Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Nissan Qashqai
2013 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-07-13
Turėjau, patiko, noriu tokio pat tik naujesnio
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Skydelis neperkimštas ir labai patogus, aiškus, automobilis iš esmės tikrai patikimas ir kokybiškai surinktas, tiesiog malonus ir komfortiškas savo klasėje
  • Dinamiškas
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Informatyvus vairas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
Bagažnė pusėtina - su vaikais gal norėčiau šiek tiek didesės, bet tai man kainuotų papildomai kuro sąnaudas, tad puikiui paspirtukus ir dviratukus sudedu ir į qashqai
  • Prasta garso izoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,7
Bendras automobilio aprašas
Turėjau Nissan Qashqai N-Tec kompelktacijos. Daugiau "Navarotų" turi tik "Tekna" komplektacija - Stoglangis, Pėsčiųjų saugojimo technologija ir amortizatorių pritaikymas pagal reljefo kamerą. Bet tie Išmanūs amortizatoriai laaabai brangūs ir taip nesinori už juos mokėti didelių pinigų - o kažkada teks... Tad pasirinkau N-Tec. Joje buvo visi šiuolikiški pliusai... BI-LED, Automat pavarų dėžė, LED viduje salono, Automatinės LED ilgosios šviesos (begalo, net sakyčiau lygiant su kitais modeliais pačios ryškiausios mano matytos LED ilgosios šviesos), taip pat buvo pusiau odinės sėdynės, tačiau jų pintas audėklas man pasirodė net geresnis už visišką odą, kuris ir lengvai valomas ir labai patvarus, sėdynės begalo patogios (važiavau 5000km i Kroatiją ir atgal, tad nugaros nuovargio visiškai nebuvo - o šitoje srityje iki qashqai nuvylė visi turėti automobiliai - Wv golf, Citroen c5, audi, opel, santafe....), komplektacija praturtino ir automatinė ženklų atpažinimo sistema, važiuoklė (ne kamera) analizuodavo kelio dangos pokyčius ir kaip supratau kažkokiais davikliais fiksuodama ir paprastuoju būdu atlikdama mini stabdžiu paspaudimus (na bent aš taip supratau) panaudodama elektronine sistema papildomai mokėjo stabilizuoti qashqai modelį net lekiant 160 km/h. ir aš tai pajutau jau vos įsėdęs, nes automobilio vairas ir pats automobilio stabilumas kelyje mane maloniai stebino - Nissanas stovėjo ant kelio kaip įkaltas savo trajektorijoje net lekiant 160km/h. Aišku varikliukas nuo 120km/h padidina sąnaudas gerokai labiau nei galingesnės 2ltr versijos, ir autostradoje važiuoti 150-160km/h šio automobilio širdelės tiesiog gaila darosi, nes panašu, kad jis sukurtas mažesnėms apkrovoms. Žinoma, garsas tylus, viskas veikia ir skamba puikiai, tačiau didelis greitis šiam automobiliui atrodo tiesiog per sunkus, tarsi jauti jog pedalo paspaudimas nebeatitinka variklio galimybių kai leki 140-160km/h. Tačiau Lietuvoje ir nepalakstysi, tad ilgai neliūdėjau. Gamintojas apgalvojo savo modelį atrodo iki tokių smulkmenų, kurių niekad pats nebūčiau pastebėjęs, tačiau tai buvo efektyvu ir malonu: PVZ, galinių diržų segėjimo sistema, kuri parodo kuris keleivis nėra užsisegęs diržo (ypač geras dalykas turint vaikų). N-Tec turėjo ir Juostos sekimo sistemą, SUPED DUPER 3D automobilio vaizdą parkavimosi ekrane - tiek palengvindavo parkavimasi, kad galėdavo centimetrų tikslumu privažiuoti ten kur seniau nedrįsdavai ir pastatyti atomobilį taip, kaip reikia, net kėbliausioje situacijoje ir tam nereikėjo keleiviui išlipus pasakoti ir mosikuoti rankomis, kad aš tiksliai suprasčiau kas dedasi. Na ir kaip vyrukas, negaliu pamiršti labai labai geros garso kolonėlių sistemos - kartais išvažiuodavau tik tam, kad paklausyti gerą naują skambančią melodiją iš repertuaro per bluetooth. Žodžiu funkcijų buvo ir daugiau, bet paminėjau labiausiai patikusias ir man asmeniškai smagiausias. Vedant kalbą prie rimtesnių temų: Važiuoklė, komfortas, variklis, patikimumas. Viskam rašau po 4 žvaigždutes iš 5. Važiuoklė puiki, ji pakankamai konkreti atlieka savo darbą su pagirimu, o jos remonto kaštai mažyčiai, tarsi remontuotum 3ios kartos GOLF, pigios detalės, lengvas priėjimas, greitas darbas jokiu įmantrumų, tačiau automobiliukas trumpokas ir per žvirkelius neplaukia kaip laivas, tačiau tikrai tikrai duobes atlaiko puikiai ir vėlgi minėta stabdžių sistema kažkokiais būdais sugeba labai greitai stabilizuoti automobilį, kas sutekia jo važiuoklei pliusiuką jos komortui ir pliusa dedu prie 4 žvaigždučių, o gal net ir du ar tris pliusiukus. Varikliai gauna 4 žvaigždes tik todėl, kad jų gaila, kai važiuoji 160km/h. norėtūsi, kad varikliukas jaustųsi labiau stiprus prie tokio greičio, tačiau jis visada išlikdavo atitinkamai tylus, malonus, paklusnus ir galios protingam miesto žmogui visada pakakdavo (žinoma benzinas, tad tepalą retkarčiais papildydavau, na tiesą sakant iš didelės meilės tikrindavau kas mėnesį, o kas du -tris mėn. papildytavau šiek tiek, nes buvau prisižiūrėjus video iš svetainių, kad qashqai mėgsta pilną liniuotę ir draudžiama važinėti su mažąja norma, tad problemų neturėjau iki 120tūkst. kol pardaviau - pardavęs irgi neturėjau jei ką :) ). Gal norėtusi garso izoliacijos didesnės nuo ratų skleidžiamo garso jiem, nes paskui pabandžiau land rover, tai skirtumus įvertinau, tačiau rinktis bendrai žvelgiant qashqai ar evoque - imu qashqai. Jei rinktis tik garso izoliaciją ir važiuoklės minkštumą - imčiau evoque arba net discovery sport. kadangi su qashqai važiavau į Kroatiją ir atgal nedapilant alyvos ar neturint jokių kitų bėdų (teko įpilti tik kuro ir langų skysčio), tai galiu teigti kad man šis automobilis patikimas. Nenuvylė nei karto ir po ilgosios kelionės, ištiesų kokį nupirkau tokį ir pardaviau, tik teko pakeisti porą kart kaladėles ir pora kart stabilizatorius, viena kart šarnyrus. Žinoma kasmet tepalus keitėm ir, žinoma, tik Nissan salone, nes jie ten ir patikrą atlikdavo ir variklį praplaudavo. Turiu paminėti vienintelį rimta remontą ties 95000km, turėjau pakeisti grandinės tepalinį įtempėją, nes barškėti prie tam tikrų apsukų buvo pradėjęs (kai gaudavo apkrovos), tačiau tai meistras mano mieste atliko per 1 val ir nepamenu sumos, tačiau nepranoko kaladėlių ir šarnyrų keitimo nissan servise. Žodžiu rekomenduoju, nes pabandęs kelis automobilius po qashqai šiemet perku vėlgi qashqai, tik hibridinį ir naujesnių metų, man paliko įspūdį kainos ir kokybės santykis, kuris mano manymu tikrai aukštas. Tiesa kuro sąnaudos pas mane buvo laabai įvairios su benzininiu varikliuku. Galėdavau tilpti į 5-6lrt mieste ir už miesto. o būdavo ir 8 suvalgydavo, o kartais prie šaltesnio oro ir 9ltr. ir tikrai nebuvau "palakstantis" negaliu pasakyti nuo ko tai priklauso jiems, atrodo važinėdavau visada panašiai ir spausti pedalo nemėgdavau, ypač mieste. turbūt kamščiai ir spūstys turėjo įtakos, kurių mano mieste taip pat įvairiai pasitaikydavo, o variklis mažas tai greitai ir sureaguoja į visą tai. Siūlau pirkti, tik gerai peržiūrėjus VIN, nutikimus ir remontus. Gerai išklausius variklio darbą ir pabandžius paspausti akseleratoriaus pedalą, visi jie traukia, bet turint galvoje jog visgi tai 1,2 varikliukas - BMW 330 prie šviesaforo gal ir "nepaims" :))
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėjimo negaliu įvertinti, nes eksploatuoti pradėjau prieš covid ir per tris metus kaina nekito, tačiau taip buvo visiem automobiliam, kuriuos aš stebėjau (geros komplektacijos versijoms tiek FORDams , Range roveriams, tiek audi, tiek BMW) tad pardaviau net 200 eur daugiau nei pirkau, o nadojau 3 metus. Remontas pigus. PVZ stabilizatoriaus pakeitimas kainuoja panašiai tiek nissan servise tiek pas paprastus meistrus (ten paprasta važiuoklė) - apie 40-90 eur, priklausomai nuo traukės. Siūlau negailėti ir keisti alyva nissan servisuose, ten varikliu pasirūpina deramai ir alyvą ir filtrus sudeda geriausius ir tokius, kas priklauso - būsi garantuotas variklio ilgaamžiškumu. visa kita galima keitalioti ir kitur, jei patogu. alyvos pakeitimas nissan servise jei gerai pamenu apie 200-230 eur. su viskuom.
Patarimai perkančiajam
Standartiniai modeliai nuobodūs, rinkitės geresnės, gausesnės komplektacijos modelius, nes Nissan į šiuos automobilius geresnes komplektacijas sumontavo ypatingai kokybiškai ir skyrė daug dėmesio. Automobilis ilgiau išliks kokybišku, skaičiau, kad gersnės kompelktacijos versijose ir kėbulo dažų sluoksnis sotresnis naudojamas, tam, kad ilgiau nerūdytų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt