Patvarumas, ekonomiskumas, pigios dalys, keistai nekrentanti kaina su metais.
Apsisukimas kaip furos, dizainas,kai kurie varikliai.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Turime firmoje 2 tokius darbinius arklius universalus. Vazinejame be gailescio po statybas (nors masina gan zema ir nelabai tam tinka) , vaziuokle neuzmusama- praktiskai nieko nedariau nei vienam, su varikliais irgi problemu nerasta, sanaudos kaip tokio dydzio masinai isvis juokingos 7 litrai,kas puiku kad 6 begiai ir trasoje galima vaziuoti gana greitai ir tuo paciu ekonomiskai.Nervuoja aisku trauka, tokia labai buka, norint ivaziuot i koki zieda spaudi tai neina neina o po to ratai iskarto sukasi ir po to vel neina, kazkaip galejo ta sukimo momenta geriau paskyrstyti.Dizainas zinoma legendinis - nera zmogaus kuriam jis patiktu. Dalys visokios einamos tai isvis riesutu kaina, visi filtrai pvz 2 x pigesni negu tokiu pat metu vw caddy nors cia jau kita klase nei caddy. Kas keisciausia kad kainus ju nei velnio nekrenta, pries 2 metus pirkom viena uz 3700, siai dienai tokio pat stovio kainuoja tiek pat.
Patarimai perkančiajam
Eziui aisku, jokiu 110 ir 132kw dyzeliu , na nebent jau butu pakeite purkstukus ka aisku visi ir porins.Seip masina gan primityvi , pirkom is lempos pas kavenskus perekupus tai galvojau na tiksliai isdurs, ale techa praejo iskarto, sako ten "su toyota sunku apgaut".
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.