Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Opel Astra
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-01
Geras kainos ir kokybės santykis, bet turi niuansų
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortiškas, erdvi bagažinė, smagus riedėt užmiesčio keliais
Neekonomiškas mieste, triukšmingas
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,4
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,7
Bendras automobilio aprašas
Pirkom kaip šeimyninį automobilį su didele bagažine (universalą) - tai šitą lūkestį pateisina, nedaug net ir universalų turi tiek vietos. Kaip jau čia buvo rašyta, kadangi paveldėjo daug iš Insignios, tai komforto galimybės tikrai didelės (tik reikia žiūrėti kokią komplektaciją perki), nežinau kitos mašinos už tokią kainą su tokiom komplektacijom (mūsų beveik maksimali - nėra tik sėdynių aušinimo). Plente važiuoja ekonomiškai, miestui 2.0 CDTI 120kW neskirtas, bet traukia tikrai smagiai kaip ekonominės klasės mašinai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Turi savo ligų ir niuansų. Daug dyzelinių variklių šalti dirba labai triukšmingai - pašilę "apsiramina". O ir bendrai variklio darbo garsas labai suoptimizuotas tik tam tikrom apsukom - važiuojant užmiesčio keliu, beveik nesigirdi jos, o vat mieste nuo šviesoforo pajudant atrodo, kad su traktorium išvažiavai. Teko daryti variklio kapitalinį - dėl to, kad šituose varikliuose kažkurioj vietoj tepalo padavimui vietoj anksčiau naudoto vamzdelio dabar padarė guminę žarnelę, kuri per 3-5 metus susidėvi ir pradeda praleisti orą į vidų, dėl ko būna kad šaltą (t.y. ypač žiemą) variklį užvedus, kol tepalas nepašilęs ir tirštesnis, nesusidaro reikiamas vakuumas ir ne iš karto variklis gauna tepalą. Žinant apie šitą dalyką iš anksto, galima pasikeisti iš karto ir nebebus bėdos. Sakė Opel servisas, kad ir Insignios šitos laidos irgi tuo pačiu serga. Visos kitos eksploatacinės išlaidos tokios pat kaip ir visų kitų mašinų - tepalai, filtrai, stabdžių kaladėlės - kainos nesikandžioja. Gal tik persėdus iš benzino pirmą kartą būna šokas, kiek litrų tepalo telpa šitam variklyje. Niekada nepavedė vidury kelio, kompiuteris praneša apie visus reikiamus apsilankymus servise.
Patarimai perkančiajam
- Atidžiai rinktis komplektaciją - gera komplektacija kainuoja ne tiek daug brangiau, o komfortas visai kito lygio - Pasikonsultuoti su Opel servisu dėl žinomų "ligų" - nuo daugelio jų galima "pasiskiepyti" ir "nesirgti" - Nepamiršti, kad tai vis dėlto ekonominės klasės modelis, todėl atitinkamai kainuoja, bet atitinkami ir lūkesčiai turėtų būti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt