Labai prastas automobilis. Po kapotu keisti reikalai. Norint pasikeisti lemputes reikia atkabineti buferi ir isimti lempa. Net ir patyre automobilistai sako, kad geriau pasciam jos neremontuoti, nes norint prieiti prie tokiu elementariu dalyku kaip pvz generatorius reikia nuardyti lb daug. Net oro filtras keiciasi is apacios. Ieskai duobes, nuimineji variklio apsauga, gerai nepamenu, bet lyg dar zarnu kazkokiu reikia atjungt.... Pardaviau po pirmo gedimo, papildomu problemu gyvenime man nereikia. Kitas dalykas komfortas tai tragiskas. Nors vaziuoja gan minkstai, bet salono plastikai baisios kokybes. Kaip vienas interneto veikejas sako “gyvuliams vezioti” . Prastesniu priekiniu sedyniu dar neteko matyt nuekur- per viduri turi kazkoki keista ortopedini islinkima, kad patogia pozicija rasti neimanoma. Garso izoliacijos aisku nera. Bagazine mazesne nei atrodo. Daznai buna susedes priekis, tai amortikus ir spiruokles reikia keisti. Sarnyrai keiciasi su visa sake. Dalys brangios, daznai lenkia pvz mb e class. Privalumu nedaug, bet yra vienas kitas: nelimkus rudyti, ekonomiski dyzeliniai varikliai, daug oro pagalviu, nebloga org garso aparatura. Tai nerekomenduoju, simpatiska, bet realiaibeda kiema kurioje net jaukiai pavaziuoti negali.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.