Markės
656 iš 1845
Honda Civic (FE/FL) 2021 - dabar
Honda Civic, (FE/FL) 2021 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.028% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)50% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Civic dizainas tapo elegantiškesnis, o sedano versija nepaprastai panaši į solidesnį Honda Accord. Dydžiu jis beje irgi nedaug nusileidžia Honda Accord – tai yra priežastis dėl ko Europoje Accord modelis neparduodamas"
Praėjusios kartos Honda Civic mus šiek tiek nustebino savo agresyvia išvaizda, šis mus šiek tiek stebina savo nuosaikia. Na, bet jei pažiūrėsime istoriškai Honda Civic modeliai būtent taip ir buvo kuriami: pavyzdžiui penktos kartos Honda Civic buvo labai ekspresyvus, šeštos kartos – tik šiek tiek patobulinto dizaino, septintos kartos vėlgi pasikeitė iš esmės, aštuntukas žinoma buvo sėkmingiausias ir radikaliausias dizaino pasikeitimas, devintukas vėlgi nuosaiki evoliucija, dešimtukas – itin agresyvus dizainas ir naujasis vienuoliktos kartos vėl nuosaikus. Bet tai ne minusas, greičiau privalumas – naujojo Civic dizainas tapo elegantiškesnis, o sedano versija nepaprastai panaši į solidesnį Honda Accord. Dydžiu jis beje irgi nedaug nusileidžia Honda Accord – tai yra priežastis dėl ko Europoje Accord modelis neparduodamas. Šiek tiek kuklesnių formų naujasis Civic kogero labai gražiai transformuosis į Type-R versiją, ko negalime pasakyti apie pirmtaką, kuris transformavosi iš agresyvaus dizaino eilinėse Civic versijose į na... „transformerį“ su Type-R ženkliuku. Naujojo Civic dizainas pasižymi aiškiomis, nepekrautomis kėbulo linijomis. Pastebima labiau “sedaniška” naujojo Civic forma – šį įspūdį sustiprina 25 mm žemiau nuleista variklio dangčio linija ir nuožulnus bagažinės dangtis. Užkliūna gal tik galinė dalis, kuriai trūksta charakterio. Automobilio interjere vyrauja santūrus minimalizmas. Gal kiek per santūrus. Honda kompanija čia nepristatė jokių įdomybių dizaino prasme, technologiškai taip pat. Sakysite horizontalios formos ištesta priekinė panelė atrodo iškirtinai, bet tokia stilistika naudojama jau keletą metų Mazda automobiliuose. Ir tiesą sakant, ten ji išpildyta gražiau. Salone pagrindiniu dėmesio akcentu tapo korio formos klimato sistemos ortakiai – vėlgi kažką panašaus matome Volkswagen automobiliuose. Prietaisų valdymas sumontuotas tobulai – viskas aišku net ir pirmą kartą įsėdus į automobilį. Priekinėje konsolėje liko vietos fiziniams svarbiausių prietaisų valdymo mygtukams. Keičiant salono temperatūrą, multimedijos sistemos garsą ar kitus dažniausius nustatymus, vairuotojui nereikės blaškyti dėmesio ir naudotis lietimui jautriu ekranu. Kokybės atžvilgiu Civic salonas yra geras, nieko ypatingo ir nereikia tikėtis iš kompaktinės klasės atstovo. Honda Civic Europoje yra siūlomas ir su elektrifikuota „e:HEV“ pavara. Ši hibridinė pavara jau siūloma Honda CR-V bei neseniai pristatytame Honda Jazz automobilyje. Civic “e:HEV“ hibridinę pavarą sudaro 72 celių ličių jonų baterija, du elektriniai motorai ir naujos kartos 2.0 L darbo tūrio vidaus degimo variklis. Šis Civic pasiekia maksimalią 135 kW galią, o maksimalus sukimo momentas siekia 315 Nm. Žinoma bus pristatyta ir Civic Type-R versija, kuri tikimės turės apie 400 AG. Taigi, naujas Civic nėra pernelyg išskirtinis automobilis, tačiau bus priimtinas daugeliui. Be to, sedaniška automobilio forma, gana dideli matmenys ir itin panašus dizainas į Honda Accord parduodamą šiaurės Amerikoje privilios pirkėjus, kurie mėgsta sedanus tačiau nori kiek kompaktiškesnio automobilio miesto sąlygomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2022-11-16
72val apžvalga
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai Honda - turėtų ilgai važiuoti
Neypatingas už nekonkurencingą kainą. CVT dėžė...
Gerų pažįstamų deka teko išbandyti šį automobilį visą savaitgalį. Pradedant nuo dizaino, automobilis tikrai vienas gražiausių Hondos produktų, kol nepasižiūri iš šono - kaip ir senseni civic'ai. dizainas poliarizuojantis - neaišku, čia sedano stilius ar vw golfas. Žinoma, tai prideda praktiškumo, tačiau automobilis užima keistą vietą rinkoje. Kaip draugė įvardijo - "kažkokia japoniška Jetta". Tie dizainas, tiek komplektacija yra ganėtinai keista. Iš vienos pusės gali lyginti su pigiomis Kia ar paprastesnėmis Corolomis, iš kitos pusės atrodo, kad Honda bando kilti upmarket ir užpildyti kažkokią terpę tarp vw ir audi. Būtų viskas liuks, jei tai nesukurtu problemų. Visų pirma, salonas. Nors plastiko kokybė tikrai nebloga (gal net geresnė už corolos), bet pats surinkimas kiek keistas. prie žemesnių temperatūrų (8-10C) automobilio panėlės barška stipriau nei norėtusi. Media bei elektroninio skydelio dizainas jaučias žiauriai archaiškas bei nuobodus. Toks jausmas, kad siekiant konservatyvesnio stiliaus nei praėjęs Civic'as, Honda kiek persistengė ir padarė vieną geriausių pasaulio hatchų nuobodžiu. Apie hibridą daug nepasakosiu. Taip, jis taupus, bet agregatas tik prisideda prie didelio nuobodumo faktoriaus. Per naujas, kad įvertinčiau. Hondos kainą laiko geriau nei VW, bet variklio architektūra gal kels klaustukų ilgesniame naudojime Paspaudžiau NE, nes, čia tiesiog ne ta Honda, kuri buvo seniau. Įsėsdamas tikiesi kažko įdomesnio, kažko dinamiško, bet komfortabilaus su patenkinamu ergonomiškumu, tačiau pavažinėjęs supranti, jog tai tiesiog Škoda Octavia pagal Hondos inžinierius. Tiesiog, liūdna. Bet žmonėms patinka tokie neįkyrūs automoboliai - manau, kad bus parduota daugiau nei praėjusios laidos civikų, net jei ir atrodo keistai iš šono
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z  
PreludePreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
  PilotPilot
  Dideli krosoveriai   Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt