Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Topinė galia ir dinamika už prieinamą kainą
- Variklio garsas
- Talpi bagažinė
- Gana komfortiškas
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Saugumo įranga
Chevrolet Corvette visada buvo tikra amerikietiškojo sportinio automobilio ikona. Jo vizija paprasta - tai superautomobilis skirtas paprastiems žmonėms. Ir išties, agresyvaus dizaino kupė su padoriu V8 456 AG varikliu tekainuoja ketvirtadalį tiek kiek kainuoja Ferrari F12 Berlinetta. Taigi, naujos kartos Corvette išlaikė senas laiko patikrintas proporcijas – ilgas variklio dangtis, trumpa nukirsta galinė dalis, platus stotas. Tačiau visos detalės pasikeitė. Esminis pasikeitimas – dizaino stilius tapo aštrių, kampuotų linijų. Nors tai suteikia išties daug agresyvumo, tačiau reikia pastebėti, kad tokio stiliaus mados siekia praėjusio dešimtmečio vidurį ir šiandienai niekuom nebenustebins. Iškirtiniai keturi apvalūs žibintai gale taip pat tapo kampuoti ir sujungti, o gale stūksantys keturi išmetimo vamzdžiai centre atrodo šiek tiek komiškai. Na, bet tai juk amerikietiškas automobilis. Užtat, interjeras ženkliai patobulėjo – tapo daug modernesnis palyginus su visiškai skurdžiu pirmtaku, o svarbiausia pagerėjo surinkimo kokybė. Skirtingai nei europietiški superautomobiliai, kurie yra per daug ekstremalūs vairuoti kasdieną, Corvette yra puikus „kruizeris“ automagistralėse. Tačiau pakeitus automobilio režimą žvėris atgyja ir pasijaučia toji laukinė amerikietiško V8 prigimtis. Spustelėjus Corvette iki ribos, pasijaučia jo privalumai ir trūkumai. Didelis variklio darbinis tūris (6,2 litro) suteikia puikų sukimo momentą, nuostabų V8 garsą ir kas be ko ilgaamžiškumą. 456 AG galia galbūt ir negali prilygti Ferrari ar Lamborghini konkurentams, tačiau palaukime ZR1 versijos ir pažiūrėkime ar nebus taip, kad šis sąlyginai kuklus automobilis vėl visus nustebins Niurburgringe.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Automobilis buvo naudojamas įvairių serijų žiedinėse lenktynėse:
Chevrolet Corvette (C7) specialios versijos:
Chevrolet Corvette (C7) specialios versijos:
Z06 - 659 AG (485 kW) ir 881 Nm
ZR1 - 765 PS (563 kW) ir 969 Nm
C7.R ir C7 GT3-R
2015-05-06
J. Clarksonas turi naują darbą? Pastaruoju metu skandalų apsuptyje atsidūręs buvęs „Top Gear“ laidos vedėjas Jeremy Clarksonas antradienį dar labiau paaštrino kalbas apie savo artimiausius planus.
Atleistasis laidos vedėjas, kuris netrukus su savo buvusiais kolegomis Jamesu May‘umi ir Richardu Hammondu vyks į gyvų pasirodymų turą, savo „Twitter“ paskyroje paskelbė nuotrauką, kurioje matoma lenktynių trasa, prabangus „Chevrolet Corvette“ superautomobilis ir filmuoti pasirengusi operatorių komanda. Šalia nuotraukos J. Clarksonas pridėjo prierašą „šiandien aš tai vairavau.....“ (angl. I took this today.....).
Ar tai reiškia, kad J. Clarksonas jau rado darbą ir tapo vedėju naujoje laidoje apie automobilius? O galbūt visa tai bus skirta gyviems pasirodymams, kuriuos rengia buvusi „Top Gear“ trijulė?
Kol apie šį J. Clarksono įrašą kyla vis daugiau spekuliacijų, pats Jeremy situacijos nekomentuoja. |
Chevrolet modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Spark | Spark | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Aveo | Aveo | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bolt | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Lacetti | Cruze | Cruze | |||||||||||||||||||||||||||||
Volt | Volt | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Epica | Malibu | Malibu | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Caprice | |||||||||||||||||||||||||||||||
Impala | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Camaro | Camaro | Camaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Trax | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Captiva | |||||||||||||||||||||||||||||||
Equinox | Equinox | Equinox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Orlando | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Blazer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Traverse | Traverse | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | TrailBlazer | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Suburban | Suburban | ||||||||||||||||||||||||||||||
Tahoe | Tahoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Avalanche | Avalanche | ||||||||||||||||||||||||||||||
Colorado | Colorado | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli pikapai | Silverado | Silverado | ||||||||||||||||||||||||||||||
Silverado EV | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Orlando | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | Corvette | Corvette | Corvette | Corvette | Corvette | |||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Chevrolet Corvette TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis