Geras sportiskas automobilis, taciau truksta galios
Mano vertinimas:Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
Labai gerai valdomas, puikiai atrodantis ir isskirtinis automobilis. Patikimumas, variklis taip pat pliusai. Sedynes labai puikios, interjeras labai patogus.
Labai, labai nepraktiskas. Kiek pasenes automobilis siandienai, be to varikli geriaus rinktis 2.2l VTEC.
Bendras automobilio aprašas
Turiu sios kartos Prelude su 2 litru varikliu kokius du metus. Per ta laika likau patenkintas automobilio kokybe, patikimumu. Iki siol automobilyje viskas veikia puikiai, kokiu priekaistu, variklis dirba visada gerai, bet kokiu oru. Tai labai patikimas, gerai sukonstruotas automobilis. Tai grazus automobilis, kuris issiskiria is kitu ir yra kartu sportiskas ir solidus. Tiesa viduje vietos tikrai mazai, ne daugiau nei pries tai gamintos Prelude (taciau cia visgi sportiskas automobilis :). Tai nemazas automobilio minusas. Galines sedynes visai mazos, o ant ju patekti labai sunku. Ant galiniu sedyniu geriausia vezioti koki krepsi ar panasiai. Priekines sedynes salyginai erdvios, kadangi tai labai priklasuso nuo to kiek esi atsistumes sedyne. Jei gale sedi koks vargsas zmogus, tai priekinese sedynese irgi nekas belieka. Viduje viskas kokybiska, malonus, plastikas, gerai skaitomi prietaisai. Automobilyje isitaisius labai patogu, nesiniri islipti. Nors prietaisu skydelis gana standartiskas, taciau vistiek automobilis jauciamas sportiskas. Daugelis prietaisu elektra valdoma, cia pas Prelude standartas. Tiesa sakant man sios kartos interjeras labai patinka. Veliuras labai malonus, sedynes sportiskos, smagios ir grazios, taciau nelabai patogios ilgose kelionese. Keistas vienas dalykas – rankinis stabdys yra keleivio puseje. Valdymo savybes – didziausias Prelude privalumas. Automobilis labai gerai laiko kelia, klauso vairo puikiai, atgalinis rysys nuo kelio kaip tik toks kokio ir norisi. Zodziu cia Honda moka dirbti.
Variklis
Variklis pas mane 2 litru ir nors tai ne kazkoks ipatingas motoras, taciau jo pakanka. Tiesa norint lenkti, verciau musti zemesni begi, nes kitaip gali tekti palaukti kol variklis pasieks 4000 apsuku ir prades normaliai greitintis. Ekonomija – apie 10l/100km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nepirkit jokiu budu su automatine pavaru deze. Kiek zinau ji ne tik labai genda, taciau ir labai nesklandziai, bei triuksmingai dirba. Visa kita gana patikima, neturejau didesniu problemu. Pakaba remontuoti teko pora kartu, detaliuk kainos mazdaug tokios: sarnyras apie 50-60Lt., sailentblokas 40Lt, o stabilizatoriaus trauke -30Lt. Zodziu viskas tvarkoje su sitais reikalais.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.