Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
5 serijos BMW ar Audi A6. Iš Cadillac gamos pasitraukus didžiajam DTS sedanui, Cadillac XTS tampa nauju markės flagmanu. Ištiesų XTS pakeičia ne tik DTS, bet ir STS modelį ir yra gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir neseniai iš gamybos pasitraukęs Saab 9-5 modelis. Penkių su trupučiu metrų ilgio automobilis yra tikrai didelis sedanas, tačiau varomas priekiniais ratais arba visais keturiais. Didelis automobilis „pasodintas“ ant ne ką mažesnių 19 arba 20 colių ratlankių atrodo tiesiog įspūdingai. Automobilio dizainas tikras perliukas tarpe kitų dažniausiai pilkų amerikietiškų automobilių. Kiek kampuotos formos suteikia automobiliui tvirtumo, tačiau kartu jos yra elegantiškos ir puikiai derančios tarpusavyje, o priekinės radiatoriaus grotelės pabrėžia – taip, aš esu prabangus, prabangios markės flagmanas. Reikia pripažinti, Cadillac kompanija atrado savo stilių ir tikėkimės jį puoselės bei kryptingai tobulins sekančiuose modeliuose. Viduje automobilis „prikištas“ įvairiausių technologinių naujovių ir nors interjero dizainas yra kiek konservatyvus, tačiau viduje sėdintiems tikrai paliks malonų įspūdį. Kol kas vienintelis variklis su kuriuo komplektuojamas XTS kaip ir reikėjo tikėtis yra benzininis 3,6 litro V6 variklis su 300 AG galia ir komplektuojamas su Hydra-Matic 6T70 automatine pavarų dėže. Tiesa, šis įdomus automobilis nebus pardavinėjamas Europoje, todėl mūsų gatvėse tai bus itin retas svečias.
Naujas negirdėtas vardas „Cadillac XTS“ reiškia grėsmę tokiems pripažintiems ponams kaip SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2012-06-14
Gamintojai stengiasi susidoroti su automobilių „nutukimo“ problema Visi žino – amerikiečiai turi problemų dėl antsvorio. Daugiau negu du trečdaliai žmonių patenka į nutukusiųjų kategoriją. Su ta pačia problema bando kovoti ir automobilių gamintojai. Per pastaruosius dešimtmečius automobiliai „priaugo“ šimtus papildomų kilogramų tam, kad būtų patogesni bei saugesni. Dabar inžinieriai suka galvas, kaip priversti automobilius „numesti svorio“. Šiam tikslui yra daugybė priežasčių, tačiau svarbiausia – mažesnės degalų sąnaudos. Automobilių industrijos atstovai įsitikinę, kad kiekvienas papildomas kilogramas didina degalų sąnaudas 0,05 l vienam nuvažiuotam kilometrui.
Automobilių gamintojams padus kutena ir 2016 m. įsigaliosiantys ekonomiškumo standartai, o 2025 m. jie bus dar griežtesni. „Cadillac XTS“ jau yra paruoštas „lieknėjimo“ kursui. Visa pėda (apie 30 cm) ilgesnis už „Caddy CTS“ naujasis 2013 m. modelis svers 100 svarų (45 kg) mažiau. Taigi, panašu, kad inžinierių pastangos nenueis veltui. Kūrybingų inžinierių dėka „Porsche“ septintos kartos 911 modelis taip pat bus lengvesnis. Kompanija jo gamybai žada naudoti aliuminį ir net anglies pluoštą. 2013 m. „Boxster“ modelis „dietos“ taip pat neišvengs. Nors ir didesnis už savo pirmtaką, naujasis „Nissan Altima“ modelis yra 79 svarais (35,55 kg) lengvesnis. Naujasis modelis, be kitų konstrukcijos patobulinimų, turės lengvesnę aliuminio konstrukciją, stogą ir variklio gaubtą. Iš ypač stiprių, tačiau ypatingai lengvų medžiagų yra gaminami lenktyniniai ir egzotiški automobiliai, tokie, kaip milijono dolerių vertas „McLaren F1”, pagamintas prieš du dešimtmečius. Tačiau darbas ir tokių modelių paruošimas kainuoja daug pastangų, laiko ir pinigų. Vis dėlto situacija pamažu keičiasi. Originalusis „McLaren F1“ anglies pluošto „vamzdis“ buvo gaminamas 3000 valandų. Naujos kartos „Mercedes-McLaren“ SLR gamyba tęsėsi 400 valandų. O naujausias MP4-12C modelio kėbulas buvo pagamintas per 4 valandas. Sutikite, gamintojų pažanga – verta plojimų. |
Cadillac modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | BLS | ATS | CT4 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | STS | |||||||||||||||||||||||||||||||
CTS | CTS | CT5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | DTS | CT6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
XTS | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | ELR | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | XLR | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XT4 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | SRX | SRX | XT5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Lyriq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XT6 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Escalade | Escalade | Escalade | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Cadillac XTS TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis