Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau
Atsiliepimai
Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Patalpino: Dalius | 2024-02-19

Patikimas kiekvienos dienos automobilis

Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dinamika puiki, valdomas gerai, patikimumas puikus, degalų sąnaudos nulinės
  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
Garso izoliacija, komfortas ir rida
  • Prastos interjero medžiagos
  • Nekomfortiškas
Kuro tipas: Elektra
Rida su vienu įkrovimu vasarą, km: 110
Rida su vienu įkrovimu žiemą, km: 40
Bendras automobilio aprašas
Jei galvojate apie nebrangų ekonomišką elektromobilį, sąrašo viršuje turėtų būti pirmosios kartos Nissan Leaf. Jų versijos skiriasi akumuliatoriaus talpa - būna 24 kWh ir 30 kWh. Akumuliatoriai neturi terminio stabilizavimo, todėl bėgant laikui jų efektyvumas mažėja. Kaip parodė praktika akumuliatorius nemėgsta perkaitimo, bet gana gerai susidoroja su žiemos šalčiais. Svarbiausia pastatyti automobilį nakčiai į garažą arba naudoti pašildymą. Mano automobilis nakvoja ir įkraunamas įprastame požeminiame garaže, todėl papildomo šildymo kaip ir nereikia. Važiuoklė iš Nissan Juke, mano ekploatacijos metu niekas nebuvo remonta. Automobilis pirktas su 50000 km rida, nuvažiavau 29000 km, neitin daug. Ergonomika viduje gera, vietos užtenka keturiems, viskas tvarkoje tik priekiniai statramsčiai platūs. Garso izoliacija kaip įprastame japoniškame mažame automobilyje - galima važinėti po miestą, o užmiestyje šiek tiek triukšminga, bet ne kritiškai. Pirkdami elektromobilį turite žinoti kiek planuojate per dieną pravažiuoti ir kur jį krausite. Mano pirmasis elektromobilis buvo 2014 metų G serijos Leaf su 24 kWh baterija, kurios talpos buvo likę 77%, todėl įkraudavau 18-19 kWh, o vidutinis nuvažiavimo atstumas vasarą buvo 6 km/kWh. Su vienu įkrovimu buvažiuodavau 110 km ir tai yra vasarą. Žiemą rida buvo ne daugiau kaip 43 km ir tai yra labai mažai. Žinoma, pakakdavo atstumui iš namų į darbą ir atgal, bet jei atsitiktų nenumatyta situacija tai nenuvažiuočiau į kitą miesto galą. Kam automobilis, kuris negali atlikti savo pagrindinės užduoties. Po pirmo sezono nusprendžiau pridėti eurų ir pirkti Leaf su 30 baterija. Na, automobilis absoliučiai tas pats, ta pati japoniška skarbonkė, bet rida keičia viską. Vasarą nesunkiai nuvažiuosite 130-150 km, o svarbiausia, kad žiemą rida bus apie 70-80 km. O tai reiškia, kad savaitgalį nuvažiuosit į parką, po parduotuves ir galėsit negalvoti apie išlaidas. Bet norint nuvažiuoti daugiau nei 80 km per dieną, reikia labai pasistengti. Žodžiu, žiemą šiam automobiliui pagrindinė salyga yra garažas su pakrovimo galimybe ir ryte vėl galėsite negalvoti apie išlaidas. Vasarą beveik visada įkrovimo užtenka trims dienoms. Automobilio dizainas šiek tiek pasenęs, norisi kažko naujo. Manau kitas automobilis bus ZE1 kartos Leaf.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2025

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt