Markės
Dovanojame automobilių rėmelius!Registruotiems lankytojams dovanojame po vieną autorėmelių porą už kiekvieną parašytą atsiliepimą Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Opel Vectra
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-10-15
Opel Vectra 2.2 DTI 92 kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Erdvus, jaukus, tvirtas, pakankamai atsparus korozijai
Didelis apsisukimo spindulys, EGR, nuvertėjimas
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Pradėsiu nuo to, kad niekad neplanavau šio automobilio įsigyti, nes jis man buvo negražiausias iš visų. Deja, ribotas biudžetas ir noras turėti sedaną man leido įsigyti tik šį opeliuką. Įsigijau aš jį 2015 m. už pusę tuometinės rinkos kainos. Akivaizdu, kad kai perki naudotą automobilį - jį turėsi remontuoti ir manau sąžininga būtų pirmąjį remontą pridėti prie įsigijimo kainos, nes tada turėsi galutinę automobilio kainą. Tai man įsigijus teko remontuoti nemažai (vairo kolonėlė, pavarų dėžė ir keletas pakabos remonto darbų). Taigi galutinė opeliuko kaina tapo jo rinkos kaina. Paguoda tik tai kad turėjau techniškai tvarkingą automobilį, o skelbimuose parduodamų būklė tikėtina nebuvo tokia pati. Pirkinys yra vykęs, nes važinėju iki šiol ir galiu pasakyti, kad tai automobilis, kuris atidirbs kiekvieną išleistą centą. Įsigyjančiam automobilį siūlau patikrinti autoservise, o įsigijus padaryti ne tik einamuosius (tepalų, filtrų ir diržų keitimas) remonto darbus, o pakeisti priekinius atraminius guolius, generatoriaus diržą bei apžiūrėti jo jungiamas dalis (skriemulius ir pan.). Kitas momentas susijęs su priežiūra yra EGR vožtuvas, kurį galima kas 70-100k km keist, valyt kiekvieną pavasarį arba programiškai išjungt ir nesukt galvos (pastarąjį išprogramavus TA praeisit ir dėl dūmingumo neužstrigsit). Tai iš esmės pagrindinės problemos susijusios su 5 metų eksploatacija (pravažiuota daugiau nei 80k km), kurios man įsiminė. Savo opeliuką taisau bene brangiausiame servise ir jeigu neskaičiuosime kuro kurį pilu, tai man kitos sąnaudos stabiliai 400 € į metus (pravažiuoju 17'000 km į metus). Į šias sąnaudas skaičiuoju tepalus, dalis, remonto darbus, padangas ir pan. Jeigu mechaniškai esate gabus manau šias sąnaudas pavyktų sumažinti perpus. Taigi Jums spręsti daug ar mažai kainuoja išlaikyti šį automobilį. Automobilis nėra universalus ir kai perki šį automobilį greit supranti jo paskirtį - jis skirtas automobilių keliams, autostradoms, autobanams ir pan. Kita vertus automobilis visiškai neskirtas bekelėms ar pasivažinėjimams miško keliukais (p. s. kelis kartus buvau pasikabinęs ant tilto). Iš esmės tai didelių atstumų automobilis, kur jis ir pražysta geriausiom spalvom, kas susiję su stabilumu - tai ant kelio jis stovi užtikrintai ir kai kelio danga yra slidi - pastarasis nelinkęs po kelią slidinėti, bet lyginant su kitais automobiliais trūksta aštresnio reagavimo į vairą. Mane taip pat maloniai nustebino variklis. Jis atsiskleidžia kai įšyla ir netgi po tiek metų (opeliukas pagamintas 2002 m.) jis sugeba pasiekti maksimalų deklaruojamą greitį, o variklio temperatūra visada išsilaiko stabili. Atitinkamai tai prisideda prie gamintojo teigiamo įvertinimo. Elektronika - sakykim taip, kad tai nėra stiprioji pusė, bet kadangi jos praktiškai nėra tai nesukėlė daug rūpesčių (autoelektriko paslaugomis naudojausi tik kartą išprogramuodamas EGR). Sutikčiau su kitų komentatorių nuomone, kad automobilis blankus skirtas važiuoti iš taško A į tašką B, bet tai atsveria jo išlaikymo sąnaudos, saugumas bei patikimumas. Automobilį vertinu teigiamai ir, mano nuomone, dėl jo elementarios struktūros, mažos detalių kainos ir gausos bei atsparumo korozijai (išimtis šios mašinos duslintuvas, kuris yra linkęs rudyti) - šį automobilį visada apsimokės susiremontuoti ir prikelti naujoms kelionėms. Šis automobilis nėra vienkartinis gaminys, bet todėl tai yra savotiškas pliusas ir minusas renkantis šį automobilį.
Patarimai perkančiajam
Vis dėlto nusprendus pirkti siūlyčiau rinktis dyzelinius variklius 2.0, 2.2 arba 1.9. Tikrai nesirinkit 3.0 ISUZU dyzelinio variklio, nes jis pripažintas kaip nepatikimiausiais ir daugiausiai problemų turintis. Iš benzininių variklių nelabai ką galiu pasiūlyti, bet teko girdėti, kad patvarus ir atidirbtas yra 2.0. Prieš perkant šį automobilį siūlau važiuoti į Bosch ar kitą patikimą servisą, nes šio automobilio visos bėdos kaip ant delno. Žinodami visas problemas, jų pašalinimo sąnaudas galėsite tinkamai apsispręsti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt