Markės
Jūsų patarimas - kitam sprendimasRašykite atsiliepimus, patarkite kitiems Autoasas.lt lankytojams, o mes jums dovanosime numerių rėmelius! Plačiau

Atsiliepimai (7706)

2022-10-05
Eksploatacijos patirtis su dyzeliniu Jaguar XF
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, Kuro sąnaudos, Išvaizda
Bagažinė, ne žvyrkelio automobilis
Automobiliu pirktu 2018 metais iš Inchcape jau nuvaziavau 80k. Per visus šiuos metus visiškai nieko blogo nenutiko. Reguliariai važiavau priežiūrai tiek pas atstovą arba kitur, automobiliui negailėjau. Priežiūros kainos identiškos vokiečių trijulei. Geriausias dalykas šiame automobilyje – sąnaudos mieste 7,8 važiuojant normaliai, trasoje 6.8. Mašina paprasta ir nėra nieko kažko sudėtingo ar ko nebūtų pas vokiečius. Pasirinkau Jaguar vien dėl to, kad visi kiti atsibodo ir norėjosi kažko naujo. Iš įdomesnių dalykų - yra įdiegta Jaguar nuotolinio valdymo programa, kuri išsaugo visą kelionių istoriją su kuro apskaita ir pan. Salonas nepaisant baltos spalvos per 4 metus pasirodė gana atsparus ir netepus. Bet jūs turite prižiūrėti odą. Tiems, kurie renkasi tokį Jaguarą patariu neklausyti kitų patarėjų, nes ten visada bus skeptiškų nuomonių, o patiko drąsiai imkite. Kalbant apie nuvertėjimą, tai yra daugiau spėlionės ir tiesiog dar vienas nerimtas argumentas pirkti kokį BMW ar Audi. Ištiesų šio prekės ženklo gerbėjų pas mus yra ir jų tikrai nemažai.
Pilnas atsiliepimas...
2022-10-04
Mondeo 2010, 2.0TDCI, 103kw, Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Už mondeo kainą nerasit nieko geriau rinkoje. Čia faktas.
Pagrindinis minusas yra silpnoka elektronika, instaliacinių laidų kokybė. Daugiau minusų nėra.
Puikus automobilis beveik visiems gyvenimo atvejams. Labai daug vietos salone, bagažinė milžiniška, maloniausia važiuoti autostradoje - labai stabilus, bet mieste taip pat manevringas dėl puikiai sureguliuotos važiuoklės. DIdžiausia bėda yra kondicionieriaus siurblys ir elektronika (įvairūs skydelio nesklandumai, parktronikai, multimedija). Labai daug vienodų detalių su Volvo. Rinkitės 103kw, 2.0 tdci variklį (Peugeot variklis) ir bėdų neturėsit.
Pilnas atsiliepimas...
2022-10-03
dti 1.7 55 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gerai valdosi
brangesnis remontas
Automobili pirkau už neplnus 1000 eur rida buvo apie 196 tukstanciai , reikejo atlikti enamuosius darbus, bet po 7 tuks km pradejo streikuoti kurio siurblio ecu , uzgesdavo auto variklis bandem vezti meistrams ilgai nepadejo teko pirkti nauja kainavo apie 220 eur su nuol bedos baiges, kaip tokiam mazam auto traukos labai uztenka. nuo senatves sitie varikliai turi pora problemu 1 kurio siurblio ECU naujo kaina apie 250 be nuol 2.kuro siurblio voztuvas pradeda begti kuras per jungti kaina apie 130 eur denso originalas 3 isiurbimo kolektoriu reikia pravalyti
Pilnas atsiliepimas...
2022-10-03
D 1.4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas ir patogus vairuoti ilgose kelionėse.
Vietos praktiškai dviem žmonėm.
Kiek turėjau, labai džiaugiausi šiuo automobiliu ir manau turėjau geriausią komplektaciją. Mini 1.4 D variklis nesukėlė jokių problemų ir papildomų išlaidų. Važiavimo išlaidos netaupant ir greitai judant iš vietos buvo 4.5 l/100km. 6 pavarų mechaninė greitkelyje 130 km/h, 4 l. Šiuo automobiliu jaučiamas sportinis vairavimas su puikiu matomumu. Automobilio viduje jaučiama daugiau vietos nei kai kuriuose didesniuose automobiliuose. Dar vienas pliusas labai geras stoglangis, tvirtas, kokybiškas ir erdvus. Pagrindinė automobilio problema - vieta, maža bagažinė, prikaitytas praktiškai dviem žmonėm su dviem tiek vairuotojo tiek keleivio pilno komforto sėdynėm.
Pilnas atsiliepimas...
2022-10-01
Citroen C4 cactus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geri dyzeliniai varikliai,gera standartine audio sistema.Gumines apsaugos ant dureliu.Didesne prosvaisa.Nelakoniskas salono interjeras.
Kiek per minksta pakaba,todel stabilumas vidutinis.
Automobilis labiau tinkamas moterims.Valdosi labai lengvai,nesunku jausti gabaritus.Vairas kiek net per lengvas.Ziema pravercia didesne prosvaisa.Nors ir nera didelis,bet ilgose kelionese nepavargstama.Lengvai keiciami salono ir oro filtrai. Kas blogiau.Neissijungia stop start sistema,nezinau gal galima isprogramuoti,bet pries kiekviena vaziavima mieste galima atjungti ir sumazinti sanaudas iki 7 litru. Per aukstai ir nepatogus porankis,gerai kad ji galima atlenkti atgal.Per mazi tarpai tarp pedalu.Su ziemine avaline nepatogu. Patikimas automobilis su nedidelem eksplotacijos islaidom. Nepirkti iskastruoto 3 cilindru benzininio variklio 1.2
Pilnas atsiliepimas...
2022-10-01
C220
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas ir saugus
Garso izoliacija
Gražaus dizaino, labai patikimas automobilis(per pora eksplotacijos metų 0 gedimų).
Pilnas atsiliepimas...
2022-10-01
Vienas geriausių sedanų gamintų iki 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, dinamika, valdymas, priežiūros kaina, išvaizda, triukšmo izoliacija, komfortas, pavarų dėžė, kaina
Pravažumas, multimedija, bagažinė
Su malonumu važinėju jau devynerius metus, dabar Forduko rida jau 270 tūkstančių kilometrų. Geras variklis su dideliu sukimo momentu jei tai dyzelinis variantas arba atmosferinis 2.3 variklis. Puikus stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Patogus, ypač jei salonas su alcantara. Kruizo kontrolė, daugiafunkcis vairas. Atsarginių dalių visada galima įsigyti internetinėse parduotuvėse. Yra ir trūkumų: siaura bagažinės anga, purvasaugių vietose nuskilę dažai, silpna pakaba, susirinkimo kokybė nėra pati geriausia, silpna vairo kolonėlė.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-30
300h Luxury komplektacija su odiniu salonu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patinka bendra automobilio forma, užpakaliniai žibintai fantastiški, kokybiškas salonas, patikima jėgainė
Viena problema yra tai, kad navigacija neranda adresų pagal namo numerį. Galbūt kažkokie nustatymai to neleidžia padaryti, nežinau
Nuostabiai sklandi CVT pavarų dėžė kur nejauti pavarų perjungimo nepaisant to kaip stipriai spausite. Puiki Lexus konstrukcijos ir salono kokybė, visiškai patikimas automobilis visose kategorijose. Puiki ir patogi vairavimo padėtis mano beveik 100 km kelionėje į darbą. Jaučiu kad nepavargstu ir nejaučiu jokių nugaros skausmų kas anksčiau pasitaikydavo. Degalų ekonomija yra puiki, vidutiniškai 4,5 greitkeliuose ir 5,5 mieste. Važiavimas EKO režimu žinoma padidina ekonomiškumą, tačiau galimybė akimirksniu persijungti į sportinę arba įprastą padėtį lenkiant yra puikus dalykas. Elektrinis režimas leidžia ramiai išvažiuoti iš kiemo ryte arba ramiai grįžti naktį niekam labai netrukdant. Galinės sėdynės puikiai tinka visiems 3 mano vaikams. Atsarginio rato trūkumas tikrai nėra gerai, nes daug keliauju, tačiau iki šiol man neteko pradurti padangų. Manau, kad hibridinė pavara pas šį Lexus yra labai sklandi ir nesudėtinga. Perskaičius žurnalistų straipsnius, vos nenusipirkau C klasės Mercedes. Nežinau kokiais automobiliais važiuoja autoapžvalgų žurnalistai, bet mano patirtis yra visiškai priešinga ir nuvažiavus daugiau nei 20 000 km neturėjau jokių gedimų ar didesnių trūkumų, tik gryna japoniška kokybė. Dabar labai džiaugiuosi pasirinkęs Lexus analogą.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-29
BMW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
problemu nekelianti pakaba,geri stabdziai.
Zema pakaba.Neprivaziuosi prie bortu, kai kur kliuna ir uz tramplynu.
BMW 320 Nuvertejimo nera,nes didziule infliacija.Problematiski varikliai.Issitampo grandines.pareina turbinos,stinga egr,uzsikemsa dpf,genda purkstukai,problemos su kintama geometrija,rasoja tepalai per visas tarpines.Per sezona 12 t km papildyti teko 5 litrus tepalo.Vazinejant iki 2 t apsuku tepalu sanaudos sumazeja bet tada kemasi egr ir dpf. Uzknisa stop sistema.Pries kiekviena vaziavima reikia isjungineti.Neisjungus mieste pisideda 1 litras degalu sanaudos 100 km. Nepatogios sedynes ir mazas reguliavimo diapazonas.Interjere dominuoja kietos medziagos.Audio prastos kokybes.Savo klaseje mazas salonas. Geriau rinktis Mersa c klases.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-28
Bmw 535d f10 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sanaudos,galia
Jau atsibodes dizainas,nepatikimas variklis
Sveiki,automobili pirkau parvaryta su kuro siurblio defektu is vokietijos jau sutvarkyta lietuvoje,kainavo 12000eu automobilis greitas,kadangi dyzelis tai ir prie mazu apsuku spaudzia prie sedynes,vaziuokle gana minksta,vietos viduje mazokai mano ugis 195cm tai uz manes sedeti jau nelabai gerai kazkam,autombilis dideliu remontu neturejo tik kas liecia vaziuokle per metus laiko isleidau apie 1000eu,pirkau ratus r19 mokejau 1000eu. Turiu metus laiko nuvertejimo nera kadangi infliacija ir kainos seip laikosi, per metus laiko maziem remontam isleidau +- apie 1k eu Prie pirkima labai gerai iskratykite automobili,svarbiausia variklis!! variklis is lauzyno kainuoja apie 5000eu tai puse automoblio kainos!
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-27
1,5 Hybrid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, kuro sąnaudos
kol kas nėra
Ko gero vienas geriausių variantų, renkantis B segmento SUV-ą. Pasirinkta Active Plus komplektacija su 17 ratais. Ne 4wd aukščiausios Elegant komplektacijos buvo atsisakyta vien dėl to, kad joje ratai 18. Nors tai japoniskas auto, bet pakabos reguliavimas, kaip europinės auto ir stipriai skiriasi nuo paprasto Yaris. Valdosi tikrai gerai, bet važinejant ne pačios geriausios kokybės Vilniaus gatvėmis, skirtumas tarp 17 ir 18 ratų pakankamai ženklus. Tuo klausimu iš visų testuotų automobilių, geresni reikalai buvo tik pas VW T-cross. Salono medžiagų ir surinkimo kokybė tikrai kur kas aukštesnė, nei B segmento vidurkis. Už mokamus pinigus daug komforto ir saugumo įrangos, kurios čia vardinti nematau prasmės . Už papildomus 590 eur verta užsisakinėti su nauja Toyota smart connect multimedija, kurios neįmanoma lyginti su senąja, montuojama Į RAV, Corolla at CHR. Dinamika, lyginant su konkurentais gera, o nuo 0 iki 50 net labai gera. Atskras pagyrimas šviesoms. Viskas pilnai LED ir šviečia super. Kuro sąnaudos nustebino gerąja prasme - lyginant su 2018 hibridiniu Yariu ima beveik 1,5 ltr mažiau. Nuo eksploatacijos pradžios 5 mėn viduriks per 5000km 3,8 litrai. Aišku, dar nevažinėta žiemą, bet, manau, metinis viduriks neperlips 5 litrų. Sėdynės ne kosmosas, bet pakankamai patogios, vairas reguliuojasi plačiu diapazonu, tad patogią sėdėseną susirandi nesunkiai. Iš karto padaryta garso ir antikorozinė izoliacija, kas japoniškam ar korėjietiškam auto, mano nuomone, privaloma, todėl auto tikrai tylus. Bagažinė, kiek tai aktualu B segmentui, tikrai didelė, nes kėbulo forma praktish-kvadratish. Maksimalus komfortiškas greitis 120, nu dar iš bėdos 130. Didesniu greičiu važiuoti nalabai norisi, bet galima. Prošvaisa pakankama, kad niekur neužkliūtum. Vertinant kuro sąnaudas mieste ir žinant Toyota hibrido patikimumą, bei įrangą, kurią gauni už tuos pinigus, tur būt B segmente nelabai ir yra geresnių variantų maltis po miestą kamščiuose. Ašku, kad jo dar nebuvo. Šiai dienai Toyota hibridų nuvertėjimas vienas mažiausių. Kas bus po 5 metų atspėti sunku. Išbandyti dar bent 3 konkurentus.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-26
Atsiliepimas po pusmečio naudojimo.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas
medžiagos
Gražus iš išorės o viduje kaip rusiškas senas zaparožis gal net blogiau. Kol naujas, traukia neblogai. Galinė kamera padeda prisiparkuoti. Negražus-pigūs salonas iš vidaus. Labai prasta garso izoliacija. Labai kieta, važiuojant jaučiasi visi kelio nelygumai. Automobilis skirtas dviem. Gale mažai vietos arba tik kūdikiui pasodinti. Bagažinė maža, užuolaida iš medžiagos pakabintų ant šniūrelių. Pravažiavus per balas visas purvas storu sluoksniu kaupiasi ant slenksčių po durimis iš vidaus. Visada važiuoja benzinu, su baterija gali išvažiuoti iš kiemo, labai lėtai nes kitaip įsijungs variklis. Sudėtingas autopiloto įjungimas. Juostų palaikymas veikia retkarčiais ir tiktai laikant rankas ant vairo. Be priekinių parktronikų labai sunkų pastatyti automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-25
Miesto mažylis su 1.6 CRDi varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Šildomos sėdynės, kurios dar ir ventiliuojamos, blindspot technologija ir daug kitų gerų dalykų - šis automobilis turi beveik viską. Elektrinės sėdynės ir dviem kryptim reguliuojamas vairas garantuoja puikią vairavimo padėtį. Kona gali nukrypti link eismo juostos krašto, tačiau švelniai pasukamas link centro – labai gera technologija. Įspėjimas apie kitus automobilius artėjančius prie galinės tavo automobilio dalies - yra dar viena labai naudinga saugos funkcija. Net ir po 400 km pravažiavimo greitkeliu nebuvau labai pavargęs ar sustingęs. Ekonomiškumas yra nerealus – skaičiavau kad užmiesty paima 4,2 L šimtui km. Visa mano šeima mano, kad tai yra puikus mažiukas visureigis, daug geresnis už kai kurias apžvalgas kurias skaičiau. Turbo dyzelinis variklis turi labai gerą pagreitį, kai tenka aplenkti važiuojant 90-100 km greičiu. Jokių problemų – pasibandykite šį dyzeliuką tikrai liksite sužavėti.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-25
Penktas golf prastesnis už antrą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus
Daug problemų
Anksčiau turėjau antra golf nebuvo jokių problemų kol tik rūdys suėdė, o su penktu nepasisekė, ir pampaduzus teko remontuoti ir smagrati keisti, ir vairo stiprintuvą... Virš 3000eur per porą metų įkišau
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-23
Audi Q7 TFSI 333 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, priežiūros išlaidos, gebėjimas važiuoti bekele, valdymas, pakaba, saugumas, komfortas, salono erdvė, dinamika
Multimedija
Mašinos pirkimas buvo suplanuotas iš anksto kaip antras šeimos automobilis. Žmonos kelionėms su vaiku ir tolimiems atstumams. Automobilio ieškojome ilgai… buvome petestuotas 2012 m. VW Touareg. Interjeras tikrai patiko, bet bagažinė mažoka. Tada persigalvojome ir susidomėjom Audi Q7. Galiausiai apsistojome ties benzininiu variantu, nes tiesiog buvo pigiau nei dyzelis su maždaug tokiais pat parametrais. Variklis ir automatinė pavarų dėžė: įsibėgėjimas labai neblogas kasdieniniam naudojimui, tačiau kamščiuose yra turbo duobių, tai išsprendžiama perjungiant į sportinį režimą. Sportiniu režimu automobilis atgyja. Patikimumas tiesą sakant labai negąsdina, jei bus daromas tvarkingas ir laiku atliktas aptarnavimas. Bet negailėkite geros alyvos. Pagal Audi reglamentą 500 gramų alyvos sunaudojama 1000 km yra. Matau ne veltui taip rašė. Apie valdymą: po japoniško sedano tokia barža kaip ši važiuoja kitaip, bet automobilis patogus. Veidrodėliai kaip autobuse, vaizdas iš salono puikus. Minusas - kamera tik gale. Sąnaudos - apie 13-15 miesto režimu ir 9-11 užmiestyje. Nėra baisios sąnaudos. Kas dėl gedimų: pakeistas akumuliatorius, sailentblokai, variklio pagalvės, nes tuščiąja eiga buvo vibracija, pakeitus problema dingo. Iš minusų: šviesos, jų nėra. Į priešrūkinius sudejau ledus, bent kažkiek pasidarė geriau. Triukšmo izoliacija ir garsas: Bose aparatūra puiki. Žemų dažnių garsiakalbis yra bagažinėje. Groja labai gražiai. Triukšmo izoliacija yra gera, bet ne ideali. Tikrai girdėsite padangų keliamą triukšmą. Multimedija, aišku praeitas šimtmetis. Yra Bluetooth, bet tik telefonui, o muzikai klausytis reikia įsigyk papildomą bloką. Pakaba: pneumatinė sistema yra puikus dalykas! Aišku, bijojau rinkdamasi, bet kitų atsiliepimai ir geras meistras sakė nebijok. Esmė ta, kad pneumo sistema apsaugota aliuminio korpusu ir ten nieko nepatenka, turiu omeny purvą. Pvz pas Mercedes GL sistema atvira ir ją nuolat reikia praplauti. Žinoma reikia būti atsargesniems tuo atveju jei užstrigsi purve. Yra jau tekę pakeisti variklio apsaugą. Šiaip detalių kainos adekvačios, neoriginalios dalys geros.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-21
2l D 110kw 2013m Oktaske
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kantrus, istvermingas, gerai surinktas, paprastas, geras auto, malonus salonas, nesenstanti isore, praktiskas, gausi e-komplektacija, pigus islaikymas
nepigus, kuklus, paprastas, nuobodus, pataupyta ant medziagu salone, ant izoliacijos, keistoki dizaino sprendimai, nepopuliarus modelis, nera prestizo
Niekada nebuvau skodu fanas. Tas sukis "ir i darba ir i soda" yra sukurtas pencininkams ir vyresniems. (kas iki 30m galvoja apie darba sode?) Bet taip kazkaip pasitaike netoliese atrasti nebrangu varianta su nedidele rida(iki 100tukst km) Pirmas ispudis isedus - tvarkingas auto nekeliantis jokiu blogu emociju. Pakankamai "sviezias" salonas viduje. Truputi nervino tas savotiskas spidometras su saules tipo padalomis - originalu, taciau atrodo keistai. Mazoji navigacija - ne itin patrauklus variantas. Bet kazkaip prisitaikyti galima. (visada buna kazkokie kompromisai) Sedynes is pirmo zvilgsnio Elegance komplektacijoje atrodo neblogai: pusiau oda ir veliuras. Geriau uz standartines. Bet veliau supranti, kad sioje vietoje stipriai sutaupe auto kurejas. Pagaminta popigiai - plonos konstrukcijos, paprastos kaip 2x2. (liaudyje - taburetes) ypac pasigendu sedimos dalies prailginimo kojoms - sedeti nepatogu, ypac vaziuojant toliau. (naujesniuose pasatuose ir superbe si beda istaisyta). Gerai saldo kondiske, maloniai reguliuojasi klimatas su ratukais, kaip pas golfa. Muzika paprasta, yra usb. Lieciamas ekranas. Patogus multimedijos valdymas nuo vairo mygtuku. grazus baltas skidelio apsvietimas. Daug elektroniniu pagalbininku. Patarciau pirkti automata - 2l komplektacijoje eina su stipresne DSG deze 250DQ. (1,6 - 200DQ kaip pasiseks) Jei neskubesi metyti pavaru ypac is galines i prieki, staigiai nestartuosi - tarnaus ilgiau, nes yra juntamas uzdelsimas, nespeja persijungti. Isvaizdos dizainas - neutralus. vientiso tipo faros atrodo man geriau nei merso tipo kvadratukai atnaujinto modelio kartoje. Galiniai stopai ryskios permatomos raudonos spalvos gerai atrodo dar ir dabar. Is isvaizdos tikrai auto nera bjaurus. Labiau nesenstanti klasika. Galima be gedos vazinetis ir 2022m ir nieks nesupras, jog auto pagamintas 2013m. Viduje solidi komplektacija - pribumbasu tikrai daugiau negu eiliniame 7kartos golfe, kurie konkuruoja tarpusavyje. Ir kuris kainuoja beveik ta pati. Aisku salonas pas golfa yra viena galva auksciau, truputi geresnes medziagos. Vaziuokle paprasta - pusiau minksta. Akmenu nesijaucia, bet ir neplaukia , kaip mersas ar A6. C klases Mersas Ceske - vaziuoja tik truputi minksciau,yra standesnis. NORMALI vaziuokle. Pas mane buvo su R17 grazaus dizaino originalus ratai - truputi aprudijo nuo agresivios plovimo chemijos plaunant ranku plovyklose. Su paprastais R16 turetu vaziuoti minksciau. Ant kelio stovi iki 100 normaliai - toliau apima keistas jausmas ypac netiesiame kelyje. Auto ideliai tinka TAXI - talpi, gera bagazine(patarciau imti chechbeka - atsilenkia kaip didelis cemodanas, priejimas geriau negu pas universala) Ilgom kelionem reikia priprasti, nestabilus ant didesniu greiciu. Visai kas kita butu RS komplektacija. Ten eina kitokia vaziuokle, pagerinta stabilizacija kelyje, taciau siek tiek kietesne. (is isvaizdos tikrai noreciau RS) - buves savininkas butent ir nusipirko RS dyzeli, del geresnes traukos ir isvaizdos ir automato. Dazai nera stiprus - kapotas lengvai apsidauzo nuo akmenuku - perkant atkreipti demesi. Pavaros jungiasi patogiai, variklis lankstus, atleidzia uzveluotus perjungimus. Garso izoliacija - nekazka. Miesto ribose -ok. Uzmiestyje reikia muzikos, nes viskas girdisi. Bet kazko noret is darbinio arkliuko turbut nereikia. Kuros sanaudos(mechanika): mieste 7-8l uzmiestyje 5-6(nuo 130km/h srebia 7 ir daugiau). Vidurkis 6,5-7l. Tas pats variklis, kaip passat ir golf,seat. Su 2l/110kv/150AG ir 1,6l su 77kw/105AG, kuris silpnokai traukia, ypac i kalna, lenkti reikia pagalvoti. Tokiu skelbimuose daugiausia ir kaina zenkliai skiriasi nuo 2l. Aisku pencininkams, taksiorams ir megejams "nelakstyti" aisku pats tas. Todel tokios komplektacijos populiarios. 1,6 ypac megsta ekonomijos numizmatai, kurie bando miesto zonos ribose tilpti i 6l. Kazkiek gelbeja pacipavimas - dadeda ekonomijos ir siek tiek galios - tokiu atveju speju butu galima is bedos ir su 1,6 vazineti. Bet asmeniskai juos apeiciau. Dabar apie remontus - techniskai tvarkingas, nedroziant , vazinejant lygiomis nekalnuotomis vietomis agregatai laiko virs 120-130tukst. Paciam pravaziavus virs 20tukst parejo priekiniai stbdziai(neprejo technikines, atlaike kokiu 40-50tuks tikrai)- 300eu geresnes firmos diskas ir kaladeles su darbu. Tepalas backoje su filtru + keitimas - 70-80eu. Vaziuokles netvarkiau per visa laika. Taciau del dazno sankabos drozimo, parkuojantis ikalnese ir siauro, nepatogaus parkingo nusprogo sankabos cilindriukas(nuo 2014m eina jau naujesnis modelis, kur cilindras randasi sankabos viduje ir keiciasi kartu su ja) Senesniem modeliams galima pasikeisti paciam uz 60eu nusipirkus detale. Mano atveju kainavo servise 600eu su nauja nepilna sankaba. Daugiau per 2m lyg ir nieko nekeiciau. Apibendrinant - tai visai neblogas darbinis, kuklus, nekrentantis i akis auto, kuris nepleso kisenes, patikimas, galima drasiai keliauti ir ilgesnius atstumus, jeigu nemaiso komforto trukumas. Labai kantrus auto - priziurint gali tarnaut labai ilgai ir nuobodziai. Nedrasko akiu salono viduje(ne kaip batmenas bmw5 ar koks kitas moraliskai pasenes auto) Puikus kainos ir kokybes santykis. Atidirba visas investicijas ir nenuverteja greitai. Stiprus konkurentas savo klaseje. Vertinamas ir mylimas pirkeju. (truputi sunkiau parduoti su 2l varikliu uz didesne kaina, nes dauguma pirkeju tai neesminis kriterijus, svarbiausia - juk kuo pigiau) Daugiau pliusu negu minusu. Itin megstamas perekupu. Daugumos neivertintas, nepopuliarus tarp jaunimo. pirkau uz 6000 - dabar virs 8000 su tokia pat rida butu. Bet infliacija, metai, rida numusa kaina. Su didele rida galima ir uz 4-5t turbut rast su 1,6d. Bet 2l eina apie 8t. (7t - 600t rida) isvardinta imt automata su 2l ir didesniu ekranu. jei liks pinigu su RS apdaila ir mazesne rida
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-21
2017m FL universalas 1.6 85kw DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Facelift ar FR atrodo ispudingai, prašosi buti vairuojamas greitai
Gale galetu būti daugiau vietos. Važiuoklės darbas gali ne visiem patikti.
Traukia geriau nei senieji 2.0l 103kw. Prezisiškas valdymas. Dziugina gausi komplektacija, full LED šviesos, ACC, lane assist, android auto ir dar daug visko. Rekomenduoju ST versija. Pirkti kuo gausesnės komplektacijos.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-20
Insignia 2016 2.0l 125 kw universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, ekonomiškas, gera pakaba, komfortiškas ilgose kelionėse
silpni varikliai, garso izoliacija galetų būti geresnė
Jeigu norite automobilio, kuris jums neleis apie jį pamiršti - tai Insignija tikrai jums, nes nuolat genda, vizitai servisuose kasdienybė. Tiesa, pasiseks, jeigu bent viename servise ras tikslią bėdą ir ją laiku nustatys. Ypač kas liečia variklį, jeigu yra pašalinių garsų žinok, kad paprastai neišsisuksi - kapitalinis arba keitimas, o jeigu ir ne, tai vistiek nemažai atsieis. Kas kainuoja beveik tiek, kiek pati mašina. Jeigu pasiseks - gal važinėsite kurį laiką be problemų, bet jos tikrai ateis. Pliusų mašina turi - labai gerai stovi kelyje, žemo ūgio žmogui kaip aš labai patogi, sakyčiau ji moteriška. Gabaritų nesijaučia, matomumas geras, yra ženklų atpažinimas, susidūrimo prevencija, kas perkant man buvo svarbu, geri parktronai. Perkant tikrinkit viską kas įmanoma, ypač kas susiję su varikliu ir greičiu dėže. Variklį turėtų žiūrėt žmogus, kuris tikrai išmano savo darbą. Nuspirkus iš karto keisti diržą ir grandinę.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-20
Volvo XC90 diesel 147kw automatinė greičių dėžė 2011 metai AWD 7 vietos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Yra nemažai filmukų youtube kaip pačiam pašalinti kai kuriuos gedimus, tai nuima daug streso kai kas netikėtai sugenda, pvz neatsidaro kuro bako dangtelis.
Brangus remontas, tiesa retas.
Pavadinčiau šį automobilį taip: Jei tu didelis ir storas, arba pas tave didelis ir storas, arba bent turi didelę ir storą piniginę, o gal kaip tik mažas ir plonas bet nori atrodyti kaip didelis ir storas, tai šis automobilis kaip tik tau. Tačiau jei esi nučiulptas šeimos vyras, taip pat ir finansine prasme, tai galbūt verta pagalvoti apie ekonomiškesnį automobilį. Automobilis labai tinkamas pilti kurą iš įmonės kortelės ir remontuoti įmonės sąskaita, tačiau kasdienai drožti maršrutu mokykla darželis darbas parduotuvė ir atgal tuo pačiu maršrutu tai brangokas. Automobilis puikus pasipuikavimui, gražus dyzelio garsas, gerai atrodo, nebloga audio aparatūra. Iš vietos šoka gerai, bet tuo viskas ir pasibaigia, norint daryti lenkimą važiuojant 140 greičiu tai tenka pažiūrėt į veidrodėlį ir įsivertint ar suspėsi, nes dinamika dideliu greičiu prasta. Aišku ir automobilis sveria tris tonas beveik, tai nereikia norėt eržilo. Šiaip atrodo yra viskas ko reikia šeimai- tikrai didelė bagažinė kurios net galo neina pasiekti, ragai ant kurių kažką padėsi tik su kopėtėlėm, kablys, trys atskiros gale sėdimos vietos ir dar dvi papildomos, keleiviams daug vietos. Malonumas vairuoti šį automobilį atsiskleidžia miško keliukais, lengva bekele, kalnais kalniukais arba užmiesty- na toks kruizinis, tinkamas kelionėms, ypač kai nežinai koks kelias tavęs laukia. Mieste vairuoti šį automobilį ne toks didelis malonumas, ypač parkavimo aikštelėse, nes pasukamumas menkas, o ir durys atsidaro taip, kad būtinai kliudysi šalia stovintį automobilį arba brausies per menką durų plyšį. Todėl statausi visada toliau nuo įėjimo. šia mašina serpantinais nepalakstysi, nes mašinos stabilumas užtikrinamas elektronikos pagalba, o ne suderintos pakabos, taip kad rizikuoji susukęs vairą nulėkt tiesiai, svoris daro savo. Nervina lagas paspaudus gazo pedalą- paspaudi ir nieko, dar kartą paspaudi ir vėl nieko, o kai dar truputi paspaudi tai kaip šoka iš vietos piestu kad tuoj stabdyti turi- atrodai kaip asilas. Bet gal tas lagas programuojamas dalykas, mechaninė greičių dėžė tikrai veikia tiksliau. Viduje labai trūksta visokių daiktadėžių, nėra nei kur telefono pasidėti nei kitokių smulkmenų, pvz krokodilų. Bet už tai geras pravažumas, bordiūrai, šaligatviai, užpiltos gatvės arba tešlynai yra šio automobilio stichija. Visumoje patenkintas šiuo automobiliu, bet priprasti ir prisitaikyti reikia- pvz apsimauti lengvesnę tapkę. Ar pirkčiau šį automobilį dar kartą?- gerai pagalvočiau, iš išvaizdos, įvaizdžio taip, bet kasdienai drožti tai svarstyčiau, vien naujos padangos ir jų keitimas kiek kainuoja, o kur dar kita eksploatacija. Vidinė įranga- tik būtiniausi dalykai, bet viskas ko reikia vairavimui- kondiškė, automatiniai langai, laisvų rankų įranga tik pilnesnėse komplektacijose. Radijo skydelis primena Nokia 3310, bet man tai patinka :) Technologijų ir kitokių navarotų gurmanams reikia pasieškoti kito automobilio. Atskira tema yra šio automobilio vairuotojo ir keleivių saugumas, sako labai saugus, bet praktiškai neišbandžiau ir nenoriu bandyti, tai pakomentuoti negaliu. Per pusę metų niekas nesugedo, važiuoja užtikrintai, keičiau tepalus, filtrus ir diržus (~700-1000 eur), pirkau naujas padangas (~600 eur), daugiau atrodo nieko. Bet kur pasisuksi visur šimtai, šimtai, nuliai..... Pardavėjai sako, kad be 400000-500000 km ridos Volvo į Lietuvą nevažiuoja, bet turguj visos Volvo ridos atsiranda ~200000 km. Todėl ridą pasitikrinti verta Sostenoje, dėl bendros informacijos. Šiaip didelės ridos bijoti manau, kad nereikia, varikliai šių automobilių vadinami milijoniniais, o skardos šio modelio kaip pas tanką. Todėl labiau reiktų tikrinti bendrą automobilio būklę ir nusidėvėjimą, o ne ridos bijoti.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-19
Patogus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neatrodo kaip dėžė ant ratų
Nepatogu valyti milžinišką panelę
2016, 1,5 dyzelis. Dinamiškas virš 2000 aps. Komfortiškas el. paketas. Gera garso izoliacija. Minkšta pakaba. Keisti tepalai, visi filtrai, paskirstymo diržas +vandens pompa - normaliam servise kainavo 600€ Yra bėdų su kondicionieriumi, bet dar nevariau tvarkyti, tad išlaidų dar nežinau. Vienas nepatogumas - vidurinės sėdynės neįsileidžia giliai į dugną, tad jei nėra trečios sėdynių eilės gaunasi laiptas.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...386

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt