Markės
666 iš 1918
Honda Civic, (EG/EH/EJ) 1992 - 1996
548Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 48
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimas ir erdvus viduje
  • Dinamiškas, gerai valdomas
  • Neabejotinai mylimiausias visų laikų Civic
TRŪKUMAI
  • Prastos interjero medžiagos
  • Maža bagažinė
  • Kėbulo korozija
Penktos kartos Honda Civic turi patrauklų dinamiškos formos dizainą ir buvo gaminamas hečbeko, sedano ir kupė kėbulais. Pats kėbulas ženkliai padidėjo - ilgis padidintas 257 cm dvejų durų hečbekui ir 262 cm ketverių durų sedanui. Civic yra ekonomiškas ir lengvas automobilis, kurio dinamika yra arba gera arba labai gera. Galingiausia versija turi puikų 1.6 L DOHC VTEC variklį be jokios turbinos išgaunantį 160 AG galią. Laikui bėgant šis automobilis nesensta ir vis dar yra labai mėgiamas, ko gero dėl ekonomiškumo, puikių aukštus sūkius mėgstančių variklių, puikaus valdymo, rimtos pakabos ir labai gero patikimumo. Atrodo, kad šis automobilis važiuos ir važiuos amžinai. Vieninteliai trūkumai yra nedidelė bagažinės talpa hečbeke, prasta garso izoliacija ir neatsparumas korozijai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija turi 1.6 L DOHC VTEC variklį be jokios turbinos išgaunantį 160 AG galią. Savo laiku tai buvo vienas daugiausiai arklio galių iš vieno litro išspaudžiantis atmosferinis variklis pasaulyje.

Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino legendiniame F&F filme.

Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Patalpino: civic | 2013-04-08
Honda Civic 5 gen hecbekas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
pigi eksplotacija, puiki projekto galimybe, isvaizdos tobulinimas neribotas
nera komforto, kieta vaziuokle. prasta garso izoliacija, barska plastmases
Bendras automobilio aprašas
Jaunatviskas auto, tinkantiems tik tiems kurie iesko pigaus ir manevringo miesto automobiliuko, su mazomis kuro sanaudomis. Siaip pagrindinis minusas yra rudys, visiskas komforto nebuvimas, ypatingai prasta garso izoliacija, kieta vaziuokle, labai nestabili galine automobilio dalis. Salonas dvelkia pigumu nera jokio komforto, pilniausia elektrine komplektacija el. langai, liukas, veidrodeliai ir kondiske (retas atvejis). Ilgos keliones labai vargina, nes nepatogios sedynes, vietos gale dideliam zmogui mazai, aisku daugiau nei crx su galva stogo nelieti. bagazine jei duju balionas ne vietoj zapaskes gali pamirsti net nedarinedavau jo. tilptu kuprine didesne. turejau 3 civikus 5gen hecbekus, benzina 1993m 1.3 55kw su tragisku kebulu bet labai geru varikliu, traukos mazokai bet benzo tilpdavau uzmiestyje i 5.5l. kitas buvo 1992m 1.3 55kw benzinas/ dujos. tai duju mieste apie 8-9l kebulas buvo neblogos bukles taciau variklis buvo uzmustas neilgai ir vaziavo. paskutinis buvo 1992m 1.5 66kw benzinas/dujos. mieste 8l duju. geras variklis, neblogas kebulas dideliu minusu jame nebuvo, isskyrus rudis kurios po ziemos kaip zibutes is po sniego islindo. plius buvo dropintas tai ziema gali sniega stumdyt po aikstele ir ne pro kiekviena gulinti menta pravaziuodavai (dropas siai masinai grozio atveju pliusas, o toliau tik vienas didelis minusas).
Variklis
noretusi daugiau galios tiek ant 1.3 tiek ant 1.5. aisku vaziavau su 1.6 vtec tai ne kiekvienas paimdavo. siaip dideliu problemu su jais nera, kartais megsta tepala pavaryt per galvos tarpine, arba uzpilti po didesnio lietaus, akumuliatoriu (patariu ziureti kad butu posparniai ir variklio apsauga isvengsite daug problemu) kaip ir turetu buti japoniski varikliai kaip mitsubishi ar honda yra neuzmusami aisku yra ypatingu atveju ir vairuotoju. tarp kitko visiskai nesipyksta su dujomis nei 1.3 karbas nei 1.5. cia pliusas, nieko neissaudo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
manau 8l duju mieste yra tikrai pigu, vazinedavau visur be apribojimu galima tikrai uzpilti. dalys pigios tik nepatingekit paieskoti galit rast tikrai pigiai aisku yra kosmonautu kurie uzsikele tokias kainas kaip firminei japonisku auto daliu parduotuvei. isvada: pigiai eksplotuojamas automobilis (su dujomis) benzininiai kartais megsta pavalgyti ju nepriziurint. cia buvo vienas zmogelis kuriam 1.3 55kw rydavo mieste 10l benzo... aisku gedimas suprantamas, taciau tokiu buna. kainos ju pigiau grybo. anksciau geresni paimt budavo 2000lt dabar gali uz 700lt rast nebloga :D
Patarimai perkančiajam
siaip pirkti patariu tik del to kad galima saves nevarzant vazineti kur nori, kad ir savaitgaliui prie juros pabut, retai kada genda variklis, puikiai priima dujas. atkreipkite demesi: 1.variklis. ar nera apsitepalaves, prijungineta nereikalingu laidu, neprimaisyta skirtingu zvaklaidziu (nulauztos zvakes tikimybe), atkreipkite demesi i paskirstytojo bukle, galimas daiktas kad bus atgyvenes ir ant zemu apsuku nenores dirbti vienas cilindras. 2.vaziuokle. atkreipkite demesi i sarnyrus, granatas. ar niekas netraska, ratai neturi laisvos eigos. 3.salonas. jei perkate is jauno daznai buna kazkas pridaryta salone. prijungineta koloneliu, kitokiu STYLINGO detaliu, kuriu pasekoje daznai trumpina ir degina saugiklius, neveikia ispejamieji signalai. Didelis patarimas nepatingekite pravaziuoti visais 5 begiais ir atbuline eiga kad isistikintumet transmisijos bukle. nevazinekite aikstelese. isvaziuokite i gatve truputi paspaust, paminkyt sankaba, pametyt begius, pastabdyt. klausyt, stebet automobilio reakcija nu zodziu isbandyt auto ne tik aikstelei su minimalia variklio apkrova bet ir tiesiojoj. visi sie patarimai galioja perkant auto bent uz 2000lt jei iki 1000lt nera ko tiketis is tokiu metu masinos uz tokia kaina kazko yspudingo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt