Markės
1549 iš 1912
Saab 9-5, (YS3E) 1997 - 2005
550Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 50
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Kuriant Saab 9-5, naujieji Saab savininkai (koncernas General Motors) kaip būsimojo automobilio pagrindą pristatė naujają platformą bendrą su Opel Vectra B. Automobilio kėbulo linijos išsaugojo tipiškus Saab „šiaurietiško“ dizaino elementus, tuo pačiu buvo pasiektas puikus oro pasipriešinimo koeficietas Cx=0.29. Pradžioje 9-5 buvo gaminamas tik sedano kėbulu. Į automobilį montuoti ir žemo slėgio turbo varikliai, bei viena pažangiausių to meto sistemų – Trionic 7. Tai mikroprocesorius kas sekundę atliekantis 2 mln. operacijų ir kontroliuojantis degimą, turbinos slėgį bei įpurškimą. Be to, kiekvieno takto pabaigoje kompiuteris tikrina, ar degusis mišinys pilnai sudegė ir, jei yra būtina, atitinkamai koreguoja variklio darbą. Rezultatas – nepaprastai mažas kenksmingųjų dalelių kiekis išmetimo dujose. Taip pat praktiškai buvo likviduota tokia visų turbininių variklių yda kaip „turbo duobė“.Tradiciškai naudojamos dviejų gamintojų: Garrett ir Mitsubishi turbinos. 9-5 – vienas saugiausių to metų automobilių. Viena iš naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, iki 8 km/val. smūgiams atsparūs bamperiai. Aktyviojo saugumo sistemos - ABS ir EBD.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminami bioetanoliu varomi Saab 9-5. Šie 2.0T BioPower (180 AG) ir 2.3T BioPower varikliai yra optimizuoti taip, kad galėtų būti varomi E85 kuru.

Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.

Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 50
2022-10-07
Saab 2.2 tid 88kw 2002 mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, komfortiskas
Garsiai dirba variklis, Keleiviui nėra puodeliu laikiklio, komfortas iki 120 vaziuot.
4 metu turiu ir vaziuoju be problemu. Keista stabdziu diskai, abs daviklis 25e ir abs ziedas 8e, priekinis guolis su stebuke 50e, paskirstymo dirzas ir itempejas 50e. Megsta check engine islysti del EGR. Pravalai pats, ir toliau leki. Noretusi 6begio, nes 130 beveik 3k RPM. 115kmh vaziuojant malonu ir ekonomiska~6l. Garso aparature ne HK, bet groja labai neblogai. Kaip 2002m masinai, turi visko ko reikia patogiam vaziavimui: multifunkcinis vairas, cruise, sildomos ir labai patogios sedynes- pusiau oda. Ligos: galiniu arku apacios rudyja visu, langu pakeleju ratukai suluzta (5e) ir paciam pasikeisti. Pigus, komfortiskas, nebrangus, bet patogus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-10
1999m 2.3t benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bent man papuole tikrai patikimas automobilis, nei karto nepavede.komfortas, isskirtinumas, remonto islaidos nebuvo dideles
Automobiliui sulaukus pilnametystes pradejo lysti rudys galinese arkose, bet kaip tokiu metu masina net nezinau ar tai minusas ...
Vazinejau 10 metu ir jokiu rimtu gedimu tik eilines eksplotacines islaidos. Traukos pakankamai nors kai pripranti tai pradedi galvoti apie kanors galingesnio kaip aero, bet kaip sako apetitas auga bevalgant :D Kadangi man nevisada iseidavo vazineti ramiai tai ir kuro sanaudos budavo atitinkamos. Pradejus vairuoti ir zmonai buvau labai nustebes kad sis automobilis gali sunaudoti tiek mazai kuro. Esu visiskai patenkintas siuo modeliu. Remontas bus brangesnis nei tokiu paciu metu audi ar vw automobiliu bet tas skirtumas netoks ir didelis. Remontui per metus isleisdavau vidutiniskai apie 200 euru remontuojant servise(garaziukuose butu kurkas pigiau) Tikrai nepopuliari Lietuviams masina. Todel jei jau perki tai galima sakyti kad iki kol nevaziuos
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-18
SAAB 9-5 2004 2.2 DTI Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogus, ypač ilgose kelionėse.
Garsus opelio dyzelio darbas. Važiuoklė.
Antras mūsų šeimos saab'as. Pirmasis buvo su 2.0 benzininiu varikliu ir dujomis. Šis gi buvo pirktas dyzelinis nes benzininio geros būklės tiesiog neradom :) Pasakysiu paprastai - puikus šeimos automobilis. Telpa viskas. Bagažinėje pilna įvairių dėkliukų, dėžučių ir pan. susisdėti kam tik pageidaujate. Kadangi važinėjame su mažu vaiku tai telpa ir kėdutė ir vežimėlis ir visi rakandai:) Modelis su privalumais. Kaip nupirkom tai net pravažiavus apie 50 tūkst. km viskas veikia ir klima ir autopilotas ir kita. Kažkokių tai nusiskundimų šioje vietoje nėra. Mašina nėra skirta dinamiškam važiavimui. Pakankamai sunki 88 kW varikliui. Apsisukimo spindulys ne iš mažiausių - problema daugiabučių kiemuose. Bet ramiai ir komfortiškai važiuoja be vargo :) Salonas odinis. Po 3 metų važiavimo atrodo labai tvarkingai, taip pat labai paprastai išvalomas. Mygtukų kaip lėktuve :) bet nė vieno nereikalingo. Gana greitai perpratau. Valdymas paprastas. Plastmasės kokybiškos - nebarška. Variklis su grandine. Priežiūra minimali. Pakeičiau tik žvakes ir termostatą. Prie -20 kūrėsi kaip bitė. Salonas buvo puikiai šildomas. Iš minusų. Galinė važiuoklė. Tiek pirmame tiek šiame saab'e ją reikėjo tvarkyti kadangi pakankamai greitai nuo LT kelių išsimala. Gera žinia jog tinka viskas nuo Opel Vectra C modelio (tas pats ir variklis) taigi dalių kainos nesikandžios :) Keičiam kaip ir visuose auto - skysčiai, filtrai, kaladėlės. Dalių kainos nėra kosminės. Jų gausite be vargo. Kaip tokių metų mašina tai nei brangi pirkti nei tas nuvertėjimas kažkoks. Perkant atkreipti dėmesį į važiuoklę. Testo metu pavažiuokit per duobes ir paklausykit ar negirgžda. Patikrinkit ar veikia klimato kontrolė (šilta/šalta). Elektros mazgai (langai, autopilotas, šildomos sėdynės, veidrodėliai, CD ir pan).
Pilnas atsiliepimas...
Senatorius | 2016-11-19
Saab 9-5 3l.2004 m.dizelinis lektuvas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Sunkus
Automobili turiu truputi daugiau kaip metus.TA praejo be problemu nereikejo nieko daryti,ir iki siol nieko neteko remontuoti.Susidaro toks yspudis kad tai negendantis auto.Per ta laika pravaziavau apie 10.000 km.Trauka nepaprastai puiki tiek mieste tiek uz miesto,nera jokio turbolago.Auto labiau tinkamas uzmiestyje,vaziuojant 100-110.5,2 kuro,130 5,6 l.mieste jauciasi,kad sunkus,nors galios per akis,kuro sanaudos apie 9 l.Grazus sesiu cilindru variklo darbas.atsisedus i kita automobili toks jausmas kad jis visiskai netraukia.Neyprastoje vietoje uzdegimo spynele ir langu valdymas.Kaitaliojant masinas tai truputi trikdo.Matomumas per galini stikla nekoks(gelbsti parktronikas) Sedynes labai patogios ilgoje kelioneje nepasivargsta.Orginali aparatura skamba labai gerai. Puiki trauka nuo pat zemu apsuku. nematau minusu. Keistas paskirstymo dirzas ir ytempejai,taip pat visi filtrai.Lietuvoje neyvertintas automobilis Pirkite be abejones
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2016-02-18
SAAB 9-5, 2.2 TiD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, erdvus salonas ypac gale sedintiems, didele bagazine, garso aparatura, apsauga nuo korozijos
kiek didokos kuro sanaudos mieste (nors ne didesnes nei kokios Audi A6), dyzelis garsiai dirba, originaliu detaliu kaina
Nusprendziau parasyti atsiliepima savo zuvusiam automobiliui :) Nes suvazinejau juo iki galo, t. y. iki geros avarijos. Todel pirmiausia galiu pagirti sauguma is praktikos. Susiduriau beveik kaktomusa su asilu Audi A4 ejusiu ant lenkimo ir manes nemaciusiu. Taigi, neveltui pasirodo vienas is saugiausiu auto - islipau visiskai sveikas, Audi vairuotojui luzo koja, o keleiviui sonkauliai ir smegenu sutrenkimas. Todel esu dekingas SAABui :D Siaip auto labai komfortiskas, patogios sedynes Kai kurie salone elementai tikrai primena lektuva. Salono plastmases aukstam lygy, ir megstantiems liesti jas :D - jokio diskomforto. Niekas niekur nebarska, surinkta labai kokybiskai. Aisku labaiu trasos nei miesto auto, nes mieste kiek truksta manevringumo ir kuro sanaudos trasoje malonios kaip tokiam dideliam lektuvui. Mieste - kiek kitaip. Garso izoliacija ir audio iranga puiki, tuo SAABai issikiria tikrai. 2.2 TiD, kaip ir jau rasyta - opelio variklis, vienas is triuksmingesniu, bet gana patikimas, pravazinejau 3 metus (apie 70 000 km) - jokiu problemu nebuvo, todel net nezinau ka rasyti. Aisku, isedus is benzo ir pradejus vaziuoti gali nustebti, kad letokai rauna is vietos, bet kai auto isibegeja - variklio galios tikrai pakanka. Trasoj lenkiant irgi problemu nebuvo. Na, jei pirksit originalias detalias, tai kainos kaip MB, BMW ar AUDI, nes Svedijoj gaminamos. Zodziu - nieko gero. Ypac nervina kai kokios plastmases prireikia ir lauzynuose nerandi. Nors dabar tu SAABu jau ir ten pilna. Pakabos detales nebrangios - nes opelines tinka. Teko keisti parkingo davikli, nes neradau deveto. Tai jo (originalaus) kaina Aeropolyje - beveik kaip padorios naujos visos parkingo sistemos :( Perkanciam automata - butinai patikrinti ar sklandizia veikia pavaru deze paprastam ir SPORT rezime. Nes SAABu megejai kaip kartais ir BMWistai megsta siek tiek pasidraskyti. Pas mane buvo du minusai - parkingo davikio nepaziurejau ar veikia ir po avarijos isaiskejo, kad buvo dauztas i gala - nepatingekit paziureti ar nera korozijos ar virinimo zymiu ten kur zapaske.
Pilnas atsiliepimas...
Safriukė | 2016-02-12
Moteriška nuomonė. SAAB 9-5 2001 3.0t V6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, nebloga komplektacija, gan minkšta, talpi
Didelės sąnaudos ir rimtesnei bėdai ištikus nepigus remontas
Puikus komfortiškas automobilis, galios net ir su automatine pavarų dėže - per akis. Gal kiek lėčiau pamąstanti automatinė pavarų dėžė, bet ir automobilis nenaujas. Puikus trauka, kažkokių konkrečių nusiskundimu variklio patikimumui nebuvo. Gal kiek sunkoka rasti variantą su sveikom DI kasetėm kurios kainuoja tikrai nepigiai. Norintiems taupaus automobilio šis modelis su 3,0 automatu netinka, važinėjant vien mieste imdavo apie 16L dujų, o paspaudus ir su sportiniu režimu pasiekdavo ir 20L. Aišku ramiai važiuojant sąnaudos bus mažesnės, bet ir malonumo iš variklio negausite :) Nuvertėjimas mažesnis negu pas prancūzus, bet visgi neverta tikėtis atgauti investuotus į remontą pinigus, kadangi šio modelio kainos ganėtinai žemos. Eksploatacijos kaštai analogiški tų metų prancūzams, nepigus malonumas, bet ir su kosminėm sumom neteko susidurti. Labiau atbaido ne detalių kainos, o pačio remonto, kadangi nemažai servisų nenoriai tvarko saabus arba kokybiškai jų nesugeba suremontuoti, tekdavo remontuoti pas specializuotus meistrus, o jų paslaugų kainos jau kitokios :) Pirkti gero stovio, nebent turit auksines rankas ir viską pats susiremontuosit. Prižiūrint tikrai patikimas ir smagus automobilis. Manau neverta imti su prastesne komplektacija ar silpnesniu varikliu, visgi SAAB'ai tam ir skirti, kad vairuojant kaifuotum tiek nuo galios tiek nuo komforto :)
Pilnas atsiliepimas...
Aleksas | 2015-10-10
2.0 TURBO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas,greitas,nekasdieninis
brangus remontas,nehermetiški varikliai
Svorio ir Galingumo santikis ne vienas iš geriausiu,tačiau dideli greiti pasiekti neprireiks ilgai laukti. Variklis išsisuka smagiai,bei nesunkiai yra perdaromas į 2,3T AERO, programiškai lengvai pakeliamas galingumas. Tačiau jis nėra vienas iš hermetiškiausiu Saab variklių,tad alyvos lygi tenka prižiūrėti pastoviai. Žmonių dažniausiai daromos klaidos perkant 9-5, Pigiai ''paimsiu'' ir ''važiuosiu''. Dėja jis tūri savo charakterį,jei jo neprižiūri jis pradeda sirguliuoti visais įmanomais būdais,Automobilis mėgstantis atkreipti į save dėmesį,bet dėja tik šeimininko,tūri būti mylimas visą jo eksplotavimo laiką. Lietuvoje sunkiai parduodamas automobilis,dėl jo gamintojo bankroto. Perkant su b205 arba b235 (R), Variklis vizualiai pasako apie save, būtina atkreipti dėmesi i kalimus,tepalo lygi,bei žvakių būklę,Nes nusipirkus pigiai su šiais išvardintais defektais,remontas dažniausiai kainuoja brangiau už automobilį..
Pilnas atsiliepimas...
Vytenis Ivanauskas | 2015-08-31
Megsti kuistis garaze? Saabas kaip tik tau!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, tvirtas, ganėtinai jautriai valdomas
Aisin automatinės dėżės, varikliai, turbinos, klimato kontrolės
Bendrąja prasme mašina suręsta neblogai, tačiau turi krūvą ligų. Mano atveju variklis buvo ledinis, traukė įspudingai ir dirbo kaip laikrodukas. Liga - tarpinės ima leisti tepalus. Neapibėgęs variklis sakyčiau retenybė. Jei sugenda koks rimtesnis agregatas, suvoki, kad paprasciau mašiną būtų apm*žt ir padegt, nes kai kurios dalys - deficitas ir kvailai užlaužtomis kainomis. Nepirk! Sutaupysi pinigų, laiko ir nervų. Volvo visapusiškai patikimesnis. Bet jei mirtinai nori Saabo, atkreipk demesi į variklio būklę, dūminimą, turbinos skleidžiamą garsą (jei laisvoje eigoje girdisi nežymus ūkesys, lyg kažkur toli toli kauktų karo pavojaus aliarmo sirena, tai sirena skirta tau, kad bėgtum nuo tokio aparato kuo toliau). Turbina dėvėta kainuoja apie 120 eurų, tačiau rasti neišmaltą sunku. Jei apd veikia grubokai, reiškia durniuoja hidraulinis valdymo blokas. Kas supranta, gali išsiardyti ir susidėti remkomplektą, arba dėti kitą dėžę, kuri, tikėtina, ne už ilgo irgi pradės durniuoti. Čia aktualu modeliams su penkiabėge aisin automatine dėže. Žodžiu, tai mašina pilna netikėtumų. Niekada negali žinoti, ką remontuosi rytoj!
Pilnas atsiliepimas...
Renatas | 2015-03-08
Sabb 9-5 2.3t
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimi varikliai, garso izoliacija, išvaizda
klimato kontrolė, senamadiškas interjeras
Sveiki. turiu saab 9-5 2001 m, 2.3t varikliu, be duju. važinėju api pusę metų, pirkau brangiai, bet pakankamai tvarkingą. Variklis kol kas problemų nekelia, garso izoliacija nebloga, bet butų kur tobulėti. :) Kuro sanaudos, kas labai nustebino, yra net mažesnės nei deklaruoja gamintojas (mieste), pagal borto kompiuterio parodymus - 11,4/100 km, nors didžiji dalis važiuota Kauno kamščiuose. Beabejo važiuota ramiai, pagal taisykles. Sportuojant jos būtų tikrai didesnės :) Važinėjant trasoje, borto kompas rodo apie 7.5 /100 l. Greitis būna apie 120 km/h. Teko remontuoti klimato kontrolę, nepūtė šilo oro vairuotojo pusėje (pastrigęs varikliukas), nes jo ašelė buvo kažkaip išėjusi iš savo vietos :). Remontas pigus - 50 euru. Ir dar už tą pačią kainą perlitavo klimato kontrolės valdymo bloką, nes vienas kontaktas buvo neveikiantis (vairuotojo puses varikliukas negavo signalo). Pasak meistro negavo signalo, nes buvo pastrigęs varikliukas ir to pasekoje nudegė kontaktas, nes jau silpnai laikės dėl amžiaus jau. Garso aparatūra groja visai neblogai, nors tėra tik antro lygio, šiek tiek trūksta žemo. Visa kita veikia puikiai, net nėra kuo skūstis :) Sėdynės labai patogios, atrodo kaip naujos, korozijos ženklų taip pat nematyti. Mieste gal ir nėra pats patogiausias automobilis, bet ilgose kelionėse tikrai labai patogus, nesijaučia nuovargio. Apie variklį neturiu ka ir pasakyti, kolkas neteko tvarkyti. Kiek žinau, jie pakabinti ant galvos. tad su laiku reikia keisti variklio galvos tarpinę, nes pradeda leisti tepalą, bet pagal vidutiniškai pravažiuojamą lietuvių kilometražą per metus, šis remontas atliekamas vieną kartą per saab'o gyvenimą, tad nėra problema. Iš esmės visi saab benzininiai varikliai patikimi, tikrinti reiktuų kaip ir visus. Grandinės keitimas nepigus, bet tai taip pat yra labai retas dalykas. Patariu patikrinti servize kurie užsiima Saab automobilių remontu. Lietuvoje Saab automobiliai labai pigūs, už mažą kainą gauni galingą, patikimą, paprastą ir komfortišką automobilį. Norintiems sutaupyti rekomenduoju dėti naujausią dujų įrangą :) Tikrinti jūsų išsirinktą Saab automobiį tik šių automobilių remontu užsiimančiuose autoservisuose. :) Reikia nepamiršti, kad visi benzininiai varikliai yra su turbina (kaip ir dyzeliniai). Tikrinti autoservise, nes yra keletas gendančių brangių automobilio mazgų, kurie nėra labai pigūs (turbina, droselio sklendė, net ir klimato kontrolė). Iš esmės tai pakankamai pigiai išlaikomas automobilis, kuriam užtenka galios lenkiant, bei pakankamai ekonomiškas. Nuvertėjimas didelis, tad pirkti tik planuojant važinėti pačiam.
Pilnas atsiliepimas...
Erikas | 2015-01-24
Saab 9-5, TID 2.2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, stabilus, tvirtas, saugus, mazai gendantis
TID 2.2 variklis galetu tureti kiek daugiau arkliu, originalios detales brangios, kaip ir kokiu Volvo
Ant Saabo perejau nuo Passatu :) Ne savo noru, bet džiaugiuosi. Bent karta per menesi vazineju dideliais atstumais (Lietuva-Olandija) ir daznai kartu keliauja dar keli draugeliai imigrantai. Atsitiko taip, kad viena karta vos grizau i Lietuva del byrancio variklio ir masinos reikėjo greit. Pas pazistama saabu megeja serviziuke stovejo du 9-5. 2005 ir 2007 m. Naujesnis buvo pigesnis ir pasikeitusio modelio, bet benzas ir gerai nuvarytas. Taigi, sumokejau brangiau uz senesni ir ne minutes nesigailejau. Komforto klase visai kita nei passato, labiausiai del to gyre keleiviai. Masina labai smagiai eina greitkelyje, isikabina i asfalta. Per praeitus metus padariau apie 60 000. Keiciau tik tepalus, filtrus, ksenonus ir stabdziu kaladeles. Masina super tinkama kelionems, patogios sedynes, malonus vairavimas. Kiek zinau TID 2.2 variklis yra Opelio. deja triuksmingiausias, bet patikimiausias. Teisybe, jokiu problemu per 60 000 nebuvo. Gal galetu buti biski galingesnis, nes masina sunki, mieste isigazuoja sunkiau nei dyzeliniai passatai, Bet trasoje jo pakanka ir labai maloniai vaziuojasi. Nezinau. Saabu kainos LT gana mazos, jei lyginti su uzsieniu. Cia gal del to , kad lietuviai ju bijo. Nes as irgi bijojau :) Nereikia pirkti is neaiskiu perekupu, o tik is patikimo zmogaus. O dar geriau - saabu fanatiko. Is tikruju masina verta kiekvieno cento. Jei keisti detales i originalias, tada remontas kainuoja daug, nes jos gaminamos tik Svedijoj. Na, isskyrus tai kas susije su Opel. O siaip - kol kas pilni srotai naudotu detaliu. Pirkite tik is patikimo zmogaus. Kuris pats vazinejo. Jokiu perekupu. Masinoj daug elektronikos ir komforto irangos, todel verta paziureti ar viskas tvarkingai veikia. Ligu sis auto neturi.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt