Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
1982 - 1994
Vidutinis automobilio įvertinimas
Lankytojo
reitingas
3.1

Atsiliepimai įvertinti 14 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
2021-02-17
BMW 325 IX 1988m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pravažumas. Retas modelis (universalas , automatinė dėžė)
  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Informatyvus vairas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas
Kėbulo korozija. Greičių dėžės automato gedimai (reikia laiku keist tepalus)
  • Neekonomiškas
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 11,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Sveiki. Čia gal daugiau tiktų "iš jaunystės prisiminimų". Kažkada (1998 m.) labai ieškojau ir įsigijau abiem tiltais varomą trečiuką. Ko gero, tai buvo ekskliuzyvinis modelis to laiko Lietuvoj. Universalo kėbulu, kaustytais slenksčiais ir sparnais plastiku, baltos spalvos,ir automatine greičių dėže. Nuo pirmos dienos ekspluatacijos buvo problemos su greičių dėže. Pasirodo, buvęs sąvininkas, vokietis (gyveno netoli Šveicarijos sienos ir aišku kalnų) niekada nebuvo keitęs greičių dėžės tepalo.Tai su automobiliu, važiuojant greičiu daugiau kaip 100 km. į valandą, gr. dėžė ima kvailiot ir įmeta 1-mą ar 2-ą bėgį. Ko pasekoj, plyšta paskirstymo diržas (ne grandinė tame modelyje) aišku užsilanksto vožtuvai ...Remontas , tais laikais, apie 100 usd. Čia dar nieko . Darom gr. dėžę tuometiniame Kauno "Kitelyje". Kaina kosminė ( vos ne pusė mašinos kainos). Po remonto važiuoja puikiai porą mėnesių. Prasideda bėgių "tempimas", vibracija važiuojant tam tikrom apsukom. Žodžiu problemos su gr. dėže. Teko daug kartų lankytis minėtoj firmoj (ko gero jau pažino ne tik iš mašinos, bet ir iš veido). Pastoviai plaudavo gr. dėžę ir keisdavo tepalą, deja padėdavo neilgam. Galų gale, kai pakeitė gr. dėžės vadinamą "pūslę", problemos su dėže baigėsi visiems mano mašinos naudojimo laikams. Tolimesnė ekspluatacija per keturis metus-jėga (čia komentatorius taip šaukia, kai Valančiūnas NBA pataiko) . Gedimų faktiškai nebuvo. Neskaitant laikas nuo laiko tepalų, filtrų , stabdžių kaladėlių keitimo. Buvo plyšusi priekinės granatos guma (Kemi "auksarankiai" pritaikė nuo "Moskvitch 2141", sakė, kad tinka kaip originalas). Buvo pakeisti ratai (originalas 14,5 colio ). Žiemą naudojau dygliuotas padangas. Važiavimas fantastiškas (šviežio sniego iki pusės durų-važiuoja su priekaba per pievą ir jokių problemų) deja, kai šlapias sniegas, tai buvau pakibęs ant dugno. Iš jau rašytų įspūdžių, buvo įmontuotas kablys (farkopas), kas labai padėjo (jauna šeima, namo statybos, šeimos pagausėjimas ir tt...) Būdavo kabinamas automobilinis tralas (dalis statybinių medžiagų namo statybai tiek iš PL tiek iš gimtų vietų buvo atvežta puikiai). Buvo įstatyta paprasta dujų įranga (jaunystė-kad pigiau). Važiavo normaliai, tiek dujom tiek benzinu. Pardaviau tėviškės kaimynui. Kiek žinau, turėjo remontuot galinį reduktorių, pradėjo blogai važiuot benzinu (ko gero benzino siurblys, bet pardavė po daug metų eksploatacijos). Ko gero, didžiausia problema tų metų BMW ,kėbulo korozija. Mano atveju, galinio dangčio rūdijimas, durų apačių, (tėviškės kaimynui ir su sparnais prasidėjo problemos). Nors tuo metu buvo tik antras mano BMW (pirmas- 324d sedanas 1986m.(puiki trauka tik labai neekonomiškas)). Tačiau mašina paliko tik teigiamus prisiminimus. Jei ne greičių dėžės problemos (pradžioje), tai tik einamas eksploatacinis remontas. Dabar gailiuosi , kad kažkada pardaviau tokį modelį (kainos tik kyla ir tokių jau nebėra ne tik Lietuvoj , bet ir DE beveik nelikę...) Deja, BMW ir jėga ir( gal) liga. Pavažinėjus, jau niekas nebetinka. Teko turėt E30, E34, E36, E46, E38(porą modelių) E90, E70 ir tt..(į gyvenimo tarpus buvo pakliuvę mazda, honda, toyota (košmaras su garso izoliacija) deja, nepaliko tokių teigiamų prisiminimų kaip BMW).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Galbūt daugiau važiuoklės remontas kainuoja.Visa kita kaip visų tų metų BMW. Nuvertėjimo jokio. Tik į pliusą (bent 325ix)
Patarimai perkančiajam
Kadangi, tai labai retas modelis, atkreipi dėmesį į kėbulo stovį. Sekantis žingsnis, greičių dėžės stovis (automatinė-problematiška), gal dar galinio reduktoriaus stovis. Na , o visa kita (nenuvertėjanti klasika...)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt