Markės
456 iš 1921
Dodge Charger (LD) 2010 - 2023
Dodge Charger, (LD) 2010 - 2023
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • V8 Hellcat
  • Apdailos lygiai ir paketai leidžia suasmeninti interjerą
  • Gera infosistema
TRŪKUMAI
  • Neekonomiškas
  • Maža erdvė galinių keleivių galvoms
  • Prastas matomumas atgal
  • Prasta salono medžiagų kokybė
Neapsigaukite – šis Charger yra visiškai naujas modelis, nors iš pirmo žvilgsnio jis yra nepaprastai panašus į savo pirmtaką. Didžiausi skirtumai yra įspūdingi ištisiniai galiniai žibintai ir ryški lenkta linija einanti per visą automobilio šoną. Automobilio interjeras nors ir kuklus, tačiau gerokai lenkia savo pirmtako. Silpniausias variklis yra V6 3.6 L su 292 AG (218 kW) galia ir 353 Nm sukimo momentu. 5.7 litro V8 agregatas siekia 370 (276 kW) galią ir 536 Nm sukimo momentą, o galingiausias 6.4 litro V8 turi visus 470 AG (350 kW), bei gan įspūdingą 640 Nm sukimo momentą. Šis galingiausias Dodge Charger SRT-8 sveriantis 1978 kg sugeba nuo 0 iki 60 mylių per valandą (97 km/h) pagreitėti per 4.3 sekundės. Tiesa, Dodge kompanija tikina, kad šis motoras yra ekonomiškas, kad ir kaip sunku būtų tuo patikėti. Automobiliui negaunant apkrovos, dirba tik keturi cilindrai, tad važiuojant greitkelyje šis Charger išties gali maloniai nustebinti. Naujasis Dodge Charger taip pat turi du važiavimo režimus: „Auto“ ir „Sport“. Šių režimų pasirinkimas įtakoja akceleratoriaus, stabdžių ir vairo jautrumą bei pakabos minkštumą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2011 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.

2011-02-11

2011 metų „Dodge“ – dar didesni, dar agresyvesni ir dar galingesni!

2011 metų „Dodge“ – dar didesni, dar agresyvesni ir dar galingesni!
Senas ir gerai žinomas amerikiečių automobilių gamintojas „Dodge“ jau rytoj prasidėsiančioje Čikagos automobilių parodoje pademonstruos ne vieną atnaujintą savo modelį: nuo patobulintų sportinių „Charger“ ir „Challenger“ iki didelių ir galingų džipų „Grand Caravan“ ar „Durango“. Viena įdomiausių naujienų – didelis ir galingas sedanas „Charger“. Nuo 2012 metų šio grėsmingo metalinio žvėries galinius ratus suks net 6.4 litro darbinio tūrio V8 variklis, turintis 465 arklio galias bei 630 niutonmetrų sukimo momentą.

Tokia didžiulė sukimo momento banga „užplaukia“ jau nuo 2900 aps./min.! Tiesa, „Dodge“ tikina, kad šis jų motoras yra ekonomiškas, kad ir kaip sunku būtų tuo patikėti. Automobiliui negaunant apkrovos, dirba tik keturi cilindrai, tad važiuojant autostradoje „Charger“ išties gali būti draugiškas už degalus nemėgstantiems mokėti žmonėms.

Vis dėlto automobilio pagreitis kelia malonią šypseną. Nieko sau būtų ketverias duris turintis sedanas, iki šimto kilometrų per valandą įsibėgėjantis per mažiau nei penkias sekundes? Ir kokiame Vokietijos greitkelyje galintis lėkti 280 km/h greičiu.

Neprasti ir kiti automobilio parametrai – pavyzdžiui, „Dodge Charger“ priekyje sumontuoti net 35.5 centimetrų skersmens stabdžių diskai! Palyginimui – japoniškų automobilių fanų dėl efektyvumo mėgstami senesniųjų „Nissan Skyline GT–R“ diskai nesiekia nei 30 cm.

Tokiems stabdžiams uždengti – 20 colių skersmens naujo dizaino lengvojo lydinio ratlankiai.

2012 metų „Dodge Charger“ taip pat turės du važiavimo režimus: „Auto“ ir „Sport“. Šių režimų pasirinkimas įtakos akceleratoriaus, stabdžių ir vairo jautrumą bei pakabos minkštumą.

Verta dėmesio ir automobilio garso sistema – joje sumontuota net 19 garsiakalbių, kurių bendras galingumas siekia 900 vatų.

Kitas silpnu varikliu niekad nepasižymėjęs „Dodge“ automobilis – agresyvios išvaizdos kupė „Challenger“.

Galbūt paskleisdami žalias automobilio nuotraukas gamintojai tikisi sumažinti galingų variklių priešininkų nemalonę? 2011 metų „Challenger“ bus komplektuojamas su aštuonių cilindrų 5.7 arba 6.4 litro darbinio tūrio varikliais, išvystančiais atitinkamai 372 ir 470 AG.

Nieko sau „žalias“ automobilis? Oficialus jo pavadinimas – „Dodge Challenger SRT8 392 Green“. Na, „Dodge“ kol kas nepasekė kai kurių konkurentų pėdomis ir dar negamina hibridinių variklių savo sportiniams automobiliams. Tik įdomu, kiek ilgai?

Žinoma, „Dodge“ šiemet atnaujins ir daugiau automobilių, vienas jų – „Durango“ džipas.

Pagrindinis šio atnaujinto modelio privalumas – kuro ekonomija. Gamintojai teigia, kad 3.6 litro V8 motoras, turintis 295 AG bei 352 Nm., šimtui kilometrų mieste suvartoja 14.8 litro, o užmiestyje – 10.3 l. Žinant šio džipo masę (apie 2300 kg, priklausomai nuo komplektacijos), tokie skaičiai – neblogi.

Tiesa, atsinaujinęs „Dodge Durango“ kiek „sukūdo“ bei sužemėjo dvidešimt milimetrų ir gavo naujus 20 colių skersmens ratlankius. Bei, žinoma, pasikeitusią išvaizdą, kurią tiksliau įvertinti bus galima jau Čikagos automobilių parodoje rytoj.

Kitos „Dodge“ naujienos – gigantiškas daugiau nei penkių metrų ilgio vienatūris „Grand Caravan“ ir kiek mažesnis „Journey“ modelis.

Abu modeliai nesulaukė didelių patobulinimų – buvo atnaujinti jų varikliai, kurių galingiausias – 3.6 litro V6 su 283 AG bei 352 Nm. „Grand Caravan“ bus galimas tik priekiniais varomais ratais, tuo tarpu renkantis „Journey“ bus galimybė ir turėti automobilį su keturių varomų ratų transmisija. Greičių dėžė abiejuose modeliuose – šešių pavarų automatinė.

Išvaizdos pasikeitimai abiejuose „Dodge“ vienatūriuose – nedideli. „Grand Caravan“ gavo kėbulo spalvos radiatoriaus groteles ir durų „moldingus“ bei septyniolikos colių skersmens ratlankius.

„Journey“ gali pasigirti tokiais pat išvaizdos patobulinimais bei net devyniolikos colių skersmens lengvojo lydinio ratais.

Kaip ir kiti „Dodge“ modeliai, šie vienatūriai pardavimų salonuose pasirodys jau šių metų antroje pusėje, o pristatyti bus Čikagos automobilių parodoje.


Dodge modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  NeonNeon  Dart  
  Vidutiniai  StratusStratusAvenger  
  Dideli   Magnum   
  ChargerCharger 
  Kupė   Challenger 
  Krosoveriai   Caliber  
  Journey 
  Visureigiai   Nitro  
  Dideli visureigiai  DurangoDurangoDurango
  Pikapai  RamRamRamRam
 DakotaDakota  
  Dideli vienatūriai  Grand CaravanGrand CaravanGrand Caravan 
  Sportiniai ViperViperViper Viper Viper  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt