Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Mini Cooper-One
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: Patarėjas | 2023-11-09
2013 Mini Cooper S - 1.6T 135kW (R56 kėbulas, N-18 variklis)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pravažumas stebėtinai geras, policija niekada nekreips dėmesio :)
  • Dinamiškas
  • Interjero medžiagos
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Gera įranga
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
Greitai iš vidaus apsineša langai
  • Prasta garso izoliacija
  • Maža bagažinė
  • Brangus išlaikymas
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas
MINI - automobilis entuziastams ir ne tik. Pats brand'as yra atpažįstamas visiems ir nesvarbu kokią nuomonę, bet ją turi kiekvienas. Ir tai jau daug ką pasako. Iš savo asmeninės patirties rekomenduoju, nes tai yra puikus miesto automobilis ir netgi geras biudžetinis startas į sportinių auto pasaulį. Cooper S yra bene optimaliausia dinamikos, kuro sąnaudų ir galios versija iš visų benzininių variklių gamos. Minis itin manevringas ir stabilus. Užmiestyje galios pakanka taip pat, kaip ir mieste, viršyti greitį automagistralėje nebaisu :). Tiesa, pakaba dėl to tikrai kieta. Išmetimo garsas neblogas, pakankamai tylus, tačiau riaumojimas tikrai girdisi, taip pat kaip ir turbo anti-lag'o pokšėjimas. Įprastoje padėtyje vairas lengvas, sport režime pasunkėja ir tampa staigus + turbo boost. Kiekvieną kartą įsėdęs nusišypsau, vairuoti vienas malonumas. Stebina didelis komplektacijos pasirinkimas. Teko bandyti tikrai nemažai skirtingų mašinų ir šis paliko didelį įspūdį. Palyginimui - ilgai norėjau BMW E90 (E92 ir E93), dyzelius ir benzinus iki 3.0 bandžiau visus ir galiu pasakyti - nekeisčiau. MINI vairai siauresni ir "lengvesni", tačiau staigesni ir geriau atsako į tavo norus. Trumpa bazė yra super, matomumas geresnis, o apie parkingo ypatumus... Mieste niekada nėra vietos pasistatyt mašiną.. Jums, ne man :D Dėl talpumo... Sutalpinau 2,05m spintelę iš IKEA. Surinkimas kokybiškas, medžiagos viduje itin geros. Durų uždarymo garsas primena seno mersedeso, niekas nebarška ir nekliba, visi mygtukai labai malonūs. To visada pasigesdavau mažuose, "žemos" klasės automobiliuose. Nors MINI ženklas iš esmės asocijuojamas su aukštesnės klasės vardais. Iš esmės per metus laiko ir 20,000km automobilis nei karto nepavedė, tačiau remontas jau kainavo sąlyginai nemažai, nes teko keisti grandinę. Nors automobilis tuo metu buvo nuvažiavęs mažiau nei 100,000 km Žinoma, privalau paminėti, jog galimai prie viso džiaugsmo tikrai prisideda tai, kad rinkoje pirkau ją vieną brangiausių, su gausia komplektacija ir 6 bėgių mechanine pavarų dėže. Niekada nebandžiusiems nuoširdžiai siūlau išmėginti Mini Cooper S, nes tai išskirtinis automobilis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Iš praktinės pusės šis automobilis man nėra labai pasisekęs, teko išleisti nemažai pinigų, tačiau išlaidos logiškos ir buvo atlikta nemažai darbų ne pigiausiuose servisuose ir ne pigiausiomis dalimis. Po didesnių darbų kol kas viskas gerai, elektronikos gedimų nebuvo. Per metus laiko nuvažiuota 20,000km, beveik 50/50 miesto ir užmiesčio keliais. Kuro sąnaudos - apie 10l/100km, užmiestyje - 8l/100km (važiuojant 130-140 km/h). Mažiau išspausti galima, bet kukliai. Remonto ir einamos išlaidos - apie 2000 eurų. Buvo pakeista grandinė su komplektu, sutvarkyta visa važiuoklė (diskai, kaladėlės, amortizatoriai, traukės, granata), naujas akumuliatorius, galinio lango valytuvo varikliukas, žinoma, tepalų keitimas, valytuvai... Daug pinigų, bet daug ir darbų. Apart amortizatorių, visa kita buvo atlikta pačioje pradžioje tik nusipirkus, tad nėra taip, kad aš neišvažiuoju iš serviso. Registracijos mokestis ir tarša - viso labo 28 eur (LT registracija + 136g Co2) ; draudimas irgi pigus. Brangiausiai atsieina variklio skyriaus problemos. Dėl tos priežasties rekomenduojama dairytis facelift (LCI) versijos, kuri turi N18 variklį, mažiau linkusį perkaisti. Na ir iš esmės, išlaikymas panašus į 3 serijos BMW.
Patarimai perkančiajam
- Pats auto iš esmės nėra brangus įsigyti, tačiau norint geros komplektacijos - teks mokėti gerokai daugiau. - Mini Cooper S, kaip ir kitų automobilių sport versijos, parsiduoda lėtai, klientų ratas specifinis. Jeigu norite atsakingai išleisti savo pinigus, siūlau ilgiau pastebėti kainas ir mašinas esančias skelbimuose, nes jos ten kartais užsibūna. - Rekomenduoju dairytis į facelift (LCI) versijas - Atidžiai patikrinti variklį, geriausia patikimam servise. P.S. visų Miniukų varikliai ne itin gražiai dirba, tad neišsigąskit, jeigu kompensatoriai ar kažkas garsiai dirba - jie tokie yra
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt