Išvaizda tiek išorėje, tiek viduje. Labai kokybiškos medžiagos, geros komplektacijos europos rinkos modeliuose, geras valdomumas, matomumas. Patogus, užtenka vietos salone. Patikima elektronika, važiuoklė ir variklis. Draugauja su dujų įrangos sistemomis.
Dinamiškas
Gera garso izoliacija
Interjero medžiagos
Gera pakaba
Komfortiškas
Gera pavarų dėžė
Gerai valdomas
Erdvus salonas
Stabilus kelyje
Informatyvus vairas
Gera įranga
Ergonomiškas salonas
Geras matomumas iš vidaus
Manevringas
Saugus
Gražus dizainas
Dalys nėra iš pigiausių. Mažai dalių pasirinkimo lietuvoje. Nusidėvi salone esanti centrinės konsolės porankio oda, ji netikros odos. Dažnai pasitrina vairas, jei būna be medžio apdailos.
Neekonomiškas
Maža bagažinė
Variklio darbinis tūris, l: 3,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 16,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 13,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilį turiu dar ne tiek ir senai, truputį virš metų ir nei vieną kartą nesigailėjau dėl šio automobilio. Prieš perkant rinkausi tarp Lexus GS ir būtent šios. Ilgą laiką negalėjau apsispręsti, tačiau naudą pelnė Legend. Visų pirma tai įdomesnis dizainas tiek vidaus, tiek išorės, patvarus ir patikimas variklis, labai geros komplektacijos. Kaip tokiam gatvės "laivui" gana manevringas dėl esamos SH-AWD važiuoklės sistemos, tačiau kiek kietesnę važiuokle turintis, nei Lexus GS. Labai patogus kėlionėse, tiek priekyje, tiek gale vietos užtenka. Girdėjau nusiskundimų dėl nepatogaus klimato kontrolės, radijos ir navigacijos valdymo, tačiau man pasirodė visiškas mitas, nes naudotis funkcijomis, multimedija, tikrai labai paprasta ir patogu. Varikliui ir pavarų dėžei ne bėda išjundinti automobilį iš vietos, įsijungus VTEC, maloniai prispaudžia prie sėdynių, plius gaunate malonų variklio riaumojimą. Su automobiliu pravažiuoju nemažai, tad nepagailėjau gerai dujų įrangai, važiuoju beveik kasdien, problemų kol kas jokių nebuvo, tik eksploataciniai dalykai, stabdžių kaladėlės, tepalai ir t.t. Kadangi automobilis buvo parvarytas iš Prancuzijos pietų, neturėjo nei vienos rūdelės, kad išlaikyti kuo ilgiau, atlikau antikorozinį. Kalbant apie pačią važiuoklę, problemų kol kas jokių neturėjau, pravažumas labai geras, nebaisu įvažiuoti ir į gilesnę pūsnį žiemą, taip pat galima ir pasismaginti ant sniego išjungus stabilumo sistemas :) vis dėl to pastoviai varomi visi ratai. Komplektacija irgi iš pilnesnių, nes trūko tik parkingų priekyje ir "nightvision", tačiau pastaroji funkcija nebuvo montuojama į europietiškus modelius, bei taip pat ir į amerikietiškus modelius, kurie vadinasi Acura RL KB, o visa kita buvo: vairas ir pavarų svirtis su medine apdaila ir pavarų permetėjais, vėsinamos ir šildomos sėdynės, atstumų "distronikas" ir juostų palaikymas ir t.t. Privalumų tiek, kad jau pačiam sunku prisiminti, nustebino gera medžiagų kokybė (patamsyje labai gražiai apšviestas salonas, rankenėlės, mygtukai, spidometras, centrinė konsolė, net ir nuorūkų dėžutės apšviestos), kaip juokuosi, čia ne Honda, čia labiau Acura automobilis. Svarbiausia yra tai, kad automobilyje viskas veikia be menkiausio sutrikimo. Kiek teko girdėti, korozija nėra labai didelė problema, kaip kankina kitus Honda automobilius. Kiek keistoka, kad ratų išmeros labiau tinkamos BMW ar Opel, bei aišku Acura, nei kitų japoniškų automobilių. O kalbant apie trūkumus, vienintėlis kliuvo tai, kad bagažinė nėra labai tokia ir erdvi, bet kai nereikia vežiotis daug daiktų, tai jos pilnai užtenka. Ko nepaminėjau, tai gera garso aparatūra. Iš tikro galėčiau šį automobilį liaupsinti vien tik pliusais, tačiau atsibostų skaityti, tad paminėsiu dar, kad prieš perkant Legend, nežiūrėkite į pigiausius siūlomus parduodamus variantus, nes dalys šiam automobiliui nėra pigios, o ir kai ką rasti Lietuvoje gana sudėtinga. Prieš perkant būtinai apžiūrėkite ar nevarva aušinimo skystis, tai labai svarbu, nes gedimo atveju keisite ne tik variklio aušinimo radiatorių, bet ir pačią pavarų dėžę (daugiau informacijos apie tai rasite Legendų forumuose, bei klubuose). Be abejo, atkreipkite dėmesį ir į korozija, kitus skysčius, pavarų dėžės ir variklio darbą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dalys nėra pigios, nes pagrinde pirkti rasite tik originalias dėtales. Važiuoklė ir variklis patvarūs, turėtų mažai kelti problemų ir galvos skausmų, elektronika kaip būdinga japonams yra patikima. Kėbulo dėtales taip pat rasti yra sunkiau, nes kiek jau tų Legendų yra pas mus. Salone dažnai mėgsta susidevėti, paplyšinėti centrinės konsolės porankio oda. O apie nuvertėjimą labai sunku ką tiksliai ir pasakyti, viskas priklauso nuo to, kokios būklės automobilį nupirksite ir kaip jį prižiūrėsite ir išlaikysite, visada puikiai išlaikytas automobilis išlaikys savo vertę.
Patarimai perkančiajam
Tai kaip ir minėjau jau anksčiau, pasikartosiu, kad atkreiptumėte dėmesį į aušinimo skysčio leidimą, jei tokį aptiksite, tai labai svarbu, nes gedimo atveju keisite ne tik variklio aušinimo radiatorių, bet ir pačią pavarų dėžę. Be abejo, atkreipkite dėmesį ir į korozija, kitus skysčius, pavarų dėžės ir variklio darbą, klaidas, jei tokių rasite skydelyje ar ant esančio ekrano, išspaudykite visus matomus mygtukus.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.