Markės
3 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Integrai nereikia erdvaus salono
  • Integrai nereikia ekonomiškumo
  • Integrai reikia gero valdymo ir dinamiško variklio
"Šis jau penktosios kartos modelis bus didelis Integra asociacijos pasikeitimas, nes naujasis automobilis nutolo nuo sportiškų kupė šaknų ir tapo šeimyniniu penkių durų hečbeku. Nusivylimas? Žinoma"
Neįtikėtina, tačiau „Integra“ pavadinimo tarp naujai parduodamų automobilių mes nematėme daugiau nei 15 metų nuo pat 2006 metų. Iki šiol Integra pavadinimas pirmiausiai buvo siejama su legendiniais 1990-ųjų DC1 ir DC2 modeliais, kurie išgarsėjo pirmuosiuose „Greiti ir įsiutę“ filmuose ir lenktynių trasose. Šis jau penktosios kartos modelis bus didelis Integra asociacijos pasikeitimas, nes naujasis automobilis nutolo nuo sportiškų kupė šaknų ir tapo šeimyniniu penkių durų hečbeku. Nusivylimas? Žinoma. Sakysite, gerai kad netapo krosoveriu kaip Mitsubishi Eclipse ar Ford Puma modeliai. Tačiau Integra automobiliai buvo ne šiaip sportiški kupė automobiliai, o dažnai sėkmingai naudojami ir tikrose sporto varžybose, tad Honda kompanija nusprendė išlaikyti bent bazines sportiškas savybes. Šias bazines savybes turi vienuoliktos kartos Honda Civic modelis, todėl nenuostabu kad abu automobiliai gaminami ant tos pačios platformos, dalinasi tais pačiais varikliais ir vizualiai yra itin panašūs. Standartinis jėgos agregatas yra 1,5 litro 4 cilindrų variklis su turbokompresoriumi iš Honda Civic Si versijos suderintas su CVT pavarų dėže arba 6 greičių mechanine pavarų dėže. Variklis išvysto 203 AG (149 kW) galią ir 260 Nm sukimo momentą. Nors naujosios Integra 1,5 L variklis gali atrodyti šiek tiek nuviliančiai palyginti su aukštus sūkius mėgstančiais 1,8 ir 2,0 litrų agregatais praeityje, visgi to tikėjomės ir tai buvo neišvengiama. Vairuotojai gali įsigyti A specifikacijos modelį su pasirenkamu riboto praslydimo diferencialu ir mechanine pavarų dėže. Automobilis turi adaptyvią pakabos sistemą, kuri leidžia išsaugoti suasmenintus nustatymus ir individualų važiavimo režimą. Nors Integra dalijasi platforma ir kitomis dalimis su Honda Civic modeliu, tačiau Integra salonas išliko ištikimas Acura prekės ženklo dizainui ir kokybei. Salono stilius panašus į RDX ir TLX sedanų salonus su tokiomis funkcijomis kaip dirbtinės odos šildomos sportinės sėdynės, 8 ar net 12 krypčių valdoma vairuotojo sėdynė. Automobilis turi standartinį 7,0 colių informacinį ir pramogų ekraną arba papildomai pasirenkamą 9,0 colių įrenginį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Šis automobilis neturi susijusių straipsnių.
Acura modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai    ILX 
    Integra
  Vidutiniai   TSX  
  Dideli    TLXTLX
  Reprezentaciniai    RLX 
  Krosoveriai   ZDX  
   RDXRDX
  Dideli krosoveriai    MDXMDX
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt