Markės
201 iš 1844
BMW 5 klasė (F10/F11) 2010 - 2016
BMW 5 klasė, (F10/F11) 2010 - 2016
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 14
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus ir atpažįstamas dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Elegantiškas patobulėjęs interjeras
TRŪKUMAI
  • Praradęs šiek tiek sportiškumo
  • Neitin erdvus salonas
"Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus"
Naujas šeštos kartos 5 serijos BMW šįkart suprojektuotas Adrian van Hooydonk tapo kiek tradiciškesnis nei jo E60 pirmtakas. Automobilio dizainas tapo "BMWiškesnis", itin rafinuotas ir atsikratė kontroversiškos galinės dalies dizaino. Reljefinis variklio kapotas, stati priekinės dalies forma, per visą šoną einanti ryški linija, galinių žibintų dizainas primena truputį anksčiau rinkoje pasirodžiusių 7 klasės ir 5 serijos Gran Turismo automobilių dizaino sprendimus. Viduje BMW 5 dvelkia tikra prabanga: čia sumontuota nauja ketvirtos kartos „iDrive“ sistema. Automobiliuose su navigacijos sistema buvo montuojamas net 10,2 colių įstrižainės LCD ekranas, o be jos – 7 colių. Interjere į akis krenta tai, kad BMW dizaineriai vėl grįžo prie seniau itin dažnai naudoto prietaisų skydelio stiliaus, kuris yra pasuktas į vairuotoją. Tiek durelių, tiek priekinės panelės dizainas tapo kiek įprastesnis ir ne toks ekstravagantiškas kaip pirmtako. Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus. Taip pat automobilis tapo pastebimai didesnis – jis yra 13 mm platesnis ir 5 mm žemesnis palyginti su ankstesniąja karta. Ištiesų naujasis BMW 5 sukurtas naudojant modifikuotą didžiojo BMW 7 platformą. Automobilis turi aliuminio konstrukcijos dvigubų svirčių priekinę ašį, taip pat yra gaminami variantai su visų varomųjų ratų pavara. BMW 5 pirkėjai gali rinktis iš keturių benzininių 523i, 528i, 535i ir 550i, bei trijų dyzelinių 520d, 525d, 530d variklių. Variklių gamoje vėl dominuoja tradiciniai BMW linijiniai 6 cilindrų varikliai. Silpniausias benzininis motoras išvysto 204 AG galią prie 6100 apsukų ir 270 Nm sukimo momentą pasiekiamą nuo 1500 iki 4250 aps./min, 100 km/h pasiekiama per 7,9 s, maksimalus greitis – 238 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 7,6 l/100 km. Galingiausias benzininis variklis yra 4,4 L V8 su dviguba turbina ir tiesioginiu įpurškimu išvystantis 407 AG galią tarp 5500 ir 6400 aps./min. bei maksimalų 600 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 4500 aps./min, o 100 km/h pasiekia per vos 5 s, vidutinės kuro sąnaudos įspūdingai mažos - tik 10,4 l/100 km. Mažiausias variklis yra dyzelinis 2,0 litrų 4 cilindrų dyzelinis agregatas su turbokompresoriumi išvystantis 184 AG prie 4000 apsukų ir 380 Nm sukimo momentą intervale nuo 1900 iki 2750 aps./min, 100 km/h pasiekia per 8,1 s, maksimalus greitis – 227 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 5,0 l/100 km. Galingiausias dyzelinis variklis yra 3,0 L 6 cilindrų agregatas su turbokompresoriumi ir „common rail“ įpurškimu pasiekiantis 245 AG prie 4000 aps./min ir 540 Nm prie 1750-3000 aps./min, 100 km/h – 6,3 s, maksimalus greitis – 250 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 6,3 l/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:



Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 14
2022-09-28
Bmw 535d f10 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sanaudos,galia
Jau atsibodes dizainas,nepatikimas variklis
Sveiki,automobili pirkau parvaryta su kuro siurblio defektu is vokietijos jau sutvarkyta lietuvoje,kainavo 12000eu automobilis greitas,kadangi dyzelis tai ir prie mazu apsuku spaudzia prie sedynes,vaziuokle gana minksta,vietos viduje mazokai mano ugis 195cm tai uz manes sedeti jau nelabai gerai kazkam,autombilis dideliu remontu neturejo tik kas liecia vaziuokle per metus laiko isleidau apie 1000eu,pirkau ratus r19 mokejau 1000eu. Turiu metus laiko nuvertejimo nera kadangi infliacija ir kainos seip laikosi, per metus laiko maziem remontam isleidau +- apie 1k eu Prie pirkima labai gerai iskratykite automobili,svarbiausia variklis!! variklis is lauzyno kainuoja apie 5000eu tai puse automoblio kainos!
Pilnas atsiliepimas...
2022-01-04
BMW 535xDrive LCI, Diesel
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiska masina
Rasoja priekinia zibinmtai, daug ryja kuro mieste
Sveiki, praeitu metu vasaros gale nusipirkau si automobili ir esu kol kas labai patenkintas. Labai minskta masina, vaziuoji kaip su kokiu mersu. Plius labai gerai su ja yra vaziuoti ilgas distancijas. Gera garso izoliacija. Trasoje ryja tik 7 l / 100 km. Mieste virs 10 l pasiima kazkur, priklausomai, kaip spausi. Ziauriai minskta masina, nes pas mane pneumopagalves gale yra idetos. Jei jos pareis, kaina uz remonta bus nemaza. Kai pirkau, pas ja buvo tik nusitrynusios stabdziu kaladeles, tiek priekyje, tiek gale. Nuvezus i BMW servisa, pries pirkima, jie rado tik priekiniu amortizatiriu gumeles susidevejusias. Plius parase, kad neidealiai dirba greiciu deze. Daugiau nieko. Nuveziau pas rimta mesitra ir pasikeiciau tepalus greiciu dezeje. As nei pries tai kazka jutau vaziuojant, nei po tepalu keitimo greiciu dezeje. Man ji kaip dirbo idealiai, taip ir tebedirba. Meistras ta pati pasake, kad ten BMW servise jie nori, kad masina butu ideali, o ji nebenauja. Blogiausiu atveju, jei kas atsitiks, pakeisiu deze. Ju yra srotuose po stuke eur. Kai keite tepalus, rado sidabriniu drozliu. Plius meistras aptiko, kad prie tos dezes buvo jau kazkas lindes, nes rado iskaltus skaicius, matyt remonto data. Plius, kai pakeiciau tepalus, jis buvo ziauriai juodi. Nors BMW servise nieko nepasake del to. Meistras kai pakeite tepala, prapjove tepalo filtra. Jame rado tiek sidabriniu drozliu, tiek bronziniu. Bronzines negerai, ten jos yra nuo alkuninio veleno indeklu, kur stumdo svaistikli. Liepe stebeti tepalo temperatura, kad neuzkaistu. Jei negaus ta vieta tepimo, tada varikliui bus sakes. Praktiskai neberemontuojams ir reiks deti kita, o kaina ju eina po 5000 tukst. eur, devetu. Taip pat ju visu 3-litriniu motoru liga yra voztuvu dangteliai. Pas mane taip pat jis nezymiai rasoja. Cia yra BMW liga, nes tas plastikinis voztuvu dangetlis yra gamykliskai lydytas is dvieju daliu ir per ta siule po to, per laika, prasiskverbia tepalas. Naujo dangtelio kaina, 500 Eur, plius pakeitimas. Dar patare meistras issipjauti EGR voztuva. Tada masina atsigaus ir trauka pageres. Nebedus tiek, nes jie visi sazines filtrai buna per laika uzsiskise bei dusina varikli siek tiek. Bet siaip, kol kas vaziuoju ir esu patenkintas. Vaziuoju po 1500 km i viena puse ir po to atgal. Dar nei karto nenuvyle manes si masina. Jei nori komfortisko automobilio, tai cia labai geras pasirinkimas...
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-16
Puikus šeimyniškas automobilis su sporto elementais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas
Prasta pavarų dėžė
Turiu šį automobilį jau virš 4 metų ir susidūriau tik su esminiais keitimais. Nieko rimto neremontavau Pirkti už prieinama kainą ir europos
Pilnas atsiliepimas...
2021-06-04
520
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi
Prasykit pardavėjo įrodyt rida, nes DE šių mašinų pilna su 400 500 tūkst km
Labai puikus automobilis, eksplotuoju jau kuris laikas, tai galiu pasakyti šiek tiek apie šį modelį. Tarp kitko planuojam lygiai tokį pat pirkti ir žmonai. Taigi, pirkau prieš 2metus DE, jie prekiauja TIK bmw, taigi galėjo atsakyti į kai kuriuos klausimus. Grandinė keisti rekomenduojama ties 300k, ne 200k. Aš taip ir padariau, neseniai susukau 300k km, pakeičiau grandine, seip galvojau kad bus brangiau. Viskas kas susiję su važiuokle ar pan yra normalios kainos. Tik nepirkit dauztos, nes kėbulo, lempų kainos labai aukštos, sakyčiau kosminės. Toks auto su 250k-300k km yra ok rida, nes šios mašinos važiuoja daug, nes sąnaudos nedidelės, komfortas labai jaučiasi, tai vokiečiui savaitgali suvazinet 1000km nėra kosmosas. Jei pirksite su rida virš 300k km, pasilikit atliekama tūkstantį eurų tai nelemtai grandinei keisti. Dėžė , pas mane mechaninė dėžė, tai esu labai patenkintas, jokių problemų neturėjau, neturiu ir tikiuosi neturėti. Viena ausim girdėjau kad mechaninės "neuzmusamos" jei kalbėt gatvės stiliumi. Apie automatines pasakyt nieko negaliu. Komfortas. Čia nėra ką net kalbėti, auto už ~10k o jautiesi kaip Brazausko S klasės merse.
Pilnas atsiliepimas...
2021-05-09
Bmw 535d f10
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai grazus,mazos kuros sanaudos,stabilus kelyje,interjero medziagos geros
Moraliskai pasenes vidus,sunku parkuotis,vage dalis,labai kieta paprasta pakaba,sunkus vairas
Teko vazineti su bmw f10 535d noriu pasidalinti sav ispudziais,masinos isvaizda be m-pack atrodo kaip eilinis dyzelis su m-pack vaizdas tikrai pagereja,dar daug priklauso nuo ratu kurie gali drastiskai pagerenti auto isvaizda minimum r19 reiktu.Vidus salono kokybe gera,oda naudota tikrai ne is pigiausiu,multimedija jau moraliskai pasenusi,pas e60 panasus ekraniukas buvo :D.Mano vazinetam automobili buvo paprasta vaziuokle tai labai kieta,nemalonu vazineti prastesniu keliu,vairas ne elektrinis-sunkus,sunkiai sukasi reike naudoti abi rankas,nepalyginsi kur buna elektronine vairo kolonele.Pliusas kad kuro nedaug valgo 535d 3l dyzelinis variklis su dviem turbinom valgo apie 7l trasoje arba 10l mieste.Trauka neispudinga bet geresne nei 90% automobiliu kelyje. Vaziuokles detales nebrangios kadangi galima rasti kinietisku alternatyvu kalbat apie varikli irgi ne karve kainuoja kadangi srotai veza tokias masinas is anglu sekmingai,kainuoja tik remontu darbas kadangi varikli kaikur sunku prieiti. Rekomenduociau pirki tik su m-pack kadangi isliekamoji verte bus didesne.Pirkit is amerikos bus mazesne rida bet bus kazkoks musimas,arba is europos kur bus rida didele ir masina gali buti nudrosta. Samdykit zmones kurie apziures jusu isirinkta automobili pries pirkima,pajunks kompa klaidas paziures,paziures su dazu matuokliu ir nuveskit i servisa kad vaziuokle paziuretu. Varijantu yra daug! neskubekit pirkti !
Pilnas atsiliepimas...
2020-12-11
Bmw 525(2.0d) 160kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Superinis automobilis
Grandinė, labai vagia detales.
Teko nemažai pasidomėti prieš perkant, todėl truputėlį galiu papasakot. Iš esmės labai pavykęs modelis. Tai nuo pradžių: automobilis labai didelis. Kuriant BMW f10 buvo naudojama truputį sutrumpinta 7BMW bazė, tačiau vairuojant visiškai to nesijaučia (palyginimui: ilgis ir plotis praktiškai toks pat kaip Volvo XC90). Parkuotis lengva, labai geras pasukamumas, pas mane parktronikai ir priekyje ir gale, kamera tik gale (niekada nemaniau, kad kamera tokia reikalinga), bet dėl automobilio pločio tenka statytis aikštelės gale(kitu atveju tikrai aptrankys durelėmis kiti automobiliai). Apie išvaizdą labai nesiplėsiu, čia skonio reikalas, bet man visada gatvėje pamačius šį automobilį seilės varvėdavo. Vairuoti tikrai labai malonu, ypač ilgose kelionėse, prie kelio tiesiog prilipęs, greičio visiškai nesijaučia, garso izoliacija labai gera, sėdynės pas mane "sport" (ieškojau komfortiniu, bet gavosi tokios. Nesigailiu, vis dar minkšta, labai patogu, superinis prilaikymas), prie 200km/h vis dar esi atsipalaidavęs. Iš esmės kiekvieną rytą pamačius džiugina akį tiek eksterjeras, tiek interjeras. Geresnės ir lengviau valdomos multimedijos praktiškai nėra, nebent naujesniuose BMW. Automatinė pavarų dėžė 8 pavarų, todėl didžiausiuose Vilniaus kamščiuose 7.8L/100km, trasoje 140km/h 5L/100km, beje, pavaras perjungineja labai greitai. Dar nieko netaisiau, bet žinau kad viskas yra ganėtinai brangu (kaip ir visų kitų tokių metų Vokiškų verslo klasės automobilių), grandinė - ko gero didžiausia visų naujų BMW nesąmonė, gerokai plonesnė negu senesnių modelių. Labai svarbu tepalus keisti kas 10-15k km(nuo to tiesiogiai priklauso grandinės tarnavimo laikas), keitimo kaina 1000-1300 EUR normaliame servise. Šiaip labai patikima, tik reikia susirasti tvarkingą, ir į paieškas žiūrėti tikrai atsakingai, nes lavoną nupirkus plonės piniginė. Jeigu planuoji laikyti šį automobilį kieme prie daugiabučio - laiko klausimas kada pavogs priekinius žibintus/spidometrą/joystick'a(pavarų svirtį)/vairą/multimediją/m-paketo bamperius. Kasko ~1000Eur metams. Dar man dvejopų emocijų kelią elektrinis vairo stiprintuvas, labai lengvai sukasi vairas, suteikia daug daugiau komforto bet gerokai mažiau sportiškumo. Pas mane yra Sport, Comfort, Eko+ režimai, su eko nevažinėju, ir taip ekonomiška, bet Sport rėžimas tikrai kardinaliai pakeičia automobilio elgsena, super. Reziume: Yra ir pliusų ir minusų, bet labai džiaugiuosi turėdamas.
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-02
BMW 535i Facelift 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, gera garso izoliacija, labai patogus ilgoms kelionėms, su R19 net sport pakaba pasirodė minkšta.
Brangios dalys, brangi eksploatacija, dažnai genda valvetronikai, turbo, elektronika. Kuro daug valgo.. 14 mieste.
Išvaizdus, komfortiškas, galingas automobilis. Iš JAV parsivariau su nubrozdintu šonu. Detalės labai brangios. Rida buvo 96 tūkst. Km. Prie tokios ridos jau teko keisti valvetroniką, visiems jiems su benzininiu varikliu ta pati bėda. Važiuoja labai smagiai, pavaras mėto super greitai. Brangus malonumas, šio automobilio nesirinkčiau kaip daily car. Turėjau beveik pilnos komplektacijos, pirkite tik mažos ridos ir problemų nebus. Žiūrėti su kuo mažesne rida, patarčiau pirkti tik su visa istorija, būtina tikrinti servise prieš perkant. Pasilikti minimum 1000 eur pinigų, nes jų prireiks.
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-20
BMW 520 d (2014m) atnaujintas modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, erdvus, komfortiskas, ekonomiskas
Nepastebejau :)
Pradesiu nuo to, kad automobili turiu pakankamai trumpa laika. Apie 6 men. Pirkau su 210000 km rida. Pradesiu nuo to, kad teko keisit variklio grandine. ( kaina apie 700-,). Is esmes to dar galima buvo nedaryti, bet del sventos ramybes, nors jokiu pasaliniu garsu nebuvo. Toliau, pasiskaicius komentarus vienokius ar kitokius iskarto noriu atsakyti, sis automobilis REALIAI valgo mieste apie 8 ltr/ 100 km, uz miesto ramiai vaziuojant galima isiterpti ir i 4.5 ltr/ 100 km. Galios daugiau nei pakankamai, nes yra 3 pavaru dezes veikimo rezimai. Ir jie istiesu VEIKIA, ne taip kaip kokioje skarbonkeje kaip TOYOTA. Kas liecia gedimus. Visu pirma, reikia istrinti sau is galvos VISUS SUODZIU FILTRU ISPJOVIMUS/ ISPROGRAMAVIMUS, stai tada ir pasibaigs ivairus elekteonikos gedimai. Galu gale, arba NORMALIAI issivalykite tuos filtrus, na arba sorry, nusipirkite naujus. Bet kokiu atveju, lyginant su kitais panasios klases automobiliais sis tikrai yra vertas demesio, nes nei tokiu metu Mercedesas nei audi jam yra ne konkurentai. ( isbandes juos visus pries pasirenkant). O visi tie pasakymai jog is serviso neisvaziosi, kelia juoka. Lyginant su E60 tikrai nepastebejau problemu su pakaba ar elektronikos gedimu. Dziugina tai ,jog yra dag kebulo detaliu is aliuminio, tai kapotas, sparnai, durys bei vidines priekiniu arku dalys. O tai reiskia, kad rudu demeliu siose vietose kaip antai pas skarbonkes japonus niekada neatsiras :) Kaip ten bebutu patarimas butu toks, jei jau nusprendete isigyti si modeli, pasistenkite kad perkama butu ne uz paskutinius pinigus, na ir zinoma geriau pirkti atnaujinta modeli nuo 2013 metu berods. Iki to laiko kazkokios bedos ten buvo del variklio grandines. O siaip automobilis labai komfortiskas, malonus ir tylus. Teko vairuoti daugybe modeliu, bet sis yra pats maloniausias. Viena tikrai galiu pasakyti, tomis pasakomis , kad JAPONISKA kokybe niekada negenda ir pan. as jau nebetikiu. Nes turejau karcia patirti su apynauja masina japonu gamybos :) Daugiau nenoriu :) O ir siaip, visos tos TOYOTOS, NISSAN ir MAZDOS kelia sleikstuli del savo SUPER pigios prietaisu paneles, plastmasiniu daliu ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-20
Bmw 530D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas
Brangus išlaikymas ,didelės kuro sanaudos
Didelės kuro sąnaudos, brangios detalės, komfortiška,saugi, patikimumu nepasižymi. Pasitikrinkite VIN Per programėles daug parvarytų didelės ridos ir t.t.t
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-09
BMW 550I PRE FACELIFT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas,galia,isvaizda,medziagu kokybe.
Sanaudos.
Vairuoju bmw 550i 300kw apie puse metu,pirkau dauzta is usa,dauzimas buvo ganetinai mazas nebuvo net sproge airbagai,susitvarkiau gana nesunkiai,pradejau eksplotuoti automobili ir iskart pasikeiciau tepalus ir visus filtrus 400eu,nusipirkau ziemines padangas 300eu,ir daugiau nieko nedariau,nes buves savininkas gan neblogai ji priziurejo,rida 100tuks km tai vidus dar visiskai nenusidevejas,labai patinka komfortiskumas sio automobilio bet superine trauka,kaip jau automobilis keliavo apie mane pradejau dometis apie varikli ir radau labai daug blogu atsiliepimu kad n63 variklis ira labai blogas ir labai daznai genda,tai buvo siek tiek streso kad mano automobilis nebutu kazkoks brokuotas,bet lig viskas geras,servize klausiau meistro kad apziuretu viska paklausytu darbo ir pns tai sake viskas norma,8 cilindru benzininis variklis automobili pavercia tikra bomba,stovint vietoje kai automobilis buna uzvestas visiskai nesijaucia to,jokiu vibraciju nieko,tai va nebijokit sito motoro,domekites ir megaukites,nes toi pradesim visi vazinet su mazytem masinytem arba elektromobiliais kaip mokescius uzdes tokiem galingiem automobiliam :) Tvarkiau auto po ivikiu,buvo dauztas galas tvarkymas su darbu apie 3k euru,tepalai ir filtrai 400eu,padangos 400,automobilis siuo metu atsiejo tikrai maziau negu vidutine kaina. Ziurekit variklius butinai,vezkit i servizus,ziurekit ar automatas nesmugiuoja,nebijokit pirkti automobiliu kurie buvo po ivikiu nes dauguma tokiu varikliu yra is usa.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži    i3
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt