Markės
Dovanojame automobilių rėmelius!Registruotiems lankytojams dovanojame po vieną autorėmelių porą už kiekvieną parašytą atsiliepimą Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Hyundai i20
2014 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-08-24
Hyundai i20, 1.0, 74 kW, STYLE
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras variklis, kokybiškai surinktas, patikimas,
Garso izoliacija, kieta pakaba,
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
2016 metais pirktas iš salono. Pilnos STYLE komplektacijos su nauju 3 cilindru Turbo varikliu. Variklis energingas iš vietos traukia prie sėdynės jeigu spusteli ir ratus prasuka, bet puikia gali pajudėti ir ramiai. Variklio garsas labiau primena motociklo nei automobilio, kas suteikia daugiau azarto mėgstantiems paspausti pedalą iki dugno, bet jeigu sūkiu nekeli daugiau nei 3000 aps/min tai pakankamai tylus tokios klasės automobiliui. Žibintai LED su Xenon apšviečia posūkio vidu laibai patogu tamsiais žiemos vakarais sukinėtis neapšviesuose kiemuose ar gatvelėse. Puikus automobilis, po miestą, siaurose gatvėse, prekybos centro aikštelėje, manevringas, puikus matomumas, parktronikai priekyje ir gale puikiai padeda įvertinti atstumą iki kliūties, galinio vaizdo veidrodžiai pakankamo dydžio akloji zona maža persirikiuoti iš vienos juostos į kitą labai lengva. Važiuoklė kietoka, bet iš tokios klasės automobilio ir nereikia tikėtis kažko, duobes ir gulinčius policinkus reikia apvažiuoti arba sulėtinti, garso izoliacija mieste gera, užmiestyje nuo 70 km/h jau girdimas vėjo zvimbimas, ilgesnėje kelionėje 130 km/h jau pradeda nervinti nebent galite garsiai klausyti muzikos. Garso kolonėles tokios klasės auto geros, grotuvas patogus valdymas tiek CD, tiek radijos, tiek USB, ar leisti iš telefono per Bluetooth. Laisvų rankų įranga labai gera, puikiai blokuoja pašalinius triukšmus nėra jokio aido. Start stop sistema dirba gerai, bet prie jos reikia priprasti (gal dėl to, kad prieštai nebuvo tekę vairtuoti auto su šia sistemą). Juostų laikymosi sistema mieste labai labai daug pypsi tai praktiškai visada išjungta, užmiestyje neblogas pagalbininkas. Automobilio salonas surinkimo kokybe labai gera, medžiagos kietokos, bet nebarška, netraška. Sėdėjimo pozicija lengva susireguliuoti, vairuojame dviese kartu su žmona tai dažnai reikia surėguliuoti sedynę, tai labai lenvai pavyksta rasti tinkama pozicija. Gale vietos užtenka jeigu 2 žmonėms, nes per vidurį jau mažoką vietos trečiam. Tas pats jeigu su montuotos dvi vaikiškos kėdutės ISOFIX tai vietos žmogui nebelieka. Bagažinė labai patogi geros formos, dviejų dugnų, taip pat galima sudėti rečiau reikalingus daiktus kaip langu plovimo skysčio bakelį prie padangų remonto rinkinio. Į bagažine galima sudėti du vaikiškus vežimėlius (vieną su lopšiu ir sportinį) pasistengus, jeigu vežimėliui ratus reikia nuimti. Kuro sanaudos deklaruojamų gamintojo nelabai pavyko pasiekti nes mano koja sunki :D, bet žmona kompensuoja ramesniu važiavimu tai vidutinės apie 6.5 l, žiemą ar vasarą didelio skirtumo nėra nes vasara visada veikia klima žiemą šildomas vairas ir sėdynės. Užmiestyje jeigu greitis iki 90 km/h tai sanaudos iki 5 l, bet jeigu magistrale 130 km/h tai 6.5 l, trūksta 6 pavaros.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontuoti neteko, atlikti tik būtini aptarnavimai karta per metus tepalai, filtrai, kiti skysčiai. per 5 metus nuvažiuota 50k km. Buvo gamintojo atšaukimo akcija tai keitė purkštukus, buvo brokuoti, bet jokio skirtumo nebuvau pajutęs tai gal nebuvo brokuoti pas mane. Nuvertėjimas negaliu paskyti, kad naujo automobilio ir seno nuvertijimas skiriasi, bet prieš tai turėtu naudotu automobiliu keitimas budavo dažnesnis remontų daugiau ir nervų daugiau kainuodavo negu naujas auto, todėl vėl pirksiu naują auto.
Patarimai perkančiajam
Rinkitis tik 1.0 l trijų cilindrų varikli, nes senesni 1.2 55kw ar 1.4 74 kw varikliai labai jau vangus, o automatas 4 pavaru iš vis yra niekam tikęs. Po atnaujinimo atsirado galingesnė versiją šio variklio su 6 pavaromis ir automatas DSG kas būtų idealu šiame automobilyje.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt