Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ar žinai kad?
Filtruoti pagal markę:
Sužinok įdomiausius faktus apie šiuos automobilius:
Nissan GT-R, 2008 - dabar:
GT-R buvo vienas greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą (10 vieta 2011 metų spalyje). Jis sugebėjo įveikti tokius solidžius automobilius kaip Maserati MC12, Pagani Zonda F Clubsport, Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, Koenigsegg CCX, Lamborghini Murcielago LP640, Ferrari 458 Italia.
Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis net 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo.
Laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:17.8 laiku testavimo metu buvo pats greičiausias japoniškas automobilis. Laikas buvo lygus Pagani Zonda F ir greitesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.
Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir tik 1.2 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.
Speciali GT-R SpecVIn versija nors ir neturi daugiau galios, tačiau turi pagerintą sukimo momento kreivę. Testuojant šį automobilį (žurnalas „Auto Express“) sugebėjo nuo 0 iki 60 mph pagreitėti per 3.2 sekundės ir pasiekti 1.12 g perkrovą greitėjant.
Gaminama daugybė įdomių ir galingų GT-R versijų, o žinomiausia yra Nismo versija:
GT-R Koncepcinis modelis atrodė taip:
Automobilis itin populiarus “drift” varžybose:
Įvairiose žiedinėse varžybose tame tarpe ir Super GT:
Kelių karaliaus titulai:
Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis net 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo.
Laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:17.8 laiku testavimo metu buvo pats greičiausias japoniškas automobilis. Laikas buvo lygus Pagani Zonda F ir greitesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.
Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir tik 1.2 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.
Speciali GT-R SpecVIn versija nors ir neturi daugiau galios, tačiau turi pagerintą sukimo momento kreivę. Testuojant šį automobilį (žurnalas „Auto Express“) sugebėjo nuo 0 iki 60 mph pagreitėti per 3.2 sekundės ir pasiekti 1.12 g perkrovą greitėjant.
Gaminama daugybė įdomių ir galingų GT-R versijų, o žinomiausia yra Nismo versija:
GT-R Koncepcinis modelis atrodė taip:
Automobilis itin populiarus “drift” varžybose:
Įvairiose žiedinėse varžybose tame tarpe ir Super GT:
Kelių karaliaus titulai:
- Geriausias 2009 metų pasaulio automobilis.
- Geriausias 2009 metų pasaulio sportinis automobilis.
- 2007 metais pelnė geriausio superautomobilio titulą (laida „Top Gear“).
- 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Autocar“).
- 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Automobile Magazine“).
- 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Evo Magazine“).
- 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Motor Trend“).
Greičiausias planetos žmogus Usain Bolt ir jam padovanotas "auksinis" GT-R:
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis
REKOMENDUOJAMI VIDEO