Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Seat Tarraco
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-09
Patrauklus ir praktiškas automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
malonus vairuoti, funkcionalus, patraukli išvaizda
cruise control nepatogi rankenėlė, kuro sąnaudos aukštesnės už deklaruojamas
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5
Bendras automobilio aprašas
Automobilis 2.0 TSI (140 kW), 4x4, Excellence komplektacijos, per beveik 2 mėn pravažiuota >4.500 km. Kol kas įspūdžiai puikūs ! Pasirinkimas buvo tarp Kodiaq, Tiguan ir Tarraco (iš esmės geležis ta pati), minimalia persvara nugalėjo pastarasis (iš šios trijulės tai naujausias modelis, gautas protingas pardavėjo pasiūlymas su pagerinta komplektacija). Nesutikčiau su redakcijos nuomone, kad išoriškai tai nuobodus dizainas (kas pasakytina apie Kodiaq). Vairas labai lengvas manevruojant mažu greičiu (gal kiek per daug lengvas :) ). Gera matomumas, tikslus valdymas. Standesnė važiuoklė man nėra trūkumas (visgi jei maršrutas pagrinde kaimo duobėtais keliais, tai tikrai ne ši trijulė turėtų būti svarstoma), posūkiuose suteikia stabilumo, mažai kuo skiriasi nuo didesnio sedano ar universalo. Silpnesnio benzininio variklio tikrai nepatarčiau rinktis, visgi tai apie 1,8 t svoris. Šis 2.0 TSI (140 kW) kaip tik, nors iki tikrai sportiško trūksta (tokiu atveju dar reiktų palaukti kada pradės montuoti Cupra modelio 224 kW 2.0 TSI). Mieste variklis turi nemažai rezervo (jei neplanuoji prie šviesoforo sustatyti su Golf R), užmiestyje lenkimai be didesnio streso, ypač praverčia mechaninis perjungimas ant vairo. Tai ne pats ekonomiškiausias automobilis, kuro sąnaudos nėra labai mažos, bet telpa į protingumo ribas (mieste apie 12-14 l/100 km, kelyje 130-140 km/h apie 9-10 l/100 km / važiuojant labai ramiai 90-100 km/h - apie 7,0-7,5 l/100km). Mišriu režimu per 4.500 km rodo vid. 9,5 l/100 km (daugiau prasukta kelyje). Salonas transformuojasi, sėdynių padėtis keičiama lengvai (užlenkus sedynes gaunamas lygus pagrindas, vidutinė sėdynių eilė reguliuojama, esant poreikiui galima padidinti +2 sėdynių vietą kojoms). Papildomos +2 vietos (modelis su 7 vietomis) tinkamos vaikams arba suaugusiam tik trumpalaikei keilionei. Elektrinis kablys praktiškas privalumas, išbandyta, puikiai veikia :) 4x4 išbandysim žiemą. Erzinanti smulkmena - cruise control rankenėlė iš senos kartos VW modelių (kodėl neintegravo į vairą?) ir ACC distancija yra per didelė (jau su mažiausiais nustatymais, bei lyginant su VW).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
nebuvo tokios patirties dar.
Patarimai perkančiajam
Nežiūrėti į silpniausią 1,5 benziną
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt