Markės
1553 iš 1918
Saab 9-5, (YS3E) 1997 - 2005
550Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 50
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Kuriant Saab 9-5, naujieji Saab savininkai (koncernas General Motors) kaip būsimojo automobilio pagrindą pristatė naujają platformą bendrą su Opel Vectra B. Automobilio kėbulo linijos išsaugojo tipiškus Saab „šiaurietiško“ dizaino elementus, tuo pačiu buvo pasiektas puikus oro pasipriešinimo koeficietas Cx=0.29. Pradžioje 9-5 buvo gaminamas tik sedano kėbulu. Į automobilį montuoti ir žemo slėgio turbo varikliai, bei viena pažangiausių to meto sistemų – Trionic 7. Tai mikroprocesorius kas sekundę atliekantis 2 mln. operacijų ir kontroliuojantis degimą, turbinos slėgį bei įpurškimą. Be to, kiekvieno takto pabaigoje kompiuteris tikrina, ar degusis mišinys pilnai sudegė ir, jei yra būtina, atitinkamai koreguoja variklio darbą. Rezultatas – nepaprastai mažas kenksmingųjų dalelių kiekis išmetimo dujose. Taip pat praktiškai buvo likviduota tokia visų turbininių variklių yda kaip „turbo duobė“.Tradiciškai naudojamos dviejų gamintojų: Garrett ir Mitsubishi turbinos. 9-5 – vienas saugiausių to metų automobilių. Viena iš naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, iki 8 km/val. smūgiams atsparūs bamperiai. Aktyviojo saugumo sistemos - ABS ir EBD.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminami bioetanoliu varomi Saab 9-5. Šie 2.0T BioPower (180 AG) ir 2.3T BioPower varikliai yra optimizuoti taip, kad galėtų būti varomi E85 kuru.

Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.

Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 50
vertintojas Gintas | 2014-11-21
SAAB 95 2.2TID YS3E
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus, komfortabilus, tvirtas, ekonomiškas, galingas, ergonomiškas, labai funkcionaus
tik protingų meistrų trūkumas. Paprastas remontas bet kur. Jei giliau- Vilnius
Puikus auto! Stabilus, funkcionalus, patikimas, ergonomiškas, ekonomiškas, saugus. Be priežasties nuvertintas. Trauka gera, stangrus, bet kartu ir minkštas. Posūkiuose labai stabilus. Automatas (pavarų dėžė) labai švelnus. Sėdynės ypatingai patogios. Labai gera audio aparatūra (Vector kompl.). Kaip sedanui- labai didelė bagažinė. Dyzelis,- traktorius visgi. Garsus, bet viduje dėl geros garso izoliacijos nekelia problemų. 120AG jam pilnai užtenka. 200km/h lengvai pasiekia. Kuriasi gerai. Ekonomiškas. Gal padūmija daugiau nei galėtų, bet... Nuvertėjimas turint tokį auto nėra svarbus. Apie pardavimą negalvoji :). Atsarginės dalys nebrangios. Nebent prireiktų kažko unikalaus, bet yra daug laužynų. Teko keisti naują pečiuko vožtuvą Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2014-11-07
puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Turiu Saab 9-5 2,0T 141kw, gan retos galios variklis dvilitriu serijoi. Nusiskundimu neturiu. Vairuoju ji jau apie metus laikus tai teko keist termostata ir variklio grandines. Pirkau parvaryta is Italijos kitaip sakant nuo tralo". Puikus auto. Galingas, pakankamai mazai imantis kuro, be didesniu gedimu.
Pilnas atsiliepimas...
Aleksandras | 2013-12-29
saab 9-5 2.3T sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
audio sistema , sedynes , trauka , vaziuokle, bendzin.varikliai
posukio ir valytuvo rankenos siek tiek klimba , silumos paskirstymo sistema
ilgai galvojau pirkti si automobili ar ne , pries tai seimoj turiejom dveju kartu saab modeli tai 9000 (87m) ir 9000 (95m) jie abu pasirode labai gerai , tad pirkdamas saab 9-5 ,tikejaus prabangaus galingo ir patikimo automobilio , vazineju jau pusantru metu , nedaug... bet teko daug kur pabuvoti ne viena tukstanti kilometru nuvaziuoti ir masina nei karto nenuvyle , asmeniskai man ji labai patikima , vaziuoju nesugdamas galvos , galios uztenka bamose neatsilikti nuo kur kas prabangesniu automobiliu . mano manymu tai masina megstanti apsukas , dizainas nera is paciu graziausiu , bet smagu tai kad ju daug ir nera tad kiti atkreipe demesi (malonu) , gaila kad zema pakaba , ziema daug nepamadravuosi galima greit paklimti . vietos manau uztenka tiek prieki tiek gale , nebloga audio sistema 9 garso koloneles , patogios odines sedynes , ilgoje kelionyje nepavargsti , nebloga garso izolecija , gaila kad tik gamintojai mazai galvojo apie paneles dizaina jis banalus , kaip minejo kiti yra problemu su siluma , kompiuteris ne visada ja sugeba paskirstyti ir ne visada supranta kokia temperature reik pusti , pvz jei nustatai 22c jis pucia kaip H1 o buna kad ir nustacius 27c jis pucia 15 siluma , tad ten yra problemu. pas manes stovi 2.3T variklis 125kw , mano manymu jis labai patikimas , galingas bet nelabai ekonomiskas , traukos jam kaip ir uztenka savo svori jis velka lengvai , nesukele sunkumo jam ir ka nors patemti . yra ideti BRC duju sistema , vasara su R17 45/225 ratais mieste normaliu vaziavimu kuro sanaudos yra apie 14 duju , trasoje kazkur apie 11.6 duju (bet greitis pastovei laikomas nuo 140-160) su pilnu baku 70L duju nuvazziuoju trasoj 600 , mieste apie 500 . variklis dirba gan tyliai ir ramiai . per pusantru metu is rikiuotes isejo tik viena detale tai gazo sklende , elektrine jos dalis , tuo pesekoja atsijunge autopilotas , anti praslidimas , ir sutriko variklio darbas mazom apsukom , bet vaziuoti problemu nebuvo , detale kainavo 250lt seip vidutine kaina buvo apie 300 , priekini vaziuokle turi du brangius cilinbluokus , vieno jo kaina virs 200 , pats mokejau 220 lt . beje idejus sportini oro filtra maksimalus greitis padideja ant 10-15 km , tepalus pilu tik pilnai sintetinius , masina nuvaziavus 270tukst tai nera populeri masina , tad ir su detaliu radimu gali buti problemu , reiketu to nepamirsti , butinai ismeginti klima , kaip ji skirsto silta ir salta ora , paziureti ar tvarkoj varklio pagalves , jos nera pigios , servise 3 naujos pagalves kainuos apie 1200lt ,
Pilnas atsiliepimas...
Juozas | 2013-10-26
Saab 9-5 2.2TiD Wagon - neblogas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas, saugumas, valdymas, patogus ilgose kelionėse
Triuksmingas variklis
Turiu Saab 9-5 2005m 2.2TiD jau kelis mėnesius, naudoju kasdien. Persėdus iš Mazdos 323f 2001m tai tikrai jaučiasi, kad aukštesnio lygio automobilis. Važiuoja pakankamai minkštai ir maloniai. Man asmeniškai gražus salonas, patogios sėdynės, visi prietaisai, tikrai daug vietos. Išorės išvaizda, kaip 2005 metų automobiliui senamadiška, bet ir kaina tai atspindi. Pakankamai malonus vairuoti automobilis, beto ir saugus(gavo penkių žvaigždučių įvertinimą iš EuroNcap). Nerūdija. Visgi, nebūčiau linkęs Saab'o komforto kelti į aukštumas, kaip daugelis čia. Tarkim Audi A6, kuris skaitosi tokios pat klasės automobilis, mano nuomone yra komfortiškesnis. Bendrai paėmus, nemanau, kad Saab kokybe prilygsta vokiškiems konkurentams, kaip BMW 5 ar Mercedes E klasės. Beabejo, bmw ar mercedes'as ir kainuoja turbūt dvigubai brangiau nei saabas. Trūkumai - variklio darbas mieste tikrai garsus ir šiek tiek erzinantis + sąnaudos piko metu nemažos ~9litrai/100km. Važiuojant užmiesty, per daug nespaudžiant, kompiuteris rodo ~5,5l/100km, visai neblogai. Traukos normaliam važiavimui tikrai užtenka. Iš techninės pusės kolkas rimtų problemų nebuvo. Pirktas tik už 2000e, grįžęs iš Italijos, visas apibraižytas, aplankstytas. Neskaitant tepalų keitimo ir pan., iki TA praėjimo teko investuoti 100lt(varilklyje gumelės po purkštukais) ir kolkas daugiau jokių problemų. Viskas veikia, niekas nebarška. Tai tikrai nenusivyliau, už tokius pinigus kažin ar ką geriau galima rast. Ar verta pirkti? -Taip, jeigu ieškote talpaus, praktiško, malonaus važiuoti automobilio už sąlyginai mažą kainą. Galioja viskas tas pats, kas ir perkant kitus automobilius. Žiūrėti stovį, ar nenudrenktas. Jei automobilis patinka - drąsiai pirkti ir džiaugtis.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2013-05-06
Saab 9-5, 2.2 TiD Vector, 2002
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, gražus, gera trauka, milžiniška bagažinė, didelė bako talpa (70L), labai gera garso izoliacija, komfortas
lepus variklis, langų pakėlimo mygtukai neaiškūs, labai dažnai gendantis SID ekranėlis, pakankamai didelės kuro sąnaudos piko metu
Iš pažiūros didelis, gražus, stilingas automobilis. Tikrai daug žadanti Vector komplektacija. Yra klimato kontrolė, GPS navigacija, PUIKI garso sistema, LABAI patogios sėdynės, geras panelės išdėstymas ir tt. Geri liaudies mitai apie Švediškus automobilius. Taip pat sugundė bendra važiuoklės ir variklio komplektacija su Opel Vectra automobiliais. Prieš perkant savo 2002 dyzelinį SAAB`ą daug skaičiau ir domėjausi apie švediškus automobilius, gaudžiau liaudies išmintį apie neužmušamus jų variklius, važiuoklę ir unikalų skandinavišką patikimumą. Rinkausi tarp Volvo S40, Volvo s60 ir Saab 9-5 automobilių. Pravažiavęs bandomuosius važiavimus su visais šiais automobiliais supratau, kad mano garso izoliacijos, variklio smagumo, panelės išdėstymo ir automobilio dydžio norus geriausiai išpildo Saab 9-5. Be to, auto turi ir GPS navigaciją, su ekranėliu prie bėgių perjungimo svirties! (kas paskui paaiškėjo, kad yra pati dižiausia nesamonė, kokia tik įmanoma, nes ABSOLIUČIAI nėra JOKIOS vietos daiktams (apart dežės ties dešniosios rankos alkūne). Iš tikro, Saab 9-5 turi unikalią savybe - užsidaręs langus jautiesi kaip atsirame pasaulyje. Garso izoliacija nuo pašalinių lauko garsų tikrai gera. Taip pat 2.2 TiD variklio 9l/100km kuro sąnaudos piko metu tikrai neatrodė didelės. Ir išskirtinis 9-5 dizainas tikrai traukia akį Pirmuosius mėnesius džiaugiausi tikrai gera, 88kw trauka. Turbina nuo 2k apsukų beveik 2tonas sveriantį automobilį puikiai traukia keliu, kuro sanaudos nelabai gąsdino. Bet pavažinėjus kiek ilgiau, sustreikavo EGR vožtuvas. Devėti EGR vožtuvai tikrai nėra problemos sprendimas, o naujo kaina tikrai gąsdina - 1400lt. Tačiau suradau alternatyvą - EGR emuliatorius, kaina 300lt. Pats jo veikimo principas - emuliatorius apgauna automobilio kompiuterį ir automobilis dirba pilnu pajėgumu be jo. Vienkartinė 300lt investicija visam laikui išsprendžia vožtuvo problemas. P.S. Tech apžiūroje nėra skaičiuojamos nesudegintos kietosios dalelės, todėl šis sprendimas netrukdys Jūsų automobiliui praeiti Tech apžiūros. Pasidžiaugęs sutvarkytu EGRu susidūriau su tepalo tekėjimu. Pradėjo leisti tepalą per kelias vietas. Teko vėl vežti pas meistrus ir tvarkyti variklio sandarumą. Pakeitęs tarpines, po kelių savaičių susidūriau su dar viena problema - nulūžo alkūninio veleno škyvas (kadangi škyvas (skriedulys nuo variklio, ant kurio laikosi generatoriaus diržas) yra ne iš vientiso metalo, o pusė guminis, pusė metalinis, tai kaip vėliau supratau, tai eilinė 2.2 TiD problema). Nulūžui škyvui, pavažiavus kelis km vos nesuskaldžiau variklio galvos dėl kritiškai pakilusios darbinės temp, nes jis vienu metu atlieka tris funkcijas - suka generatorių, vandens pompą ir vairo stiprintuvą. Pasikeitęs jį susidūriau su dar viena problema - oro srauto matuoklė pradėjo pjauti grybą. Gal paprasčiausiai man nepasisekė perkant saabą, bet maniškis tikrai su lepiu varikliu ir jo komplektacija Kadangi beveik 85% dalių tinka nuo Opel Vectra, kainos nėra didelės. Škyvas - naujas:350lt, šrotuose - 150 200lt. Nusipirkau pas žmogų už 80lt. Oro srauto matuoklė - ~500lt, devėta ~350lt. Egr vožtuvas: 1400lt. Egr emuliatorius - 300lt. Stabilizatoriaus traukės - ~55lt. Kuro filtras: ~45lt Vairo traukės antgalis: ~50lt Tikrinkite servize. Pagrindiniai minusai: SID ekranas su "pabėgusiais pixeliais" alkūninio veleno škyvas: kadangi pusė jo iš gumos, guma plyšta ir pridaro daug bėdų EGR vožtuvai: nors sprendimą jau suradau Pagrindiniai pliusai: Grandininis variklis ekonomiškumas trasoje baisiai patogios sėdynės gražus dizainas Reziumė - jeigu 80% savo laiko praleidžiate Vilniaus arba Kauno kamščiuose - nepirkite. Didelė mašina kamsčiuose laaabai nepraktiškas dalykas. Jei įveikinėjate didelisu atstumus- labai geras pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
saab amerika | 2013-04-08
saab amerikonas 2.3t2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ergonomiskas,patvarus o svarbiausia man patinka
kaip ir kiekvienam auto ju tikrai yra
Sveiki.vairuoju saaba jau trecius metus,siaip didesniu problemu nebuvo tik kiek zinau je turi pora ligu tai dveju zonu klima,tepalu prasisunkimas per galvos tarpine,gqrso izolacija vaziuojant greiciau 120 km nekokia,na aisko cia gal man tik taip papuole bet ne nuo vieno zmogaus turincio saaba girdejau.siaip asmeniskai man tai auto patinka,nori vaziuoji komfortiskai letai net lakstit nesinori bet reikalui esant kai kazkoks kibiras su sportine duslarka privaziuoja sankrizoj tai net nereikia stipriai spaust lekia kaip isprotejes:-).kolkas tik mane patvarke saabas is sankryzos bet kai paaiskejo ten buvo cipotas iki 350AG AERO:-( Variklis patikimas ir tikrai galingas,tokia mase veza o jis net nejaucia. Pakabos kaina paliginus su tokios pacios klases kitos markes automobiliu tai juokingos. Imkit amerikona,nieko nesiskiria nuo europos bet dazniausiai prifarsiruotas buna ir rida mazesne
Pilnas atsiliepimas...
Mass | 2013-03-22
Saab 9-5t
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus, patogus, isskirtinis
varikliai
Nu ka zinau, visi cia taip graziai raso apie Saabus, as irgi buvau toks fanatikas, bet... Zodziu turiu Saab 9-5 98m. 2,0t maziau nei metus, pirkau pries tai apziuredamas Daudriuje (Vln), buvo ivertintas, kad gerai prizuretas Saabukas kaip tokiu metu, nutariau paimt. Po menesio vazinejimo parejo turbina, remonto metu nustate, kad indeklai parejo, del ko teko daryt (kap) remonta varyklio uz viska suplojau 5000lt, po keliu menesiu parejo DI kasete, naudota 300lt, dabar rasau su asarom, pradejo mest duma melyna (turbina) garantinis baiges, vel apie 800lt. Parduot negaliu, sazine neleidzia jau tiek ikisus, ir man idomu ar cia pas mane toks nevykes Saabas, ar ar :/ kiek girdejas servise, 97-99m masinas geriau nepirkt, nebent kapitalini norit daryt. Karterio ventiliacija pastoviai valyt reik, DI mirsta, Turbos nelaiko, elektronika vangi...
Pilnas atsiliepimas...
mantas | 2013-03-01
saab 9-5 2t super auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus salonas kokybiskos detales,minksta,tolimais atstumais nenuvargina.geras valdymas.jokiu aluminiu vaziuokleje detaliu.
sakyciau kura labai megsta,neradau daugiau jokiu minusu
automobilis 2003 m atvarytas is prancuzijos su necam duju iranga,vaziuoju su juo jau treti metai ir dziaugiuosi ,per ta laika pravaziavau 130 t.niekad nepavede,kartais net pagalvoju kaip gali taip nesugesti kas liecia varikli jokiu tikrai problemu ir duju iranga dirba kuo piukiausiai,vienu zodziu smagus ir minkstas auto apie varikli galiu parasyti tik tiek kad traukos tikrai uztenka,tepalai tik geri sintetiniai,laiku zvakes keisti reikia,nes kasetes sako gali zvakes sugadinti,nu turbina kol kas laiko,o restoravimas nuo 800 lt manau kainos nuvertejimas tokiai auto nepagrystas,daug kas baidosi saab pavadinimo,bet kas iseda islipt nenori,taip ir man atsitiko netycia isigijus saab marke,o tvarkyta tai vaziuokles dalys,sid ekranelis pirktas,ir generatoriaus itempejas guoliai ir dirzelis,per 2,5 metu isleista remontiu apie 1200lt manau nedaug patikrinti turbinos buklia,ir nepatarciau pirkti dyzelinio saab,kiek girdejau ju varikliai kaprizingi bet cia kiekvieno reikalas,dalys tikrai nebrangios ir ju nera problemu nusipirkti.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2013-02-08
Saab 95
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, minkštas, greitas, manevringas.
Neekonomiškas, nepatogūs elek. langų palkėlimo mygtukai
Automobilis nepaprastai minkštas, manevringas, greitas. Erdvus, patogus ir prabangus salonas. Šį Saab'a vairuoju jau 7 metus ir negaliu atsidžiaugti. Esu vairavęs daugybę modelių (darbas suteikia galimybę vairuoti apynaujus ir gan prabangius auto). Anksčiau esu turėjęs nuosavus BMW, VW, Volvo, Mazda, todėl turiu su kuo palyginti. Nuoširdžiai galiu pasakyti vairavimo malonumo prasme - 95 Saab'ui prilygsta nebent E klasės Mercedesas. Tegul neįsižeidžia vienas iš šios svetainės lankytojų, kuris rašė, jog su Saab'u "posūkiuose nepalakstysi", galiu pasakyti tik tiek posūkiuose galima palakstyti su bet kurio modelio didesnių gabaritų automobiliu. Tam reikalinga aukšta vairavimo kvalifikacija ir didelė praktika. Man 95-tas Saab'as bet kokiomis vairavimo sąlygomis (žinoma išskyrus bekelę) superinis variantas! Važinėju su 2,3l , 186 a/g, turbo-benzininiu varikliu. Lauko temperaturos svyravimai šiam varikliui neegzistuoja. Nebuvo nei vieno atvejo, kad neužsivestų, nors nuolat laikau gatvėje - variklis be jokiu palauk. Užsiveda prie -30 laipsniu prieš tai atstovejes visa naktį. Variklio privalumas - superinė trauka, ypač kai reikia staigiai lenkti arba važiuojant kalnuose, minusas - neekonomiškas (jei mėgstat "pagazuoti" tokio galingumo variklis su mechanine dėže mieste valgys 13,2 - 13,8 litro/100 km, užmiestyje apie 8,5 - 9,0 litro/100 km) Per 7 metus esu keitęs stabdžių kaladėles (originalios kaladėlės, pritaikius nuolaidą kainuoja apie 220 lt+darbas) ir bagažinės spynelę (įdėjo nenaują už 180 lt). Deja, jei nuspręsite parduoti padėvėtą Saab'ą, Lietuvoje už jį gausite labai mažai. Dėl man nesuvokiamos priežasties Saab'ai Lietuvoje visai nepopuliarūs, mūsų tautiečiai mieliau perka kokį nors suklerusį VW, negu seną, bet puikų Saab... Kitaip tariant pardavinėti neverta. Geriau važiuoti kol subyrės (o tai nutiks negreitai) ir pirkti kitą...:-) Nenaują automobilį patikimiausia pirkti iš auto salono. Jei perkat iš privataus asmens siūlau nuvaryti į servisą ir duoti patikrinti profesionalams. Be abejo tai gali kainuoti papildomai 100 - 200 lt, bet tai visgi geriau nei katė maiše...
Pilnas atsiliepimas...
titka | 2013-01-25
saab 9-5 2t geriau nebuna
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
O dar va, sedejau, galvojau... Saabas yra tuom superine masina, kad kad jinai ir be tiuningo labai gerai atrodo, t.y. yra tokia sakykim "dabaigta", kad jai is esmes nieko netruksta Tiki Galima kazka minimaliai pakoreguot, bet... Saabas turi savo "spirita"
neradau dar minusu,ir tikiuosi nerasiu
pirkome saaba 2001metu 2t,litro benzinini.pries tai su zmona vazinejome S klases mersedesu bet nutiko taip kad sudauziau ,ne per savo klaida.Tad po ilgu paiesku nutareme isigyti saab markes auto,dar galvojome apie volvo S80bet nutareme apsistoti prie sabo.po kolkas esame patenkinti tiek vaziavimu tiek komfortu ir t.t.Siai dienai isukes yra 244 000km ir be jokio vargo, jokiu gedimu ir t.t. Ligu nerasta! (Mieste 11,8l uzmiestyje 8,2l 98 benzino) benzininiai varikliai grubiai ziurint visi saab vienodi 9-5, ka nori ta imi Kuo galingesnis tuo paciam smagiau apie dyzeliniu galiu pasakyti bėk kaip velnias nuo kryžiaus nuo 3,0TiD, labai nepatvarūs.o man del variklio jokiu problemu nebuvo.pagrindinis privalumas grandine o ne dirzas dalys nebrangios,teko tik pakabos detales pirkti,ir sid,ekrana Nieko blogo apie MY2002 lyg ir negalima pasakyti. Jei didžiausios problemos, jei tiksliau -"vaikiškos ligos" sietinos su 1997-1999 metų 9-5-ukais, tai jau nuo MY2000 jos praktiškai buvo ištaisytos, o su MY2002 - ir visai, galima teigti, dingo. Nors, galimas daiktas, čia turi įtakos statistinis faktorius (palyginti nedidelė rida, jų kiekis mažesnis, nei 1997-2001 mm.). Jau nekalbant apie tradicinius faktorius: prieš tai buvusių savininkų požiūrį į eksploataciją, naudojimo sąlygas, buvo/nebuvo daužta ir t.t. Taigi, viską, ką galima pačiam apžiūrėti - kaip ir perkant bet kokį kitą automobilį. Ir griežtai rekomenduotina diagnostika saabus aptarnaujančiame servise, turinčiame diagnostinę aparatūrą ir softą tų metų modeliui.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt