Talpus ir labai patogus pluginas visais varomais ratais
Gera garso izoliacija
Komfortiškas
Erdvus salonas
Talpi bagažinė
Stabilus kelyje
Geras pravažumas
Mažas nuvažiuojamas atstumas elektra
Neekonomiškas
Prastos interjero medžiagos
Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,5
Bendras automobilio aprašas
Trečius metus važinėju su X5 pluginu. Pirkau ir parsisiunčiau iš salono Vokietijoje kaip po lizinginį su ~113000km rida. Iš esmės pirkau dėl elektros rėžimo, kadangi pagrindinės kelionės darbas-namai, o už elektrą mokėti nereikia. Tai pirmas nusivylimas buvo, kad deklaruotų 31km niekaip nepavyktų nuvažiuoti viena elektra, kaip deklaruoja gamintojas. Turbūt daugiausiai esu kokius 24km nuvažiavęs, o šiaip normaliai važiuojant su šildymu ar tai kondicionierium turbūt gaunasi koks 15-20km. Vis tik automobilis sunkus, o Vilniaus kalvos stačios. Nors pilnai įkrovus būna ir rodo, kad likutis 31km. Bet kokiu atveju darbas-namai viena elektra kaip ir pavyksta. Dar keistas dalykas, kad gamintojas deklaruoja 3.3l/100km sąnaudas. Ką neįsivaizduoju kaip pasiekti būtų įmanoma pasiekti. Realiai važiuojant vien tik benzinu mieste 12l, o užmiestyje 9l, kaip ir turbūt priklauso X5. Elektros variklis leidžia smagiai pajudėti iš vietos, be to tausoja grandinę, nes automobilis visada pajuda elektra, net jei baterija išsikrovusi. Nors ir pats 2l benzininis variklis, kaip bebūtų keista, visai gerai važiuoja ir užmiestyje su apsilenkimais jokų problemų. Dinamiškumo taip pat prideda ir standi važiuoklė. Kas irgi kažkiek stebina, nes visureigiai įparastai atorodo turi būti minkšti. Bet visumoje automobilis komfortiškas ir labai patogus salonas. Esu per dvi dienas nuvažiavęs 2300km iki Alpių, vienas pats vairuodamas, tai nebuvo sėdėjimo nuovargio. Tačiau kalbant apie saloną, dirbtinio medžio imitacijos plastmasės atrodo pigiai ir neskoningai. Iš remonto per 30000+km teko tik stabdžių diskus pasikeisti, nes dar galbūt net gamykliniai buvo, porą priekinės važiuoklės detalių ir galines pneumatines pagalves. Kainos +- panašios kaip kitų automolių. Gal tik pagalvės kainavo stebėtinai pigiau - 150eur su darbu viena, kai anksčiau turėto Audi Allroad viena kainavo 300eur su darbu. Elektros variklyje radau dar vieną privalumą - gebėjimą važiuoti itin mažomis "apsukomis". Tas yra išgelbėjęs žiemą įveikiant pusnynus.
Apibendrinant jei reikia elektromobilio darbas-namai kelionėms, o savaitgalį išvažiuoti kažkur toliau, tai pluginas puikus pasirinkimas. O jei dar ir norisi tą daryti komfortiškai, su draugų kompanija ir dar prisikrovus slidinėjimo įrangos, tai X5 manau tam puikiai tinka.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.