Markės
222 iš 1946
BMW 7 klasė (G11) 2015 - 2022

BMW 7 klasė, (G11) 2015 - 2022

54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.51% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 4
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas
  • Itin technologiškas
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau yra keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų "xDrive" sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia M760Li versija turėjo net 6.6 litro 12 cilindrų 449 kW (610 AG) ir 800 Nm variklį:



Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Gedas | 2024-08-30

Vienas patikimiausių BMW automobilių

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Esu turėjęs Mercedes CL500, Mercedes W222, taip pat nemažai ne tokių premium modelių. Galiu drąsiai pasakyti, kad dyzelinė šio BMW 7 versija yra vienas sėkmingiausių visų laikų Bavarijos gamyklos modelių. Pagal patikimumą jo su ankstesniais modeliais lyginti tikrai negalima – anksčiau septintukai buvo siaubingai nepatikimi. Trijų litrų dyzelinis variklis yra tiesiog pasaka tiek patikimumo, tiek galios prasme, geresnio variklio šio septintuko variklių saraše tiesiog nerasite. Pakaba irgi puiki - pagaliau pradėjo gaminti reguliuojamo aukščio pneumatinę pakabą, kas labai svarbu pas mus, o ir gedimų nebūna tiek kaip atrodytų. Automobilis buvo daužtas, nieko nuostrabaus, bet puikiai valdomas. Jei lygintume su konkurentu iš MB stovyklos W222, tai neskaitant prasčiau suprojektuoto salono, techniškai BMW automobilis už nei šiokį nei tokį Mercedes pranašesnis viskuom, jokių vaikiškų ligų. Manau, kad nuo 2015 metų Mercedes modeliai pralaimi BMW patikimumo srityje – anksčiau tikrai buvo atvirkščiai. Automobilis turi du minusus - neįtraukiama galinio vaizdo kamera, todėl nuolat purvina ir nesuprantu, kodėl BMW flagmano salone oro apipūtimo grotelės ir nemažai kitų dalių pagamintos iš pigios plastikinės. Kodėl pagaliau nepadarius interjero prilygstančio Mercedes modeliams. Vis dėlto po metų su šiuo BMW atrodo tampu bavariškų automobilių gerbėju – anksčiau pripažindavau tik Mercedes.
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2024-06-17

Kai flagmanas yra tikras flagmanas - faceliftas!

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, išvaizda, degalų sąnaudos, pavarų dėžė ir konstrukcijos kokybė – tik svarbiausi iš privalumų
Patikimumas ir išlaikymo, eilinio remonto kainos kandžiojasi
Važinėjau ne vienu premium automobiliu, daugiausia vokiškais bet ne tik. Tai buvo daugiausia 3 ir 5 klasės BMW, taip pat analogiški Audi Mercedes ir Lexus. Vėl grįžau prie septintuko, tik naujo – jausmas ir vėl wow. Jau kiek primirštas jausmas. Dinamika, valdymas, pasitikėjimas ir salono patogumas – aukštumoje. Nereikia ieškoti jokių funkcijų, viskas yra intuityvu ir aišku. Na, pirmą kartą teko pasigilinti į nustatymus, nes jų yra tikrai daug, viską pritaikyti sau ir tiek. Automobilis nėra toks didelis, kaip atrodo iš išorės. Per kelias dienas pripratau prie automobilio matmenų. Vairavimo patirtis aukštumoje – itin modernus automobilis suteikia didelio, saugaus ir greito kruizerio jausmą. Svorio centras atrodo randasi pačioje automobilio apačioje, lyg vietoj dugno būtų betoninė plokštė. Kelio pojūtis tiesiog nuostabus! Dar norėčiau atkreipti dėmesį į dinamikos ir ekonomiškumo derinį - dažniausiai naudoju eco režimą, nes ir eco dinamikos pilnai pakanka. Kuro sanaudos mieste 9,4 L, užmiestyje 6 litrai jei per daug nespaudi – štai čia yra rodiklis. Net ir įprastu režimu neapliedžia jausmas, kad nuo šviesoforo gali visus nusiųsti į galinio vaizdo veidrodėlį, o sport režimu gali įsivaizduoti, kad esi lenktynininkas. Ir žinoma tai sedanas su visais iš to išplaukiančiais pliusais ir minusais. Ne kaimui, ne sodybai, tačiau mieste jam lygių nedaug. Be to praeivių žvilgsniai ir pagarba kelyje iš kitų vairuotojų – papildomas privalumas. Tik nereikia su tokiu automobiliu “morozinti” ir gadintis sau ir markei įvaizdžio. Tai solidus automobilis. Kalbant apie septintuko išlaikymą, žinoma kad jo kaina bus didelė, ar vertas tokių pinigų ypač dabar kai kainos užaugę, spręsti kiekvienam. Man atrodo jis to vertas jeigu neremontuoji Krastoje.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-04

G11 730d xDrive

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, dinamiškas, puikiai valdomas, komfortiškas aukščiausios klasės automobilis.
Trūksta galios 195 kw modeliui, po garantinio nepigus remontas ir detalės, santykinai nedidelė bagažinė.
3 litrų dyzelinis variklis su 195 kw man asmeniškai stokoja galios, tačiau yra pats patikimiausias ir mažiausiai bėdų keliantis visoje variklių gamoje. 4.4 benzino reikėtų šalintis kaip ugnies, kadangi pastarieji varikliai visiškai nelaiko. Taip pat ir kiti varikliai ypatingu patikimumu nepasižymi. Todėl perkant teko susitaikyti, kad galios trūks mainais į ramesnį gyvenimą galimų gedimų aspektu. Išorės dizainas aiškiai pralenkęs laiką ir automobilis, mano asmenine nuomone, pagal išvaizdą lenkia visus savo tiesioginius konkurentus bei net aukštesnės klasės flagmanus (Bentley, Porsche). Su m paketu, shadow line ir 21 colio ratlankiais atrodo impozantiškai, tačiau 20 colio ratlankiai su paprastomis (ne run flat) padangomis garantuotų kur kas komfortiškesnį pakabos darbą ir pailgintų važiuoklės elementų tarnavimo laiką. Laserlight yra absoliučiai lygių sau neturinti opcija, naktį automatinį šviesų darbą galėčiau palyginti su spektakliu - niekada nepaliauju tuo stebėtis. Važiavimo komfortu neatsilieka nuo s klasės, valdymo savybėmis ją lenkia. Technologijų gausa bei jauki ambient light salone ir kokybiškas harman kardon skambesys neleis pamiršti, kad vairuojamas modernus bmw flagmanas. Palankamai patikimas automobilis, garantuojantis gerą nuotaiką ir patogias keliones.
Pilnas atsiliepimas...
VM | 2021-07-26

Naujasis septintukas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, degalų sąnaudos, pakaba, triukšmo izoliacija, komfortas, interjero dizainas
Paslaugų/remonto kaina, bagažinė
Nesu didelis ekspertas ir tikrai gerai nesuprantu techninių niuansų, todėl apžvalgą rašau iš savo perspektyvos :) Bendrai mašina yra nuostabi, nežinau kiek ji sveria, bet vairuojant atrodo tikrai lengvesnė nei yra ištikrųjų – puikiai greitėja, stabdo, įveikia posūkius. Manau dėl galinių vairuojamų ratų ir nerealiai gerų stabdžių. Pagreitis puikus, greičio nejaučiate iki kokių 200–220 km/h. Kas malonu - važiuoji 120, tau reikia aplenkti – ir staiga tu jau važiuoji 200. Kelyje automobilis užtikrintai laikosi trajektorijos, nėra jokios baimės tiek dėl stabilumo tiek dėl staigaus stabdymo. Pagalbos sistemos - kamščiuose ir užmiestyje nuolat jomis naudojuosi – juostos palaikymo ir adaptyvią kruizo kontrolę. Audio aparatūra “Bowers&Wilkins”, yra CD grotuvas kurio nenaudoju. Salonas – kreminės spalvos, su blizgaus “piano” paviršiais. Beje, vairuotojo sėdynė yra labai patogi. Teko išbandyti tikai ilgose kelionėse ir likau nustebintas geraja prasme. Ratai - iškart nusipirkau 19 ratus. Puiki šildymo/kondicionavimo sistema – jei žinote, kad išvažiuosite už 5-10 minučių, einate į telefone esančią programą, įjunkite oro kondicionierių ar šildymą. Beje, komplekte yra raktas dydžio sulig mobiliuoju telefonu, nesuprantu kam tokį masyvų reikėjo pagaminti. Lazeriniai priekiniai žibintai – kažkas nuostabaus. Naktį trasoje įjungiate automatinį tolimųjų šviesų valdymą ir paliekate automobiliui pačiam tvarkytis - jis sumaniai apšviečia priekyje atvažiuojančias transporto priemones ir apskritai visas tamsias kelio atkarpas, tiltų kolonas ir kitas kliūtis kelio pakrašty. Sąnaudos - kompiuteris rodo 10,1l/100km, užmiesty - 11 litrų. Neprastai kaip automobiliui su 400 arklių. Bendrai tai automobilis, kurį norite vairuoti ir vairuoti - šimtus ir tūkstančius kilometrų. Niekada neatsibosta.
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt