Markės
1552 iš 1917
Saab 9-5, (YS3E) 1997 - 2005
550Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 50
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Kuriant Saab 9-5, naujieji Saab savininkai (koncernas General Motors) kaip būsimojo automobilio pagrindą pristatė naujają platformą bendrą su Opel Vectra B. Automobilio kėbulo linijos išsaugojo tipiškus Saab „šiaurietiško“ dizaino elementus, tuo pačiu buvo pasiektas puikus oro pasipriešinimo koeficietas Cx=0.29. Pradžioje 9-5 buvo gaminamas tik sedano kėbulu. Į automobilį montuoti ir žemo slėgio turbo varikliai, bei viena pažangiausių to meto sistemų – Trionic 7. Tai mikroprocesorius kas sekundę atliekantis 2 mln. operacijų ir kontroliuojantis degimą, turbinos slėgį bei įpurškimą. Be to, kiekvieno takto pabaigoje kompiuteris tikrina, ar degusis mišinys pilnai sudegė ir, jei yra būtina, atitinkamai koreguoja variklio darbą. Rezultatas – nepaprastai mažas kenksmingųjų dalelių kiekis išmetimo dujose. Taip pat praktiškai buvo likviduota tokia visų turbininių variklių yda kaip „turbo duobė“.Tradiciškai naudojamos dviejų gamintojų: Garrett ir Mitsubishi turbinos. 9-5 – vienas saugiausių to metų automobilių. Viena iš naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, iki 8 km/val. smūgiams atsparūs bamperiai. Aktyviojo saugumo sistemos - ABS ir EBD.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminami bioetanoliu varomi Saab 9-5. Šie 2.0T BioPower (180 AG) ir 2.3T BioPower varikliai yra optimizuoti taip, kad galėtų būti varomi E85 kuru.

Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.

Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 50
mamuko tavgiridze | 2012-11-22
saab 9-5 2t
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kokybiskos detales,nesitrina garso izoliacija,trauka.erdvus vidus kanfortas,geras audio garso Harman/Kardon sistema
zenkliuko saab amblemos ir ekranelis sido.
turiu si saab nuo 2004m atvarytas is prancuzijos kartu su duju iranga KOLTEC-NECAM,ir patikekit ne karto jos nepavede,kaip ir puikus automobilis vazineju is ties daug rida jau arti 3k bet nu nezinau ar cia man tik pasiseke nieko nebuvo gedimu tik generatoriui angliukai ir dirzelis su itempeju keistas,o is vaziuokles tai kaip ir galinius girgzdukus vadinamus sailinblokus,ir stabilizatoriaus gumytes ir 1 traukia ir tiesa sid pirkau deveta nes pipseliu ne visus rode apie varikli nera ka daug ir rasyti jokiu problemu per 8 metus nebuvo.keista viskas laiku ir kaip priklauso tepalai sintetika,traukos tikrai uztenka,net nejauciu skirtumo ar bendzinas ar dujos. per 8 metus keista generatoriaus angliukai dirzialis itempejas ir dar kazkoks guoliukas,vaziuokle tikrai patvari galia opelines vektros dalys visos, o perkanciam rekomenduociau paklausyti nebent variklis ir grandine ar nebarska,nu o del turbinos nezinau pats kaip neturejau problemu tai ir patart nera ka.detaliu kainu patart nebijoti taip pat kaip ir saab.o nerekomenduociau pirkt saab dyzelio,saab ir dyzelis grynai ne be tas,norit dyzelines pirkit passat ar golf.
Pilnas atsiliepimas...
Rytis | 2012-10-19
saab 9-5 3.0 Tid 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus, saugus, patikimas, kantrus, gerai komplektuojamas...
neekonomiškas, bet tai ir nėra VW Polo
Specifinis dizainas, bet dėl grožio nesiginčijama. Patogus vidus, asketiškai apgalvota ergonomika dera su gausia komforto įranga. Atsparus korozijai. važiuoklė minkšta, gali būti ir sportinio varianto, bet tada mūsų keliams gal per žema ir per jautri. Pavarų dėžė mechaninė, jokių problemų. Daug kas peikia šį variklį, tačiau dėl jo jokių bėdų neturiu. Negalima pamiršti laiku atlikti tech.aptarnavimą. Ir svarbiausia žinoti, kad dizelis- tai ne benzinas, kad ir kiek kilovatų įkišta, jis turi savo specifiką Kaštai gana vidutiniai, tikrai ne astronomoniai, kaip priimta manyti. Nuvertėjimas dabar spartus ryšium su kompanijos bankrotu. Jai tik radai nedaužtą- tai ir griebk, įmanoma dar ir nusiderėti.
Pilnas atsiliepimas...
Donatas | 2012-07-10
Superinis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isskirtinums,patikimumas,variklis,komfortas
tokiu nera
Daugelio nuomone apie SAAB yra skeptiska,taciau as galiu pasakyti,kad tai superinis automobilis.Turiu ji 3 metus,mano auto 2000m.Vis galvoju kokius trukumus jis turi,na iki siol tokiu neradau. 2,3 turbo, automatas.136kw Na daliu kainos tikrai nera tokios"kosmines" kai daugelis kalba.Ka teko tvarkyti,tai pakaba,taciau tai kiekvienam auto reikia tvarkyti,ir keiciau termostata ,tai kainavo 300lt.Tai tokie tie kastai.
Pilnas atsiliepimas...
lukras | 2012-04-22
SAAB 95 20T
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus ,ekonomiskas , komfortiskas.
Norisi kito SAAB 95
Tai labai puikus autmobilis,tiek trumpais atstumais tiek ilgais vaziuojant . Uz maza kaina gauni konfortiska automobili. Variklis 2.0 t dirba pakankamai tyliai, gan ekonomiskas . Dideliu problemu nekelia , kadangi viskas daroma laiku. Tik didesne problema kompiuterine diagnostika, bet ir tai iveikiama Kuro sanaudos nuo 6.5l. ...... kaip vaziuoji taip ir pili. Na, o automobilis tai ,,Bankas Sekunde ' ka idejai to negausi. Atkreipti demesi i variklio darba, o vaziuokles detaliu kainos nesikandzioja
Pilnas atsiliepimas...
Tomis | 2012-02-13
SAAB 9-5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patvarus auto, komfortiskas, nera lepni prastiems keliams, visa vaziuokle tinka nuo opelio. Svarbiausia, kad butu geras variklis ir turbina. Nes jei reiks keisti grandine, tai visas komplektas dvi grandines, zvaigzdutes, slopintuvai ir itempejai kainuoja apie 1300-1500 lt. Turbinos restauravimas max 1100lt. 170 AG pakankamai uztenka tokiam auto, nepasivargsta vaziuojant ilgom distancijom. Ergonomiškos sedynes. Kaip sedanas gan talpi bagazine. Kuro sanaudos gal kiek didokos mieste apie 12-14 l/100km, bet trasoje gan ekonomiska 8-9 l/100km. Pas manes asmeniskai kebulas tvarkingas, jokiu nera korozijos zymiu. 2.3 t, 125kw per du metus, stabilizatoriaus traukė (vokiskas 42lt), termostatas (wahler 35lt, generatoriaus dirzas 75 lt ir parazitinis guolis 110 lt. Variklio alyva, kurie tinka saab motorui vieni iš jų sintetiniai Addinol arba Liqui moly ~1l/20lt (reikia 4 litru), alyvos ir oro filtras 25 lt ir ~40 lt. Keičiau salono filtra 70 lt.
Pilnas atsiliepimas...
Vitalijus | 2012-01-02
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiskas, greitas, patikimi automatai, nerudija
kuro sanaudos, sunkiai iveikia posukius
Turejau daug auto, bet tas nustebino- salonas puikus, medziagos kokybiskos(skydelio dizainas pasenes, bet priprantama).Vaziojant niekas nebarska, netraska. Ipatingai minkstas auto, uztad posukiuose nepalakstysi.Mano atveju kremines spalvos ventiliuojama oda- ventiliatoriai yra sedinese, ju greitis reguliuojamas. Audio- tu metu automobiliose geresnes sistemos nera- 9 garsiakalbiai is ju 4 skirti subui, gamiklinis stiprintuvas.Atsisedus i tos pacios klases 5 BMW juokas ima , kaip skamba sistema. Vaziuokle dirba labai tyliai, motoras galetu dirbti tyliau, normaliam vaziavimui mieste uztenka 2000aps/min, vaziuojant 90km/h : 1800aps/min ir tai benzinas ir tik 4 pavaros automate. Variklis geras tik reikia zinoti ka ir kiek keisti jam ir jis tarnaus puikiai. Butinai keisdami tepalus keiskite zvakes(po10lt), kitaip pareis DI kasede ir butinai tokios kokiu reikalauja gamintojas. Kas 50t.km. nuimkite karteri ir isvalykite tepalo paimimo setkute: BUTINAI.Kitaip prisijungsite prie zmoniu , kuriems uzkals motoras. Tepala pilti tik sintetini ir ne PEMCO O siap motoras traukia puikiai nuo par 1000aps/min iki 6500 aps/min, pati trauka prasideda nuo 4000 aps/min. Turiu automobili beveik metus, pakeiciau: stabilizatoriaus traukeles (po40LT); akseleratoriaus sklende(80lt), akuma, tepalus(150LT),zvakes(40LT), nupirkau kitus ratus nuo Omegos(400lt), reketu sutvarkyti ekrana(ne visi pikseliai dega) ir jau keisiu kaladeles. Stabdziai- silpniausia siuo uatomobilio vieta,- mano galva stabto auto sudinai. Pirkit auto nenudrozta ir dziaukites juo.
Pilnas atsiliepimas...
dominykas | 2011-11-03
saab 9-5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mikstas,patogus,lengva vairuoti,didele bagazine,bardaciokas saldo.
as nematau minusu
kiek turejau auto nu neymanoma saab sulygint su jokia kita.mano nuomonia niekas nepakeis,vazineju 3 jau saab ir norisi tik naujasnio saab. jokiu problemu.traukia gerai.gal tik degalus myli. per 3metus keisti tik tepalai.ir generatoriaus dirzelis.ir alsuoklio slanga. tikrai nepabijokite saab.pavazineja uzmirsit kitas auto
Pilnas atsiliepimas...
Nu_irkas | 2011-10-15
SAAB 9-5 VECTOR
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1. Gerai traukia variklis. 2. Labai patogios sėdynės. 3. Gera garso aparatūra. 4. Didelė ir talpi bagažinė.
1. Nepuikiai dirba automatinė pavarų džėžė. 2. Nelabai daug vietos salone.
Po to kai pardaviau savo senąjį automobilį Lancia Kappa teko rinktis kitą. Pasirinkimo istorija panaši į tą kai rinkausi Lancia - pamačiau, patiko, nusipirkau. Automobilį pirkau iš Aeropolio, t.y. brangiai. Iki tol apie SAAB nieko nežinojau, nors teko girdėti gandus, kad nepatikimas, labai genda, brangios detalės. Automobilis buvo VECTOR komplektacijos - su man labai patikusiu salonu (odos kombinuota su medžiaga)., automatine pavarų dėže. Trumpai apie automatinę dėžę - ji nėra labai puiki, trukčioja, persijungiant pavaroms jaučamas truktelėjimas. labai patiko sėdynės, patogios, aptrauktos kokybiška oda. Puiki garso sistema, nors dar geresnė kai įmontuota Harman Cardon. Salono dydis nepriverčia aikčioti (mano turėtame Opel Omega ir Lancia Kappa vietos daugiau). Labai smagiai traukia, net su automatine pavarų dėže. Variklio garsas nėra labai įspūdingas, bet turi charakteringą keturių cilindrų su turbina tratėjimą. Variklis 2. 3 ltr (aišku su turbina). Per tą laiką, kol turėjau automobilį variklyje keičiau tik žvakes ir teko pasikeisti DI (850 Lt.). Dar Aeropolyje remontavo tepalų prasisunkimą - pakeitė kelias tarpines ir problema išsisprendė. Taip pat pradėjo dingti antifrizas (nedideliais kiekiais, bet nuolat), žarnų nepūtė, variklis dirbo stabilai, neremontavau - toks išvažiavo į Kaliningradą. Buvo įdėtos dujos IV-os kartos. Turėjau problemų su reguliavimais, bet po kažkelinto karto sutvarkė. Kadangi buvo pirktas brangiai iš salono Aeropolio, tai labai didelių investicijų nepareikalavo. Didžiausia investicija - DI. Nesu automobilių perpardavinėtojas, tai apie nuvertėjimus nelabai nusimanau. Žinau tik tiek, kad aš visada nusiperku brangiai, o parduodu pigiai. Patarimai standartiniai, kaip ir perkant bet kurį kitą automobilį, tik reikia atkrepti dėmesį į turbinos stovį, automatinę pavarų dėžę. Dabar jei pirkčiau imčiau AERO su mechanine pavarų dėže.
Pilnas atsiliepimas...
Rytis | 2011-09-07
Saab 95 2.0L benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, komfortas, dizainas
Neekonomiskas
Grazus, galingas, komfortiskas, grazus prietaisu skydelis, lengvai valdomas. Auto yra gan sunkus 2.5 tonos, tai benzino sunaudoja nemazai kad tokia mase isjudint. Vairo stiprintuvas tiesiog super, su vienu pirstu galima sukinet. Nereliai galingas variklis 179KW, bet aisku daug benzino rija. Dalys brangios Siuo laikotarpiu dyzelini geriau butu pirkt. Nuo kazkuriu metu Saab kompanija pradejo deti Fordo variklius, sie varikliai yra daug prastesni.
Pilnas atsiliepimas...
Mantvydas | 2011-08-25
SAAB 95 Vector 2,2TiD Wagon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas manau tai viską pasako
Na gal manevringumas ir lauko triukšmas
Nuostabus automobilis, važinėju daugiau kaip pusę metų. Komfortas puikus ypač ilgomis kelionėmis. Automatas nepamainomas įsitikinau dar kartą. Traukos gal ir galėtų būti daugiau, bet esant reikalui mygtukas S (sport rėžimas) padeda. 2,2 TiD varikliai kiek žinau yra Opel gamybos, nesu girdėjęs nusiskundimų dėl jo. Kuro sąnaudos miestas+užmiestis+klima 8ltr/100km praktiškai neišvengiama. Užmiestyje važiuojant 110km/h kompiuteris rodo 5,5ltr/100km ar netgi ir mažiau. (Automatas) Remontas nėra pigus, remontuoju tik pas išmanančius šiuos automobilius meistrus kurie atsako už savo darbą. Kaip minėjau variklis Opel tad ir dalys kai kurios niekuo nesiskiria nuo jų. Nuvertėjimas nedidelis praktiškai pirkau gruodį praėjusių metų kaina 14,8K lt dabar manau gaučiau ne ką mažiau (gal klystu). Ar tikrai reikalingas toks didelis modelis? Jei taip, tavo pasirinkimas puikus.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt