Minkšta ir neįtikėtinai stabili važiuoklė. Labai lengvas vairas. Standartinė įranga- įkalnės stabdis, Pigios atsargines dalys. Labai pigios. Manevringumas tai išvis puiku.
Retas automobilis Lietuvoje. Ardymui praktiškai nėra. Bet Lenkijoje daug. Iš techninės pusės tai labai panašu į Chevrolet Spark. Važiuoklės ir kitos techninės detalės lengvai gaunamos Lietuvoje, bet kėbulo detalių turbūt reiks ieškot Lenkijoje. Kondicio
Variklio darbinis tūris, l: 0,9
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas
Nusipirkome Opel Karl 2016 liepos mėnesio. 4 metų automobilis. Važiuoklė ideali- konstruktoriui 10 balų- ant posūkių stabili, o ir važiuojant automagistrale, paspaudus iki 160, viskas OK. Beje, nors galinese arkose posparniu ir nera, triukšmo nesijaučia. Taigi- važiuoklė gera, Važiuoklės detalių kainos jei kas- juokingos, VW Polo daug brangesnes. Tik štai Polo gali iškart gaut bile kur, o Karl reik palaukt 2-3 dienas. Ne beda. Kuro suvartojimas realus- mieste 6-6,5, užmiestyje - 4,5-5, jei važiuoji apie 90 km/h. Nustebino salono talpumas- visur kalba, kad tai VW UP konkurentas, bet as cia konkurencijos nematau. 4 normalūs žmonės gali be nuovargio važiuot 200-300 km.
Patarimai perkančiajam
Kad nebūtų daužtas. Techninė dalis paprastesne nei paprasta. Pigu viskas. Va, kėbulą sunku ištaisyt. Daug visokių išlankstymų. Ieškot klimatroniko, o ne paprasto kondicionieriaus.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.