Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Plačiai atsidarančios durys
- 1,0 litro EcoBoost variklis yra geriausias pasirinkimas
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Prastas vairo grįžtamasis ryšys
- Posvyris posūkiuose
- Galinės durys sunkiai uždaromos
- Triukšmingi dyzeliai
Pirma mintis, kuri šauna į galvą pamačius Ford B-MAX: „ištiesų, koks jis simpatiškas“. Net Opel Meriva šalia jo praranda savo grožį. Panašu, kad jau eilę metų Ford kompanijos naudojamas „Kinetic Design“ stilius tiesiog puikiai pritampa tiek prie didelių kompanijos modelių, tiek prie mažųjų. B-MAX yra stilingas, nedidukas, tačiau itin patogus vienatūris, kuris turi užkariauti Europos pirkėjų širdis. Interjere matome stilistiką itin panašią į Ford Fiesta modelio. Akivaizdu, kad stilius čia svarbiau nei ergonomika – viduje pridėta daugybė įvairių mygtukų, ypač išdėstytų aplink infosistemos valdymo ratuką. Pati įdomiausia automobilio savybė yra unikalios į šonus atsidarančios durys ir jokio šoninio statramsčio. Priekinėse duryse yra integruoti šoniniai statramsčiai, o galinės durys atslenkamos atgal. Tokiu būdu automobilio šonuose atsiveria patogi ir nieko neužstojanti ertmė įlipimui. Beje, šis sprendimas priimtas tik visiškai įsitikinus, kad automobilio keleiviai išliks saugūs šoninio susidūrimo atveju. Kitas didelis privalumas – tai B-MAX interjero erdvė, kuri yra nors ir nedaug didesnė nei Opel Meriva, tačiau itin gerai išnaudojama. Be statramsčių įlipti ir išlipti iš automobilio yra itin lengva, slankiojančios šoninės durys itin pravers ankštose automobilių aikštelėse, o bagažinė talpina net 300 litrų tūrio krovinių. Automobilis kelyje tikrai nėra toks vikrus kaip Fiesta, tačiau pakaba yra komfortiškesnė nei pas artimiausius konkurentus Honda Jazz ir Opel Meriva. Vairo mechanizmas yra gerai sureguliuotas, jautrus ir „neatitrūkęs“ nuo kelio, todėl automobilis suteikia malonius pojūčius vairuojant vietovėse kur reikalingas manevringumas. Po Ford B-MAX kapotu slepiasi nedideli ekonomiški varikliai – mažiausias jų 1.0 litro trijų cilindrų benzininis „EcoBoost“ variklis turintis 120 AG, 100 kilometrų kelio sunaudoja vos 4,9 litro degalų ir į atmosferą išmeta vos 114 g anglies dvideginio. Tai maždaug 15 proc. geresni taupumo ir taršos rodikliai nei konkurentų klasėje. Tačiau pats maloniausias yra 1.6 litro dyzelinis variklis turintis ne tik pagirtiną ekonomiškumą, bet ir suteikiantis puikią dinamiką.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2012-12-14
„Ford B-MAX“ pelnė „Autobest 2013“ apdovanojimą Mažąjį vienatūrį Rytų ir Vidurio Europos šalių žurnalistai išrinko geriausiu. Komisijos nariai taip pat akcentavo B-MAX kokybę ir unikalią šoninių durų sistemą. „B-MAX yra puikus, išmanus naujas automobilis. Jis pirmasis, neturintis šoninių durų statramsčių. B-MAX yra įrodymas, kad toks patrauklus automobilis gali kainuoti palyginti nedaug“, - komentavo „Autobest“ apdovanojimų prezidentas Ilja Seliktaras.
„Autobest” komisiją sudaro žurnalistai iš Bulgarijos, Čekijos, Kipro, Kroatijos, Buvusios Jugoslavijos Respublikos, Makedonijos, Graikijos, Vengrijos, Lenkijos, Rumunijos, Rusijos, Serbijos, Slovakijos, Slovėnijos, Turkijos ir Ukrainos. Vertinama 13 skirtingų automobilio parametrų, įskaitant kainą, degalų vartojimą ir dizainą. Septyni iš 15 komisijos narių B-MAX skyrė pirmąją vietą. „Šis vienatūris iš tiesų pakeitė klientų lūkesčius kompaktinių automobilių klasėje. Ir šis apdovanojimas liudija, kad mūsų komanda ne veltui dėjo tiek pastangų siekiant aukščiausios kokybės“, - sakė „Ford of Europe“ produktų plėtros viceprezidentas Barbas Samardzichas. Vienatūryje montuojamas stebinančiai galingas 120 AG vieno litro tūrio „EcoBoost“ variklis šiemet išrinktas geriausiu pasaulyje. Jo anglies dvideginio emisija siekia vos 114 gramų kilometrui kelio, o degalų suvartojimas – 4,9 litro 100 kilometrų kelio. B-MAX taip pat siūlomas su 1,5 ir 1,6 litro darbinio tūrio dyzeliniais „Duratorq TDCi“ varikliais. Didesniojo galia siekia 95 AG, jo CO2 emisija siekia 104 gramų, o degalų suvartojimas – vos 4 litrus 100 kilometrų. Patogiausia naujovė – šoninės durys, kurių šoniniai statramsčiai integruoti pačiose duryse. Atidaromos priekinės ir slankiosios galinės durys, jas atvėrus, keleiviams leidžia įlipti ir išlipti be jokių kliūčių. B-MAX taip pat įdiegta naujausia „Ford“ komunikacijos sistema SYNC su nauja pagalbos kelyje sistema „Emergency Assistance“. Šių metų rugsėjį B-MAX taip pat buvo apdovanotas „Auto Motor und Sport“ žurnalo prizu kaip „Gražiausias 2012 metų vienatūris“. Jis taip pat gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą „EuroNCAP“ saugumo bandymuose. „Inchcape Motors“ salonuose šį modelį jau galima apžiūrėti ir išbandyti, tačiau oficialiai B-MAX debiutuos po Naujų metų. |
Ford B-MAX TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis