Svarbiausios savybės - patikimumas, dinamika, valdymas, pavarų dėžė, pakaba, komfortas, garso izoliacija. Dizainas labai gražus – tiek išorės, tiek vidaus.
Dinamiškas
Gera garso izoliacija
Interjero medžiagos
Gera pavarų dėžė
Gerai valdomas
Gera įranga
Ergonomiškas salonas
Gražus dizainas
Interjero erdvė nėra didelė, gana žemas automobilis ir varomas ne visai keturiais ratais
Mažas salonas
Prastas pravažumas
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Tiesą sakant šis Jaguaras buvo nepaprastai sėkmingas modelis – atkreipkit dėmesį kiek nemažai jų yra mūsų gatvėse, automobilis labai gerai vertinamas ne tik D.Britanijoje bet ir visoje Europoje, tik pas mus kiek mažiau. Manęs automobilis irgi nepavedė, buvo ištikimas draugas ir suteikė puikų jausmą kas kartą įsėdus. Dvejus metus kol važinėjau juo nebuvo jokių netikėtų gedimų ar didelių investicijų, tik eksploatacinės medžiagos, taip pat pagal garantiją pakeista variklio pagalvė. Likę remontai labaiu kosmetiniai - nestandartiniai sportiniai stabdžių diskai, kilimėliai, visokios smulkios detalės, guminės juostos. Automobilis man ir dabar atrodo daug geriau nei tų pačių metų konkurentai iš Vokietijos. Kalbant apie valdymo/važiavimo savybes – plius minus tos pačios charakteristikos kaip konkurentų, valdymas manau geresnis nei pas kitus, tikrai prilygsta BMW penktukui. Komforto prasme XF labai geras, salonas neperkrautas, ergonomiškas, sakyčiau nieko netrūko. Pamenu visada apimdavo smagus jausmas kai įjungdavai sportinį dėžės ir dinamišką variklio režimą. Buvo geras automobilis.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.