepimas...
opel | 2013-08-11
neduok dieve
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda
viskas kas liko
Alfa romeo.Nezinau kas per muzikai su jom vazineja bet pravaziuojancia alfa as dazniausiai perzegnoju.visiskas sudas atsiprasant.turejau 1,5 metu taisiau viska kas imanoma ir ne po viena karta.tai tiesiog auto kuris linkes byreti ir taip byreti kad iki asaru davaro.salonas puse velnio nors ir vietos nera.pirkau gan brangiai per pazistamus.aisku isvaizda alfu nepriekaistinfa ko negaliu pasakyti apie pakaba.dugnas zemai niekur nenuvaziuosi o jei dar pakrauni tai vos be lygiam kely sikna zeme braukai.durnas auto vienu zodziu.nepavydziu kas padare tokia pat klaida 1,9 jtd vaziuoja gerai kol nebyra.o jei byra gali jau eit i basanaviciaus gatve prie bomzu atsisest ir centu prasyt..tepalus valgo turvina pagal nuotaika veikia kuro sanaudos mieste apie8-9 uzmiesti litru maziau. Skaudi tema Pries perkant siulau pora savaiciu gerai uzgert.jei nepadea pasimelst ir pirkt bet nesakykit kad neispejau kad sito cerepo nepirkt
Pilnas atsiliepimas...
buves alfistas | 2012-11-04
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85kW '04
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras dizainas, malonu vaziavimas, geri ir ekonomiski varikliai, nedidele kaina rinkoje (lyginant su panasiu kainu konkurentais).
Labai prasta elektronika, silpna pakaba, vandens ir dregmes pralaidumas, didelis nuvertejimas, masinos verte neatitinka jos eksplotavimo kastu.
Pats automobilis yra pakankamai traukiantis aki, labai malonus vaziuoti, bet tuom ir baigiasi malonumai. Pakaba - tikrai jautri Lietuvos salygoms, originalio dalys nera pigios (alternatyvos dazniausiai labai nepatikimo, nebent restauravimas, ko daugelis nesupranta), elektronika - ten problemu daugiau nei bet kur, pats turejau masina 2004 m, su realia rida ~170k km. - elektronika gedo pastoviai, tik orai subjursta, dregme pasideda, sniegas, salciai, taip masinai prasideda aibes bedu, nuo sudegancios pakaitinimo zvakiu reles iki viso sagyliu bloko susvilimo, radio/cd grotuvo sudegimo, galinio valytuvo uzsikirtimo ir t.t. priezastis galetu buti paprasta - labai daug kas prastai apsaugota nuo vandens ir dregmes, prastos izoliacines medziagos, tad jei ryte uzvedus dega lempute ABS, stabilumo ar praslydimo kontroles, tai dar nereiskia, kad yra gedimas, tiesiog dienai einant jos uzgesta ir taip sakant iki kito ryto, nors aisku tuom metu tos sistemos ir neveikia. Greiciu deze irgi nera problematiska, nebent tik kiek padylanti begiu perjungimo kulise (kitaip sakant parudija trosai begiu perjungimo), kebulas, grazu, bet ivedus i youtube paieska "alfa 147 crash test" grozis buna nebeaktualus, taipogi vandens pralaidumas i salona (pvz jei dvidure tai pro galiniu langus ar galines lempas), taip pat pro kapoto puse ant elektronikos). Vaziavimas - tikrai geras, pakaba sportika, varikliai elastingi, salone vyrauja sportiska aplinka, nors pasisukamuma ratu yra ganetinai nedidelis. Variklis - cia turbut vienintelis pliusas, JTD motorai tikrai patikimi ir vargo nekeliantys jei tinkamai priziuri (laiku keiciami geri tepalai, filtrai, dirzeliai, itempejai ir pan.) Didelis nuvertejimas, masinos verte neatitinka jos eksplotavimo kastu. Jei turi pakankamai pinigu ir laiko remontui ir prieziurai - pirk, jei ne - ziurek kita varianta. Neviskas auksas, kas auksu blizga.
Pilnas atsiliepimas...
RYTIS | 2012-07-16
turėjau garbės 3 -jus metus eksplotuoti ALFĄ 147
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
NĖRA
VISI , KIEK TIK YRA
Teko turėti 147 modelį 2001 metų laidos 1,6 benziną. Galiu pasakyti , kad dizainas , kėbulo formos gražios ir vidaus interjeras geras. Kaip tokių metų automobilis , išties neblogai. Visa kita : kuro sąnaudos - košmaras ( mieste 11 ltr.) užmiestyje 8,5 ltr. , vidurkis 9 ltr. ,kaip tokio dydžio automobiliui - košmaras .Techniška - absoliuti nesamonė , viskas lūžta , prededant važiuokle , baigiant valytuvais. Elektronika ištisai dega serviso lemputės , perdeginėje visos šviesų lemputės - per 3 metus , pakeičiau visų žibintų lemputes , priekinių po kelis kart. Ne AUTO O KOŠMARAS. Pirkau už 15000lt po trijų metų vos iškišau , kad tik imtų kas. Kai pasižiūriu skelbimus - gaila man tų , kas jas turi ir įsivazduoju , kaip džiaugsis jas pardavę..............Kažkada skaičiau AUTO BILD , kad norint jog patikimumo saraše ALFA būtų viršuje - reikia apversti sąrašą. Nėra ką rašyti , benzino sąnaudos košmaras , VISIŠKAS NULIS - ABSOLIUTUS Net negalokite pirkti , nebent turite savo servisą , ir esate fanas , kuriam patinka gendantys auto.
Pilnas atsiliepimas...
alfistas | 2010-02-08
kas vairuoja Alfa, tas žino ,kas tai per daiktas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nepriekaištinga išvaizda, patogios sėdynės, geros salono medžiagos, dinamiški naujoviški varikliai, stabili sportinė pakaba, geras valdomumas, puiki antikorozinė apsauga, gera kaina.
metalizuoti guminiai pakabos elementai, skirstymo dirželis, stabdžių sistema, „selespeed“ automatinė pavarų dėžė, prasta salono surinkimo kokybė.
Erdvės trūkumas tiek priekyje, tiek ant galinės sėdynės, kurios yra su labai geru prilaikymu, tarsi recaro, nors ne recaro. Maža bagažinė, bet galima sulankstyti galinę sėdynę. Automobiliui labai tinka sportiška, kieta pakaba, bet ji patiks ne kiekvienam, nes nuo to nukenčia komfortas. Automatinė pavarų dėžė labai azartiška, ją galima naudoti ir kaip pusiau automatinę, bet jos gedimas paplonins savininko kišenę didele suma. Dizainas – stiprioji mašinos pusė, bet surasti kosmetinių detalių tikrai nelengva. Pasitaiko elektrinės dalies defektų, bet jie nėra dažni. Abejotina surinkimo kokybė, kai kas barška. Benzininiai varikliai giriami už gerą dinamiką („Twin spark“), bet reikalauja nemažai degalų. Labai geri 1,9 litro darbo tūrio JTD (tiesioginio įpurškimo) dyzeliai. Nepaisant skirtingo jų galingumo, jie yra ekonomiški ir eiklūs. anksčiau turėjau 145, bet ši akivaizdžiai geresnė mašina, bet turi kaprizų. šį kartą turėjau dyzelį - ekonomiškas ir eiklus. Didelis trūkumas tas, kad mašina smarkiai nuvertėja. Patariama pirkti modelį po atnaujinimo (nuo 2004 metų), nes buvo ištaisyti kai kurie defektai. Už savo pirmtakę  šis modelis dažniausiai genda rečiau.pavyzdžui tie, kurie nori iš mažos mašinos išspausti daug, jau geriau šita alfa, nei koks nupiepęs BMW kompaktas. dalių kainos prieš metus buvo - tepalo filtras - 18 lt, priekinės stopų trinkelės (komplektas) - 89lt, sankaba - beveik 500, priekines faras geriau tausoti, nes neoriginalios kainuoja 450lt, o apie originalą nekalbu - lietuviškai kišenei tai prabanga. mašina smarkiai nuvertėja, todėl reikia mąstyti, ar ją verta pirkti jei nori daug gauti po kelių metų. reikia viską kruopščiai tikrinti, nes ši mašina kaip pana - nenupirksi lūpdažio, tai paskui kaprizinsis
Pilnas atsiliepimas...
Silas | 2009-11-24
Mazoji alfa
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus kasdieninis racing automobilis - geras valdymas, puikus variklis, labai astri pakaba.
Brangios detales. Nepigus ir pats remontas. Nesiulau pirkti tokio automobilio uz paskutinius pinigus.
Automobiliukas turi puiku dizaina, kaip reta sios klases automobiliams. Ypac gerai atrodo faceliftintas variantas su didesnemis trikampemis radiatoriaus grotelemis (taciau naujausio facelifto zibintai man labai nepraeina). Esu Alfa fanas puse savo gyvenimo, todel kokia marke pasirinkti paprastai negalvodavau. Galvodavau tik koki Alfa modeli pasirinkti. Kadangi ieskojau nedidelio automobiliuko, be to Alfa 156 kazkodel taip gerai nesiziuri kaip 147, tai pasirinkimas buvo aiskus. Pirkau puikaus stovio is Prancuzijos parvaryta. Matyt automobiliu vazinejo toks pat Alfa fanas, nes automobilis kol kas vaziuoja puikiai, negenda, yra gerai uzlaikytas. Interjeras odinis, todel atrodo super, yra kondisinas, kruizo kontrole. Vairuoti automobili isskirtinai malonu, puikiai stovi ant kelio, labai manevringas ir judrus. Puiku tiek mieste, tiek trasoje, tiek lenktyniu trasoje :) Aisku automobilis nera toks idealiai stabilus kaip senieji Alfa su boxeriu varikliais, taciau kogero to skirtumo savo kailiu nepajustum. Nereikia pamirsti, kad automobilio pakaba yra lab ikieta (pas mane 17 coliu ratlankiai su zemom padangom). Kas nepatinga tai automobilio interjeras, kazkada jis buvo idomus, taciau siai dienai jis atrodo isties pasenes. Apvalios, minkstos formos tikrai ziurisi neipatingai. Kokybe irgi ne pacio auksciausio lygio. Bendrai interjera pagyvina oda. Taciau viska atperka puiki automobilio isore, isskirtinumas, visgi tokiu automobiliu daug gatvese nepamatysi. Galiu pasakyti, kad Alfa marke niekada nebuvau nusivyles, patenkintas esu ir siuo automobiliu, taciau jo dienos suskaiciuotas, sekanti Alfa bus greiciausiai Brera - puikus automobilis ir visai kitas kokybes lygis. 2 liru variklis puikus tokiam automobiliui, galios yra sociai. Manau, kad tai smagiausias Golf klases automobilis, kuri teko vairuoti. Be to variklis puikiai skamba! Variklio raju irgi nepavadinciau - primetu, kad vidutiniskai sunaudoja kokius 10 litru. Keiciau galinio valytuvo motora, pakeiciau kruva galines pakabos sailentbloku, leputes ir saugikliai perdega nuolat, taip pat turejau nedideliu problemu su elektronika - sedyniu sildymu ir autopilotu. Patarciau vengti Salespeed pavaru deziu, nes jie turi tik jiems budingu ligu taip pat turbodyzeliniai variantai turi silpnas turbinas.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt