Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Unikalus iki tol nematytas kėbulo dizainas
- JAV beveik nesutinkamas V10 variklis
- Unikalus variklio garsas
TRŪKUMAI
- Kaistantis salonas
- Primityvus technologiškai
- Sunkiai valdomas
- Silpni stabdžiai
Dodge Viper visada buvo gyvas „muscle cars“ įsikūnijimas. 1992 metais Dodge Viper rodsteris turėjo 8.0 litrų V10 variklį su stulbinama 400 AG galia. Tačiau gerbėjams galios niekada neužteko ir galia greitai kilo iki 415, tada iki 450, tada iki 500 ir iki 510 AG 2006 metais. Viper 100 km pasiekia per mažiau nei 4 sekundes. Tai kelių karalius priverčiantis praeivius atsisukti. Automobilis turi kažką įpatingo – sėdint už vairo ir jaučiant savo rankose vieno iš galingiausių serijinės gamybos variklio vibraciją, jausmas turi būti puikus. Komfortas? Jo beveik nėra, Viper savininkams to ir nereikia. Nepaisant didžiulio pasisekimo tai ribotos gamybos automobilis skirtas patyrusiam ir tikrai ne droviam vairuotojui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai vienas pirmųjų serijinių automobilių turintis V10 variklį ir vienas geriausiai atpažįstamų automobilų.
Šis automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis garsiose Indianapolis 500 lenktynėse.
Greitėdamas automobilis gali generuoti beveik 1g perkrovas.
Žurnalas „Car and Driver“ apibūdino pojūtį vairuojant šį automobilį kaip: „stalo teniso žaidimą su beisbolo lazda“.
Šis automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis garsiose Indianapolis 500 lenktynėse.
Greitėdamas automobilis gali generuoti beveik 1g perkrovas.
Žurnalas „Car and Driver“ apibūdino pojūtį vairuojant šį automobilį kaip: „stalo teniso žaidimą su beisbolo lazda“.
|
Dodge modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Neon | Neon | Dart | |||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Stratus | Stratus | Avenger | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Magnum | |||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Charger | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Challenger | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Caliber | |||||||||||||||||||||||||||||||
Journey | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Nitro | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Durango | Durango | Durango | |||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ram | Ram | Ram | Ram | ||||||||||||||||||||||||||||
Dakota | Dakota | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Grand Caravan | Grand Caravan | Grand Caravan | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | Viper | Viper | Viper | Viper | Viper | |||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Dodge Viper TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis